kukxy fórum hozzászólásai
« előző12következő »

kukxy Elküldve: 2012-06-20 11:52 Mi lehet a baj?

mclane írta:
vivaladiesel írta:
mclane írta: Sziasztok!
Autópályán jövet hazafele tapasztaltuk, hogy a klíma az anyósoldalra már szinte alig nyom levegőt, az is langyos, meleg. A vezetőoldalon teljesen jó, középen már necces a kiáramló levegő. Mi lehet a gondja?
Előre is kösz a válaszokat.


Szia! Biztos megérezte az autó, hogy az anyóst viszed a jobb egyben... A viccet félretéve, a fűtéscsapot kéne jól kitisztítani, ha nem javul a helyzet akkor csere. (water valve az angol neve talán)

Győr környékén ajánlom Torsten Cox-ot Ikrényben. Németországból települt át, kicsit töri a magyart de a bmw-k nyelvét tökéletesen beszéli! Az A1 autót pedig felejtsd el...


Hát elég ronda anyós lenne a csávóból.
Gondolatolvasó lehetsz, éppen új autószerelőt keresek, nagyon köszönöm a tippet. Olvastam mindkét "szakiról" a fórumban, A1 elég hamar kiesett a pixisből.


Házilag is tisztítható v csak szerelő?

kukxy Elküldve: 2012-06-13 19:40 Mi lehet a baj?

vivaladiesel írta: Fűtéscsap/víz szelep. (water valve, heater control valve)

4-es számú alkatrész (bekeretezve) Cikkszáma: 64 11 8 369 805
Egyébként nem kell feltétlenül cserélni. Lehet, hogy elég neki egy kitisztítás!


Köszi!!!

kukxy Elküldve: 2012-06-13 09:32 Mi lehet a baj?

vivaladiesel írta:
kukxy írta: Sziasztok!
2. a klímával kapcsolatban lenne kérdésem, ha lábra vagy ablakra fúj akkor csak meleget jön, ha szembe akkor egyszer hideg egyszer meleg. Nyomás tökéletes, a légkondi csöve jéghideg, pollenszűrőt kivettem és úgy próbáltam semmi változás. A kompresszorral lehet baj?


Nem hinném, hogy a kompresszorral lenne gond. Szerintem inkább a fűtéscsap. (nem biztos)


És hol találom ezt a fűtéscsapot?



kukxy Elküldve: 2012-06-12 18:31 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Van 2 darab problémám!
1. a motortérben olyan hangot hallok, pontosabban a levegőszűrő körüli részen mind egy lyukas kipufogó hangja, de csak amikor gazt adok akkor hallatszik!
2. a klímával kapcsolatban lenne kérdésem, ha lábra vagy ablakra fúj akkor csak meleget jön, ha szembe akkor egyszer hideg egyszer meleg. Nyomás tökéletes, a légkondi csöve jéghideg, pollenszűrőt kivettem és úgy próbáltam semmi változás. A kompresszorral lehet baj?

Előre is KÖSZÖNÖM!!!

kukxy Elküldve: 2012-03-14 13:59 BMW kulcsok

Helioport írta:
hil írta:
Helioport írta:
hil írta:
Helioport írta:
hil írta:
zoliika írta:
A-ha ,de mik azok a kényelmi funkciók?Azt már tudom,hogy ablakok le-fel húz és még?


Szia! Mailban elküldtem a listát.



Nem e lehetne e, hogy ide is kiposztolnád e? Nagyon kíváncsi lettem a több funkcióra. Köszönöm.


Szia! Ha adsz egy mail címet, elküldöm! Ismerős voltál a Vectrás oldalról, de van itt más is onnan....





nevem és kukac és gmail.com. Köszönöm.


Szia! elküldve, benne a titkos menü is




Nagyon köszönöm.





Küldjétek nekem is!!! koszi

kukxy@yahoo.com


kukxy Elküldve: 2012-03-13 17:50 BMW kulcsok

Sziasztok! Véletlenül vettem észre, ha hosszan nyomom a kulcson a záró gombot felhúzza az ablakokat! én eddig erről nem tudtam gondoltam megosztom, ha valakit érdekel vagy esetleg nem tudott volna róla!

kukxy Elküldve: 2012-03-10 20:31 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
A problémám, hogy nem működik az egyik távfényem, izzót kicseréltem de semmi, olvastam a fórumon hogy biztosíték nincs csak valami modul. Valami ötlet mielőtt vinném a szerelőhöz, mit ellenőrizzek még???

kukxy Elküldve: 2012-03-10 18:01 Elsõ lámpák

Csacsa12 írta:
kukxy írta:
hil írta:
kukxy írta:
Helioport írta: Itt van angolul is, hátha segít. Most már befejeztem


Koszi, megyek és nézem is meg!


