kisslacc fórum hozzászólásai
« előző12következő »

kisslacc Elküldve: 2014-09-22 11:09 Beázás!!!

kzste írta: Na kezdek új piramist.
Szóval szerintem annak a műanyagnak nem sok köze van a beázáshoz.
Viszont továbbra is várom az ötleteket, hogy hol találok olyan tömítést ami a szélvédő jobb oldalánál lévő box oldalán van. ETK-ban csak a műanyagot találtam, a rajta lévő tömítés nincs megjelölve sehol.


Szia!

Szóval! E46 és E91-nél is ezt tapasztaltam... Én nekem egyik esetben sem ott volt a probléma ahol írtátok...
Nekem a kerék mögötti takarólemez elvetemedése elég volt hogy pont ott ázzon be ahol most neked. Én se gondoltam volna, de nem kell hogy kiszakadjon a takarólemez, vagy nagyon megsérüljön, elég ha csak 3-5 mm-et elvetemedik a kaszni szélétől és nagyobb esőnél, vagy sterimobos mosásnál már be is ázik pont ott ahol mutatod.
Nem biztos, hogy nálad is ez a gond, de egy ellenőrzést megér.
Ha itt ázik be neked is akkor viszont érdemes leszerelni még idejében és benézni mögé mert még egy alig 7 éves E91-nél is korrodálódás volt és újra kellett fújni belül a lemezt.
Re mélem segítettem vmit, nekem ez volt a probléma.

kisslacc Elküldve: 2014-08-12 13:19 kettõstömegü lendkerék

lalada írta:
ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.


Kettős tömegű + kuplung mű + kinyomó csapágy, gyári, mezitlábasan 180 000...

Símán a kettős tömegűt meg felujjítják 80 e-ért.... és se kuplung se kinyomó... pedig együtt illik cserélni a kettőt!

A felújított kibír 50-80 ezer km-t, az új meg 200-at.

Ha E90-91-ről van szó akkor végképp az új gyárit rakd bele!

De E46-nál is inkább egybe az egészet cseréld...



kisslacc Elküldve: 2014-08-10 21:16 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének

"A köcsög bunkó BMW-s köröz a Tesco parkolóban, hogy mutogassa a szaros kocsiját..."

Avagy... már akkor görcsbe rándul a gyomrunk mikor az asszony odaszól, hogy "szívem menjünk már el a T-kóba vásárolni"....
Beszállsz a kocsiba, asszony, gyerek... már indításnál azon jár az agyad, hogy hova az ist..nbe parkoljak ahol nem ba..sszák rá az ajtót... Beérkezel a parkólóba körözöl-körözöl-körözöl... Nyújtogatod a nyakad... és végül kínodban beállsz a legmesszebbi legképtelenebb, helyre nehogy az öreg trabantos papi, a reumás seggével nekinyomja az ajtót a kocsidnak és kreáljon egy 30 ezres fényezést...

Szóval az a bunkó köcsög BMW-s...

kisslacc Elküldve: 2014-08-10 20:21 angel eye

Sziasztok!

E91-ben teljesen sima fényszóró van H7-es izzóval, semmi xenon se angel eyes...

Amit szeretnék: a régi fényszórót kivenni, egy új fényszórótestet berakni amiben a tompított projektoros lenne de ugyanúgy H7, és benne lenne az angel eyes...

Nem akarok feltétlenül gyárit, de a kínai kamu taninglámpáktól is mentsen meg aki tud.

Tudtok segíteni, hogy hol tudok, mennyiért, és mi ennek az útja?

Nem akarok xenont mert se mosóm, se autómata szintezőm nincs, az úgy túl meredek lenne...

Előre is köszi a segítséget!

kisslacc Elküldve: 2014-08-09 21:44 Autóvásárlás

lalada írta:
duga írta: Sziasztok!

"Kombit" szeretnék vásárolni, kis családom és magam részére.
320d-ket néztem, vásárlás előtt mindenképpen elviszem őket átvizsgáltatni.
Véleményetekre vagyok kíváncsi, ezt nézném meg:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8154819


az autó származási papírjait mindenképp kérdd el, hogy megnézhesd. ott lehet vele mókolni rendesen. ár alatt van, osztom a véleményt.
ha jó állapotú kintről való, és regadózott, nem lehet nagyon 2,5-2,7 alatt megállítani szerintem, még ha nem is csúcsfelszerelt. vagy valamire nagyon alkudtak akik behozták.


