kzste fórum hozzászólásai

kzste Elküldve: 2015-11-18 00:36 M-packet

YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok!
E46 facelift limo lökösről át lehet valamit emelni m packet lökhárítóra? Gondolok itt a merevítőre, díszlécekre, rendszámtábla tartóra.


a merevítő biztos jó. a díszlécek + r.sz.tartó is gyanúsak, mert ahogy nézgetem a képeket eléggé hasonlónak tűnik.
a lökös tartó nem lesz jó, meg még majd az oldaltartókat kell levenni a sárvédőről.


Lökös tartó alatt mit értesz? Oldaltartókból a fehér a jó hozzá igaz? Szemeteslapátok esetleg?


igen, és igen. a fékhűtő sem jó, de megoldható. d enem írom le, mert már leírtam párszor, szerintem nem érthető leírva, csak ha látja az ember élőben.


Na a fékhűtőre eddig mindenki azt írta, hogy nem jó. Milyen módon oldható meg mégis? Vagy keressek egy jó műanyagost?


hát csak annyi, hogy pont mögé megy annak, ahol a műanyag van, a középső rács mellett. de tud bemenni levegő. mondjuk így a ködlámpa mellett luk lesz, ami nem oylan szép, de közelről venni csak észre.


Ezekre a tartókra gondoltál amúgy?

kzste Elküldve: 2015-11-17 19:59 M-packet

YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok!
E46 facelift limo lökösről át lehet valamit emelni m packet lökhárítóra? Gondolok itt a merevítőre, díszlécekre, rendszámtábla tartóra.


a merevítő biztos jó. a díszlécek + r.sz.tartó is gyanúsak, mert ahogy nézgetem a képeket eléggé hasonlónak tűnik.
a lökös tartó nem lesz jó, meg még majd az oldaltartókat kell levenni a sárvédőről.


Lökös tartó alatt mit értesz? Oldaltartókból a fehér a jó hozzá igaz? Szemeteslapátok esetleg?


igen, és igen. a fékhűtő sem jó, de megoldható. d enem írom le, mert már leírtam párszor, szerintem nem érthető leírva, csak ha látja az ember élőben.


Na a fékhűtőre eddig mindenki azt írta, hogy nem jó. Milyen módon oldható meg mégis? Vagy keressek egy jó műanyagost?

kzste Elküldve: 2015-11-17 17:49 M-packet

YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok!
E46 facelift limo lökösről át lehet valamit emelni m packet lökhárítóra? Gondolok itt a merevítőre, díszlécekre, rendszámtábla tartóra.


a merevítő biztos jó. a díszlécek + r.sz.tartó is gyanúsak, mert ahogy nézgetem a képeket eléggé hasonlónak tűnik.
a lökös tartó nem lesz jó, meg még majd az oldaltartókat kell levenni a sárvédőről.


Lökös tartó alatt mit értesz? Oldaltartókból a fehér a jó hozzá igaz? Szemeteslapátok esetleg?

kzste Elküldve: 2015-11-17 00:10 M-packet

Sziasztok!
E46 facelift limo lökösről át lehet valamit emelni m packet lökhárítóra? Gondolok itt a merevítőre, díszlécekre, rendszámtábla tartóra.

kzste Elküldve: 2015-09-23 15:28 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

Na kiderült mi a zúgó hang okozója. Nemrég lett cserélve a kardántengely hátsó függesztőcsapága - állítólag gyári minőségűre (febi) - és az adja a hangot. Kb. 100 km-t bírt...

kzste Elküldve: 2015-09-18 20:30 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

Bitu79 írta:
kzste írta: Sziasztok! Sajnos valami elkezdett búgni nálam is. Ha sokáig áll az autó akkor 40-től 80ig hallani, ha már mentem vele pár km-t akkor csak 60 és 80 között hallani, ha már hosszabb ideig mentem vele akkor teljesen eltűnik a hang. A kardánalagút felől jön, de hol elől hallani hol hátul, nem lehet igazából eldönteni. Valakinek valamilyen ötlete esetleg erre a problémára? A hang amúgy olyasmi mit a régi ikarusokon szokott lenni. Hol magasabb hol mélyebb - fordulatszámfüggő. (E46 320D limo)


Hátha nem is hiba.
Egy két útburkolat is ad fura hangokat...
Lehet azt hallottad.
Hallgasd meg egy olyan útszakaszon,ahol tükör sima az aszfalt.
Ha ez nem,akkor valószínűleg a differenciálmű hangoskodik szerintem.





