kyncza fórum hozzászólásai

kyncza Elküldve: 2007-12-19 19:38 Benzin VS Dízel

paci írta: kyncza!

szivesen felviszlek egyszer az érdi emelkedõn...szerintem meglepõdnél, hogy a 2.2-es 140-nél még ugyan megindul


Megbeszéltük

kyncza Elküldve: 2007-12-19 15:13 Benzin VS Dízel

Nekem akkor húzódik mosolyra a szám, amikor emelkedõnek felfele mellettem a sávban a benzinesek 2esével pakolnak visszafele sebességet...

Az enyém nem pamacsol...kicsit sem, pedig chip-es.

Én ezt én sem fikázásból mondtam.

Minden gyönyörû BMW-t megcsodálok, sõt szeretem a benzines mély hangját egy jól hangolt sportkipufogóval, pláne a nagyköbcentisekét.

kyncza Elküldve: 2007-12-19 07:52 Benzin VS Dízel

Hali,

Azt hittem befejezzük végre ezt a topicot. Nem sok értelmét látom mert az ésszerû vitán felül már indulatokat is éreztem és ez már olyan, mintha nem tartanánk együtt....ennyi erõvel lehetne egy www.bmw46dizel.hu, meg egy www.bmwe46benzin.hu, ami BAROMSÁG lenne!!!
Lehet, hogy megszóltok ezért, de kicsit szégyenlem, ha vki. beleolvas ebbe az oldalba. Régen tag voltam a VW klubban, soha nem bántották egymást a másik típusú motor hívei, pláne nem kihívták egymást versenyre...csak mert bizonyítani akarták az igazukat. ha volt verseny, az a tuningról szólt...

Én szeretem a dízel nyomatékát, mások szeretik a benzines hangját, meg hogy lehet pörgetni! nem azért vettem dízelt, mert nem tetszik. Más sem azért vett benzinest, mert nem azt akart. Nyílván valami megtetszett benne a gyönyörû kasztnin kívülÛ(ebben szerencsére egyetértünk). Ha cserélni kell benne ezt azt, akkor cserélni kell, ez van, tudomásul vettem, de ez az én dolgom!!! Örülök, hogy Nektek nincs ilyen kiadásotok. Ha benzines kollégáknak 2hetente kirohadna a kipufogó, akkor 2hetente cserélnék, de én még ezért nem szólnám le õket.

sztem a legjobb dolog lenne törölni ezt az egészet hogy emléke se legyen a vitánknak!

kyncza Elküldve: 2007-12-18 13:18 Benzin VS Dízel

Össze ne vesszetek már skacok!!!

Mindegyiknek van elõnye is, meg hátránya is. (pl. hogy nõi lélek lakozik mindben ) - elnézést a Hölgyektõl, csak vicceltem


egyikünk benzinest, másikunk dízelt szeret!

sztem nincs itt olyan megrögzött ember, akinek ha azt mondanák, hogy a másik "fajtából" alátolnak egy újabb autót, akkor azt mondaná, hogy: Ne, mert én utálom a benzinest/dízelt...

Elveszünk a részletekben... BMW-nk van, a világ egyik legszebb autója, tökmind1 milyen szív dobog benne!!!

kyncza Elküldve: 2007-12-17 08:09 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

steveboy21 írta: Hali mindenkinek.

Nekem ugyan ez a probléma volt, kiolvastattam és mindenki azt mondta hogy kormányszõg érzékelöt kell cserélni.
46000ft az uj ára.
Én azért elvittem egy bmw guruhoz 9.-ker Illatos u. feldobta gépre és 5 perc alatt müködött minden.
Azt mondta hogy meg kellett mutatni a kormányszõg érzékelõnek hogy hol a közép állás.
Ennyi.
Semmi hokuszpok meg kismilio dollár, csak a megfelelö szakember aki nem akar lehuzni.


Hali,

Amit küldtem linket, egyik srác ezt írta hibának és úgy látszik a kinti szerelõk sem jobbak, ott is mindjárt cseréltetni akarták a kormányszög figyelõt, aztán csak kalibrálni kellett ott is. De ez egyiküknél volt csak ez a probléma, Isten adja ez legyen nálatok is!!