Szia!
Nekem ugyan ez van. Télen vettem. 169 ezerrel. A felszereltsége még picit magasabb is.
Elképzelhető, hogy nem 180 van benne... Ha külföldről hozott akkor inkább 250-260...
Én az enyémet 2,6 m-ért vettem.
Alap trükköket azért nézd meg:
1.Motorház tető alatt a csavar illesztések színrefújása... ha fújták az elemeket elöl akkor a csavarillesztéseknél is fújni kellett de azt nem tudják úgy mint a gyárit. A rétegmérő hiába mutat 120-at... mostanában már fémtisztázzák és gyári értékre fújják vissza.
2. kuplung: sanszos, hogy csere lesz, mivel 2,5-ért nem kapsz friss kuplungos kocsit az 100%. Ha járó motornál álló helyzetben kettesbe rakod és úgy próbálsz elindulni a kuplungot lassan felengedve gázadás nélkül és befullad a motor akkor biztos lendkerekes és kuplungos. De ha el is tudsz indulni vele akkor sem biztos, hogy jó a szett benne. Ha érzed, hogy kicsit kemény és nem jár finoman a kupl.pedál akkor valószínűleg kinyomócsapágyas és legfeljebb 50 e van hátra a cseréig. De akkor számolj teljes szettel (kinyomó, kuplungtárcsa, lendkerék).

3. Szokták mondani, hogy hidegen picit kopog a dízel... Na ez az E91-re nem igaz!!! Ha hidegindítás után az első pár percben kopog akkor hagyd ott. Akkor legalább 350 van benne... Szépen kell, hogy járjon.

4. Ha rétegmérőzöd és körbe 120 az egész vagy hasonló érték akkor rendben van. De ha mindenhol 120 mondjuk és az motortető 160, akkor hiába mondjuk azt, hogy 200 alatt gyári a fényezés akkor bizony fémtisztázták és újrafújják. Magyarán az a jó ha nagyjából mindenhol 100-130 között van.

5. Ellehet vinni szervízbe, de ne várj tőle megnyugvást... Egyszer beleszaladtunk egy olaszból hozott kb. 450-et futott H Astrába... 89 ezer volt beleírva Egy éven belül 800 ezret költöttünk rá... Minden elment benne... kettős tömegű, klímakompresszor... turbó... Hiába viszed el szervízbe, ott megnézi a futóművet, a féket, a szíjakat... Kitörölheted vele...

6. Persze azért nézd meg, hogy át van e bőrözve, vagy kikopott e az ülés vagy nem. 180 ezer után elfogadható ha kopott a padlószőnyeg és esetleg cserélték, de pl. kormányt nem bőrözünk újra 170-180 ezer után... se kartámaszt...

Hát ennyit tudok hirtelen, ha kell segítség még írj nyugodtan.

kisslacc Elküldve: 2014-08-08 20:58 Motorolaj

YELLOW írta:
kisslacc írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Túl vagyok az olajcserén! Valvoline Synpower 5w-30 ment bele
Tavaly mikor vettem akkor xado csodaolaj lett betéve Rövid idő után kelepeltek a hidrotőkék (már kezdtem betervezni a h.tőke cserét ) Most az új olajjal mentem vagy 1000 km-ert megszünt a hidrotőkék hangja
Az olajcsere számlálót csak géppel lehet nullázni??? (a szerelő "elfelejtette")
Köszi!



ezaz egy újabb - a xado ellen.
magad is tudod, számtalan videó van róla youtube-on. keress rá, hogy e46 oil service reset, meg hasonló.

Köszi! Igazad van youtube a barátunk


Egyetlen aranyszabályt tartok be... 10 000 km-ént olajcsere. Az E46-nál és az E90-nél is csináltam-csinálom.
A gyári 30 000-es ajánlást persze lassan mindenki kiröhögi... de egy olcsó példa, hogy az új passat olajteknőjében lévő viszkozitás mérő 13 000 km-nél bejelzett. Castrol olajat kapott a Brill márkaszervben. A céges új Caddy 1.6-os dízele ugyanígy bejelez 18 000-él, 30 ezer helyett. Egyik autó sem futott le még 60 ezret se.

