kovacst75 fórum hozzászólásai

kovacst75 Elküldve: 2015-02-19 17:58 Mi lehet a baj?

b_imi írta:
kovacst75 írta:
hil írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?


Szia4
Látatlanban azt mondanám, hogy átugrott a vezérlés a megnyúlt vagy elszakadt lánc miatt. A szerelőről véleményt nem írnék, de egy ilyen hibának a gyanúja esetén nem kellett volna új akksival mégjobban meggyötörni a motort. Itthon bontókban az a motor úgy 150KFt körül megkapható a motor javítása ennek sokszorosába kerülhet. Ennek motornak (N42,N46) sajna ez rettegett hibája, egyszerűen hosszú és szar a lánc. Én azt hallottam, 150K Km körül javasolt cserélni.
hil



Köszönöm szépen a hozzászólást! Tanácstalan vagyok!


Én is bontott motort vennék, ráadásul azt ki is tudod próbálni, ha még az autóban van.


Egyenlőre a kereskedővel szeretném felvenni a kapcsolatot,ugyanis 1 év garanciát vállalt rá! Rendeltetés szerűen használtam!

kovacst75 Elküldve: 2015-02-19 17:41 Mi lehet a baj?

hil írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?


Szia4
Látatlanban azt mondanám, hogy átugrott a vezérlés a megnyúlt vagy elszakadt lánc miatt. A szerelőről véleményt nem írnék, de egy ilyen hibának a gyanúja esetén nem kellett volna új akksival mégjobban meggyötörni a motort. Itthon bontókban az a motor úgy 150KFt körül megkapható a motor javítása ennek sokszorosába kerülhet. Ennek motornak (N42,N46) sajna ez rettegett hibája, egyszerűen hosszú és szar a lánc. Én azt hallottam, 150K Km körül javasolt cserélni.
hil



Köszönöm szépen a hozzászólást! Tanácstalan vagyok!

kovacst75 Elküldve: 2015-02-19 17:05 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót 111 ezer km-errel,én 26 ezret mentem vele minden gond nélkül,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?

kovacst75 Elküldve: 2015-02-12 19:38 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Tegnap kaptam segítséget itt az autóm egyik szenzor hibájáról az egyik kedves hozzászólótól,amit szeretnék megvizsgálni,de sajnos ebben a típusú autóban sehol sem találom,és semmi információt sem találni róla,sem németül,sem magyarul,és a youtubon sincs róla semmi,hogy hol helyezkedhet el az autóban.Mintha ebben az autó típusban nem is létezne. Amit keresnék az a vezérmű érzékelő szenzor.(Nockenwellen sensor) BMW E46 318i típushoz! 2003.12.30. 0005 73400w7 Aki tudja hol helyezkedik el vagy tud róla valamilyen információt illetve képet az kérem jelezze! Köszönöm!


tök egyértelmű. vez.mű. mivel kettő tengely van, ezért kettő is lesz benne. ha leveszed a műanyag borítást középen amin a BMW jel van, látni is fogod.

itt a kipuf oldali, a szívó meg a másik a másik tengely alatt


Nagyon szépen köszönöm! Igen ilyennel találkoztam,csak én másfélét,és másfelé nézegettem! Még egyszer köszönöm szépen a segítséget!

kovacst75 Elküldve: 2015-02-12 18:47 Mi lehet a baj?_

Sziasztok! Tegnap kaptam segítséget itt az autóm egyik szenzor hibájáról az egyik kedves hozzászólótól,amit szeretnék megvizsgálni,de sajnos ebben a típusú autóban sehol sem találom,és semmi információt sem találni róla,sem németül,sem magyarul,és a youtubon sincs róla semmi,hogy hol helyezkedhet el az autóban.Mintha ebben az autó típusban nem is létezne. Amit keresnék az a vezérmű érzékelő szenzor.(Nockenwellen sensor) BMW E46 318i típushoz! 2003.12.30. 0005 73400w7 Aki tudja hol helyezkedik el vagy tud róla valamilyen információt illetve képet az kérem jelezze! Köszönöm!

kovacst75 Elküldve: 2015-02-12 18:30 Mi lehet a baj?_

kovacst75 írta:
YELLOW írta:
kovacst75 írta:
Szia! Köszönöm a gyors választ! A hibát kitöröltük anno,de azóta többször merítettem le az aksit eredménytelenül. Mikor otthon vittem olajcserére ami nem most volt,akkor nem hozott hibát az autó,a hibák azóta jöttek ki rajta. 11 éves lettére 111 ezer km-errel vettem meg bankon keresztül kereskedőtől. De mondjuk a vez. tengely jeladó cserével még meg lehet próbálni!


