kocsislaci fórum hozzászólásai

kocsislaci Elküldve: 2009-07-21 19:06 Autóvásárlás

koszi a hasznos infot tiba

olajrol ezt mondja a tulej:
"Mobil 1 olajt kapott nálam mindig a 0W 40-est, amibõl annyi olajt szokott fogyaszatani, hogy azt a szemembe is merném csöppenteni (gyakorlatilag sosem kellett utántölteni)"

Na most errol dontsd el eszi-e vagy sem

A turbo meghibasodasaval kapcsolatos km szamokat a chippes vagy a nem chippes esetre erted? Bar, ha a km-t ugysem lehet kideriteni mert lehet visszaporgettek( es akkor a diagnosztika is ezt a visszallitottat latja), akkor ugysem tudom hogy hol tart most amotor ezekhez a km szamokhoz kepest. Tegnapelott regisztraltam ide akkor meg amikor csak olvsgattama z olalt remlik olyan hozaszolas aminek az vlt alenyege, hogy a csippeles az tonkrevagja....

Ha ugy alakul, akkor sztem be kene ultetnem valakit aki tud viszonytani mar.
Vagy veszek az aran 50 trabit es az ev minden heten masikkal mehetek. Nyaron a cabrioval, telen azzal amiben van futes, magam tehetek bele zenet a kialakitott lyukba.....

Hirtelen nem tudnam megmondani miert a dieselt preferalom. Benzinesnel gondolom nem all fenn a turbo meghibasodasanak a veszelye es teljestmenyben meg tudja azt amiben a diesel. Talan a jobb fogyasztas vagy a dieselturbo suvites szeretete a magyarazat. (ha a hibatol sipol majd akkor kiszeretek belole)

(A tukor mogotti csipogo racsanak mivolta nekem tovabbra is rejtely igy latatlanban , de majd megnezem )

kocsislaci Elküldve: 2009-07-21 13:31 Autóvásárlás

Tiba írta: Szerintem faceliftest nézz. 02' tõl már találsz.


Hali,

Igen, ennyiert tenyleg van faceliftes is, amiben a 150LE tetszik nekem, kocsi eleje nem annyira. Jobb döntes volna elvileg a faceliftes, de nekem már kicsit barátságosan néz ki a felvarrott. Ízlések és pofonok......

Viszont most pár dolgot még kiderítettem a kocsiról mirõl elõzõleg írtam. Sajnos úgy fest eléggé pimpelt annak ellenére, hogy a képeken ez nem látszik (én inkább szeretem a gyári dolgokat). Persze lehet azt mondjatok itt hogy az, hogy pimpelt még nem baj..... Idézem a tulajt:
"
- A motor át van írva így 160 körül vannak a lovak. (nem csip és nem box, motorvezérlésen alakítottak)
- Sportfutómûnk van koni csillapítókkal
- Mobil 1 olajat kapott nálam mindig a 0W 40-est
- A fólia tavalyi szerzemény és van róla mûbizonylat
- A zene grund Zero.........elöl szett, hátul kétutasok és egy 400 as mélyláda erõsítõvel
- A csipogóknak a védõrácsát viszont cserélni kellene mert elhajoltak
"
Szóval engem ez a motorhúzás zavar eléggé, nem vágom, hogy mennyire lehet kigyilkolni a motort és a turbót ezzel. (Ma mondja haverom hogy a felhúzott passatban a turbó tönkrement, olyasmit magyarázott, hogy a nagyobb nyomás miatt valami probellerlapátot elhajlított az átfolyó olaj.)

A sport fútõmûnek sem örülük, a sport icsllapítokkal én inkább a kényelmeséget szeretem mint a keménységet, de ez elvileg nem csökkent az autó értékébõl. Csillapítót úgyis cserélni kellett volna gondolom... (lehet a koni (21k/db) olcsóbb volt mint a gyári?) De ebból a koni cuccból létezik minden autóra, akkor ez már mitõl BMW? Szóval ez nem tudom elõny vagy hátrány.

Az olaj biztos jó, nem ismerem....

A fólia dolgot nem értem, a képeken nincs fólia az ablakon, akkor ez lehet nem az ablakfólia.....

A zene biztos elõnynek számít, én általában a gyári hangot is csak 30%-on hallgatom egy kocsiban. Idegesít a hangos zene...

A csipogók rácsa alatt mit kell érteni?

Van rajt pár fehér folt, ami nagyon zavar, elvileg polír leviszi, de én nem vennék rá mérget. Inkább a festékjavító ceruza lehet a megoldás.

Azt mondták A1 autónál hogy 30k az átvizgálás, de ha már belepiszkáltak a motorvezérlésbe, akkor elõfordulhat, hogy a diagnisztikájuk nem fog mûködni rendesen. Itt merül fel bennem, hogy ha idáig belemásztak, akkor a kilométert is át tudták írni simán......
Nem tudom édemes-e elvinni. Ha most volt mûszakin, úgysem találnak sokmindent, de a diagnosztika mindenképpen fontos lenne. A kilóméter bizonytalansága miatt nem lesz sztem semmi a vásárból, de érdekelne a véleményetek.

Elõre is kösz....

kocsislaci Elküldve: 2009-07-21 12:24 Segítség!!!