Próbálgattuk mindenhol. Autópályán, rosszabb, jobb úton ugyan az. Olyan mintha csak addig hallatszana, amíg be nem melegszik valami. Nem tudom hogy pontosan mi, de egy idő után elhalkul aztán pedig vagy a menetzajtól nem hallani, vagy teljesen elmúlik. De amint megállunk, várunk kicsit és újra elindulunk újra hallani lehet.

kzste Elküldve: 2015-09-17 17:53 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

jamborj írta:
kzste írta:
Csabika136 írta:
kzste írta:
Csabika136 írta:
kzste írta:
laszlo0918 írta:
kzste írta: Sziasztok! Sajnos valami elkezdett búgni nálam is. Ha sokáig áll az autó akkor 40-től 80ig hallani, ha már mentem vele pár km-t akkor csak 60 és 80 között hallani, ha már hosszabb ideig mentem vele akkor teljesen eltűnik a hang. A kardánalagút felől jön, de hol elől hallani hol hátul, nem lehet igazából eldönteni. Valakinek valamilyen ötlete esetleg erre a problémára? A hang amúgy olyasmi mit a régi ikarusokon szokott lenni. Hol magasabb hol mélyebb - fordulatszámfüggő. (E46 320D limo)


Nem tudom neked milyen hangok vannak de leírom az én történetem : Arra lettem figyelmes először hogy négyesben búg valami az autóban mint ha difi lenne na mondom szép... utána már 5-ös-ben is hallottam rájöttem hogy nincs köze a sebesség fokozathoz hanem a fordulathoz. próbálgattam mikor gurultam üresben is hallottam de nem mindig hideg motorral nem csinálta olyan hangosan szóval változó volt. később már arra is felfigyeltem hogy bal kanyarban más a hang halkabb jobb kanyarban hangosabb. Arra gyanakodtam hogy a kipufogó ér hozzá valahol a kasznihoz. átnéztem semmi.kifigyeltem hogy 1800 as fordulattól hallani erősebben.A turbóm már két éve mentőautó szindrómában szenved már arra is gondoltam hogy elhalálozik már már majdnem kicseréltem. ah mondom elviszem egy haverhoz autószerelő mondom neki a sztorit csak nézett rám oda állt az autó elé mondta hogy indítsam be a kocsit nyitott motorháztető mellet.Pár perc és mondja hogy várjak hozott egy 16- os kulcsot ledobta a klíma szíjat és láss csodát eltűnt az idegesítő hang.Utána még otthon 3-szor kipróbáltam le fel a szíjat nem hittem hogy ott a bibi.és ott volt kicseréltem a feszítőt és minden ok.szóval csalókák ezek a hangok nagyon.remélem valakinek hasznos lesz a történetem még ha kicsit hosszúra is sikerült


Nálam sajnos menet közben hallani, állóhelyzetben semmi hang, pörgethetem akármeddig... :/


Ha van téli gumid, vagy más kerék garnitúrád, akkor próbáld fel azokra cserélni. Nekem az előző kocsimmal volt úgy, hogy mikor sokat állt a kocsi, akkor mennem kellett vele 15-20 km-t, hogy kicsit újra "törjön a gumi. Utána megint halk lett.De lehet hogy csak simán rosszak. Furcsa, de a gumik még tojások is tudnak lenni ha hosszan áll egy helyben az autó. Egyszer egy hónapig szereltem a parkolóban a klímát a kocsimba (nem BMW). Nem gurítottam arrébb még 20cm-t sem. Utána úgy rángatták a kormányt a kerekek, hogy azt hittem szövetesek lettek. Lementem vidékre a szüleimhez és mire odaértem, rendben volt minden.


