YELLOW írta:
Ma olvastam egy cikket a TC jóvoltából. Azért is nyitottam neki egy új topic-ot, mivel ilyen nincs, és nagyon sokan hasonló hibával szenvednek. A cikkben jól látszik, milyen lehúzással akartak javítani nagy szervízben, ahol a motort is szétbontották volna, miközben töredékéért orvosolható volt a probléma motorbontás nélkül.
A trafó nem volt teljesen rossz, csak a megadott teljesítményre nem volt képes. A leírt hibára nem rég vagy ketten is panaszkodtak. Benzines társaim olvassátok el a cikket. Talán érdemes beszerezni 1db bontott (bár sokszor drágább, mint az új), de működő trafót és hasonló gond esetén, próbaképpen betenni. Sok szívás elkerülhető vele. És nem kell légtömegmérő, alapjárati motor, üzemanyag pumpa és társaira gondolni, mint hiba forrás.
A cikkben látható BERU trafókat vettem én is, amikor behalt az enyém, a régiekből a jókat is félre tettem vésztartaláknak. A cikkben jól látható, hogy ha az egyik trafó teljesítménye gyengébb, előjöhet a hiba. talán ezért is érdemes ilyenkor egyszerre cserélni az összeset.
Hogy vallasd a BMW-motort?
nekem nem benzines van ,de érdekelt a téma és el olvastam. hát nagyon érdekes! főleg az ,hogy az embernek el romlik a kocsija akkor szerintem mindenki úgy gondolná a márkaszervizben tudnák megmondani a legjobban/legpontosabban mi is lehet a gond(persze jó drágán). itt meg jó le húzták az illetőt és még sejtésük se volt az igazi problémáról...