kory05 fórum hozzászólásai

kory05 Elküldve: 2013-01-25 10:39 e36 vásárlás

YELLOW írta:
kory05 írta:

Én egy Németországból frissen behozottat vettem. Nem mindegy szerintem hogy egy kocsi 10-15 évet a Magyar sz..r utakon húz le vagy a Német tükörsima autópályákon, illetve eleve több pénzük van arra hogy, szervizbe "szakértő kezekbe" hordják az autóikat. Meg vannak olyan emberkék akik eleve úgy hirdetik hogy, mindjárt a te nevedre regisztrálja Magyarországon és akkor meg úszod az átíratást ami 70-80 ezer forint! Olyan árba megcsinálják ezt neked amennyiért egy Magyar papírost veszel amit még át kell íratnod is! Az átíratás az említett 70-80 ezer forinton kívül még macera is. Okmányirodától függően lehet 2hét is illetve vinni kell eredetvizsgára meg szaladgálhatsz jobbra barra. Nekem 2 nap alatt regisztrálva, forgalmi vizsgáztatva, nevemre írva volt és nekem a kis ujjamat se kellet mozdítanom


azért ez a névre iratva dolog nem mindig jó... pl azért ezzel vásárlót akarnak fogni, simlisben csinálják meg az eredetvizsgát, műszakit, stb. aztán egyszer majd Te koppansz vele. én inkább kínlódok magam, de az lesz a tutti nem lesz kummantás.


persze hogy, nem minden esetbe jó. én nem azt mondom hogy, ha ki néz az ember egy ilyet akkor az tuti jó üzlet! Ott is nagyon oda kell figyelni ha nem jobban hogy mit veszel, de ha mindent le ellenőrizel/ellenőriztetsz akkor olyan nagyon nagy simlit nem tud csinálni az eladó személy! ja és ez a "simli dolog nem csak a frissen be hozottra érvényes! Ha vesz az ember egy rendes Magyar papírost amit még írathat át is az ember akkor is ugyan úgy lehet simli...

kory05 Elküldve: 2013-01-24 11:25 e36 vásárlás

teki723 írta:
kory05 írta:
teki723 írta:
kory05 írta:
teki723 írta:
kory05 írta:
teki723 írta:
YELLOW írta:
teki723 írta: Sziasztok!

Tervezek egy dízel E36 vásárlást és szeretném megkérdezni hogy mi a véleményetek ezekről az autókról.
Külön érdekelne a 318Tds és a 325Tds, illetve ezek közül a 116 és a 143 lóerős is.
Mi a véleményetek?
Melyiket lenne érdemesebb választani?
Köszönöm előre is!
teki723


25tds-re sokan panaszkodnak minden karosszéria változatban. viszont 18tds-t szeretik. ény ennyit tudok róla mondani.


Köszönöm szépen!
Eleve a 18tds-en gondolkodtam, csak egy ici-picit húzott a több lóerő
De akkor valószínűleg maradok a 318tds-nél.
Köszi még egyszer!


Nekem egy 18tds-em van! Nem rég vettem és eddig meg vagyok vele elégedve. Keveset eszik, kevesebbet mint vártam Vannak kisebb hibák, de melyik 10évnél öregebb autóknak nincsenek?! Szóval szerintem egy jó kis gép csak ajánlani tudom!


És mi a fogyasztásod?


Vegyes használatban 6liter. Szerintem az nagyin baráti!


Igen, az nem rossz egy kombitól!


De nagyon figyelj oda mit veszel! Nézd/nézesd át alaposan, és mindenféleképpen vigyél magaddal szakértőt ha elmész megnézni egyet-kettőt. Nagyon "zsákba macska" a használt autó vásárlás! Ki lehet fogni nagyon rosszakat is amire a gatyád rá mehet! Szóval azt tudom javasolni nézzetek meg minél többet és gondold meg hogy melyik lesz a nyerő! Én pl 2 hónapig keresgéltem mire rátaláltam az enyémre!


Hát igen, autóvásárlásnál rosszabb nincsen.
Nem nagyon lehet tudni mit veszünk, hiába tűnik tip-topnak a kocsi.
Remélem nem fogok ki egy sz.rt, volt már benne részem....


