YELLOW írta:
kisskarex írta:
Sziasztok.
Ugy néz ki megadta magát az akkumulátorom.Töltöm ugyan mielőtt mennék vele akkor beindul de félek hogy elmegyek és nem tudok haza jönni mert letérdel.
Annyi kérdésem lenne hogy célszerű ugyan olyan akksit venni bele (55Ah 5000A)jelen pillanatban.Csak kiveszem és be a másikat és ennyi volt vagy van még vmi amit nem tudnék
és elb.....k valamit?
Előre is köszönöm!
5000A? az oszt bika... 500 lesz az.
55Ah-s elég, de tehetsz bele 62-65Ah-sat is. A fizikális méretekre figyelj. kiveszed és beteszed. csak a BC-t nullázza le és az időt. illetve ha kódolt a gyári rádió, akkor kódot fog kérni.
alapjáraton a sarukon milyen értéket lehet mérni, mennyi a feszültség?
jó lenne utána járni, az akksit is megmérni terhelővillával. ezt egy akármilyen szervizben meg tudják, esetleg autóalkatrész boltos is, vagy akksi kis/nagyker.
Szia szia.
Először is boldog új esztendőt kivánok!
Igen bocsánat elirtam valóban csak 500A van az akksin.
Alapjáraton a feszültség 14,2-14,6 között váltakozik tehát gondolom a generátor jó.
Sajna terhelő villám nincs valószinűleg el kell gurulnom egy elektromoshoz
aki majd beméri de ha a töltéssel minden rendben akkor csak az akksi lesz a ludas.
A rádió kódja ha minden igaz a szervizkönyvben meg van tehát max azt kell kódolni a BD
adatok meg újra indulnak gondolom.
Lenne még egy kérdésem de azt inkább a műszer jelzéseinél fogom feltenni.
Köszönöm!