kyncza fórum hozzászólásai

kyncza Elküldve: 2007-12-07 13:41 Adalék dízelbe

WYNN'S Injector Cleaner!

Sztem érdemes elolvasni az eredeti felh. javaslatot

kyncza Elküldve: 2007-12-07 00:38 Benzin VS Dízel

Tiba írta: Peace!! amd vagy intel?
Jó...csak vicceltem


hehehehe TUDTAAAAAAAAAAAM

kyncza Elküldve: 2007-12-07 00:09 Benzin VS Dízel

Srácok, srácok csak nem kezdtek el veszekedni?!?!
ízlések és pofonok!! Egyiknek ez tetszik, másiknak az tetszik. Nekem dízelem van, mert nagyon meggyõzõ a nyomaték, amit hirtelen tud mozgósítani, semmi sem fogható ahhoz, amikor a hátad belenyomódik az ülésbe...igaz több gond van a dízel motorokkal, mint a benzinesekkel.

Nagyon elfogultak vagyunk gondolkodtam, hogy beszállok vitatkozni én is, de inkább béküljünk
tök mind1, hogy benzin vagy dízel...BMW

kyncza Elküldve: 2007-12-06 19:10 Adalék dízelbe

Sziasztok,

Remélem nem fogtok megdobálni...

Vettem tankoláskor WYNN's márkájú dízel injektor adalékot és beledöntöttem a gépbe. Csak tanácsként írom, sokan nem szeretik ezeket a cuccokat. DE!! nekem nagyon bejött. Akárki, akármit mond, érezhetõen jobban megy az autó (vagy csak úgy megy most, ahogyen kellene mindig !!!! az elsõ tankoláskor kicsit töményebben kell használni, amúgy 10.000km ig elég lenne az a 4dl. 2ezer körül volt de sztem nagyon jó. Jókat is írnak róla, persze a magyar fordítást leszabtam róla, elég szabadon fordították
tisztítja gyakorlatilag az egész üzemanyag rendszert, ártani biztos nem árt...ja, könnyebben indul hidegben...

kyncza Elküldve: 2007-12-06 18:05 Benzin VS Dízel

A sok probléma ellenére még mindig dízel, vagyis diesel fan vagyok. Akkor leszek benzines, ha lesz pénzem tankolni és eltartani 4 - 5 literes motort...Nekem speciel tetszik a 30d 6hengeres hangja, 2ezres fordulaton olyan hangja van, mint az IVECO-nak hülyén hangzik, de nekem tetszik. volt 2.9literes VR6-os motor a Corradoba, ami aztán dízel lett...192Le és asszem 235Nm nyomaték volt benne. igaz, hogy hosszúak voltak a sebességek, de engem speciel meg az zavart, hogy ha menni akartam vele, nem gyõztem visszapakolni, hogy meginduljon, pláne alacsony sebességen. arról nem beszélve, hogy 2 személlyel dombnak felfele 1.9es dízelek nyomtak le, mint a sz@rt...

Tehát 10 - 1 , de én maradok

kyncza Elküldve: 2007-12-02 22:14 Fogyasztásmérõ hiba?

Zotyi30d írta: Mielõtt felgyújtod a HK rendszert feszítsük ki belõle mert az kellene nekem


oks! fogyasztásmérõ kinek kell?

kyncza Elküldve: 2007-12-02 17:25 Fogyasztásmérõ hiba?

Zotyi30d írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta: Hogy sikerült meggyógyítani?


tudja a fene 3nap alatt visszaállt az eredeti helyre. Mint mondtam, elsõ nap ugye a 6,8 beosztáson volt még gyújtás nélkül is és ahhoz képest mozdult el, persze, hogy kiment a képbõl...

aztán köv reggel már csak a 4-6 között volt, aztán a 2esen és asszem tegnap reggel visszaállt 0-ra...

Ezer százalék, hogy Nõ-bõl van a BMW...

Akkor nem volt zsebbenyúlós a történet
Szerencse


Nem, szerencsére nem. Bár megmondom õszintén, a múltkori nem indul történet után egy kicsit megrendült a bizalmam...mindig az jut eszembe, hogy ezt akár mindenféle lakott helytõl távol, télen -10fokban is megcsinálhatja... akkor felgyújtom, legalább nem fázok meg

kyncza Elküldve: 2007-12-01 12:41 Erõsítõ kérdés

Attyla írta: Hali
A vasamban van HK..nagyon jól szól, a jobb elsõ ajtóban az egyik hangszóró néha szarul szól, szval azt ki kell cserélni..amúgy nagyon zsír.
Mélyládát nem hiszem hogy érdemes még hozzá rakni, mivel a hátsó ülés mögött van egy fémlap és nagyon le van szigetelve a csomagtér...így nagyon izmos cucc kéne neked és ha már veszel bele iylen izmos(és drága) cuccot, akkor érdemes az egész HK-t kiszerelni, gyári fejegységgel együtt.
Mivel a HK a legjobb gyári rendszere a bmw-nek, ezért ha jobbra vágysz érdemes kompletten mindent cserélni mivel kölün külön a részek nem tudnak többet. Én is úgy voltam hogy akarok bele hátulra mélyládát, de inkább állítottam a fejegységen a bass-on. Már néha így is rezonál a kocsi....szval ha ennél több mély lenne, akkor lehetne szétszerelni a kocsit darabokra, mindenhova szigetelést rakni, mindent összerakni és akkor talán érdemes lenne több mély. De ezek már elég audiotuning dolgok, így hosszú munkát, sok pénzt emésztenek fel. Jártam ide-oda nézegetni, hallgatni dolgokat, sokáig gondolkoztam rajta hogy megéri e, de nem érdemes sztem.
üdv


