kovacst75 Elküldve: 2015-02-19 17:58 Mi lehet a baj?
b_imi írta:kovacst75 írta:hil írta:kovacst75 írta: Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?
Szia4
Látatlanban azt mondanám, hogy átugrott a vezérlés a megnyúlt vagy elszakadt lánc miatt. A szerelőről véleményt nem írnék, de egy ilyen hibának a gyanúja esetén nem kellett volna új akksival mégjobban meggyötörni a motort. Itthon bontókban az a motor úgy 150KFt körül megkapható a motor javítása ennek sokszorosába kerülhet. Ennek motornak (N42,N46) sajna ez rettegett hibája, egyszerűen hosszú és szar a lánc. Én azt hallottam, 150K Km körül javasolt cserélni.
hil
Köszönöm szépen a hozzászólást! Tanácstalan vagyok!
Én is bontott motort vennék, ráadásul azt ki is tudod próbálni, ha még az autóban van.
Egyenlőre a kereskedővel szeretném felvenni a kapcsolatot,ugyanis 1 év garanciát vállalt rá! Rendeltetés szerűen használtam!