laci520D fórum hozzászólásai

laci520D Elküldve: 2008-05-16 23:44 Állófûtés és hûtés

bbali81 írta: Sziasztok,

Kérdésem lenne: van állófûtés a kocsimban
a realoem szerint a következõ: CIKK: 64500150679
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;hl=14

és a távirányító: T80 CIKK: 82300137551
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;hl=24

Sajnos vételkor a távirányító elkeveredett valahova tehát buktam

A távirányítóra kellene valami ár. jahh meg össze is kéne hangolni.
Tud valaki segíteni ebben?

Köszi elõre is

Az ebay-en szokot lenni.
Itt van egy igaz ez 70-es nem tudom mi a külöbség.
http://cgi.ebay.de/Funkfernbed...dZViewItem

laci520D Elküldve: 2008-05-16 23:38 Féktárcsa és fékbetét

ducati113 írta: Na és ehhez mit szoltok?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...p;amp;rd=1

Hát én nem raknám rá az biztos!

laci520D Elküldve: 2008-05-16 23:32 E46 Klub póló

Steve írta: Erre gondoltál Sound ugye:



Beszélgettem már errõl Hero-val. Azt javasolta, hogy ha kell nekünk is ilyen, akkor keressünk gyártót, mert nekik is eléggé nyögve nyelõsen ment a történet.
Pörögjön ki egyenlõre a rendszámkeret rendelés, aztán majd meglátjuk!

Ja a miénken a galléron nincs felirat mert nem tudták megoldani.

laci520D Elküldve: 2008-05-10 15:48 Váltógomb

Tiba írta: Megnézem, illetve megkérdezem neked. Majd csak hónap közepe felé tervezem a vásárlást.
Na miujság?Elmaradt a projekt?

laci520D Elküldve: 2008-05-09 23:24 Traffipax magánvállalkozóknak

Woockie írta:
Steve írta: O.K. az tény, hogy a közlekedés kultúránk hagy maga után némi kivetnivalót, de a rendõrök is, meg akik kihelyezik a táblákat azok is magukba nézhetnének kissé.


Nemi kivannivalot...? Mit akarunk egyaltalan egy olyan orszagban, ahogy egy egysavos korforgalmat nem tudnak hasznalni az emberek? Egy korforgalom akkora dugot csinal, hogy felelmetes. Ahelyett, h megkonnyitene a helyzetet, mint kulturaltabb helyeken. Maltan szinte minden keresztezodes korforgalom. Ott valahogy ezek nem okoznak dugokat.
Valamelyik radioban hallottam, h allitolag nem fognak a rendorok a kint felejtett 30-as tablaknal szivozni, csak olyan helyen, ahol tenyleg jogos a korlatozas. Hat... kivancsi leszek...
Hát a körforgalomba tényleg kibírnak idegelni.Belehet látni az egész körforgót de megáll a gyökér

laci520D Elküldve: 2008-04-22 19:34 CD tár probléma, telefon probléma

bbali81 írta: Nos a helyzet a következõ, már kipróbáltam az összes variációt de a lényegen nem változtat. Nyomom a könyöklõnél lévõ párosító gombot 2-3 sec majd pittyen 1et elhalgat a rádió és kb 10-15 sec mulva bemondja a csaj hogy CANCEL. persze ha dumálok közbe akkor azt mondja hogy SORRY míg el nem küldöm a .... persze a kijelzõn semmi nem jelenik meg. (Bluetooh pairing)

Nyomni kell a gombot utána gyújtásra tenni és elengedni a gombot ekkor jelenik meg a Bluetooh pairing telefonal kerestetni megtalálja a bmwulf-et akkor kéri majd a kódot a Bluetooh Paskey-t(ezt megtalálod a Bluetooh modulon ha nem tudnád)ekkor párosodik gyújtás levesz és újra ráad és már használható is.

laci520D Elküldve: 2008-04-20 22:23 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Steve írta: Hello Mindenki!

