kpeter fórum hozzászólásai

kpeter Elküldve: 2015-10-16 13:50 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Pocses írta:
kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses


így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...


ok, de muszáj 4-5-6 ezer környékén tartani a fordulatot, vagy azért van élet 2-4ezer között is?

kpeter Elküldve: 2015-10-13 14:16 Autóvásárlás

e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?

kpeter Elküldve: 2015-07-15 09:05 Autóvásárlás

Rorybreaker írta: Vegyetek inkább 1 jó Lexust, hagyjátok ezeket a bajor fosokat, csak toldozgatjátok más levetett szemetét


ne röhögtess már. vegyen lexust akinek két anyja van. múltkor olvastam a totalcaros lexus vs bmw 320d használt tesztet. Fel vannak sorolva az alkatrész árak is. 700 ezer egy kettőstömegű a lexushoz. vicc. ebből kb. totál felújítom más "levetett szemetét". a táblázatban szépen látszik, hogy mindene 3x annyiba kerül mint az e90-es bmw-nek.

kpeter Elküldve: 2015-07-12 09:12 manuális váltó

YELLOW írta:
kpeter írta: Üdv!

A közeljövőben szeretnék belépni én is a klubba és lenne néhány kérdésem.

Ha jól tudom a 2003 utáni e46 330i modellek már hat sebességesek. Érdemes mindenképp a hat sebességest venni, vagy elég az öt fokozat is? Fogyasztásba kb. mennyivel lehet kevesebb a hat gangos, az ötösnél? Fogyasztáson kívül milyen egyéb előny vagy hátrány származhat az extra sebességből?


hátrány, hogy több olaj kell a váltóba.
amúgy mindenképp a 6-ost vedd. számít a fogyasztásban. nem rég volt téma, áttételi táblázat is lett berakva.


fogyasztásba kb. mennyit számíthat?

kpeter Elküldve: 2015-07-11 13:37 bmw diagnosztika

Bero írta:
kpeter írta: üdv,

tudnátok nekem ajánlani bluetoothos vagy wifis obd olvasót e46-hoz amit okostelóval lehet használni? egyébként ezek a ketyerék meg tudják mondani a valós kilóméterállását egy autónak, ha az tekerve volt?


Felejtős...


a kérdésem melyik része felejtős? az első vagy a második?

kpeter Elküldve: 2015-07-11 08:08 bmw diagnosztika

üdv,

tudnátok nekem ajánlani bluetoothos vagy wifis obd olvasót e46-hoz amit okostelóval lehet használni? egyébként ezek a ketyerék meg tudják mondani a valós kilóméterállását egy autónak, ha az tekerve volt?

kpeter Elküldve: 2015-07-10 21:23 Autóvásárlás

Tomi88 írta:

Szia!
Szerintem kerüld el az M futóművet, főleg ha utazóautónak veszed. Nekem az van a kocsiban, az előzőben nem volt és az sokkal kényelmesebb is volt. A különbséget leginkább "játék" közben érezni, normál tempónál az alapfutómű is tökéletes. Az is nagyon sportos hangolású, tökéletes úttartású, plusz a DSC nagyon hatásosan tartja úton az autót.

Az E90 valamivel bonyolultabb konstrukció, talán több az elektromos hibája, de erről olyat kellene kérdezni, akinek mindkét modellje volt már. Ha neked az E46 tetszik, inkább vegyél abból egy 2004/2005-ös kiadású, jól felszerelt, tökéletes darabot annyiért, mint az E90 kínálat alja.


Kár. sajna nagyon tetszenek a gyári m paket kivitelű autók. márpedig ha gyári m paket van, akkor van sportfahrwerk is. tudom, lehetne m cuccokat utólag is felrakni, de az számomra nem az igazi..

egyébként kb. mekkora az az összeg, amit egy e46-ért megadnátok? Érdemes árban 2 misi fölé menni, vagy ne adjak többet e46 modellért mondjuk 1,7-1,8nál?



kpeter Elküldve: 2015-07-09 20:41 Autóvásárlás

kpeter írta:


erre valaki?

kpeter Elküldve: 2015-07-08 20:53 Autóvásárlás

Üdv!

A közeljövőben szeretnék venni egy bmw-t magamnak. egyelőre soros hathengers modellekben gondolkodom, bár még nem zártam ki 100%-ra a dieselt. lenne pár kérdésem

1. érdemes a magyar gyatra minűségű kátyúkkal teli utakra m paketos sport futóműves autót venni? nyilván a jó úttartás fontos, de mivel utazó autónak venném, nem szeretném, hogy kirázza a vesém a futómű. vezetni nem vezettem még sajna semmilyen bmw-t. nagybátyám e60 530d sedanjában szoktam utas lenni.

2. e90-es modellek ár/értékben megérik a felárat az e46hoz képest? kb. 6-800.000 forintal drágábbak ez e90-ek, mint az e46-os modellek. egyelőre még nem döntöttem a kettő között. inkább az e46 felé hajlok de birizgálja a fantáziám az e90 is. mi a helyzet alkatrész árakkal, fenntartási költségekkel? mekkora a különbség az e90 és az e46 között?

kpeter Elküldve: 2015-07-08 20:35 manuális váltó

Üdv!

A közeljövőben szeretnék belépni én is a klubba és lenne néhány kérdésem.

Ha jól tudom a 2003 utáni e46 330i modellek már hat sebességesek. Érdemes mindenképp a hat sebességest venni, vagy elég az öt fokozat is? Fogyasztásba kb. mennyivel lehet kevesebb a hat gangos, az ötösnél? Fogyasztáson kívül milyen egyéb előny vagy hátrány származhat az extra sebességből?