Szerintem tök mindegy hogy valvoline vagy aral vagy castrol olaj... 10 000 nél egyik sem bír többet...


részecskeszűrős dízeleknél tutti nem bír. de pl az én 10-12ezret futott olajomat megnézhetnéd. de egyet értek, 15ezer max!


Én ezzel az olajcsere kérdéssel úgy vagyok, hogy a csoda adalékokat, meg csoda olajokat ki se próbálom... viszont sűrűbben kap új olajat és szűrőt... így költségben is ott vagyok mint a csodaszerekkel... viszont friss az olaj
De én keveset futok a verdával... szóval én se pánikolok be ha épp 12 ezernél cserélek...
340 ezerrel adtam el az E46-ot. 200 ezret futott alattam... nekem bevált a gyakoribb olajcsere, öregebb, futott gépnél meg pláne meghálálja.

kisslacc Elküldve: 2014-08-08 20:39 Motorolaj

kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Túl vagyok az olajcserén! Valvoline Synpower 5w-30 ment bele
Tavaly mikor vettem akkor xado csodaolaj lett betéve Rövid idő után kelepeltek a hidrotőkék (már kezdtem betervezni a h.tőke cserét ) Most az új olajjal mentem vagy 1000 km-ert megszünt a hidrotőkék hangja
Az olajcsere számlálót csak géppel lehet nullázni??? (a szerelő "elfelejtette")
Köszi!



ezaz egy újabb - a xado ellen.
magad is tudod, számtalan videó van róla youtube-on. keress rá, hogy e46 oil service reset, meg hasonló.

Köszi! Igazad van youtube a barátunk


Egyetlen aranyszabályt tartok be... 10 000 km-ént olajcsere. Az E46-nál és az E90-nél is csináltam-csinálom.
A gyári 30 000-es ajánlást persze lassan mindenki kiröhögi... de egy olcsó példa, hogy az új passat olajteknőjében lévő viszkozitás mérő 13 000 km-nél bejelzett. Castrol olajat kapott a Brill márkaszervben. A céges új Caddy 1.6-os dízele ugyanígy bejelez 18 000-él, 30 ezer helyett. Egyik autó sem futott le még 60 ezret se.

Szerintem tök mindegy hogy valvoline vagy aral vagy castrol olaj... 10 000 nél egyik sem bír többet...

kisslacc Elküldve: 2014-08-05 22:20 Motor-váltó

Pitykoo írta:
Szemy írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy lehet e állítani azon, hogy a kuplungpedál ne fent hanem lent fogjon/emeljen ki/?!
Azt már tudom, hogy a BMW alapból ilyen, de nekem az összes eddigi kocsim ill. a céges kocsik is mind lent fognak és nehezen áll rá a lábam!
Elég sokat balf-oskodom vele, mint valami kezdő és ez kicsit zavar...
Válaszokat előre is köszönöm....


Szia!

Tudomasom szerint nem lehet allitani, hogy hol fogjon a kuplungpedal. Jo nehany evvel ezelött több helyen is utanakerdeztem, mivel nekem sem tetszett a dolog, de mindig ezt a valaszt kaptam. Ugyhogy beletörödtem es megszoktam.

Egyebkent igazad van, valoban alapbol eleg magasan fog, de egy kis gyakorlassal megszokod es akkor nem lesz gond.

Szemy


Köszönöm szépen a választ!
Elég nehézkesen szokom meg, főleg hogy egész nap más kocsival járok utána meg jövök haza az enyémmel, mindig kínlódok vele...
De majdcsak megszokom addig meg még kíváncsiskodom én is hátha valaki kitalált már rá valamit!


Sajnos az E91-ben is így van Én is februárban cseréltem teljes kuplung szettet lendkerékkel együtt... és baromira fent fog. Így nem lehet jól csúsztatni.
Jövő héten pont viszem a haverhoz szervízbe és rákérdezek hátha mond vmi biztatót.
A régebbi típusoknál ahol bovdenes volt a kuplung ott lehetett símán állítani rajta... Szerintem ezeken már azért nem lehet mert rásegítéses.

kisslacc Elküldve: 2014-08-04 12:19 Motor-váltó

ricardo99 írta:
kisslacc írta:
YELLOW írta:
kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.