Sajnos ez sem nyerő. Most kerültek fel zsír új nyári gumik. Előtte utána ugyan az..


Rendben.


Sajnos minden alkalommal előjön. Ha kicsit tovább áll az autó, akkor már 40től hallani. Ha csak mondjuk 1 órát (gondolom nem hűl vissza az ami csinálja) akkor csak 60tól. De egy idő után eltűnik. Talány számomra. Szerelő sem ért rá a héten még, szóval nem tudom mi legyen, merjek e vele menni vagy sem.


Esetleg kerékcsapágy? Néha nem egyértelmű hogy az csinálja...lehet a te esetedben is erről van szó...


Na ez lehet, mert van hogy csak jobb oldalról hallani. Van rá mód hogy ezt most házilag ellenőrizzem?

kzste Elküldve: 2015-09-17 14:30 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

Csabika136 írta:
kzste írta:
Csabika136 írta:
kzste írta:
laszlo0918 írta:
kzste írta: Sziasztok! Sajnos valami elkezdett búgni nálam is. Ha sokáig áll az autó akkor 40-től 80ig hallani, ha már mentem vele pár km-t akkor csak 60 és 80 között hallani, ha már hosszabb ideig mentem vele akkor teljesen eltűnik a hang. A kardánalagút felől jön, de hol elől hallani hol hátul, nem lehet igazából eldönteni. Valakinek valamilyen ötlete esetleg erre a problémára? A hang amúgy olyasmi mit a régi ikarusokon szokott lenni. Hol magasabb hol mélyebb - fordulatszámfüggő. (E46 320D limo)


Nem tudom neked milyen hangok vannak de leírom az én történetem : Arra lettem figyelmes először hogy négyesben búg valami az autóban mint ha difi lenne na mondom szép... utána már 5-ös-ben is hallottam rájöttem hogy nincs köze a sebesség fokozathoz hanem a fordulathoz. próbálgattam mikor gurultam üresben is hallottam de nem mindig hideg motorral nem csinálta olyan hangosan szóval változó volt. később már arra is felfigyeltem hogy bal kanyarban más a hang halkabb jobb kanyarban hangosabb. Arra gyanakodtam hogy a kipufogó ér hozzá valahol a kasznihoz. átnéztem semmi.kifigyeltem hogy 1800 as fordulattól hallani erősebben.A turbóm már két éve mentőautó szindrómában szenved már arra is gondoltam hogy elhalálozik már már majdnem kicseréltem. ah mondom elviszem egy haverhoz autószerelő mondom neki a sztorit csak nézett rám oda állt az autó elé mondta hogy indítsam be a kocsit nyitott motorháztető mellet.Pár perc és mondja hogy várjak hozott egy 16- os kulcsot ledobta a klíma szíjat és láss csodát eltűnt az idegesítő hang.Utána még otthon 3-szor kipróbáltam le fel a szíjat nem hittem hogy ott a bibi.és ott volt kicseréltem a feszítőt és minden ok.szóval csalókák ezek a hangok nagyon.remélem valakinek hasznos lesz a történetem még ha kicsit hosszúra is sikerült


Nálam sajnos menet közben hallani, állóhelyzetben semmi hang, pörgethetem akármeddig... :/


Ha van téli gumid, vagy más kerék garnitúrád, akkor próbáld fel azokra cserélni. Nekem az előző kocsimmal volt úgy, hogy mikor sokat állt a kocsi, akkor mennem kellett vele 15-20 km-t, hogy kicsit újra "törjön a gumi. Utána megint halk lett.De lehet hogy csak simán rosszak. Furcsa, de a gumik még tojások is tudnak lenni ha hosszan áll egy helyben az autó. Egyszer egy hónapig szereltem a parkolóban a klímát a kocsimba (nem BMW). Nem gurítottam arrébb még 20cm-t sem. Utána úgy rángatták a kormányt a kerekek, hogy azt hittem szövetesek lettek. Lementem vidékre a szüleimhez és mire odaértem, rendben volt minden.


