![](/images/loadingAnimation.gif)
kyncza Elküldve: 2007-12-24 15:42 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?
moo320d írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
mi az a turbogeometria javítás ilyet még nem hallottam....
kyncza Elküldve: 2007-12-24 11:27 Jókívánságok, ünnepek
kyncza Elküldve: 2007-12-24 09:24 Benzin VS Dízel
Zotyi30d írta: Köszi még 1* Kyncza!
Januárban felhívom.
Még 1 kérdés.Õ is Szomobathelyi?
kyncza Elküldve: 2007-12-24 08:54 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?
Mathias írta:kyncza írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
szia,
hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...
Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv
kyncza Elküldve: 2007-12-24 02:50 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
kyncza Elküldve: 2007-12-24 02:32 Futómû és hibái
Eapa írta: A méretek a felni alsó pereme és a sárvédõ kerékjárati ívének felsõ pontja közötti távolság (mm).
Elsõ kerék
15 coll NF 576 , SF 561
16 coll NF 589 , SF 574
17 coll NF 604 , SF 589
18 coll (M3) NF 617, 605 , SF 602
19 coll (M3) NF 619
Hátsó kerék
15 coll NF 542 , SF 526
16 coll NF 555 , SF 539
17 coll NF 570 , SF 554
18 coll (M3) 583, 587 , SF567
18 coll (M3) NF 600
NF: normál futómû
SF: sport futómû
M3: a legjobb BMW
kyncza Elküldve: 2007-12-24 02:25 Benzin VS Dízel
Zotyi30d írta:kyncza írta: Nekem akkor húzódik mosolyra a szám, amikor emelkedõnek felfele mellettem a sávban a benzinesek 2esével pakolnak visszafele sebességet...
Az enyém nem pamacsol...kicsit sem, pedig chip-es.
Én ezt én sem fikázásból mondtam.
Minden gyönyörû BMW-t megcsodálok, sõt szeretem a benzines mély hangját egy jól hangolt sportkipufogóval, pláne a nagyköbcentisekét.
Szia!
Látom chip-es a verdád.
Most kérdésekkel foglak bombázni:
-milyen chipet raktál bele?
-mennyibe került?
-mennyivel lett jobb az autó?
-ha jól emlékszem a Tied is 184Le-s?
-kb.hány lovas igy?
Elõre is köszi a válaszokat
kyncza Elküldve: 2007-12-23 17:53 Futómû és hibái
HGYP írta: SZIASZTOK!
Segítségeteket szeretném kérni. Vettem egy 2004-es 320cd-t. Azt mondták, hogy sportfutómûves minden coupe. Azt hogy tudom kideríteni ,hogy az enyém az v. nem?
Elõre is köszönöm
kyncza Elküldve: 2007-12-23 12:21 Benzin VS Dízel
collins írta:Zotyi30d írta:BarG írta:Zotyi30d írta: Az enyém is 184Le-s,de 230-nál többet nem megy.
No chip
Többen is azt mondják, hogy minden újabb BMW-ben elektronikus végsebesség korlát van. És nem csak azokban, amik 250-nél vannak fogva. Az elektronikus tuningot csinálók vagy chiptuninggal együtt vállalják a kiszedést, vagy nem ragaszkodnak a chiptuninghoz, de kifizettetik az árát! Én félek az elektronika átírástól, csak kikapcsolható megoldást választottam, így a végsebességem se nõtt semmivel se. Pedig az jóóóó lenne!
Sokat gondolkozom a chip-en de,lassan 200ekm lesz az autóban és nem gondolnám,h jot tenne neki
én ellenzem a chipet legyen szó bármilyen autóról! sztem ne vágd haza a paripát...
kyncza Elküldve: 2007-12-22 09:36 Benzin VS Dízel
BarG írta:kyncza írta:Zotyi30d írta:BarG írta: Hi!
Látom, nagyon megy most a linkelés, íme az én kedvencem:
YouTube videó
jó szórakozást!
Hát igen![]()
30d az 30d
ugyan azt írja, hogy gyári, de én ezt nem hiszem el. Hiszen kis sebességen akkorát lép, mint állat. meg a végén kiakasztja a kilométerórát...sztem van benne chip, nem is akármilyen
Ezen, márhogy széria-e, én is töprengtem sokat. Egyszer az M30-on nekem is sikerült így túlfordítani az órát, de legtöbbször 250-nél nem tudom jobban felcsavarni.
Több chipessel is beszéltem már, hogy van-e benne sebességkorlát és vegyesen mondtak igent is meg nemet is. Gábor330d nyilatkozhatna arról, hogy neki hogy bírja a gép a chipet, meg mennyit tud menni vele!
:
kyncza Elküldve: 2007-12-21 23:22 Benzin VS Dízel
Zotyi30d írta:BarG írta: Hi!
Látom, nagyon megy most a linkelés, íme az én kedvencem:
YouTube videó
jó szórakozást!
Hát igen![]()
30d az 30d
kyncza Elküldve: 2007-12-21 14:38 Benzin VS Dízel
Zotyi30d írta:Tiba írta: A bmw-s csajok mindíg csak igérgetik, hogy eljönnek a talikra
Ez így van
Csak huzzák a mézes madzagot
kyncza Elküldve: 2007-12-21 08:01 Benzin VS Dízel
csu2 írta: néhány videjó:
YouTube videó
YouTube videó
http://video.racing.hu/330cikompressormpeg
YouTube videó
a benzines tunning érdekesebb mint a diesel, ugye?
http://www.bmw-syndikat.de/bmw...Kompressor
kyncza Elküldve: 2007-12-20 13:50 Benzin VS Dízel
VBetty írta: Szia paci!Én is szeretnék beülni mellétek arra a bizonyos érdi emelkedõs futamra,de megnézném gabor330d emelkedõs menetét is.Mikor lehetne szó róla kyncával együtt el tudnánk menni.