kyncza Elküldve: 2008-01-02 10:39 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol
Zotyi30d írta:kyncza írta:Zotyi30d írta: Aha!
Dsc-nek nincs külön kapcsolója ugye?
Akkor amibe Asc van abba van Dsc is?
Zotyi!
Amit múltkor írtatok, hogy az új 5ös bömbi automata váltógombját építette bele a srác az autóba...valami címet tudtok mondani, hogy honnan tudok ilyet rendelni? gondolom BMWnél nem annyiba kerül, mint amit írtatok...
köszi
De ezt a Bmw szalonba rendelte a srác,de azért ma még 1x rákérdezek
kyncza Elküldve: 2008-01-02 10:34 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol
Zotyi30d írta: Aha!
Dsc-nek nincs külön kapcsolója ugye?
Akkor amibe Asc van abba van Dsc is?
kyncza Elküldve: 2008-01-02 10:28 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol
Petike írta:Zotyi30d írta: Aha!
Dsc-nek nincs külön kapcsolója ugye?
Akkor amibe Asc van abba van Dsc is?
...sajna nincs, az ASC csak kipörgésgátló, a DSC menetstabi is, az asc-nél csak 2 állása van a kapcsolónak (be, ill. kikapcsolt kipörgésgátló), DSC-nél 3 (menetstabi+kip.gátló bekapcsolva-alapállás, 1x megnyomod ekkor a kipörgésgátló kikapcsol, de a menetstabi még aktív, még1x hosszan nyomva tartod, a menetstabi is kikapcsol, ekkor a nem csak a kis háromszög, hanem a kézifék visszajelzõje is sárgán világít.)
petike
kyncza Elküldve: 2008-01-02 09:58 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol
Zotyi30d írta: Sziasztok!
ASC=DSC : :
kyncza Elküldve: 2008-01-01 23:00 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol
kyncza Elküldve: 2008-01-01 22:50 Benzin VS Dízel
csu2 írta: BUÉK Mindenkinek!
Kyncza:
Úgy tûnik, személyes támadásnak veszed ennek a topiknak témáját, írod, hogy mennyire elszaladt a ló! Végigolvasnád egyszer objektíven is a topikot? Szerintem semmi vita vagy ilyesmi nincs itt. Belekapaszkodsz egy egy mondatba, és rögtön azt hiszed, hogy valaki fikázza a Te választásod. Lép túl rajta légyszi! Egyébként dieselben is, benzinesben is van jól eltalált motor (motor helyett típust is mondhatnék), meg kevésbé. Általában nem a motorrokkal közvetlen van a baj, hanem a körítéssel. (A dieselnél annyi a plusz, hogy csúcsra járatják, hogy az élen legyen teljesítménnyel meg partiban a benzinessel, ezt pedig máshol kell megfizetni. Van aki a hangjárt, van aki a teljesítményért, felsõbbrendûségérzetért, stb. vesz bmw-t. Egyébként Te miért vettél bmw-t? (mert keveset fogyaszt és nagyon halk, megbízható, és olcsón fenntartható - nem hiszem, hogy ilyen indittatásból). Egyébként, ha nem lett volna benzinese a bmw-nek, nem irogatnék ide, és valószínûleg, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna diesele, akkor veled mi lenne a helyzet? Én nem csak márkát választok, hanem márkát+típust! Egyébként tiszellek, becsüllek, béke!
A végére egyszerû a körkérdés: ki, melyiket választaná?
kyncza Elküldve: 2008-01-01 04:48 320diesel szivo es kipufogoszeleprugo problemak
vitomi24 írta: Sziasztok!3 hete lettem Bmw tulajdonos(320cd)es az auto amit vettem 16km-rel ezelott kapott uj motor Bmw garanciaba,szivoszeleprugo tores miatt.Angol oldalakon olvastam is rola es ugy neztem ez nem egyedi problema,sokan panaszkodnak szivoszeleprugo toresre.Amire igazabol kivancsi lennek,tortent-e hasonlo eset valakivel kis hazankban is?Elore is koszi a tapasztalatokat!
kyncza Elküldve: 2007-12-31 18:02 Benzin VS Dízel
kyncza Elküldve: 2007-12-31 12:12 ELLOPTÁK!!!
vxc írta: szerintem simán olvassák, kinézik a prédát...
Nekem egy ujjlenyomatazonosítóm van a a garázskapun, felette egy kis négyzet alakú, afelett egy kis kör alakú nyílás, kb 10 centi ármérõvel, mellmagasságban.
