lacaca fórum hozzászólásai

lacaca Elküldve: 2010-02-12 18:41 Benzin VS Dízel

bmw320 írta: Nekem a szõke nõk jönnek be nektek??





Nekem a barnák,és feketék!

lacaca Elküldve: 2010-02-12 14:39 Féktárcsa és fékbetét

Ez a 3 fázisú "befékezési folyamat" a komolytalanság határát súrolja! Szerintem.

lacaca Elküldve: 2010-02-12 14:12 Benzin VS Dízel

hanzi3 írta: Ez a téma egy olyan matematikai egyenlet aminek nincs megoldasa mindaddig amig egyik vagy masik oldal meg nem szünik létezni.Az emberek érzésböl vagy számitásból választanak autot vagy mindkettöböl egyszerre. Kompromisszumot kötnek és hasznaljak. Én elfogattam az autom átlag 10,5 literes fogyasztasat, viszont kárpótol a menetteljesitmény es a 6 henger üvöltése 4000-es fordulattol felfelé.
Nyilván a dieselek is iszonyat jol mennek hosszu uton sokkal rugalmasabbak a benzinesnel és ezt a távot kisebb kõltséggel teszik meg. A jozan ész ezt helyezné elötérbe , de jön egyes embereknél a benzin bekodoltság és bukik a jozan esz.


Én a bekódoltságot inkább magyarra fordítanám: butaság
Ugyanis,ha venné a fáradságot az a sok buta dízelgyûlölõ és utánanézne ,akkor megtudná,hogy az általa imádott" benzines " kipufogógáza sokkal mérgezõbb mint a dízelé! De ugye sokkal egyszerûbb az interneten "nick" nevek mögé bújva emeletes marhaságokat írogatni!

lacaca Elküldve: 2010-02-12 11:26 Féktárcsa és fékbetét

bmw320 írta: Üdv!
Meg tudná mondani valaki hogy mi a minimum méret a féktárcsánál (hátsó).
Ha válla van a tárcsának akkor azt fel kell szabályoztatni vagy csak simán berakni az új betétet és kész??



A minimális vastagság 17,4 mm . Új betétek berakása elõtt a jobb fékhatás elérése céljából AJÁNLOTT a tárcsa szabályozása!

lacaca Elküldve: 2010-02-11 21:37 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Tyetyi írta: Nem kellene erõltetni szerintem....




Fõleg azért nem mert büntetési tétel!

lacaca Elküldve: 2010-02-11 21:31 Benzin VS Dízel

SoundkeY írta:
Tjani írta:
hil írta: Nem találtam a benzines/dizel topikat, ide teszem, de nem vitaindítónak szánom, csak elolvasásra!!!
http://totalcar.hu/kozosseg/rs...hozzaszol/


Van egy jó duma Benzin vs dízel szövegben: csak az vesz dízel autót aki megelékszik a jóval kisebb teljesítménnyel : :
Ez a faszi milyen dízel masinába ülhetett, esetleg dízel Smart
Érdemes lenne megautóztatni egy 35d vel


Ebbõl is kitûnik,hogy ebben a kis országban mennyi nagy marha van!!

lacaca Elküldve: 2010-02-06 13:25 Aksi kiszerelése ?

Robin68 írta:
nonesz írta: Köszi a tipet .
Rendes csapat, h segítetek.
70 Ah-hoz annyit, h bazisok elektromos kütyü van benne. Ülésfûtés, 4 mot. abl., fûtött mot tük. tempomat....stb Nem ezért van benne 70-es ?


56Ah-tól 70Ah-ig van az 1.6-os motorral szereltek aksija a gyár szerint min. 520A indítóárammal. Ezt onnan tudom, hogy nekem is most kellett cserélni és utána néztem
Ha sok kütyü van a kocsiban jobb a nagyobb aksi.


Így igaz! A gyárinál mindenképpen nagyobbat tegyél bele!

lacaca Elküldve: 2010-02-05 18:33 festék javító stift

hil írta:
csatis1 írta: Szürkén próbáltuk ki (szerencsére nem a sajátomon), és nem színtelen volt, mivel egy mélyebb keskeny karcon akartunk javítani. Eddig nem is tudtam, hogy van színtelen is.


Szerintem ez egy színben létezik.