Sajnos ez sem nyerő. Most kerültek fel zsír új nyári gumik. Előtte utána ugyan az..


Rendben.


Sajnos minden alkalommal előjön. Ha kicsit tovább áll az autó, akkor már 40től hallani. Ha csak mondjuk 1 órát (gondolom nem hűl vissza az ami csinálja) akkor csak 60tól. De egy idő után eltűnik. Talány számomra. Szerelő sem ért rá a héten még, szóval nem tudom mi legyen, merjek e vele menni vagy sem.

kzste Elküldve: 2015-09-17 14:20 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

Csabika136 írta:
kzste írta:
laszlo0918 írta:
kzste írta: Sziasztok! Sajnos valami elkezdett búgni nálam is. Ha sokáig áll az autó akkor 40-től 80ig hallani, ha már mentem vele pár km-t akkor csak 60 és 80 között hallani, ha már hosszabb ideig mentem vele akkor teljesen eltűnik a hang. A kardánalagút felől jön, de hol elől hallani hol hátul, nem lehet igazából eldönteni. Valakinek valamilyen ötlete esetleg erre a problémára? A hang amúgy olyasmi mit a régi ikarusokon szokott lenni. Hol magasabb hol mélyebb - fordulatszámfüggő. (E46 320D limo)


Nem tudom neked milyen hangok vannak de leírom az én történetem : Arra lettem figyelmes először hogy négyesben búg valami az autóban mint ha difi lenne na mondom szép... utána már 5-ös-ben is hallottam rájöttem hogy nincs köze a sebesség fokozathoz hanem a fordulathoz. próbálgattam mikor gurultam üresben is hallottam de nem mindig hideg motorral nem csinálta olyan hangosan szóval változó volt. később már arra is felfigyeltem hogy bal kanyarban más a hang halkabb jobb kanyarban hangosabb. Arra gyanakodtam hogy a kipufogó ér hozzá valahol a kasznihoz. átnéztem semmi.kifigyeltem hogy 1800 as fordulattól hallani erősebben.A turbóm már két éve mentőautó szindrómában szenved már arra is gondoltam hogy elhalálozik már már majdnem kicseréltem. ah mondom elviszem egy haverhoz autószerelő mondom neki a sztorit csak nézett rám oda állt az autó elé mondta hogy indítsam be a kocsit nyitott motorháztető mellet.Pár perc és mondja hogy várjak hozott egy 16- os kulcsot ledobta a klíma szíjat és láss csodát eltűnt az idegesítő hang.Utána még otthon 3-szor kipróbáltam le fel a szíjat nem hittem hogy ott a bibi.és ott volt kicseréltem a feszítőt és minden ok.szóval csalókák ezek a hangok nagyon.remélem valakinek hasznos lesz a történetem még ha kicsit hosszúra is sikerült


Nálam sajnos menet közben hallani, állóhelyzetben semmi hang, pörgethetem akármeddig... :/


Ha van téli gumid, vagy más kerék garnitúrád, akkor próbáld fel azokra cserélni. Nekem az előző kocsimmal volt úgy, hogy mikor sokat állt a kocsi, akkor mennem kellett vele 15-20 km-t, hogy kicsit újra "törjön a gumi. Utána megint halk lett.De lehet hogy csak simán rosszak. Furcsa, de a gumik még tojások is tudnak lenni ha hosszan áll egy helyben az autó. Egyszer egy hónapig szereltem a parkolóban a klímát a kocsimba (nem BMW). Nem gurítottam arrébb még 20cm-t sem. Utána úgy rángatták a kormányt a kerekek, hogy azt hittem szövetesek lettek. Lementem vidékre a szüleimhez és mire odaértem, rendben volt minden.


