lacaca fórum hozzászólásai

lacaca Elküldve: 2011-06-17 00:31 Olajzabálás

paolo írta: S.O.S.

Sziasztok!

Van egy 318 CI 2002-es drágaságom és az a problémám, hogy hírtelen elkezdte enni az olajat, de veszettül.
1L/1000km ami szerintem nagyon durva,főleg úgy hogy elötte az olajcserék között max 1L kellett utánatöltenem. 5w-30 gyári lett beletöltve utoljára, 230000km van a motorban.
A szelepfedéltömítést most cseréltük mert egy kicsit eresztett...de máshol külső szivárgást nem találtunk.
Várom az ötleteket, mit javasoltok!
Előre is köszönöm.



Mielőtt a horror összeget elkezdenéd rákölteni ,csak egy-két kérdés: Biztosan az az olaj volt a flakonban ami rá volt írva? Biztosan az lett beleöntve?

lacaca Elküldve: 2011-06-17 00:19 Autóvásárlás

Robesz írta: A kiló-méterrel én is tisztában vagyok, hogy csak valami csoda folytán lehet benne ennyi, de ezen kívül, a felsorolt hibákkal együtt mi a véleményetek, ti megvennétek e ezt az autót vagy sem?


Én nem venném meg,mert ha hazudnak a km.-rel kapcsolatban ,akkor más sem valós!! Szerintem az árából ítélve ebben az autóban 300-400 e. km van.

lacaca Elküldve: 2011-06-16 10:32 Eladó 320 D Touring

csavitouring írta: Kedves 320d és 320d touring tulajok

Szeretném kérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat. Jelenleg egy 320i e36 touring van. Diesel autóm még sosem volt, és szeretnék vásárolni e46 320d vagy 330d, nagy valószínűséggel 320d lesz belőle.
Mennyire hangos a motor alapjáraton, illetve mentközben, mennyire rázkódik a 4 henger miatt. Hogy megy az én autómhoz képest, lehet, hogy hülyeségeket kérdezek, de még nem volt tapasztalatom. Kívülről már hallottam 320d-t elég hangos a motorja, de belülről nem. 330d- vel mentem, de gondolom, egy 20d az teljesen más más.
Egy szemtelen kérésem lenne még hozzátok, akinek 320d 6 seb touring-a van és Budapesten lakik, esetleg lenne-e lehetőségem rá, hogy megnézzem, kipróbáljam(nem szét hajtani) mi hogyan működik benne beszélgetni tapasztalatokat gyűjteni az autóról.

Válaszotokat előre is köszönöm!




Különbséget csak a benzinkúton fogsz tapasztalni ! Több marad a zsebedben!

lacaca Elküldve: 2011-06-13 22:43 Hidegindítás - diesel

barbrady írta:
lacaca írta:
barbrady írta: Olyat csinál az autó (20d 136LE), hogy hosszabb állás után (1-2 nap) nehezen indul. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet, akkor könnyen beindul, tehát olyan mintha valahol elejtené az üzemanyag nyomást (új az AC pumpa), viszont nem látom sehol hogy gázolajos lenne a motortérben az üa ellátó rendszer. Egyébként ha beindul akkor szépen jár minden henger. Viszont ha gyújtás után egyből indítok, és ugye tekertetni kell egy darabig mire beindul, akkor beírja hibára az izzítást, ha viszont várok és könnyen indul, akkor nem. Új gyertyák vannak benne, és az izzító relét is kicseréltem. Esetleg van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet? Vagy hogy hol ejtheti el a nyomást? Még annyi, hogy a nagy mínuszokban amikor hosszabban izzított (ezért volt ideje felnyomni az üa-ot) olyankor pöccre indult, és az izzítást sem írta be hibának.




Talán azalatt a pár mp alatt van ideje izzítani ezért indul könnyebben



Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.