Így van . Az autó színe lényegtelen. Az átverés az,hogy az anyag nem a festékréteget hozza eredeti állapotára hanem a lakkot !Tehát ha a karcolás a festékréteg alatti más színû alapozóréteget is eléri akkor már nem képes láthatatlanná tenni a sérülést! Ügyes csalás mint az összes teleshop -os gagyi.

lacaca Elküldve: 2010-02-04 16:29 Társalgó

De igenis megoldható,hogy az ehhez hasonló adók megszûnjenek illetve ne is szülessenek meg! Ehhez azonban venni kell a fáradságot és nyitott szemmel kell járni,és át kell látni a hazugokon,akik újabb és újabb mézesmadzagokat húznak el és és az ország 60-70%-a újra és újra beszopja! A mai világ fejlettségi szintje lehetõvé teszi az ország lakosainak,hogy viszonylag nagy pontossággal behatárolhassák az igazságot és megtudják különböztetni az átlátszó hazugságoktól! De elhinni és utána siránkozni sokkal egyszerûbb!

2010-ben melyik pát programjában szerepel a megélhetési bûnözés (cigány bûnözés)drasztikus visszaszorítása ,a börtönök? szanatóriumi szintjének megszüntetése, háromnál több gyerek esetében a családi pótlék adóból történõ jóváírása,a teljes elszámoltatás ,a képviselõk azonnali visszahívhatósága, a mentelmi jog eltörlése, a parlament létszámának felére csökkentése,a 2006-os események kivizsgálása , a közigazgatási bírságok hazai viszonyokhoz igazítása,( pl.gyorshajtás)a pedagógusok jogokkal történõ újbóli felruházása,a jelenlegi oktatási?(butítási!!) rendszer visszaalakítása, túlzott adóterhek és fölösleges ingyenélõk eltávolítása (megyei önkormányzatok) stb.

Talán az mszp vagy a fidesz,az szdsz,mdf,vagy a lungodrom,a kdmp,programja tartalmazza ? Egy biztos, a nyugdíjasok hitegetése biztosan benne van ( 13. 14. sõt 15. vagy talán már 20 havi nyugdíjnál jár a licit!) és közben egymásra mutogatnak,hogy ki mit akar elvenni a nyugdíjasoktól ! SZÁNALMAS ! és ezt az elõadást minden negyedik évben megetetik majd utána együtt röhögnek 100 milliós villáikban a sok barmon, aki megint lusta volt utánajárni az ígérgetések valóság tartalmának! Vagy én látom rosszul !

lacaca Elküldve: 2010-02-04 14:21 Társalgó

[quote="YELLOW"]erre azt tudom mondani, hogy pont munkatársammal ma éjszaka társalogtuk, hogy õ szerinte, aki fent tud tartani egy nagyobb lóerõs autót, az fizessen.
én erre azt mondom, hogy ha valaki megvesz egy 15-20 éves nagyobb teljesítményû autó, az pont azért teszi, mert az autó ára eljutott arra a szintre, ami a pénztárcájának megfelelõ, de mégsem egy alap motorú autóba ül. most így fizetheti az autó értékének 30-70% jobb esetben. így már valóban luxus ha fizetni tudja.

én azt javasoltam, sõt javasolnám, hogy legyen luxusadó autóra, de azt az eurotax-os ár és a teljesítmény alapján kelljen fizetni.
pl. eurotax ár feltétele a 6millió feletti, és 170 LE feletti autókra legyen
eleve a nagyobb teljesítményû autók drágábbak is, ergó luxus lehet.
hogy miért lenne ez jó?
azért mert manapság aki autót akar eladni, a kereskedések nevettséges eurotax-os árakkal jönnek, ami a valódi érték 70%-a kb. így ha több adót akarnak beszeddni, akkor feljebb kell vinni az eurotax-os árakat, ergó az autó eladásakor is többet ér. (ha így marad minden ahogy most áll, akkor az olcsó, de nagyobb teljesítményû autókat lehetetlen lesz eladni, normális áron, a vége katasztrófa lenne).
lenne 3 sáv:

1. 6 millió feletti eurotax ár + 170LE feletti teljesítmény esetén 2x-es szorzó kW-onként

2. 8 millió ...................... + 238LE ............................. esetén 2,5x-ös szorzó kW-onként