Igazad van! Benéztem, nem is figyeltem hogy tds... és E36...
Sory, az e36-ról nincs tapasztalatom

Szerintem odafigyeléssel ettől függetlenül lehet tuningolni. Mi egy éve csináltunk meg egy öreg hat hengeres A6-os quattrot. 96-os évjárat. Azóta is szépen megy.

A srácnak szerintem csak egy kis nyomaték kell, hogy érezze a városban ha kicsit jobban odanyom.





Hali hát igen e36 ról van szó!nem tudom a chipbe valahogy nem nagyon hiszek itt ott olvasgatok jokat roszakat róla de köszi szépen a válaszokat.


Hali!
Jó dolog ám az a Chip Mifelénk elég sokat alkalmazzuk szinte mindenféle motorhoz. Mi szoktunk chipezni munkagépeket is nem csak személygépkocsikat. És ez a terület tudom nehéz elhinni de kényesebb mint a személyautó tuning. 4500-6000 cm3-is 6 hengeres motoroknak adunk több nyomatékot és kb. 20-25 lóerő pluszt. Itt van olyan, hogy 8-10 órán keresztül dolgozik a motor 2200-as fordulaton folyamatosan teljesítményének 80%-án terhelve összesen több ezer üzemórán át. És stabilan működik a motor...
A szoftver tuning neccesebb... én nem szeretem mert ha újra kell rakni bármi okból a motorvezérlést akkor a szofver tuning elvész és ismét csak a gyári alap vezérlés fut...

Én megmondom őszintén, ilyeneket, hogy sport szűrő, meg gyertya, meg kipuffogó... szerintem pénzkidobás...

Nagyobb turbót rátenni meg. Na az a kockázatos. A chip tuningnál a turbó nyomás szinte alig változik... Én biztosan nem nyúlnék hozzá... Lehet, hogy azért mert az E91 már túl kényes motor... De korábban az E 46-nál sem mertem megjátszani.
Nem tudom, hogy az E36-ot lehet e chipezni és van e hozzá gyári csatis tuning. De ha jó állapotú a motor és ezt egy szerelő is alátámasztja, akkor előre!

kisslacc Elküldve: 2014-08-04 11:00 Részecskeszûrõ_

Sziasztok!
Ebben a részecskeszűrő tisztítás témában kérném egy szakavatott ember segítségét. Elméletileg ugye az E90-es széria magának is eltudja végezni a tisztítást a korom kiégetésével. stb.. stb..
Az a baj, hogy keveset járok vele, hosszú távon nem használom csak ritkán. És ha mégis, pl: egy Budapest-Szeged útvonal után sem javul a helyzet.
Volt már tisztítva, rendesen, haver végezte folyadékos áztatásban több órán át...
Azt mondják, hogy a rendszer átmelegedése után a motorfordulat számít...

Na ez a kérdés. Mekkora fordulat? Ez egy E91 320d... És mennyi ideig tart a kiégetési folyamat?
Köszi

kisslacc Elküldve: 2014-08-03 22:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
Prof írta:
kisslacc írta: Sziasztok!
A BMW E91 központi zárja benyekkent.
Nem nyit. Zárni zár. Szerintem biztosíték csere.
Megtudjátok mondani, hol van az E91-ben a biztosíték panel? És melyik számú biztosíték lehet az?
Előre is köszi!


Kesztű tartónál van, a biztositék tábla

56, 57 biztosítékot kell ellenőrizni, ha hibás a biztositék 10 helyett 15A kell berakni.

Amennyiben kulccsal tudod nyitni zárni a Diversity modul ment tönkre.



erer a 15A-re mondták azt, hogy jó-jó, de valamiért csak több áramot vesz fel... és, hogy típushiba. tény a bizti csere nagyobbra olcsóbb megoldás, mint asszem ha jól emlékszem zárszerkezetet cserélni.


Köszi a segítséget.
Kulcsra csak az az egy ajtó nyílik a többi nem, ezért gondolom, hogy biztosíték lesz.
De benne tartom az 10A-t hátha nem lesz bajom vele...
Köszi

kisslacc Elküldve: 2014-08-03 22:16 Motor-váltó

YELLOW írta:
kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.


