kory05 fórum hozzászólásai

kory05 Elküldve: 2013-02-17 23:32 Egyenetlen alapjárat

Peti0124 írta: Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!


szerintem alapjárati motor probléma! próbáld meg azt kitisztítani!

kory05 Elküldve: 2013-02-11 20:47 Társalgó

kory05 Elküldve: 2013-02-10 22:40 Társalgó

anubisz írta:
szotakdavid írta:
BalaBMW írta: És jött a hókotró...





A hókotró nyert


Hobók gyülekezete,ezeknek miért nem volt jó a Trabant


kíváncsi lennék ,hogy ez a hókotrós mióta vezet hókotrót... állóra fékezett kerekekkel csúszott... vissza pakolta volna 1 be vagy le tette volna a hóekét.... rutinos az biztos...

kory05 Elküldve: 2013-02-08 14:53 Benzin VS Dízel

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Csinosfiu69 írta: Találtam egy eladó, 318i E30-ból kibontott, LPG készletet. Konkrét kérdésem, hogy 318i E36-ba beépíthető-e vajon?
Szerintem nyitni kellene egy külön témát LPG per CNG-nek.


318i-be LPG-t?

Hova süllyed a világ...


ez olyan, mint amikor az 1.0-1.3 stift-be is LPG-t raknak... amúgyis alig fogyasztanak... jó lényegesen olcsóbb az LPG.
de nem baj, ez is úgy fog járni, mint az E85, aztán... mert drága honatyáink figyelnek az ilyenre. itt már majd aki spórolni akar, csak akkor tud, ha lóháton közlekedik, de majd kivetik akkor az abrak adót.


1.0 Swiftbe*, Ladákba meg pl. 2.0 benyás ősrégi Ford Scorpioba pl. meg tudom érteni az LPG-t. Egyiknek sincs pénze, és minden fillér számít.

De BMW-t, Mercit, Audit LPG-se szereltetni elég "gáz"

*a Swift esete is csak akkor elfogadható, ha 15 éves Swiftről van szó, aki újat vesz szalonból és abba tesz LPG-t, megint csak dürhő...


hát sajnos ide "süllyedt a világ". ilyen szempontból azért szerintem nem lehet egy kalap alá venni a BMW-ket. az ok ,hogy egy E46 nál szóba nem kerül ilyesmi de ha valaki manapság E30 - E36 ba gondolkozik biztos nem azért teszi mert amúgy tele van pénzel csak az jobban tetszik neki az ujjba szériáktól... BMW ért bolonduló ám de nem nagy pénztárcával rendelkező ember ott spórol ahol tud! pl nekem is egy 320i volt az álmom és 318tds lett belőle... te lehet az LPG tartod "gáznak" sok más BMW-s meg a 4hengeres motorokat... de ez van... nem mindenki engedheti meg magának hogy ne spóroljon ott ahol tud még manapság a BMW tulajok se!!!

kory05 Elküldve: 2013-02-07 22:09 Bmw Mp3

GeriE46 írta: Akár PenDrrive-ot vagy Mp3 lejátszót mindegy.... Lehetséges?


lehetséges. csak ha pl egy mp3 lejátszót akarsz rá kötni akkor nem kell ilyen ketyere 20ezrekért csak 1 5ezer forintos aux kábel. ha meg pendrie-ot vagy valami usb-s csatlakozású cucot akarsz akkor kell ilyen vagy hasonló dolgot venned. lejjebb mindenki ez ajánlja :
http://www.dension.hu/?subpage=gwblue&p=1

kory05 Elküldve: 2013-02-07 21:51 Bmw Mp3

GeriE46 írta: Sziasztok egy 2000 es E46-ba amiben gyári a rádió Bele lehetne ezt szerelni? egyáltalán lenne értelme?

http://www.ebay.de/itm/Car-MP3...2326e350f0


bele lehet tenni. hogy van e értelme az attól függ mit akarsz a rádióhoz kötni?

kory05 Elküldve: 2013-02-07 14:48 Gyújtótrafó - milyen hibákat is okozhat, ha rossz