Én egy Németországból frissen behozottat vettem. Nem mindegy szerintem hogy egy kocsi 10-15 évet a Magyar sz..r utakon húz le vagy a Német tükörsima autópályákon, illetve eleve több pénzük van arra hogy, szervizbe "szakértő kezekbe" hordják az autóikat. Meg vannak olyan emberkék akik eleve úgy hirdetik hogy, mindjárt a te nevedre regisztrálja Magyarországon és akkor meg úszod az átíratást ami 70-80 ezer forint! Olyan árba megcsinálják ezt neked amennyiért egy Magyar papírost veszel amit még át kell íratnod is! Az átíratás az említett 70-80 ezer forinton kívül még macera is. Okmányirodától függően lehet 2hét is illetve vinni kell eredetvizsgára meg szaladgálhatsz jobbra barra. Nekem 2 nap alatt regisztrálva, forgalmi vizsgáztatva, nevemre írva volt és nekem a kis ujjamat se kellet mozdítanom

kory05 Elküldve: 2013-01-24 10:40 e36 vásárlás

teki723 írta:
kory05 írta:
teki723 írta:
kory05 írta:
teki723 írta:
YELLOW írta:
teki723 írta: Sziasztok!

Tervezek egy dízel E36 vásárlást és szeretném megkérdezni hogy mi a véleményetek ezekről az autókról.
Külön érdekelne a 318Tds és a 325Tds, illetve ezek közül a 116 és a 143 lóerős is.
Mi a véleményetek?
Melyiket lenne érdemesebb választani?
Köszönöm előre is!
teki723


25tds-re sokan panaszkodnak minden karosszéria változatban. viszont 18tds-t szeretik. ény ennyit tudok róla mondani.


Köszönöm szépen!
Eleve a 18tds-en gondolkodtam, csak egy ici-picit húzott a több lóerő
De akkor valószínűleg maradok a 318tds-nél.
Köszi még egyszer!


Nekem egy 18tds-em van! Nem rég vettem és eddig meg vagyok vele elégedve. Keveset eszik, kevesebbet mint vártam Vannak kisebb hibák, de melyik 10évnél öregebb autóknak nincsenek?! Szóval szerintem egy jó kis gép csak ajánlani tudom!


És mi a fogyasztásod?


Vegyes használatban 6liter. Szerintem az nagyin baráti!


Igen, az nem rossz egy kombitól!


De nagyon figyelj oda mit veszel! Nézd/nézesd át alaposan, és mindenféleképpen vigyél magaddal szakértőt ha elmész megnézni egyet-kettőt. Nagyon "zsákba macska" a használt autó vásárlás! Ki lehet fogni nagyon rosszakat is amire a gatyád rá mehet! Szóval azt tudom javasolni nézzetek meg minél többet és gondold meg hogy melyik lesz a nyerő! Én pl 2 hónapig keresgéltem mire rátaláltam az enyémre!

kory05 Elküldve: 2013-01-24 10:22 e36 vásárlás

teki723 írta:
kory05 írta:
teki723 írta:
YELLOW írta:
teki723 írta: Sziasztok!

Tervezek egy dízel E36 vásárlást és szeretném megkérdezni hogy mi a véleményetek ezekről az autókról.
Külön érdekelne a 318Tds és a 325Tds, illetve ezek közül a 116 és a 143 lóerős is.
Mi a véleményetek?
Melyiket lenne érdemesebb választani?
Köszönöm előre is!
teki723


25tds-re sokan panaszkodnak minden karosszéria változatban. viszont 18tds-t szeretik. ény ennyit tudok róla mondani.


Köszönöm szépen!
Eleve a 18tds-en gondolkodtam, csak egy ici-picit húzott a több lóerő
De akkor valószínűleg maradok a 318tds-nél.
Köszi még egyszer!


Nekem egy 18tds-em van! Nem rég vettem és eddig meg vagyok vele elégedve. Keveset eszik, kevesebbet mint vártam Vannak kisebb hibák, de melyik 10évnél öregebb autóknak nincsenek?! Szóval szerintem egy jó kis gép csak ajánlani tudom!


És mi a fogyasztásod?


Vegyes használatban 6liter. Szerintem az nagyon baráti!



kory05 Elküldve: 2013-01-23 23:00 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

anubisz írta: Nekem azért van rajta egy ilyen, pont, hogy ne szívjam meg még egyszer.
http://www.okauto.hu/news_deta...&id=37


Jó kis szerkentyű. Kösz a tippet!

kory05 Elküldve: 2013-01-23 22:50 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

YELLOW írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.


legyen úgy. de az ilyen barkács multiméterektől pontosságot sem kell várni. az a jó, hacsak ki volt lazulva valami. nem akarom irogatni, de lehetne még ott mit mérni, meg hogyan. csak már fáradt vagyok, menek is degleni. jah ha nincs segítség, akkor a műszert az ablakba kell tenni, mikor indítózól
de ha azóta megy, akkor nincs gond.


Nem vagyok se villamosságis se szerelő. Ezt pedig írni is akartam hogy az megint egy más téma hogy egy sz..r piaci utolsó utáni multiméterem van ami több mint valószínű hogy csak "közelítő" értékeket ad. Egy szó mint száz, én csak azt tudom hogy egy dízelem van ami a mínuszba is pöcc-röff (ha csak nem lazul le valami kábel ) amúgy sikerült meg mérnem tekertetés közben 11v és éjszakára fel tettem töltőre. Köszi mindenkinek a segítséget!



kory05 Elküldve: 2013-01-23 22:23 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.

kory05 Elküldve: 2013-01-23 21:54 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

anubisz írta:
kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!


az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.