Ha az ujjlenyomat stimmel a kulcsos nyitáskor, a négyzet alakú rés kinyílik, elõugrik egy kis keyboard , mint a telefonokon, és egy visszaszámláló, 15 sectõl. A kód 128 jegyû, dubla rsa titkosított, napiugrással, amit smsben és postai úton is megküld a tulajnak, tértivevénnyel, valamint a közjegyzõhöz is megy egy példány. 15 sec elteltével, vagy hibás kód esetén a kör alakú likból egy lemoshatatlan kék festékkel bekent óriási dugóhúzó vágódik az ember mellkasába, ami egyrészt sebez, másrészt génmintát vesz, ezt csomagolaja, felcímkézi, és megküldi az illetékes kapitányság nyomozati osztályának egy elõre kitöltött, a tényeket hozzávetõlegesen vázoló irattal egyetemben.
Jobb nem jutott az eszembe.
Amúgy BÚÉK
kyncza Elküldve: 2007-12-30 19:07 Benzin VS Dízel
Szemy írta: Kedves BMW-s kollégák!
Valahol a topic elején olvastam, hogy ez a topic azért nyílt, hogy tapasztalatokat lehessen cserélni. Nekem egy 2 literes benzines E46-osom van, csak nemrég vásároltam. 3 hete jöttem haza Kölnbõl a következõ paraméterekkel: Németországban 150 km/h tempomattal, Ausztirában és Magyarországon 140 km/h tempomattal. Németországban 2 dugóba beleszaladtam és a határon is álltam kb. 15 percet. Így az átlagsebességem 119 km/h-ra és az átlagfogyasztás pedig 7,1 l/100-re jött ki a számítógép szerint. Utánaszámoltam és stimmeltek az adatok. Ezzel nagyon meg vagyok elégedve! Hozzá kell tennem, hogy nyugodt, kényelmes sofõr vagyok, és nem szoktam száguldozni sem (csak ha valaki felbosszant, de ez csak Magyarországon fordul elõ sajnos). Kölnben városi közlekedésben 8,5 l/100km-nél többet még nem fogyasztott az autó, igaz Kölnben valóban lehet közlekedni és nem csak dugóban állni. Összegezve az autó fogyasztása engem nagyon meglepett, nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz. Viszont azt meg kell említenem, hogy a magyar benzinnel sajnos majdnem 1 literrel többet eszik...ez viszont nem lepett meg, eddig is tudtam, hogy a honi benzin elég vacak minõségû!
Nekem ez az elsõ autóm és a német szabályok miatt vettem benzineset, ugyanis kint még a kötelezõ biztosítás is jelentõsen drágább a dieselre mint a benzinesre. Szerintem nagyon sok embernél számít a költséghatékonyság, és ezt én teljesen megértem. 2-3 év múlva már jóval kedvezõbb biztosítási kategóriában lehetek, és akkor már a diesel autó is számításba jön.
Egyébként osztom a véleményt: az igazi BMW soros 6 hengeres benzines! Csak ezt ma nagyon kevés ember engedheti meg magának, speciell nekem nem is célom egy ilyen autó!
Szemy
kyncza Elküldve: 2007-12-29 17:59 alapjárati probléma
singletrack írta: Igen, automata, csak nem annyira értek hozzá
Azért írtam a kuplungolást, mert akkor csinálja, amikor szerintem visszavált. olyan mint amikor egy váltós kocsiban túl késõn nyomom ki a kuplungot és elkezd rángatni. Bár a fene tudja...
Magas fordulaton abszolút szépen megy, tegnap direkt csináltam egy padlógázas gyorsulást 200ra, de végig rendben volt, bár lehet, hogy egy kicsit kevésbé húz.
Azért nem vagyok biztos a dolgokban, mert nem igazán van összehasonlítási alapom. Szoktam más automata BMWt is vezetni, az tuti nem csinál ilyeneket, csak az benzines.
Természetesen semmi hibakód nem volt... a váltóbakok viszont el voltak szakadva, ugyhogy azok ki lettek cserélve, de a gond nem szûnt meg.
kyncza Elküldve: 2007-12-29 16:23 alapjárati probléma
kyncza Elküldve: 2007-12-27 19:10 Váltógomb
Zotyi30d írta:kyncza írta: Oks! köszönöm srácok a segíséget és várom a választ akkor!
köszi
Szia!
Beszéltem a sráccal aki kicserélte, õ az E60 535d-jét rakta rá és 10-15eFt között volt.