kyncza fórum hozzászólásai

kyncza Elküldve: 2008-01-05 17:53 Váltógomb

Zotyi30d írta: Üdv Kyncza!
Sajnos nem tudok jó hirekkel szolgálni
Végre sikerült személyesen beszélnem a sráccal és gyárilag nem is olyan szinû mint amit elküldtem,hasonló szine volt csak átfestette.Ilyen színû mint a képen
http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280
Nekem ez jobban tetszik.
Ha ez is tetszik akkor hétfõn megrendelem


Szia,

Persze, jó lesz ez is! nekem is tetszik.
jöhet és elõre is köszönöm

üdv.

kyncza Elküldve: 2008-01-03 23:42 Benzin VS Dízel

singletrack írta:

Ezt nem lehetne berakni a kis hármasomba? Akkor megbékélnék a benzinessel


enyémbe is jöhet. sztem hosszában befér, max. az elsõ ülést hátra teszem, meg kicsit meghosszabítom a kormányt...

kyncza Elküldve: 2008-01-03 20:01 nehogy megdobáljatok... :)

Nem BMW ugyan, de érdemes megnézni. Elnézést mindenkitõl, akit megbántok vele:


YouTube videó

ez meg ez laza indulás:


YouTube videó

durva....

kyncza Elküldve: 2008-01-03 19:45 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol

Zotyi30d írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta:
peetie írta: A német gépkönyv szerint: Automatische Stabilitäts-Control plus Traktion.

És mi az a Traktion :


Az ASC csak motor teljesítményt vesz el az elpörgõ kerekekrõl, a Traction fékezi is õket.

Elméletileg mindenféle út/idõ körülmény között a legoptimálisabb tapadást biztosítja a legjobb gyorsulás érdekében.

Aha!
Köszi


itt egy magyarázó videó! sajna német


YouTube videó

kyncza Elküldve: 2008-01-03 19:37 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol

Zotyi30d írta:
peetie írta: A német gépkönyv szerint: Automatische Stabilitäts-Control plus Traktion.

És mi az a Traktion :


Az ASC csak motor teljesítményt vesz el az elpörgõ kerekekrõl, a Traction fékezi is õket.

Elméletileg mindenféle út/idõ körülmény között a legoptimálisabb tapadást biztosítja a legjobb gyorsulás érdekében.

kyncza Elküldve: 2008-01-03 19:29 angel eye

barbi írta: Köszi.
Én is ccfl-t kaptam.
Meg tudod adni az elérhetõségét, annak aki beszerelte neked? Nem párásodik azóta a lámpabúra?


bmw szalonban mindig okosak, mert nem ott vetted...
Igaz, hogy a drót az eredeti helyzetjelzõ helyén jön ki (legalábbis nálam ) de mi nyomtunk olyan vízhatlan trutyit, úgyhogy cseppnyi pára sincs. És mellesleg baromi jól néz ki...úgyhogy hajrá.
szhely közelében tudok embert, aki megoldja

kyncza Elküldve: 2008-01-03 19:04 Váltógomb

Zotyi30d írta: Kyncza!
A srácnak megvan még a doboza a cikkszámmal,úgyhogy tuti nem fogunk hibázni.Estére megvan a szám,ha minden igaz holnap be tudok menni a szalonba


Szia,

nagyon szuper, köszönöm szépen.
Nagyon állatul néz ki, megtetszett

köszi,

üdv.

kyncza Elküldve: 2008-01-03 15:33 Benzin VS Dízel

singletrack írta:
kyncza írta:
collins írta: Paci rendes gyerek ne bántsátok!
az, hogy lerágott csont azt nem mondanám, mivel a dízel-benzin, benzin-dízel, manuál-automata, automata-manuál harc az mindig meg van, mégha csak vita formájában is


Nekem dízel van, 6hengeres, automata, chippelt!!!!!
Ki utál???

ja és kék angel eyes


Én nagyon! Én is hathengerest akarok! (A többi már stimmel, chippelni meg nem akarom )

Ja és az automata-manuál harchoz: az automata mocsok kényelmes, fõleg városban, de aki élvezetbõl is szeret vezetni, ahhoz kell a kézi néha rámjön, és kapcsolgatom a Steptronicot, de az nem az igazi Amúgy meg az esetek 80%-ában jobban örülök az automatanak.