üdv.

kyncza Elküldve: 2007-12-16 10:44 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

hi,

Motortérben az utas felõli oldalon van az egység. Kicsit megint olvasgattam és amerikai srácok azt írják, hogy a hõ teszi tönkre az egységet, azért amig hideg egy darabig mûködik, míg végleg megadja magát. Aztán még írták, hogy elsõ körben érdemes megnézni a biztijét, valamint van egy reléje is, ami megadhatja magát. Az, hogy szenzort ír hibának, nem mérvadó, mert a központ hibája miatt is írhatja ezt...

üdv.

forrás:
http://www.bimmerfest.com/foru...t=dsc+unit

Itt meg a 12-es hozzászólásnál vannak képek, esetleg érdemes megnézni.
Meg ez a topic is errõl szól...

http://www.bimmerfest.com/foru...t=dsc+unit

kyncza Elküldve: 2007-12-15 15:42 Bõrülések felújítása

Petike írta: Hmm....köszi, nem is néz ki rosszul...mikor elõször meghallottam, hogy huzat, akkor arra gondoltam, hogy szép bõrülésre minek huzat, akkor minek vettem sportbõrt...de ez tényleg nem néz ki rosszul. Köszi, lehet, hogy benevezek egy ilyenre.




...no, no, no ez gyári huzat, tehát megvesz, autó kárpitoshoz elvisz, ülés szétszed, régi huzat vázról leszed, új felhúz.

petike[/quote]

ja.....de böszme vagyok mégjobb...és ahhoz képest olcsó

kyncza Elküldve: 2007-12-15 15:25 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

Falat320d írta: dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világítani és nem reagál a dsc gombra segítsetek pls!


Hello,

Olvastam már idegen fórumokon ilyet, elég sokan panaszkodnak rá bömbisek közül. Valszeg az ABS/DSC egység ment tönkre, amire õk 900-1100dollár javítás költséget szoktak írni...egymás között ezt az oldalt ajánlották:

http://www.modulemaster.com/

A gyári szerelés 3áért csinálják és ahogy olvastam, visszaadják a pénzt, ha nem tudják megcsinálni.

bõvebben tapasztalatokról itt olvashatsz:

http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=186597

kyncza Elküldve: 2007-12-15 15:06 alapjárati probléma

singletrack írta: Sziasztok, tippek kellenének!

Mára megunt probléma: Alapjáraton a kocsi néha, (teljesen random, hidegen-melegen) elkezd nagyon piciket rángatni. Körülbelül 2mm-es eltérést mutat a fordulatszámmérõ, és ezt 5mp-enként ismétli. Aztán a következõ piros lámpánál semmi, de úgy tûnik egyre gyakrabban csinálja.

Annyit tettem, hogy kiraktam üresbe (steptronicos) és adtam egy gázt, és akkor volt, hogy ettõl elmúlt, de volt, hogy nem

Szerintetek mi lehet? Elõre is köszönöm a segítséget.

Ja és 20d 2003ból


Szia,

Úgy hangzik talán, mintha az üzemanyag ellátás akadozna, vagy lehet el van vmi. tömõdve. Érdemes lenne (meg a legolcsóbb), ha kipróbálnál vmi. tisztitó adalékot, pont másik topicban beszéltük a srácokkal, hogy egész jók. Ha szerencséd van, akkor megoldja a problémát, esetleg az injektoroknak is jót tesz.

