kzste fórum hozzászólásai

kzste Elküldve: 2015-08-08 10:34 kettõstömegü lendkerék

szotakdavid írta:
kzste írta: Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata a kuplungmester.hu oldallal? Megbízhatóak? Csak mert nagyon jó árajánlatot kaptam tőlük lendkerékre és kuplungszettre.


Volt vele probléma nem egy.Garancia kb nulla.


Probléma alatt mit értesz? Hibás, esetleg rossz minőségű alkatrészt adnak?

kzste Elküldve: 2015-08-07 13:57 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata a kuplungmester.hu oldallal? Megbízhatóak? Csak mert nagyon jó árajánlatot kaptam tőlük lendkerékre és kuplungszettre.

kzste Elküldve: 2015-06-13 21:46 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?


sajna meg kell kaparni ott, ahol felfekszik a tehermentesítőre. szinterezésnél ez fura, féynezésnél nagyobb esély lehetne rá. célszerű lett volna kimaszkolni, aztán véknyan lefújni ott.


Én sem értem, viszont elég keménynek tűnik ez a bevonat (nem volt még szinterezett felnim). Mivel tudom megkaparni? Csiszolópapírral le tudok belőle venni otthon kézzel, vagy inkább vigyem szakemberhez?


nem kell szakember. csiszolópapír simán megteszi. nem kell mélyen, csak a felfekvési ponttól kb 1cm mélyen elég. mondjuk egy ujj percnyire, ujjal végig húzod. persze többször. közben oda lehet próbálni.


Nagyszerű, köszönöm a segítséget!

kzste Elküldve: 2015-06-13 21:39 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?


sajna meg kell kaparni ott, ahol felfekszik a tehermentesítőre. szinterezésnél ez fura, féynezésnél nagyobb esély lehetne rá. célszerű lett volna kimaszkolni, aztán véknyan lefújni ott.


Én sem értem, viszont elég keménynek tűnik ez a bevonat (nem volt még szinterezett felnim). Mivel tudom megkaparni? Csiszolópapírral le tudok belőle venni otthon kézzel, vagy inkább vigyem szakemberhez?

kzste Elküldve: 2015-06-13 20:57 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?

kzste Elküldve: 2015-04-14 12:37 BMW embléma

Pocses írta:
kzste írta: Sziasztok! Tudna esetleg valaki segíteni abban, hogy hogyan lehet nyomtalanul eltávolítani a csomagtérajtóról a számokat. (e46 limoról van szó) Hogyan vannak ezek gyárilag rögzítve? Ha ragasztva van akkor mivel tudom úgy oldani a kötést, hogy a festést ne sértsem meg vele?


Szia!

A legegyszerűbb damillal. Függőlegesen finoman húzogatod fel le miközben haladsz végig mögötte. Ragasztót ami meg rajta marad, simán letakaríthatod.

Üdv.: Pocses


Szuper, köszönöm szépen!

kzste Elküldve: 2015-04-14 11:57 BMW embléma

Sziasztok! Tudna esetleg valaki segíteni abban, hogy hogyan lehet nyomtalanul eltávolítani a csomagtérajtóról a számokat. (e46 limoról van szó) Hogyan vannak ezek gyárilag rögzítve? Ha ragasztva van akkor mivel tudom úgy oldani a kötést, hogy a festést ne sértsem meg vele?

kzste Elküldve: 2015-04-05 22:21 Beázás!!!

YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?


bárcsak én is kapnék valami választ
jó lenne behatárolni. lesegetem, de nem látom, hogy valahol lukas lenne a kasztni vagy ilyesmi. az a furcsa, hogy ahhoz képest elég szépen csepegett be, mintha megállt volna a víz valahol, mert a mosás után is csepegett jó darabig.


Szélvédő melletti gumitömítés esetleg?


semmi rendellenes nem látszik. jó lenne egy röntgen szemüveg az a baj, hogy most szétbombázom az autót, túl sok helyen kellene megbontani. lehet majd levegővel elkezdem nyomatni kintről aztán bent nézem, mikor érezni. marha keveset járok esőben vele, de ugye erre nem alapozhatok. meg tavaly semi ilyen nem volt. most télen lett vele valami.


Van valami füst amivel ilyesmiket szoktak vizsgálni. Belülről megtöltöd vele a kocsit és figyeled kívülről, hol tud kijönni. Pontosan nem tudom hogy mi a neve. Hátha azzal kiderülne. Csak egy ötlet.

kzste Elküldve: 2015-04-04 23:41 Beázás!!!

YELLOW írta:
YELLOW írta: no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?


bárcsak én is kapnék valami választ
jó lenne behatárolni. lesegetem, de nem látom, hogy valahol lukas lenne a kasztni vagy ilyesmi. az a furcsa, hogy ahhoz képest elég szépen csepegett be, mintha megállt volna a víz valahol, mert a mosás után is csepegett jó darabig.