Mivel a talin szóba került, hogy kellene még keretet rendelni és Tiba azt javasolta szervezzem meg, háááááát erõsen elgondolkodtam rajta.
Ha nincs varia /az elõzö redelési folyamatot visszaolvasva elég nehéz szülés volt /, akkor próbálkozzunk meg vele.
De csak ha nincs varia
Ahogy olvastam legalább 50 párat kell rendelni ahoz, hogy megérõs legyen a történet. Diabolica is ennyit kért anno.

Tehát:

1. Akkor azt kérném mindenkitõl, hogy kezdjük el vezetni a listát.
2. Olyan keretet kérünk megint amilyen az elõzõ volt /ez már bizonyított tartósságból/.

M LOGO/BMW E46 KLUB/BMW LOGO/www.bmwe46.hu/M LOGO

3. Ha megvan az elegendõ szám akkor a zászlórendelõs módszerrel /utalás, ez egész jól bevált/ összegyûjtöm a lét.
4. A Pestiekkel személyesen intézzük majd az átvételt /azt még kitalálom hogyan/.
5. Vidékre csak a postázós, vagy futárszolgálatos történet fog mûködni valószínûleg.

Nos gyerekek, ha így O.K. a történet akkor a héten felveszem a kapcsolatot a Plaket KFT-vel, kérek egy ajánlatot 50 párra.
Hogy mennyi idõ alatt gyûlik össze a min. létszám az csak tõletek függ
Ne értsetek félre, 50-60 rongy nem egy egetverõ tétel, de ha nem muszáj nem tenném bele saját zsebbõl a majdra.
Elég lesz utánnajárni meg kiosztani is asszem.

Na akkor kedves mindenki! Csináljuk :
Bocs hogy így beleszólok kívülállókként.De mivel már gyártatatok így egyszerû a menet mert a szitát 1 évig megõrzik így azt nem kell gyártatni.Amúgy 1 hét a gyártás.Ezt onnan tudom hogy az E39-est én szoktam gyártatni.

laci520D Elküldve: 2008-04-03 14:36 Váltógomb

Tiba írta: A bmw teile-nál jobb az ár, Õk bruttó 23155ft-ért tudják hozni a kittet.
Megvárom még, hogy Te tudsz e esetleg olcsóbban.
Köszi a leírást, csak az nem derül ki számomra melyik vezetékrõl kell leszedni a világítás áramát.

Szia ennél nem tudok olcsóban
Ha veszel megnéznéd nekem hogy E39 re is felmegy-e a gomb?
Mert az 5-ös cikszáma sokal drágáb.

laci520D Elküldve: 2008-04-02 17:53 Váltógomb

Tiba írta: A bmw teile-nál jobb az ár, Õk bruttó 23155ft-ért tudják hozni a kittet.
Megvárom még, hogy Te tudsz e esetleg olcsóbban.
Köszi a leírást, csak az nem derül ki számomra melyik vezetékrõl kell leszedni a világítás áramát.

Ablak emelõ gomb dimmer(világitás) szálja és testje.De ott írja a színeket.

laci520D Elküldve: 2008-04-02 16:40 Váltógomb

Tiba írta: Laci520D!
Na voltam bent a bmw-nél, és utána érdeklõdtem a dolognak. Ezt a cuccot úgy hívják, hogy retrofit kit. A cikkszáma meg: 25119415379
elvileg 23ezer ft-áfa. Azt mondja az eladó bent, hogy egyszer már rendelt ilyet, és hogy k**va jól néz ki

Na szóval én úgy tudtam hogy egyforma az E46-é meg az E39 de nem mert más cikszámon hozza.
25 11 9 416 925 =E39=36 489 Ft +fa
25119415379=E46=24 120 Ft +fa