Üdv.

kyncza

kyncza Elküldve: 2007-12-15 14:57 Bõrülések felújítása

Petike írta: ...festést felejtsd el, ebay-en keress inkább rá huzatot, én 106 EUR-ért vettem a két elsõ ülésre vatta új gyári félbõr huzatot (ilyen va a vasamban), csak még nem volt idõm rárakatni. ja, csak egy háttámlahuzat került volna 76 ropiba, az enyémnek a vezetõoldai ülés háttámláján az oldaltámasz dörzsölõdött ki a biztonsági övtõl egy kicsit, nem vészes, de legyen tip-top a verda

pl:

http://cgi.ebay.de/BMW-E46-Led...otohosting


petike


Hmm....köszi, nem is néz ki rosszul...mikor elõször meghallottam, hogy huzat, akkor arra gondoltam, hogy szép bõrülésre minek huzat, akkor minek vettem sportbõrt...de ez tényleg nem néz ki rosszul. Köszi, lehet, hogy benevezek egy ilyenre.

kyncza Elküldve: 2007-12-15 06:41 Bõrülések felújítása

Sziasztok,

Szerintetek a bõrüléseket festeni, vagy újrabõrözni érdemes?
Az elsõ üléseknél van pár hely, ahol a ráncok kicsit ki vannak fehéredve,
annyira nem vészes, de engem idegesít, amikor csilli-villire ki van takarítva, valahogy elüt az összhangtól...Vkinek valami tapasztalata?
Esetleg ár, h mennyibe van egy ilyen móka? Itt Szhelyen 30ezret mondtak a 2elsõ ülés festésére. Vagy lehet kapni vmi. sprayt, vagy festéket, amivel otthon én is be tudnám festeni?

Köszi,

üdv

kyncza Elküldve: 2007-12-15 06:27 Adalék dízelbe

peetie írta: Én a tescoban (bent) vettem most ezt a wynns injector cleanert. 1000 péz körül van 1 flaska. És igen, rá van írva, hogy dízelhez. Van benzineshez is.

A teli tankra kell rátölteni, vagy beledönteni az egészet és úgy rátankolni?


Hát sztem tankolás után jobban diffúzál. Ha üres tankba döntöd elõször hátha túl tömény lesz

Meg csak elõször kell ilyen töménységben használni, utána már több tanknyihoz elég lesz 1flaska. (legalábbis a leírás alapján)

kyncza Elküldve: 2007-12-11 22:35 E46 TÍPUSHIBÁK

Típushiba sorszáma: 3.

Típushiba meghatározása: turbó meghibásodás
Érintett modell: e46 330d touring aut
Évjárat: 2002
Teljesítmény: 184 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilométer: 157000

Tapasztalt hibajelenség: egy gyorításkor furcsa hang, aztán sûrû fehér füst. Sûrût értsd, mintha köd szállt volna le mögöttem.
[b]Megoldás:
turbó csere, olaj csere, intercooler, csõ tisztítás
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 380.000Ft
Valós ár: 300.000Ft

Megjegyzés, tanács: állítólag bármennyire vigyáz az ember, 150.000ként megadja magát a turbó

Típushiba sorszáma: 4.

Típushiba meghatározása: középszívattyú meghibásodás
Érintett modell: e46 330d touring aut
Évjárat: 2002
Teljesítmény: 184 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilométer: 160000

Tapasztalt hibajelenség: menet közben elõször magas, aztán egyre alacsonyabb fordulaton rángatás, aztán nem indult.
Megoldás: középszivattyú csere
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 100.000Ft
Valós ár: 80.000Ft

Megjegyzés, tanács: típushiba, 150.000nél biztos elõjön, amit el kell kerülni, tank üresre hajtása, kevés üanyaggal húzatás, pláne dombnak felfele.

kyncza Elküldve: 2007-12-07 17:30 Valaki segítsen

Gabesz írta: Megtudnátok mondani, hogy hol van a 320d(99)-ben a légtömegmérõ??
Mert valószínû akkor ez miatt torpan a gép.


Talán ez segít:

http://images.google.hu/imgres...%26hl%3Dhu

kyncza Elküldve: 2007-12-07 17:26 Adalék dízelbe

b0gar írta: És hol szerzitek ezt be? Simán benzinkúton?
Én is tettem már a kocsiba ilyet de az valami más márka volt. Ott mondjuk nem éreztem különbséget.


aha, sztem majdnem minden benzinkúton van, bár ma pont voltam Shell-nél és ott pont nem forgalmaznak ilyet...én Tescoson vettem