Szerintem semmi baja az autónak!Indítás előtt mindig várj néhány mp.et (nyáron is!) és a tankba mindig legyen min.5l üzemanyag!! Természetesen viheted szerelőtől szerelőig is és mindenhol könnyebb lehetsz pár tízezerrel de szerintem nem éri meg.

lacaca Elküldve: 2011-06-13 20:09 Hidegindítás - diesel

barbrady írta: Olyat csinál az autó (20d 136LE), hogy hosszabb állás után (1-2 nap) nehezen indul. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet, akkor könnyen beindul, tehát olyan mintha valahol elejtené az üzemanyag nyomást (új az AC pumpa), viszont nem látom sehol hogy gázolajos lenne a motortérben az üa ellátó rendszer. Egyébként ha beindul akkor szépen jár minden henger. Viszont ha gyújtás után egyből indítok, és ugye tekertetni kell egy darabig mire beindul, akkor beírja hibára az izzítást, ha viszont várok és könnyen indul, akkor nem. Új gyertyák vannak benne, és az izzító relét is kicseréltem. Esetleg van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet? Vagy hogy hol ejtheti el a nyomást? Még annyi, hogy a nagy mínuszokban amikor hosszabban izzított (ezért volt ideje felnyomni az üa-ot) olyankor pöccre indult, és az izzítást sem írta be hibának.




Talán azalatt a pár mp alatt van ideje izzítani ezért indul könnyebben

lacaca Elküldve: 2011-06-06 23:27 soltvadkert 2011

Sziasztok Én is mennék szombaton ! Hol lehetne csatlakozni a csapathoz?

lacaca Elküldve: 2011-06-06 23:00 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

lacaca írta: Sziasztok Fölraktam a legújabb high verziót a navimra de nem jeleníti meg a sebességmérő kamerákat hol rontottam el? Tud valakin segíteni? előre is kössz

HAHÓ VALAKI


Hahó Valaki

lacaca Elküldve: 2011-05-29 20:55 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Sziasztok Fölraktam a legújabb high verziót a navimra de nem jeleníti meg a sebességmérő kamerákat hol rontottam el? Tud valakin segíteni? előre is kössz

HAHÓ VALAKI

lacaca Elküldve: 2011-05-02 10:00 Üzemanyag fogyasztás

Burns írta:
lacaca írta:
Bero írta:
Ezért jó az én kis csoda masinám 6.2 városban Mondjuk nem is megy mint az állat,de majd egyszer benevezek egy HPF tuningra,az szép lesz hali


1.9i 6.2 városban ? 50 km-en ? vagy végig lejtőn?


Nem tudtad, hogy az 1.9i kevesebbet eszik városban, mint a 320d?


Bocsi nem tudtam, de akkor légyszi üzenj a BMW-nek is mert ők sem tudják

lacaca Elküldve: 2011-05-01 22:46 Üzemanyag fogyasztás

Bero írta:
InsectKiller írta:
balesz írta:
K_Gergo írta:
InsectKiller írta: DE a másik véglet, hogy amikor jöttem hazafelé ugyan azon az útvonalon, nem bírtam 9alá vinni még ha csak 120-al is jöttem max. Én ezt nem értem. Meg van olyan is, hogy 90-el megyek a 44-esen és beáll 7l-re de máskor meg csak 8,5-ből jön ki. Fura, de ez van!
De írásaid alapján hosszútávon nem sokkal fogyaszt többet az automata. Ez jó hír! :kiraly

az első példát még magyarázhatja a szélirány is, de 1.5 lityis különbség 90-nél baromi sok, nekem ilyen sose volt.
időnként irigylem a kényelmed, de mióta új kuplung és váltórudazat került az enyémbe, már annyira nem is.


én szinte csak városban használom és 11 alatti számot még nem láttam a bc...


Na ez 1 teljesen más történet! Ha város akkor 12 a minimum. Főleg télen, akkor 13 a min.
De ha elkocsikázok a városban és nem állítom le minden 2. boltnál, akkor 11 lityi. Ezek a különbségek!