Pedig az ebay-en is ugy árulják hogy az összes kézi váltósba,E46,E39,stb

Nemértem

laci520D Elküldve: 2008-04-02 16:26 Váltógomb

Tiba írta: Laci520D!
Na voltam bent a bmw-nél, és utána érdeklõdtem a dolognak. Ezt a cuccot úgy hívják, hogy retrofit kit. A cikkszáma meg: 25119415379
elvileg 23ezer ft-áfa. Azt mondja az eladó bent, hogy egyszer már rendelt ilyet, és hogy k**va jól néz ki

Ja nekem is az a drága ár jött ki azért nem vettem még.De akkor utána járok hogy lehetne -e még olcsóban hozzá jutni.
Az EBA az egy olyan CD ami tartalmaz több bmw-hez retrofit le írásokat.(navi,tv,telefon,antena,stb)
Többek között ezt is.
Itt van a le írás E46-hoz
http://www.e39.hu/bmw/E46valtogomb.pdf

laci520D Elküldve: 2008-03-30 23:08 Váltógomb

Tiba írta: Srácok!
Ilyet szeretnék venni. Ez gyári?


25 11 9 416 925 a cikszáma a komplett gombnak.Az EBA-ba meg van leírás a pontos beépítésrõl.Ja és csak manuálhoz létezik ha jól tudom.

laci520D Elküldve: 2008-01-07 00:19 ELLOPTÁK!!!

Raven írta:
Bombolo írta:
Estoril írta: Ezek szerint a gyári EWS indításgátló nem sok sz..t ér?
Ha valakinek ennyire megy,
akkor bizonyára az sem okozhat problémát,
hogy pótolja az elvitt csatlakozókat, vagy drótokat.
Vagy tévedek?
Múltkor olvastam valmi pajzs féle jármûvédelmi rendszerrõl.
Valakinek információja?
Üdv, Estoril

Jó volt az EWS III, de az idõ a tolvajoknak dolgozott. 6 év szorgos munkája alatt feltörték. A BMW gyár ott hibás, hogy az X5-öket már vagy két éve lopkodni kezdték, és nem tett semmit a dolog ellen. Õk ugyanis egy gyári akció keretében szoftvert frissíthettek volna (mint a winfosnál a biztonsági rés betömködése), akár pénzért is extra bevételt termelve maguknak.
A motorteret értelmetlen védeni, az utastérben lévõ EWS modul a kulcs. Zárat kihúzzák, kormányzárat eltörik. A tolvajok droidok. Ha nem megy az azonnali megoldás, ezek nem kezdenek el kreatívan problémát megoldani. Pár trükkel felkészülnek (üzemanyag szivattyú direkt 12V szivargyújtóról vagy saját akksiról az immok ellen stb.), de ha akkor sem megy, akkor nagy a lebukás veszélye, inkább keresnek mást. Sajnos utólag okosodtam ki az autóm ellopása után.

Bömbölö



Üdv mindenkinek,

Azért azt nem mondanám hogy értelmetlen védeni a motorteret... ha jól tudom a pajzs védelmi rendszer nem a motortér védelmére hivatott hanem a saját indító rendszerük védelmére ami persze a motortérben van . Nem férnek hozzá----nem tudják kiiktatni.
Mostanában tervezem én is az elsõ BMW m megvételét ezért alaposan utánnajártam ennek a témának(sajnos már nekem is lopták el kocsim)
, ezért próbálok minél több információt megszerezni arról hogy is lopják ezeket az autókat...
Valóban az EWS modul kijátszása az amivel legkönnyebb elvinni. Sajnos rengeteg bypass modult lehet hozzájuk kapni...

Egyébként az én véleményem az hogy a pajzs védelmi rendszer jó, de nem árt mellé még pár dolog mondjuk te is irtad 'zárat kihuzzák' na nekem az összes autómról el volt tüntetve az összes zár ez is egy kis apróság ami segit, persze csak forgalmas helyeken védi meg a tolvajtól az autót különben betörik az ablakot. jó dolognak tartom a váltózárakat is nah de persze elsõsorban a cascot akár lopásra akár teljeskörüt.