Amúgy az SMG-t kipróbálnám... de ott is csak egy-egy fokozatként lehet le- vagy fölváltani? Mert akkor már az se annyira izgi...


szóval utálsz? akkor megátkozlak álmodd azt, hogy egy 6hengeres dízel autód van, ki vagy kötve egy székbe és tehetetlenül végignézed, ahogy megchippelik az autód!!!!

kyncza Elküldve: 2008-01-03 14:38 Benzin VS Dízel

collins írta: Paci rendes gyerek ne bántsátok!
az, hogy lerágott csont azt nem mondanám, mivel a dízel-benzin, benzin-dízel, manuál-automata, automata-manuál harc az mindig meg van, mégha csak vita formájában is


Nekem dízel van, 6hengeres, automata, chippelt!!!!!
Ki utál???

ja és kék angel eyes

kyncza Elküldve: 2008-01-03 08:30 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol

Tudja a nyavalya

2 oldalon találtam Anti Slip, pl. aminek küldtem a linkjét, de több helyen van Automatic Stability Control.

De az biztos, hogy az ASC csak a hátsó kerekeket fogja motorteljesítmény elvétellel, +T akkor fékezi is õket. DSC mind a 4 kerékkel operál.

kyncza Elküldve: 2008-01-02 23:06 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol

peetie írta: http://www.bmwe46.hu/modules.p...mp;thold=0

Itt az oldalon van egy rövidke cikk róla


http://www.mz3.net/articles/115.html

itt is

kyncza Elküldve: 2008-01-02 19:44 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol

Tib írta: ASC=Automatic Stability Control=Automata stabilitás vezérlés

,tehát szerintem nem csak kiporgésgátló, már csak azért sem, mert magába foglalja a CBC-t is.
Ja, és ennek is 3 állása van.


Én egy angol bmw oldalon ezt találtam:

ASC = Anti Slip Control szó szerint kipörgésgátló.
ASC +T = +Traktion azaz nemcsak a motorerõt veszi vissza, hanem fékez is.

kyncza Elküldve: 2008-01-02 19:31 Váltógomb

Zotyi30d írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta: Oké.
Délután tudok beszélni a sráccal.Majd ide megírom a fejleményeket


Oks, nagyon szépen köszönöm!!

Sikrült beszélni a sráccal!
Õ itt vette Szegeden a Bmw szalonba,a pontos árára nem emlékszik már,max 10-15eFt között van.
Nappa bör a két széle,a teteje és a gomb matt alu színû.
Te is ilyenre gondoltál?Igaz azt mondta nem nagy választék van.
Ha gondolod úgy tudok segíteni,h elsõ lépésként csinálok róla egy képet és elküldön.Ha tetszik akkor ,megveszem neked és elküldöm postán utánvéttel
Vagy megszerzem a számukat és intézed Te.



Szuperjó!!! ha így néz ki, mint ez a kép, akkor nagyon szépen kérlek, vedd meg, küldd el nekem utánvéttel. De ha akarod, el is utalom a pénzt!

http://www.zen104526.zen.co.uk...erior2.jpg

Elõre is köszönöm!

kyncza

Fúú!
Erre most nem mernék megesküdni,este találkozom a sráccal és lefotózom.
Kellene majd az e-mail címed.


heh

krisztian_farkas@jabil.com

köszi

kyncza Elküldve: 2008-01-02 15:57 Váltógomb

Zotyi30d írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta: Oké.
Délután tudok beszélni a sráccal.Majd ide megírom a fejleményeket


Oks, nagyon szépen köszönöm!!