Igazad van! Benéztem, nem is figyeltem hogy tds... és E36...
Sory, az e36-ról nincs tapasztalatom

Szerintem odafigyeléssel ettől függetlenül lehet tuningolni. Mi egy éve csináltunk meg egy öreg hat hengeres A6-os quattrot. 96-os évjárat. Azóta is szépen megy.

A srácnak szerintem csak egy kis nyomaték kell, hogy érezze a városban ha kicsit jobban odanyom.



kisslacc Elküldve: 2014-08-03 20:51 Motor-váltó

ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.

kisslacc Elküldve: 2014-08-03 20:42 Motor-váltó

Bármennyi is volt a kilométeróra állás amikor megvetted... szorozd meg kettővel...
Vagy széthajtották...
BMW-nél 500 ezer km alatt ilyen nemigen jelentkezik...

400 ezret futott A6 dízel quatronál láttam elvétve egyszer egyszer... de azokat is rendesen hajtották.


YELLOW írta:
bozokizs írta: Sziasztok!

a Problémám a következö lenne. Vettem egy 2002es 530d-t minden szuper örültem neki stb. Majd tegnap délután hazafelé menet éreztem hogy 110 körül az auto meg meg torpan és a visszapillantóba nézve láttam hogy nagyon füstöl fehér füstöt eregetett. Hazaérve felnyitottam a motorház tetőt majd letekertem az olajbetöltő tetejét és ez a látvány fogadott.kép
Gondolom hengerfejes lett.?


azta qrva... kb jah. valószínű. ha szerencséd van, hengerfejtömítés csere, ha nem, és mondjuk balsetes volt az autó, akkor könnyen megrepedhetett a blokk. sok ilyen van.


kisslacc Elküldve: 2014-08-03 20:04 XENON utólag

Szia!
Utólagos xenon szabályosan kb. 400 000 Ft.
Az a gixer, hogy nem megy át a műszakin ha nem úgy csinálod meg ahogyan azt előírják.
1. a gyári xenonhoz nagynyomású automata mosó tartozik, Az még megoldható...
2. a gyári xenonhoz automata fényszórószintező tartozik. ez a nehéz dió... én a saját E91-esembe is azért nem szereltetem bele mert a xenon és a mosó még nem elég...
Az automata fényszóró szintező figyeli a teleszkópok szintjét és automatikusan állít a lámpán ha beül hátra az anyósod két bőrönddel...
Na emiatt nem egyszerű a xenon...
Műszakin lefotózzák a műszerfaladat, és azonnal kiderül hogy a fényszóró kapcsoló mellett ott van a tekerős fényszóró állító...
Én ezt így tudom az E90-91-nél egészen biztosan.

Bero írta:
mise írta: Sziasztok!

Utólagos xenont szeretném kipróbálni az autómban (2003-as E46 320Ci facelift), a fényszóró projektoros, mosót vettem mindennel együtt. Ha úgy itélem meg, hogy nagyon vakít, kiszerelem.

A szerelőm említette, hogy korábban lehetett kapni olyan h7 xenon szettet, amiben a trafó és a gyújtó (?) egyben volt és szépen el lehetett rendezni a lámpáknál a motortérben. Ez így ismerős valakinek?

Vagy van valakinek tapasztalata, esetleg tudtok ajánlani egy bevált típust?

Köszi a segítséget,
M.


Utólagos xenon? Tehát csak izzó-trafó-gyújtó? Vagy komplett lámpa? Vannak ilyen utólagos H7-es xenon szettek. Én személy szerint sosem tennék bele ilyesmit,nem véletlenül készült kifejezetten xenon lámpa az E46-ba. Ezek az utólagos dolgok szerintem nagyon gagyik,vakítanak,össze vissza világítanak csak arra való,hogy menőzzön az ember,főleg ha belerak egy 8000K +-os izzót. Nekem eredetileg H7-es lámpám volt,én vettem GYÁRI e46 xenon lámpát,lámpamosóval,minden berendezéssel. Árban,hogyha hozzáraksz egy kicsit akkor lesz egy normálisan működő gyári xenon lámpád és a kedves rendőruraktól se kell félned


« előző12következő »