Sajnos ez sem nyerő. Most kerültek fel zsír új nyári gumik. Előtte utána ugyan az..

kzste Elküldve: 2015-09-15 20:43 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

laszlo0918 írta:
kzste írta: Sziasztok! Sajnos valami elkezdett búgni nálam is. Ha sokáig áll az autó akkor 40-től 80ig hallani, ha már mentem vele pár km-t akkor csak 60 és 80 között hallani, ha már hosszabb ideig mentem vele akkor teljesen eltűnik a hang. A kardánalagút felől jön, de hol elől hallani hol hátul, nem lehet igazából eldönteni. Valakinek valamilyen ötlete esetleg erre a problémára? A hang amúgy olyasmi mit a régi ikarusokon szokott lenni. Hol magasabb hol mélyebb - fordulatszámfüggő. (E46 320D limo)


Nem tudom neked milyen hangok vannak de leírom az én történetem : Arra lettem figyelmes először hogy négyesben búg valami az autóban mint ha difi lenne na mondom szép... utána már 5-ös-ben is hallottam rájöttem hogy nincs köze a sebesség fokozathoz hanem a fordulathoz. próbálgattam mikor gurultam üresben is hallottam de nem mindig hideg motorral nem csinálta olyan hangosan szóval változó volt. később már arra is felfigyeltem hogy bal kanyarban más a hang halkabb jobb kanyarban hangosabb. Arra gyanakodtam hogy a kipufogó ér hozzá valahol a kasznihoz. átnéztem semmi.kifigyeltem hogy 1800 as fordulattól hallani erősebben.A turbóm már két éve mentőautó szindrómában szenved már arra is gondoltam hogy elhalálozik már már majdnem kicseréltem. ah mondom elviszem egy haverhoz autószerelő mondom neki a sztorit csak nézett rám oda állt az autó elé mondta hogy indítsam be a kocsit nyitott motorháztető mellet.Pár perc és mondja hogy várjak hozott egy 16- os kulcsot ledobta a klíma szíjat és láss csodát eltűnt az idegesítő hang.Utána még otthon 3-szor kipróbáltam le fel a szíjat nem hittem hogy ott a bibi.és ott volt kicseréltem a feszítőt és minden ok.szóval csalókák ezek a hangok nagyon.remélem valakinek hasznos lesz a történetem még ha kicsit hosszúra is sikerült


Nálam sajnos menet közben hallani, állóhelyzetben semmi hang, pörgethetem akármeddig... :/

kzste Elküldve: 2015-09-15 10:54 Üzemanyag fogyasztás

Methos írta:
toki24 írta:
flenfer írta:
Pospisek írta:
lela írta:
SimoCsaba írta: Hello
Nem rég vásároltam egy bmw 320D-t 2004 -ből euro 4 es az autot napi használatban hajtom nem gyilkolva max 3000 váltva igy fogyaszt 7,7 litert (szerintem picit sok) az autot munkába járni használom egy út olyan 35 kilométer országúton közlekedve.Szerintetek nem sok ez a 7,7 liter ha igen valakinek valami ötlete van hogy miert fogyaszt ennyit ?


Nekem is 7.5 öt mutat a comp, főleg város és ilyen 20km-eket megyek országúton.
Sztem reális, Ha csak pályán járnál akkor 6.5l.


Szia nekem 2000-es 320d-m van és nekem 5,5 6liter vegyesen kB 25litert táncoltam és 480km-t mentem. kicsit soknak tartom a 7,7-et, én kB 2000 2200-nál váltok. Hozzáteszem nem vagyok sem hozzá értő sem nagyon régi BMW tulajdonos.


Nekem is ilyen gépem van, 6, 6.2 literes fogyasztással megyek, klímával, meg néha taposom is neki. Autópályán ment fel 7.2-re, igaz, 5 személlyel, meg néha 160-as tempóval.


19es kerekekkel 235 ös gumákkal 6,2 az átlagom és nem hajtom. Szóval ha hajtod neki ne csodálkozz bár lehet kicsit valóban sok,ha nem "hajtod" pl ha 100 tempomattal megyek lemegyek 5,3 körülre. klimával.