Sikrült beszélni a sráccal!
Õ itt vette Szegeden a Bmw szalonba,a pontos árára nem emlékszik már,max 10-15eFt között van.
Nappa bör a két széle,a teteje és a gomb matt alu színû.
Te is ilyenre gondoltál?Igaz azt mondta nem nagy választék van.
Ha gondolod úgy tudok segíteni,h elsõ lépésként csinálok róla egy képet és elküldön.Ha tetszik akkor ,megveszem neked és elküldöm postán utánvéttel
Vagy megszerzem a számukat és intézed Te.


Szuperjó!!! ha így néz ki, mint ez a kép, akkor nagyon szépen kérlek, vedd meg, küldd el nekem utánvéttel. De ha akarod, el is utalom a pénzt!

http://www.zen104526.zen.co.uk...erior2.jpg

Elõre is köszönöm!

kyncza

kyncza Elküldve: 2008-01-02 13:19 Benzin VS Dízel

collins írta:
Royal írta:
rdesign írta: Nem hiszek a csodatuningokban!

Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.

A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.

Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?

Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.


Azért ennyire nem eszik forrón a kását! Hangoztatom, hogy csak a saját véleményemet és tapasztalatomat írom le. Nem vitázni akarok!
Részben egyet értek az írásoddal, de .... hogy 30-40 lóerõ plussz miatt fõtengely csere, meg hajtókar csapágy... ez dúrva. Ezek a motorok ennél sokkal többet kibírnak... (tapasztalt ezt már mutatja, persze kell bele olaj ) A hajtásláccal (kuplung) egyet értek, hogy hamar megsínyli... meg a hengerfej is érzékeny rá... de ésszel használva (hidegen nem hajtom meg) Túl élheti ezt a kis töblet teljesítményt. Természetesen egyet értek azzal, hogy a tuninggal csökken az élettartam. A tuning mértékétõl függõ arányban. De itt a "ROHAMOS" élettartam csökenésrõl akár több százezer km-rõl beszélhetünk. Nagyon sokminden függ a programtól (cégtõl ahol csináltatod a chiptuningot) Egy megbizható jó programmal, ami Standard tuningot tartalmaz és max 0,2 bar nyomástöbbletet a turbonak, az nem hiszem, hogy drasztikusnak mondható.


Ne vedd a szívedre, de ez kicsit összetettebb kérdés. Az a 30-40 LE egy 200 lóerõs autónál 15-20 %, és mivel zömében 20d-k vannak itthon, ezért ott már a 150 lóhoz képest nagyon sok az a plusz 30-40 LE.
Az egy tény, hogy a motorokban vannak tartalékok, és egy határon belül ezeket ki lehet aknázni. Jól írtad, hogy természetesen van élettartam csökkenés, de ez nem rohamos. Ugyanakkor ennek megállapítására nagyon komoly motordiagnoszzikára van szükség, hiszen a motor "feltérképezése" után konkrétan arra a motorra kell megírni a programot, és a szükséges változtatásokat elvégezni. Hazánkban nagyon kevés cég van, ahol európai szintû diagnosztika lenne, márpedig arra lenne szükség, hogy a motor élettartama a lehetõ legkevésbé csökkenjen.
Én csak annyit mondok, hogy szerintem teljesen fölösleges a chiptuning, meg egyéb kis teljesítménynövelõ módszerek. Akinek nem jön be a 20d, vegyen 30d-t, akinek a 20i, az 25i-t. Persze lehet hülyézni, de így gondolom.


Eszünkben sincs hülyézni nekem 30d van, mégis chippeltettem.
És nem bántam meg eddig. Amit már múltkor valaki írt, hogy BMWnél is van olyan, h egy csavar különbség nincs 2motor között, csak 15lóerõ mondjuk. De ez igaz a VW-re is. Lásd 115, 130lovas PdTdi motor.
Ha nem lenne benne ráció, akkor nem lenne ennyi cég, köztük nagyon neves cégek is, akik vállalják a motortuningot. Turbódízelnél nagyon sokat jelent a chiptuning és értelmes határokon belül a fogyasztás sem nõ. Természetesen ha kontár kezébe kerül a dolog, aki mást nem csinál, csak ad 30% turbónyomást, attól is nagyon meglódul(hat) a verda, de 1-2 hét múlva turbócsere az tuti...