Szélvédő melletti gumitömítés esetleg?

kzste Elküldve: 2015-03-30 21:01 Hangszóró infó

Sziasztok! Cserélt már valaki e46 limoban lévő csipogót (sima 6 hangszórós rendszerből) valami nagyobb teljesítményűre? Ha igen, tudnátok ajánlani konkrét típust? Az enyémek már nem szólnak valami szépen, ezért gondoltam a cserére.

kzste Elküldve: 2015-03-26 18:49 Turbo

ervin35 írta:
kzste írta:
ervin35 írta:
kzste írta:
ervin35 írta:
Nem jött válasz e-mail, így felhívtam őket és mint kiderült ők nem tudnak ilyet felújítani, szóval marad a bontott vagy a gyári úja, ami 4szer annyi. Ha esetleg valakinek van elfekvőben jó állapotú, vevő lennék rá.



Wizard-turbo
Ők biztos feltudják, elég komoly cég!


Arra hivatkoztak, hogy a gyár nem ad ki alkatrészt hozzá, utángyártottal pedig nem dolgoznak. Magyarul cseredarab esetén adnak 182000ért egy gyárilag felújítottat, vagy újat adnak 240000ért. Ha a gyár nem ad ki hozzá alkatrészt, akkor feltételezem, hogy a másik cég amit linkeltél is csak utángyártott alkatrésszel tud felújítani.


Most beszéltem velük,Garrett nem adja ki a gyári alkatrészeket! Viszont náluk 100e ft a gyári felújított amit Turborail belső résszel újítanak fel (Turborail prémium minőségű termék!) 140e ft pedig az új után gyártott!






Gondolom előbbi ár cseredarab esetén érvényes csak, igaz?


Azt el is felejtettem megkérdezni,de szerintem igen! Jobb opció mint a bontott!
Hívd fel őket!

[/quote]

Köszönöm a tippet, utánajárok a hétvégén aztán keresni fogom őket szerintem. Igen, bontott 60-65e, felújított - ami állításuk szerint legalább annyira jó mint az új - 100e. Meggondolandó.

kzste Elküldve: 2015-03-26 18:12 Turbo

ervin35 írta:
kzste írta:
ervin35 írta:
Nem jött válasz e-mail, így felhívtam őket és mint kiderült ők nem tudnak ilyet felújítani, szóval marad a bontott vagy a gyári úja, ami 4szer annyi. Ha esetleg valakinek van elfekvőben jó állapotú, vevő lennék rá.



Wizard-turbo
Ők biztos feltudják, elég komoly cég!


Arra hivatkoztak, hogy a gyár nem ad ki alkatrészt hozzá, utángyártottal pedig nem dolgoznak. Magyarul cseredarab esetén adnak 182000ért egy gyárilag felújítottat, vagy újat adnak 240000ért. Ha a gyár nem ad ki hozzá alkatrészt, akkor feltételezem, hogy a másik cég amit linkeltél is csak utángyártott alkatrésszel tud felújítani.


Most beszéltem velük,Garrett nem adja ki a gyári alkatrészeket! Viszont náluk 100e ft a gyári felújított amit Turborail belső résszel újítanak fel (Turborail prémium minőségű termék!) 140e ft pedig az új után gyártott!




[/quote]

Gondolom előbbi ár cseredarab esetén érvényes csak, igaz?

kzste Elküldve: 2015-03-26 16:40 Turbo

ervin35 írta:
Nem jött válasz e-mail, így felhívtam őket és mint kiderült ők nem tudnak ilyet felújítani, szóval marad a bontott vagy a gyári úja, ami 4szer annyi. Ha esetleg valakinek van elfekvőben jó állapotú, vevő lennék rá.



Wizard-turbo
Ők biztos feltudják, elég komoly cég![/quote]

Arra hivatkoztak, hogy a gyár nem ad ki alkatrészt hozzá, utángyártottal pedig nem dolgoznak. Magyarul cseredarab esetén adnak 182000ért egy gyárilag felújítottat, vagy újat adnak 240000ért. Ha a gyár nem ad ki hozzá alkatrészt, akkor feltételezem, hogy a másik cég amit linkeltél is csak utángyártott alkatrésszel tud felújítani.

kzste Elküldve: 2015-03-26 15:53 Turbo

kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
bmw320d4 írta:
kzste írta:
kzste írta: Újíttatott már fel valaki gyári turbot? Ha igen, milyen céggel érdemes csináltatni?


Senkinek semmi tapasztalat?


Semmi panasz :
http://www.magyarturbo.hu/inde...p;Itemid=2


Köszönöm a tippet! Mennyibe fájt a felújítás/javítás?


ott vannak az elérhetőségek, még űrlapos téma is van.


Már írtam nekik, csak gondoltam hátha itt előbb kapok választ.


Nem jött válasz e-mail, így felhívtam őket és mint kiderült ők nem tudnak ilyet felújítani, szóval marad a bontott vagy a gyári úja, ami 4szer annyi. Ha esetleg valakinek van elfekvőben jó állapotú, vevő lennék rá.

kzste Elküldve: 2015-03-25 09:42 Turbo

YELLOW írta:
kzste írta:
bmw320d4 írta:
kzste írta:
kzste írta: Újíttatott már fel valaki gyári turbot? Ha igen, milyen céggel érdemes csináltatni?


Senkinek semmi tapasztalat?


Semmi panasz :
http://www.magyarturbo.hu/inde...p;Itemid=2


Köszönöm a tippet! Mennyibe fájt a felújítás/javítás?


ott vannak az elérhetőségek, még űrlapos téma is van.


Már írtam nekik, csak gondoltam hátha itt előbb kapok választ.