Szia! Mailban küldtem magyarul


Koszi,
ez így jó magyarul, de még mindig nincs biztosíték az első lámpákhoz!


Hello!
Nem ismerem a vezérlőt, de az "elektronikában" alkalmazott logika szerint a vezérlőben lesz a biztosíték.
Vezérlő bemeneti oldalát túlfeszültség ellen kell/lehet/szokás védeni (pl: Zéner + biztosíték), a terhelt kimenetet pedig túlterhelés ellen illik védeni egy biztosítékkal.
Ha szétszeditek a vezérlést, ne számíts szokványos autó biztosítékra, inkább felületszereltre (SMD).



a fényszórók vezérlését hol találom?

kukxy Elküldve: 2012-03-10 16:37 Elsõ lámpák

hil írta:
kukxy írta:
Helioport írta: Itt van angolul is, hátha segít. Most már befejeztem


Koszi, megyek és nézem is meg!


Szia! Mailban küldtem magyarul


Koszi,
ez így jó magyarul, de még mindig nincs biztosíték az első lámpákhoz!

kukxy Elküldve: 2012-03-10 14:11 Elsõ lámpák

Helioport írta: Itt van angolul is, hátha segít. Most már befejeztem


Koszi, megyek és nézem is meg!

kukxy Elküldve: 2012-03-10 13:03 Elsõ lámpák

Sziasztok! A problémám, hogy nem működik az egyik távfényem, izzót kicseréltem de semmi, olvastam a fórumon hogy biztosíték nincs csak a modul. Valami ötlet mielőtt vinném a szerelőhöz, mit ellenőrizzek még???

kukxy Elküldve: 2011-11-13 11:17 Mi lehet a baj?


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kukxy írta: 2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.


na látod én előszür totál másra gondoltam. nem akarok hülyeséget mondani, de nekem injektor gyanús a dolog. motorteljesítményen nem vettél észre semmit?
az is lehet a vízpumpa kezdi megadni magát. mivel fordulatra változik. mondjuk szervo szovattyú is lehet ennyi erővel.
talán először megnézném a szervo tartályban az olajat. amikor letekered a kupakját, akkor lesz lefelé egy szintmérő két jelzéssel (nálam bevágás) a felső a max az alsó a min jelzés. 40-60 ezrenként nem árt lecserélni a szervo olajat, ha sokat használod városban, akkor hamarabb is érdemes.



Kell bele 3 deci ATF, a porlasztókat és a vízpumpát hagyjuk inkább későbbre...



eztetet mondottam én is csak a sorrend vót rossz.


Költségkímélő javítási útmutató...






a nivo bele sem ér az olajba kb 1 cm van a tartályba!!! valami teendőm van e mikor töltöm utána az olajat??

kukxy Elküldve: 2011-11-12 19:32 Mi lehet a baj?

telyesitmenybe semmi változás, holnap megnézem a szervoban az olajszintet hanem hétfőn szerelő. koszi a valaszt
YELLOW írta:
kukxy írta: 2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.


na látod én előszür totál másra gondoltam. nem akarok hülyeséget mondani, de nekem injektor gyanús a dolog. motorteljesítményen nem vettél észre semmit?
az is lehet a vízpumpa kezdi megadni magát. mivel fordulatra változik. mondjuk szervo szovattyú is lehet ennyi erővel.
talán először megnézném a szervo tartályban az olajat. amikor letekered a kupakját, akkor lesz lefelé egy szintmérő két jelzéssel (nálam bevágás) a felső a max az alsó a min jelzés. 40-60 ezrenként nem árt lecserélni a szervo olajat, ha sokat használod városban, akkor hamarabb is érdemes.



kukxy Elküldve: 2011-11-12 19:14 Mi lehet a baj?

2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.
YELLOW írta:
kukxy írta: segítsetek!!! kanyarodásnál zümmögő hangot hallok, helybe túráztatom akkor is hallom picit halkabban, mivel lehet probléma???



ez elég tág így
merről hallod? mégis mihez hasonlít a hang? mióta hallod?


kukxy Elküldve: 2011-11-12 18:52 Mi lehet a baj?

segítsetek!!! kanyarodásnál zümmögő hangot hallok, helybe túráztatom akkor is hallom picit halkabban, mivel lehet probléma???

« előző12következő »