YELLOW írta: Ma olvastam egy cikket a TC jóvoltából. Azért is nyitottam neki egy új topic-ot, mivel ilyen nincs, és nagyon sokan hasonló hibával szenvednek. A cikkben jól látszik, milyen lehúzással akartak javítani nagy szervízben, ahol a motort is szétbontották volna, miközben töredékéért orvosolható volt a probléma motorbontás nélkül.
A trafó nem volt teljesen rossz, csak a megadott teljesítményre nem volt képes. A leírt hibára nem rég vagy ketten is panaszkodtak. Benzines társaim olvassátok el a cikket. Talán érdemes beszerezni 1db bontott (bár sokszor drágább, mint az új), de működő trafót és hasonló gond esetén, próbaképpen betenni. Sok szívás elkerülhető vele. És nem kell légtömegmérő, alapjárati motor, üzemanyag pumpa és társaira gondolni, mint hiba forrás.
A cikkben látható BERU trafókat vettem én is, amikor behalt az enyém, a régiekből a jókat is félre tettem vésztartaláknak. A cikkben jól látható, hogy ha az egyik trafó teljesítménye gyengébb, előjöhet a hiba. talán ezért is érdemes ilyenkor egyszerre cserélni az összeset.

Hogy vallasd a BMW-motort?


nekem nem benzines van ,de érdekelt a téma és el olvastam. hát nagyon érdekes! főleg az ,hogy az embernek el romlik a kocsija akkor szerintem mindenki úgy gondolná a márkaszervizben tudnák megmondani a legjobban/legpontosabban mi is lehet a gond(persze jó drágán). itt meg jó le húzták az illetőt és még sejtésük se volt az igazi problémáról...

kory05 Elküldve: 2013-02-05 21:37 Társalgó

YELLOW írta: van egy tippem, hogy lehet jamperkodni akart a kislánynak...
Csabai fiatalok haltak meg a rommá tört BMW-ben

szerk.: jah persze a legtöbb balesetnél sem jelentik ki az autó típusát, de a BMW-t mindig meg kell említeni. most hírtelen több BMW-s balesetes hírt is hallottam és mindenhol ki van írva. olyat meg végképp ritkán olvasni, hogy a vétlen BMW sofőrje, inkább ha vétlen, akkor úgy írják, hogy a vétlen autó sofőrje. mondjuk a BMW=autó szóval nézőpont kérdése


ez azért van így mert a köztudatban a BMW nem egyenlő az autó szóval...

kory05 Elküldve: 2013-02-05 18:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!


Igen, ezt a videot Én is láttam,megpróbáltam úgy is ahogy Te irtad, de semmi.
Ezért kezdtem úgy hogy rosszat sejtek,lehet a motorvezérlővel lesz baj.
A fogyasztásom is magas, ezért gyanakszom a vezérlőre,és nagyon köszönöm a segitséget.


hát én ennyibe tudtam segíteni. azt már én se tudom ,hogy a2-nek van e köze egymáshoz. amúgy menyi a fogyasztásod?


9,2 de ez csak városi, viszont most cseréltem lambda szondát,mert 130-nál is 8 fölött volt.


ez tényleg elég magas! szerintem keress egy olyan szerelőt akinél fel tudjátok dugni gépre, és akkor tuti ki fog írni valami hiba kódot.

kory05 Elküldve: 2013-02-05 18:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!


Igen, ezt a videot Én is láttam,megpróbáltam úgy is ahogy Te irtad, de semmi.
Ezért kezdtem úgy hogy rosszat sejtek,lehet a motorvezérlővel lesz baj.
A fogyasztásom is magas, ezért gyanakszom a vezérlőre,és nagyon köszönöm a segitséget.


hát én ennyibe tudtam segíteni. azt már én se tudom ,hogy a2-nek van e köze egymáshoz. amúgy menyi a fogyasztásod?

kory05 Elküldve: 2013-02-05 12:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

van itt hozzá 1 videó is!


YouTube videó

kory05 Elküldve: 2013-02-05 12:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!

kory05 Elküldve: 2013-02-04 21:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?

kory05 Elküldve: 2013-02-04 20:31 320d Motor

ZoleeSRB írta:
zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet


Tudsz valami jó Suzukit ajánlani,aki cserélne BMW-re,akár ráfizetéssel is érdekel!?


a sárkány joli-nénit kell meg kérdezni akiről pár napja a társalgóban volt szó ,hogy nem e cserélné le az sx4-et

kory05 Elküldve: 2013-02-04 19:41 320d Motor

lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


egy jó motort is ki lehet végezni 20 perc alatt ha nagyon akarja az ember, de félmillió kilométert is ki bír nagyobb javítás nélkül egy olyan motor amire nagyon vigyáztak!