jah akkor sorry.
de ezélrt írtam a vez. tengely jeladót. mert leginkább amiatt nem indul be. mivel az ECU nem tudja, hogy miylen pozícióban a van a tengely, ezért nem is fog csinálni nagyon semmit. lehet az üzemanyag rendszerrel is lesz valami, de annak nyomását meg tudod mérni egy nyomásmérővel. lehet az üzemanyagszűrő is dugult már. bár ilyen km-nél nem kéne. lehet sokat állt a bank telephelyén, megrágta valami a kábelt.


Nagyon szépen köszönöm a segítséget,mihamarabb utána járok annak a jeladónak!


Szia! Tegnap beszéltünk az autóm jeladójáról. Sajnálatos módon nem találom azt a jeladót! Semmi információt nem találtam sem itt a neten,sem a youtubon hogy hol található. Mintha ez a típus nem is létezne a neten! Esetleg tudsz nekem ebben segiteni? Szerintem a szervíz is vakarná a fejét mi hol van benne!

kovacst75 Elküldve: 2015-02-11 16:59 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
kovacst75 írta:
Szia! Köszönöm a gyors választ! A hibát kitöröltük anno,de azóta többször merítettem le az aksit eredménytelenül. Mikor otthon vittem olajcserére ami nem most volt,akkor nem hozott hibát az autó,a hibák azóta jöttek ki rajta. 11 éves lettére 111 ezer km-errel vettem meg bankon keresztül kereskedőtől. De mondjuk a vez. tengely jeladó cserével még meg lehet próbálni!


jah akkor sorry.
de ezélrt írtam a vez. tengely jeladót. mert leginkább amiatt nem indul be. mivel az ECU nem tudja, hogy miylen pozícióban a van a tengely, ezért nem is fog csinálni nagyon semmit. lehet az üzemanyag rendszerrel is lesz valami, de annak nyomását meg tudod mérni egy nyomásmérővel. lehet az üzemanyagszűrő is dugult már. bár ilyen km-nél nem kéne. lehet sokat állt a bank telephelyén, megrágta valami a kábelt.


Nagyon szépen köszönöm a segítséget,mihamarabb utána járok annak a jeladónak!

kovacst75 Elküldve: 2015-02-11 16:50 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Elkeseredésemben írok az oldalra. Vásároltam egy Bmw e46 318i típusú autót. 2003.December havi. Németországban dolgozok,és január elején jöttem vissza,de fél úton az autónak az ereje elment,nem húzott már,és éppen hogy sikerült vissza érnem.Ennek már több mint egy hónapja,azóta az autó nem indul... Volt úgy,hogy elakarta kapni,de most már azt sem teszi. Kicseréltem a légtömegmérőt,és annyit sikerült elérnem,hogy a német kollégám műszer segítségével megállapította,hogy több hibát talált amit lentebb google fordítóval be is másolok. Sajnálatos módon mivel az autó magától nem megy sehova,így majd vontatnom kellene ami nem okozna gondot,csak hát mivel a motor nem indul így szervó,és fékrásegítő nélkül szinte életveszélyes! A kollégával próbáltuk azt a funkciót ami lehetővé teszi probléma esetén,hogy elinduljon,persze esélytelennek bizonyult. Szervizbe nem tudom vinni,mert csillagászati árakat kérnek érte,és nem hogy nem akarom,hanem nem tudom kifizetni azt az összeget. Ha valakinek lenne valami ötlete,vagy találkozott már hasonló hibával akkor kérem segítsen,mert itt ragadtam Németországba,és nem tudok autó nélkül haza menni! Nem hinném,hogy nagy lenne a baj! Köszönöm előre is a segítséget. Egy elkeseredett apuka! Motor Control:
Motor / Motor
Hiba: vezérműtengely érzékelő aljzat
Kód: 2782
Hiba: vezérműtengely-szabályozás aljzat
Kód: 27BB
Hiba: E Geblaese Működtető elektromos diagnosztikai
Kód: 27B8
Hiba: DK-potenciométer
Kód: 2785
Hiba: Plausible üzemanyag nyomásérzékelő mech. membránházat
Kód: 2786
Hiba: az üzemanyag nyomást képest vezérelt működés
Kód: 2787
Hiba: Megszakítás DV alkalmazkodás, mert a környezet
Kód: 2799
ABS / DSC / Brake:
légzsák:
Transmission Control:
gólra:
Eső / kontroll:
Fűtés / AC:
Légkondicionáló / klíma
Hiba: AUC fűtés
Kód: 0020
Parkolás támogatások / PDC:
Park Distance Control / PDC
Hiba: Oscillation végződő hibát ultrahangos érzékelő, jobb hátsó
Kód: 1108
Systems:
Gateway / CCU
Hiba: Beltéri: Szakadás
Kód: 0048
Karosszéria:
Elektronikus Jármű immobilizáció
Hiba: Bekapcsolás visszaállítása
Kód: 000F