Valószínûleg a reklámozott weblap nem rendelkezik olyan tanúsítvánnyal, amit az opera bekér (vagy semmilyennel sem de az explorer, meg firefox, meg google chome nem kéri be), nekem ez szokott lenni...általában mehetsz tovább, nem okoz gondot....
Egyébként a chrome-al sem vettem észre semmi gázt az oldalon.....

kocsislaci Elküldve: 2009-07-19 22:30 Autóvásárlás

Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni vélemény formájában.
Abszolút kezdõ vagyok, még sosem vezettem BMW-t. 7 évig egy astrat (60 LE benzin) aztán 2 évig vectrát (150 Le diesel) vezettem.

Most azon vagyok, hogy veszek egy 320D-t. A kérdésem felétek az, hogy érdemes-e. Persze milyen választ várhatnék egy BMW klubban .

Olvastam a hozzászólásokat ebben a topikban, de igazából nem találtam összefoglaló tanácsot. Mindig az volt hogy egy belinkelt hirdetést vitattatok meg, ami link már nem él mára így sokat nem tudtam kiszedni a dolgokból . Ezért írom le én is az esetet.

Sok hirdetést megnéztem. Szeretném itt is a 150LE-et, ez jó volt a vectraban, de jelenleg rászánt összegnek megfelelõ 320D autók 8-9 évesek kb és ezáltal még a 136 lovasak. Alapvetõen ellenkezik a gondolataimmal hogy 8 éves autót vegyek (Ti majd meggyõztök az ellenkezõjérõl ), mert ilyen magasságban gondolom már lesznek mindig cserélnivalók és az nem olcsó egy top márkánál valószínûleg. Elég drága még így 8 évesen is ez a kocsi, de a feeling az feeling.

Szóval van egy konkrét amit néztem.
320D, 136LE, 2001, 130.000 km, fekete, friss mûszaki.
Tulaj állítása szerint 1 évig van osztrák szervízkönyv vezetve. 1 évesen egy magyar vámos néni megvette , majd 5 évesen adta el a mostani tulajnak. Magyar életérõl nincs szervízkönyv. Mostani tulaj úgy érzem szereti ezért talán gondját viselte. Állítólag haverja autószerelõ, õ szervizelte, akinek szintén E46-ja van.
Nekem legnagyobb kérdésem hogy meg tudják-e nekem tutira mondani vizsgálattal, hogy a 130.000 az mennyire annyi és hogy mennyibe fog nekem fájni az autó fenntartása, gondolok itt fõleg a várható alkatrészcserékre.
Érdemes-e bevinni szakszervízbe a km és az állapot felmérése céljából.
Az ár 2,5, de ebbõl még alkudnék....

http://www.rohej.hu/bmw/bmw1.jpg
http://www.rohej.hu/bmw/bmw2.jpg
http://www.rohej.hu/bmw/bmw3.jpg

A V-betû felett kapásból van egy lepattanás az elsõ lökin.
A jobb lámpabúra párás ahogy látom. Ez egy tömítéscsere gondolom vagy repedt. Tömítéscsere téma már volt itt valahol...

köszi elõre is...

kocsislaci Elküldve: 2009-07-19 15:46 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni vélemény formájában.
Abszolút kezdõ vagyok, még sosem vezettem BMW-t. 7 évig egy astrat (60 LE benzin) aztán 2 évig vectrát (150 Le diesel) vezettem.

Most azon vagyok, hogy veszek egy 320D-t. A kérdésem felétek az, hogy érdemes-e. Persze milyen választ várhatnék egy BMW klubban .

Sok hirdetést megnéztem. Szeretném itt is a 150LE-et, ez jó volt a vectraban, de jelenleg rászánt összegnek megfelelõ 320D autók 8-9 évesek kb és ezáltal még a 136 lovasak. Alapvetõen ellenkezik a gondolataimmal hogy 8 éves autót vegyek (Ti majd meggyõztök az ellenkezõjérõl ), mert ilyen magasságban gondolom már lesznek mindig cserélnivalók és az nem olcsó egy top márkánál valószínûleg. Elég drága még így 8 évesen is ez a kocsi, de a feeling az feeling.

Szóval van egy konkrét amit néztem.
320D, 136LE, 2001, 130.000 km, fekete, friss mûszaki.
Tulaj állítása szerint 1 évig van osztrák szervízkönyv vezetve. 1 évesen egy magyar vámos néni megvette , majd 5 évesen adta el a mostani tulajnak. Magyar életérõl nincs szervízkönyv. Mostani tulaj úgy érzem szereti ezért talán gondját viselte. Állítólag haverja autószerelõ, õ szervizelte, akinek szintén E46-ja van.
Nekem legnagyobb kérdésem hogy meg tudják-e nekem tutira mondani vizsgálattal, hogy a 130.000 az mennyire annyi és hogy mennyibe fog nekem fájni az autó fenntartása, gondolok itt fõleg a várható alkatrészcserékre.
Érdemes-e bevinni szakszervízbe a km és az állapot felmérése céljából.
Az ár 2,5, de ebbõl még alkudnék....

http://www.rohej.hu/bmw/bmw1.jpg
http://www.rohej.hu/bmw/bmw2.jpg
http://www.rohej.hu/bmw/bmw3.jpg

A V-betû felett kapásból van egy lepattanás az elsõ lökin

köszi elõre is...