lalada írta:
duga írta:
Sziasztok!
"Kombit" szeretnék vásárolni, kis családom és magam részére.
320d-ket néztem, vásárlás előtt mindenképpen elviszem őket átvizsgáltatni.
Véleményetekre vagyok kíváncsi, ezt nézném meg:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8154819
az autó származási papírjait mindenképp kérdd el, hogy megnézhesd. ott lehet vele mókolni rendesen. ár alatt van, osztom a véleményt.
ha jó állapotú kintről való, és regadózott, nem lehet nagyon 2,5-2,7 alatt megállítani szerintem, még ha nem is csúcsfelszerelt. vagy valamire nagyon alkudtak akik behozták.
Szia!
Nekem ugyan ez van. Télen vettem. 169 ezerrel. A felszereltsége még picit magasabb is.
Elképzelhető, hogy nem 180 van benne... Ha külföldről hozott akkor inkább 250-260...
Én az enyémet 2,6 m-ért vettem.
Alap trükköket azért nézd meg:
1.Motorház tető alatt a csavar illesztések színrefújása... ha fújták az elemeket elöl akkor a csavarillesztéseknél is fújni kellett de azt nem tudják úgy mint a gyárit. A rétegmérő hiába mutat 120-at... mostanában már fémtisztázzák és gyári értékre fújják vissza.
2. kuplung: sanszos, hogy csere lesz, mivel 2,5-ért nem kapsz friss kuplungos kocsit az 100%. Ha járó motornál álló helyzetben kettesbe rakod és úgy próbálsz elindulni a kuplungot lassan felengedve gázadás nélkül és befullad a motor akkor biztos lendkerekes és kuplungos. De ha el is tudsz indulni vele akkor sem biztos, hogy jó a szett benne. Ha érzed, hogy kicsit kemény és nem jár finoman a kupl.pedál akkor valószínűleg kinyomócsapágyas és legfeljebb 50 e van hátra a cseréig. De akkor számolj teljes szettel (kinyomó, kuplungtárcsa, lendkerék).
3. Szokták mondani, hogy hidegen picit kopog a dízel... Na ez az E91-re nem igaz!!! Ha hidegindítás után az első pár percben kopog akkor hagyd ott. Akkor legalább 350 van benne... Szépen kell, hogy járjon.
4. Ha rétegmérőzöd és körbe 120 az egész vagy hasonló érték akkor rendben van. De ha mindenhol 120 mondjuk és az motortető 160, akkor hiába mondjuk azt, hogy 200 alatt gyári a fényezés akkor bizony fémtisztázták és újrafújják. Magyarán az a jó ha nagyjából mindenhol 100-130 között van.
5. Ellehet vinni szervízbe, de ne várj tőle megnyugvást... Egyszer beleszaladtunk egy olaszból hozott kb. 450-et futott H Astrába... 89 ezer volt beleírva
Egy éven belül 800 ezret költöttünk rá... Minden elment benne... kettős tömegű, klímakompresszor... turbó... Hiába viszed el szervízbe, ott megnézi a futóművet, a féket, a szíjakat... Kitörölheted vele...
6. Persze azért nézd meg, hogy át van e bőrözve, vagy kikopott e az ülés vagy nem. 180 ezer után elfogadható ha kopott a padlószőnyeg és esetleg cserélték, de pl. kormányt nem bőrözünk újra 170-180 ezer után... se kartámaszt...
Hát ennyit tudok hirtelen, ha kell segítség még írj nyugodtan.