itt van hibakód bőven. de ezek olvasatán, ez az autó nagyon zsákbamacska, lehet jól meg volt törve...

mivel írja a vez. tengely jeladót, így azt, azokat kellene cserélni. a légtömegmérőnek nem sok köze volt a dologhoz. (mondjuk én elsőnek törölném az összes hibát, levenném az akksit, majd utána próbálnék egy indítást). egyéb módon nem fogod tudni beindítani, csak ha elkezdesz sorba menni a hibákon. de ezt cak szervízben. vagy marad a tréler.


Szia! Köszönöm a gyors választ! A hibát kitöröltük anno,de azóta többször merítettem le az aksit eredménytelenül. Mikor otthon vittem olajcserére ami nem most volt,akkor nem hozott hibát az autó,a hibák azóta jöttek ki rajta. 11 éves lettére 111 ezer km-errel vettem meg bankon keresztül kereskedőtől. De mondjuk a vez. tengely jeladó cserével még meg lehet próbálni!

kovacst75 Elküldve: 2015-02-11 16:14 Mi lehet a baj?_

Sziasztok! Elkeseredésemben írok az oldalra. Vásároltam egy Bmw e46 318i típusú autót. 2003.December havi. Németországban dolgozok,és január elején jöttem vissza,de fél úton az autónak az ereje elment,nem húzott már,és éppen hogy sikerült vissza érnem.Ennek már több mint egy hónapja,azóta az autó nem indul... Volt úgy,hogy elakarta kapni,de most már azt sem teszi. Kicseréltem a légtömegmérőt,és annyit sikerült elérnem,hogy a német kollégám műszer segítségével megállapította,hogy több hibát talált amit lentebb google fordítóval be is másolok. Sajnálatos módon mivel az autó magától nem megy sehova,így majd vontatnom kellene ami nem okozna gondot,csak hát mivel a motor nem indul így szervó,és fékrásegítő nélkül szinte életveszélyes! A kollégával próbáltuk azt a funkciót ami lehetővé teszi probléma esetén,hogy elinduljon,persze esélytelennek bizonyult. Szervizbe nem tudom vinni,mert csillagászati árakat kérnek érte,és nem hogy nem akarom,hanem nem tudom kifizetni azt az összeget. Ha valakinek lenne valami ötlete,vagy találkozott már hasonló hibával akkor kérem segítsen,mert itt ragadtam Németországba,és nem tudok autó nélkül haza menni! Nem hinném,hogy nagy lenne a baj! Köszönöm előre is a segítséget. Egy elkeseredett apuka! Motor Control:
Motor / Motor
Hiba: vezérműtengely érzékelő aljzat
Kód: 2782
Hiba: vezérműtengely-szabályozás aljzat
Kód: 27BB
Hiba: E Geblaese Működtető elektromos diagnosztikai
Kód: 27B8
Hiba: DK-potenciométer
Kód: 2785
Hiba: Plausible üzemanyag nyomásérzékelő mech. membránházat
Kód: 2786
Hiba: az üzemanyag nyomást képest vezérelt működés
Kód: 2787
Hiba: Megszakítás DV alkalmazkodás, mert a környezet
Kód: 2799
ABS / DSC / Brake:
légzsák:
Transmission Control:
gólra:
Eső / kontroll:
Fűtés / AC:
Légkondicionáló / klíma
Hiba: AUC fűtés
Kód: 0020
Parkolás támogatások / PDC:
Park Distance Control / PDC
Hiba: Oscillation végződő hibát ultrahangos érzékelő, jobb hátsó
Kód: 1108
Systems:
Gateway / CCU
Hiba: Beltéri: Szakadás
Kód: 0048
Karosszéria:
Elektronikus Jármű immobilizáció
Hiba: Bekapcsolás visszaállítása
Kód: 000F