2004es 320d 150le automata pillangó szelep kiszerelve/dugózva. sok város kevés pálya, klima minden ami kell... 6,7 most éppen ....
A 7,7-né azért érdemes gondolkodni kicsit....sok oka lehet, első körben egy jó nagy takarítás egr től kezdve minden cső amit csak lehet. és egy jó kis diag nem ártana


2002es 150le 320d. 4,5 liter a board szerint, autópályán. A mért adat pontos, gps szerint is néztem a megtett km-t és a boardon is figyeltem mennyi van még a tankban. Teljesen összhangban volt a kettő. 7,7 szerintem nagyon nagyon sok.

kzste Elküldve: 2015-09-14 23:25 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

Sziasztok! Sajnos valami elkezdett búgni nálam is. Ha sokáig áll az autó akkor 40-től 80ig hallani, ha már mentem vele pár km-t akkor csak 60 és 80 között hallani, ha már hosszabb ideig mentem vele akkor teljesen eltűnik a hang. A kardánalagút felől jön, de hol elől hallani hol hátul, nem lehet igazából eldönteni. Valakinek valamilyen ötlete esetleg erre a problémára? A hang amúgy olyasmi mit a régi ikarusokon szokott lenni. Hol magasabb hol mélyebb - fordulatszámfüggő. (E46 320D limo)

kzste Elküldve: 2015-08-26 17:18 Beázás!!!

Sziasztok!
Ha esetleg valaki küszködik még beázással az ajtóknál, nekem van feleslegesen 4 tekercs 15 m-es butilszalagom, amitől megválnék. Sajnos csak 5ösével lehetett megvenni, így maradt belőle bőven. Nyugodtan keressetek privátban vagy itt, ha valakinek kellene belőle.

kzste Elküldve: 2015-08-20 21:42 Vezérműlánc

lela írta: Had kérdezzem már meg hogy a 320d 150le faceliftnél ennyire NEM létező probléma a lánc nyúlás vagy a láncfeszítő probléma.Hiába keresek nem igazán van vele tele a net. Mert nekem korábban egyik percről másikra meleg járó motornálilyen hangja lett az autónak, de rá egy pár hétre eltűnt ez a hang, de akkor is csak melegen volt hallható.Most megint előjött egy enyhébb kelepelés, de csak hidegen, és ugyan onnan a motor szíjtárcsák részétől jövő hang. ugyan ilyen ciripelés szerűAmikor rálépek a gázra semmi hang.Nem lehet hogy a feszítőben lévő két dugattyú közül az egyik nem nyomja eléggé eléggé a vezetőpályát, ergo nem feszíti a láncot és amikor rálépek a gázra megnő az olajnyomás és akkor már megfeszíti? Nem tudom hogy lehet ezt a feszítőt kicserélni de gondolom rommá kell bontani hozzá a motor elejét, tetejét(szelepfedél.Egyébként ha leveszem az olajsapkát ott nem tudom a láncot meghúzni csak oldalra van egy pici löttye.180ezer van a kocsiban, esetleg ha járó motornál picit megemelem az olajsapkát hogy ne verje ki az olajat akkor lehet hallani ha verődik a lánc?
Van valakinek esetleg felvétele láncfeszességnek milyen hangja van? Gondoltam először szíjtárcsára is de az nincsen megreccsenve.Nem tudom hogy szíjtárcsa esetén milyen hang van mert olyat sem találtam.Szóval tanácstalan vagyok.



Találtál választ a kérdésedre valahol? Enyém is ilyen motorral van szerelve és jó volna tudni, hogy kell e ilyesmi miatt aggódnom.

kzste Elküldve: 2015-08-10 15:31 kettõstömegü lendkerék

szotakdavid írta:
kzste írta:
szotakdavid írta:
kzste írta: Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata a kuplungmester.hu oldallal? Megbízhatóak? Csak mert nagyon jó árajánlatot kaptam tőlük lendkerékre és kuplungszettre.


Volt vele probléma nem egy.Garancia kb nulla.


Probléma alatt mit értesz? Hibás, esetleg rossz minőségű alkatrészt adnak?


Hibàs volt ,gyorsan tönkre ment.


Köszönöm az infót! Így már nem is hangzik olyan jól az az árajánlat.