3. 10 millió .................... + 272LE ............................. esetén 3x-os szorzó kW-onként

ez azért jó mert ahogy csökken az autó értéke, úgy kisebb szorzóba esik bele, de mondjuk egy 6 millió értékû autó 240LE-vel ha csak 2x-es a szorzó is, akkor is szép summa... nem tudom érthetõ-e amit vázolok, de 6 milliós autó alatt nem beszélnék luxus-ról, max annyit lehetne, hogy a 3 és 6 millió közötti 170LE feletti autóknál legyen 1,5-ös szorzó kW-onként. szerintem ez lenne a legkorrektebb, melóhelyen ezzel a vázlatommal többen egyet értettek.


Sajnálom.hogy ezt kell mondanom,de aki ezzel bármilyen szinten is egyetért annak az IQ-ja valahol a szitakötõ és a leveli béka között van (kivétel akik csak átmeneti úgynevezett "tudatlanság szindrómába" szenvednek!!)
Kérdezem én :nincs még elég adónem? És most ahhoz szólok aki ezt a fent leírt "remekmûvet "megalkotta ! Yellow te még nem fizetsz eleget adó címen ezeknek a ..........-nak? Ha te vagy bárki azt hiszi,hogy a törvény kitalálói és keresztülvivõi és a "felsõ tízezer" közül bárki is egy büdös vasat is fizetni fog , a luxus autója után ,az álomvilágban él és itt az ideje.hogy végre fölébredjen! Adó címén történõ elvonásban az ország toppon van .jövedelem alapján viszont az elsõ SZÁZBAN sincs!
Ezek után aki bármekkora vagy bármilyen újabb adóval is egyetért azt nem minõsítem!!

lacaca Elküldve: 2010-02-02 14:08 Társalgó

bbali81 írta:
lacaca írta:
bmw320 írta: Üdv!
Hány fokon dermed le a molos gázolaj kicsit be vagyok sz..va itt nálunk -19 fok van! Van benne valami elõfûtés egyébként tudja valaki??


Ne aggódj a MOL-gázolaj -23 fokig biztosan jó!


Szeva,

Tavaly sielés, -16 fok volt amit jelzett a kocsi és nem indult el a MOL-os anyaggal
126ezer indítás után nagy nehezen, hogy a motor kiesett belõle
Aztán megtankoltunk osztrák OMV..... másnap reggel szintén -16 fok pöccre indult.
Mindenképpen felesbe tankolj valami téliesített anyagot.

üdv:
BBali

Jéééé ez a 100. hozzászólásom




Ez azért fordulhatott elõ mert a tavalyi enyhe tél miatt nem volt szükség mélyebb dermedéspontú gázolaj elõállítására ,és mivel az adalék igen drága hát spóroltak. Egyébként téli túrákon mindíg ajánlott a célország diesel üanyagát tankolni az autó hosszabb vagy éjszakai leállítása elõtt!

lacaca Elküldve: 2010-02-02 13:02 Társalgó

bmw320 írta: Üdv!
Hány fokon dermed le a molos gázolaj kicsit be vagyok sz..va itt nálunk -19 fok van! Van benne valami elõfûtés egyébként tudja valaki??


Ne aggódj a MOL-gázolaj -23 fokig biztosan jó!

lacaca Elküldve: 2010-01-31 23:19 Kopog az eleje!!

Lehet,hogy jó,de annyit nem ér amennyibe kerül! A mi "útjainkon"mind hamar megadja magát! Érdemesebb olcsóbban kevésbé nagy nevet venni! Szerintem

lacaca Elküldve: 2010-01-30 14:46 Társalgó

Steve írta:
David írta: A Berlin Calling kitûnõ alkotás nekem is bejött


Még most is az szól épp, amióta megszûnt a gerjedés ezen élvezkedek!
Évek óta az egyik legjobban felépített album, hibátlan lett!
A Sky and Sand, Aaron és a Square 1 szerintem a legjobbak!


Ízlések és pofonok- én inkább maradok a zenénél.

lacaca Elküldve: 2010-01-28 16:51 Társalgó

Hori írta: Ez nagyon komoly
http://totalcar.hu/magazin/koz...os_haboru/



Nagy az "isten" állatkertje!