Hát a hiba nem derült ki, de mára be bírtam indítani a vasat! Egész éjjel le volt véve az akssi reggel vissza tettem a sarukat (rá se töltöttem) és működött minden a megszokott módon. A sarukat már tegnap meg tisztítottam, de akkor ez nem hozott eredményt, és nem is voltak oxidálódva. Arra tudok gondolni hogy, a negatív kábel ahol hozzá vagy csavarozva a kasznihoz ott lehetett valami érintkezési, oxidációs hibája. Mert azonkívül hogy visszatettem a sarukat csak azt mozgattam meg.


Pár napja jártam ugyan így, nekem a testkábel lazult fel. Azért mérj rá indítás közben, hogy biztos jó legyen az aksi. Már aksival is jártam úgy, hogy pillanat alatt merült le.
Gyújtáskor, már csak 9 voltot mutatott. 3 ezerért bikázott be a kihívott taxis. Zenélgettem a garázsba, aztán csak csattogott az önindító, és kész. De ha semmi nem világit az legtöbbször valami kontakt az aksinál.


Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.

kory05 Elküldve: 2013-01-23 21:34 e36 vásárlás

teki723 írta:
YELLOW írta:
teki723 írta: Sziasztok!

Tervezek egy dízel E36 vásárlást és szeretném megkérdezni hogy mi a véleményetek ezekről az autókról.
Külön érdekelne a 318Tds és a 325Tds, illetve ezek közül a 116 és a 143 lóerős is.
Mi a véleményetek?
Melyiket lenne érdemesebb választani?
Köszönöm előre is!
teki723


25tds-re sokan panaszkodnak minden karosszéria változatban. viszont 18tds-t szeretik. ény ennyit tudok róla mondani.


Köszönöm szépen!
Eleve a 18tds-en gondolkodtam, csak egy ici-picit húzott a több lóerő
De akkor valószínűleg maradok a 318tds-nél.
Köszi még egyszer!


Nekem egy 18tds-em van! Nem rég vettem és eddig meg vagyok vele elégedve. Keveset eszik, kevesebbet mint vártam Vannak kisebb hibák, de melyik 10évnél öregebb autóknak nincsenek?! Szóval szerintem egy jó kis gép csak ajánlani tudom!

kory05 Elküldve: 2013-01-23 16:11 Autóvásárlás

lalada írta:
brutus20 írta: Erről esetleg vélemény: (a km-t nyilván szorozni kell legalább 2vel )
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-6498292



amikor csak a hátsó ülésről látok képet, az már mindig gyanús. Vajon mi vezethette arra a tulajt, hogy az elsőket ne fotózza le? Sztem egy közel 20 éves autónál annak is örülni kell ha elindul, megy, megáll.. túl sokat ne várj tőle, megette kenyere javát. Sajnos eljárt felette az idő.


Ez a gép nem ér annyit ami oda van írva! Jobbakat is lehet találni szerintem ennyi pénzért http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-6540104 pl (ha minden áron 316i compact)és ennek az árába már benne van hogy a neveden legyen a másiknál még plusz vagy 70- 80 ezer forint!

kory05 Elküldve: 2013-01-23 15:50 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

anubisz írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!


az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.


Hát a hiba nem derült ki, de mára be bírtam indítani a vasat! Egész éjjel le volt véve az akssi reggel vissza tettem a sarukat (rá se töltöttem) és működött minden a megszokott módon. A sarukat már tegnap meg tisztítottam, de akkor ez nem hozott eredményt, és nem is voltak oxidálódva. Arra tudok gondolni hogy, a negatív kábel ahol hozzá vagy csavarozva a kasznihoz ott lehetett valami érintkezési, oxidációs hibája. Mert azonkívül hogy visszatettem a sarukat csak azt mozgattam meg.

kory05 Elküldve: 2013-01-22 20:58 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!

kory05 Elküldve: 2013-01-22 20:29 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

YELLOW írta:
hil írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.

Szia!
Ha annyit mértél terhelés nélkül, akkor nem biztos, hogy jó, illetve nincs lemerülve az aksi



nem véletlen kérdeztem...


Holnap ki fogom próbálni egy másik akksival! Remélem igazad lesz csak az a baj hogy már merítettem le kocsiba aksit és az egyáltalán nem ilyen volt! ha le merül annyira hogy a műszerfalon semmi nem villan ki akkor szerintem a rádiót se tudnám be kapcsolni.

kory05 Elküldve: 2013-01-22 20:12 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?

kory05 Elküldve: 2013-01-22 19:56 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.