lakacsama fórum hozzászólásai

lakacsama Elküldve: 2018-03-03 17:49 AUX

Sziasztok! Bmw 116i E87 2007 - valamiért nem tudok AUX módra váltani a MODE gombbal, esetleg van valami trükkje? Annyi kérdésem lenne, hogy:

1. Mi lenne ennek a normál esetben a folyamata, hogy oda váltsak?
2. (Ami valószínűbb) esetleg mi lehet a baj, ha annak ellenére sem hozza ki nekem a MODE gombbal az AUX-ot?
3. Ugye alapból van AUX input a kézifék mögötti részen, ennek ellenére lehetséges hogy nincs bekötve?

Köszönöm!

lakacsama Elküldve: 2018-02-24 20:33 Mi lehet a baj?

lakacsama írta:
YELLOW írta:
lakacsama írta: Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!



N43B16 motorkód? akkor injektor csere lesz ebből. ha csak nem a koksz van a szelepekhez beragadva.


N45-ös motor van benne, 340000km-el, használtan vettem, minden léyneges dolog cserélve volt benne, de az injektort nem mondták. Egész injektorsort vagy elég a rossz fejet?

Elég valószínű, hogyha a spurira reagált és egy darabig eltűnt a motor check engine kód és jól is ment 100km-ig, hogy az injektor lesz a felelős? Valamint egy mezei hibakód olvasó 2E33-as kódot dobta ki, ami ugyebár az injektorra utal, és a spuri után tűntek el az olvasó által kiírt kódok és állt be szépen. Mit gondolsz?

Tipp esetleg?



Mai nap mentem vele ujbol es nem harom hengerezett, pici ido utan a motor check engine hibajel is eltunt a muszerfalrol es minden patent volt.

Tovabbi tippek esetleg?

lakacsama Elküldve: 2018-02-24 13:25 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
lakacsama írta: Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!



N43B16 motorkód? akkor injektor csere lesz ebből. ha csak nem a koksz van a szelepekhez beragadva.


N45-ös motor van benne, 340000km-el, használtan vettem, minden léyneges dolog cserélve volt benne, de az injektort nem mondták. Egész injektorsort vagy elég a rossz fejet?

Elég valószínű, hogyha a spurira reagált és egy darabig eltűnt a motor check engine kód és jól is ment 100km-ig, hogy az injektor lesz a felelős? Valamint egy mezei hibakód olvasó 2E33-as kódot dobta ki, ami ugyebár az injektorra utal, és a spuri után tűntek el az olvasó által kiírt kódok és állt be szépen. Mit gondolsz?

Tipp esetleg?

lakacsama Elküldve: 2018-02-23 23:16 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!