Sajnálom Bömbölõ a BMW det, tudom milyen rossz érzés

Automatánál a váltózár nem sokat ér mert azt is szoftveresen tudják kapcsolni az OBD csatiról.E39 oldalon írta valaki hogy a pajzsal ugymegszivta hogy sajátmaga se tudta elinditani lehetet trélerezni.
Teszerinted a tolvajok nem tanulmányozák az ilyen tömeg riasztókat?A legjob az egyedi megoldás amibõl csak egy van.
A csati eldugás is jódolog mert a droid beszál dugnárá a laptopot de néz mert nincs hova,és nemfogja szétvágni a jókis kábelét hogy egyenként össze kötögese.

laci520D Elküldve: 2007-12-02 15:56 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

Viktor_E46 írta: Szevesztok!

Ha valakivel történt már ilyesmi, akkor megköszönném, ha beavatna, hogy mi lehet már megint a kocsimmal!
Elõször is már egy ideje észrevettem, hogy nem mindig úgy megy a gép, mint ahogy kéne. Gázadáskor szokta csinálni, hogy nem húz egészen úgy, mint ahogy az illene, utána egyszercsak nagy füst (egyébként 2002-es 20d) és megindul rendesen. Közben vmi nyikorog, de az nem tuti, hogy összefügg, mert vmelyik szíj eléggé odavan, akár lehet az is. Tippeltünk arra, hogy az üzemanyagellátásban lehet vmi hiba, de nem nagyon feszegettük a kérdést, mert a másik kocsimat lerongyolta egy barom, úgyhogy mindig használnom kell a kis BMW-met, ezért nem tudom lerakni egy napra sem, hogy nyugodtan szétszedhessük.
Na szóval viszont amit ma csinált, hát az már gáz volt, de nagyon!!! Életem egyik legmegalázóbb élményét éltem át miatta!! A szitu a következõ volt: 10%-os emelkedõ, 3 sáv (fel 2, le 1), mentem felfele, padlóztam neki, mert siettem is, meghát azért élveztem is. Külsõ sávban "tuning" Suzuki vánszorgott 100-al. Itt jön a lényeg: pont amikor közeledtem ahhoz a fostaligához, éreztem, hogy megy el a kocsimból az erõ, a fogyasztásmérõ visszaesett 10l-re, és bárhogy rugdostam a gázt, nem indult meg. Tehát pont amikor melléértem, addigra már én is csak 100-al vánszorogtam. A köcsög meg átnéz, vigyorog, visszapakol egyet, hallottam, hogy majdnem kihullik abból a szarból a motor, de ezért szépen lassan kb 110-el elkezdett ellépni! Én meg kb csak annyit tudtam csinálni, hogy bemutattam neki, rugdostam a gázt, de semmi, "ellépett", "lenyomott". Utána persze amikor vége lett az emelkedõnek, akkor minden kanyarban toltam le az útról, dudáltam rá, meg villogtam, de aztán egynesben megint semmi esélyem nem volt. A vicc az, hogy utána, amikor elkanyarodott elõlem, megint jó lett a kocsi. Hasonlót egyébként csinált már, de ennyire és ilyen gáz szituban még nem!!
Szóval vkinek vmi tipp?? Vmi szenzoros történet esetleg? Help me please!!!

Lehet a légtömeg mérõ szarakszik.

laci520D Elküldve: 2007-12-02 12:22 Adagoló

Sanyi írta: Én is erre gondolok, de nem tudom igazán, hogy hogy kell szétszedni, kicserélni, ill. mire kell vigyázni a bontásnál. Szedett már szét ilyet valaki??? Ha igen, akkor nagyon megköszönném, ha nagyjából leírná a menetét.

Sanyi

Itt olvasgas biztos segitenek is a klubtársak.

http://www.e39.hu/modules.php?...p;amp;t=20