Helló,

Visszamentem hifisekhez és megfenyegettem õket, hogy minden nap 3x benézek hozzájuk, ha nem csinálnak vele valamit
Összes autómban eddig õk szerelték és elég profik benne. Tegnapelõtt mondták, hogy a BMW az egy külön téma, mert nagyon össze van rakva és darabonként nem nagyon lehet szerelgetni...de a mélyládát megoldották!!! az erõsítõrõl vettek le jelet és egy passzív láda került a csomagtartóba...Nekem valami spéci kombim lehet, mert egy légtér a csomagtartó meg a pilótafülke
Szal' lényeg a lényeg, meg lehetett oldani és most már elégedett vagyok. a mélykiemelõt levettem, hogy a kis hangszórók nem torzítsanak és azok most cicegnek a mély pedig dübörög. Mindennel együtt volt 40.000Ft. sztem ennyit megért...

Üdv

kyncza Elküldve: 2007-12-01 12:33 Fogyasztásmérõ hiba?

Zotyi30d írta: Hogy sikerült meggyógyítani?


tudja a fene 3nap alatt visszaállt az eredeti helyre. Mint mondtam, elsõ nap ugye a 6,8 beosztáson volt még gyújtás nélkül is és ahhoz képest mozdult el, persze, hogy kiment a képbõl...

aztán köv reggel már csak a 4-6 között volt, aztán a 2esen és asszem tegnap reggel visszaállt 0-ra...

Ezer százalék, hogy Nõ-bõl van a BMW...

kyncza Elküldve: 2007-11-29 14:39 Fogyasztásmérõ hiba?

kyncza írta: Sziasztok,

Biztos érzi az autóm, hogy fizetés jön és ki akarja venni a részét
Edzés után beleültem az autóba, lámpa fel, elindulok, hát látom, hogy a fogyasztásmérõ túlkonyult a mérõhatáron. Magyarul ha lett volna, kb 40nél állt...még szerencse, hogy nem tud körbefordulni...
azt hittem valami módon a mutato fordult el a tengelyen, ugyanis leállítás után stabilan áll 6liternél. De a computer is alátámasztja az értékekek. egy izmosabb gyorsítás után 40litereket ír ki...gondolom szenzor hiba lehet?! hol van ennek az érzékelõje? szoktam hallani valami mágnes szelepet talán, ahol kienged levegõt, amikor elindulok, ilyenkor kezd el mutatni a fogy. mérõ. Most is pisszenik, csak 6ról kezdi a mutatást Ötlet?


A fogyasztásmérõ visszaállt az eredeti helyre...

kyncza Elküldve: 2007-11-29 13:46 Erõsítõ kérdés

Sziasztok,

Az enyémben HK rendszer van, de annyira nem vagyok tõle elájulva. Ma elvittem hifisekhez, de nem nagyon tudtak vele mit kezdeni...Én igazából csak egy mélyládát szeretnék beépíteni, hol lehet normális jelet levenni a rendszerbõl? kell vmi. átalakító? aktív, vagy passzív ládát (külön erõsítõvel) érdemes beépíteni?

Köszi

kyncza

kyncza Elküldve: 2007-11-28 11:23 Megállás után zaj

Nem akarok beleokoskodni, mert nem tudom, de a LADEN az pakolást is jelent...

kyncza Elküldve: 2007-11-26 18:48 Fogyasztásmérõ hiba?

Sziasztok,

Biztos érzi az autóm, hogy fizetés jön és ki akarja venni a részét
Edzés után beleültem az autóba, lámpa fel, elindulok, hát látom, hogy a fogyasztásmérõ túlkonyult a mérõhatáron. Magyarul ha lett volna, kb 40nél állt...még szerencse, hogy nem tud körbefordulni...
azt hittem valami módon a mutato fordult el a tengelyen, ugyanis leállítás után stabilan áll 6liternél. De a computer is alátámasztja az értékekek. egy izmosabb gyorsítás után 40litereket ír ki...gondolom szenzor hiba lehet?! hol van ennek az érzékelõje? szoktam hallani valami mágnes szelepet talán, ahol kienged levegõt, amikor elindulok, ilyenkor kezd el mutatni a fogy. mérõ. Most is pisszenik, csak 6ról kezdi a mutatást Ötlet?

kyncza Elküldve: 2007-11-26 15:38 Megállás után zaj

Szemy írta:
Petike írta: 20d, vagy 30d????

petike ja, ha van szervízkönve a verdának, annak az elsõ lapján rajta van az extralista, ami a verdádban van, keress közte Standheizungot.

petike


Egyik sem, 318i. Most nincs nalam a szervizkönyve, de majd otthon megnezem. A sportfutomüre is igy derült feny. Ha esetleg nem lenne benne allofütes, akkor mi jöhet szoba meg ilyen hangjelensegre?

Szemy


Motortérben, a két ablak felöli külön rekeszben a sarkokban, a jobb oldaliban van elvileg az állófûtés, nem? a balban meg az akkumulátor...

kyncza Elküldve: 2007-11-26 12:12 Futómû és hibái

csu2 írta: Sziasztok!

Hirtelen fékezéskor vagy hirtelen induláskor (akár kövér gáz menet közben alacsony sebességnél) egy kattanó hangot hallani, talán hátulról, olyan érzéssel párosul, mintha kotyogna valami. Már többször alánéztem, de semmit nem találtam. Van valakinek valami ötlete? (Ja, automatám van, ha számít...) Köszi a segítséget!


Hát ez nekem szilentesnek hangzik...nekem tolatáskor és elindulás átmenetkor klattyant egy jó nagyot...mondhatnám roppant. (de nem BMWnél, de ahogy említettem, gondolom hasonló minden autónál)