Ezért jó az én kis csoda masinám 6.2 városban Mondjuk nem is megy mint az állat,de majd egyszer benevezek egy HPF tuningra,az szép lesz hali


1.9i 6.2 városban ? 50 km-en ? vagy végig lejtőn?

lacaca Elküldve: 2011-03-08 12:56 Motorolaj

Gyakorlatilag minden motor "eszi" az olajat,elméletileg meg van aki beismeri van aki nem!!

lacaca Elküldve: 2011-02-27 12:45 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

fanta2 írta: Sziasztok!

A kérdésem miatt nem akartam új topicot nyitni, gondoltam itt is kaphatok rá választ.

Szóval a kérdésem hogy a NAVI hogyan számolja vajon a kért nútvonalat. Alapesetben a legrövidebb útvonalra van beállítva. Ekkor általában nem az autópályát veszi figyelembe. Ez rendben is van, azonban ha átállítom a leggyorsabb útvonalra akkor eddig mindig jóval távolabbi érkezési időt kalkulált mint a legrövidebbnél, pedig szerintem pont fordítva kellene lennie. Ha az autópálya használatot állítom be akkor pedig egészem extrém útvonal lesz kalkulálva. Szóval ha valaki tudja a lelki világát akkor kérem ossza meg velem. (NAVI prof. E91)

Köszi



Szia Fanta Nagyon egyszerű és egyúttal bonyolult is,mert a leggyorsabb út nem feltétlenül a legrövidebb is, ugyanis nem időre hanem haladási sebességre kalkulál! a legrövidebb út pedig nem biztos hogy időben is a legrövidebb mert itt távolságra , nem pedig haladási sebességre és időre kalkulál! Amikor" elsődlegesen autópálya " használatra programozod akkor minden áron odavisz!! nem számít a kerülő hiszen te utasítottad! Ezért szidják sokan a navigációt mondván ,hogy xart nem ér mert elvisz a ..csába pedig csak tudni kell használni!! Remélem segítettem "elnavigálni" a lehetséges beállítások között,de ha mégsem, kérdezz bátran.

lacaca Elküldve: 2011-02-13 20:57 Olajzabálás

YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Most a" 0mm" olajfogyasztású autók tulajdonosai valszeg egyetértenek Yellow-val de én nem! Az 1dl/1000km olajfogyasztás teljesen jó a gyári engedélyezetthez képest!!km-től függetlenül!

lacaca Elküldve: 2011-02-11 11:26 Olajzabálás

davech írta:
zoliika írta:

Tessék drága BMW-s barátom!SZÖGÖD!http://www.husztidiesel.hu/


Köszi szépen! Először akkor ez, mielőtt nekiesnék villáskulcsal! Remélem sikerül a hibát kideríteni, ha nem, akkor jön a szívás a "mechanikus" keresés...

Az nem baj ha én a gyárilag előírt 5W30-as olajat rakom a verdába?
200e km-nél járok, páran mondták 10W-s kellene már bele. ??


Én azt javasolom, ameddig csak teheted 5w-30-as olajjal járj,de főleg ősztől tavaszig ! ( és max 15000 km-enkémt cseréld le) Ezt a" turbótámasztósdi vastagabbolajat" meg nehogy megkajáld!




lacaca Elküldve: 2011-02-07 12:13 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

[quot


Sajnos nem működik a lemez.... incorrect...ilyenkor mit tudok csinálni?[/quote]
ha a professon navi nem működik, mit kel letölteni,és honnan?Ti mit használtok, akinek ilyen kocsija van?
[/quote]

Szia A professional nem is fog! A High verzió kell neked és egy DVD-re írva, csak azzal működik! Nekem is ez van teljes Európa térképpel.Szerintem ha visszaolvasol itt a fórumon ,megtalálod a linket is!