hát a korábbi 150 lovas motor gyengéi ugyanitt megvannak, ahogy írták a szívósor pillangói, tömítései megadják magukat, így könnyen motorkár lehet a vége. ezenkívül a turbó, ami szinte mindegyiken leesik, csak idő kérdése. nem olcsó mulatság. gyári turbó Mitsu, felújítgatni nincs értelme , 30e km-t bír és kuka, ráadásul a felújított hangosan fütyül mindig és nagy tempónál zajos lesz a kocsi. ezenkívül kéttömegű lendkerék, ami még elszáll könnyen.
elektronikailag sokat bonyolították, egy hiba kiolvasás sok mindent segít. izzításvezérlő és porlasztók itt is kopnak szépen, jó volna 200e km alattit kifogni. persze jó árban, de ez nagyon nehéz. lehetőleg részecskeszűrő nélküli (ohne DPF) kéne szerezni (kipufogóvég lefelé néz), mert különben ott is lehet mosogatni vagy drágán cserélni.
norbeee írta:
Sziasztok!
Tesóm E90-et akar magának, próbálnék neki segíteni. Szeretném kérni a segítségeteket mire figyeljen oda, illetve milyen hibák fordulnak elő ennél a szériánál. Várnám még a véleményeket, tapasztalatokat a korai 2005-2007-es évjárattal kapcsolatban. Ami eddig elképzelés: 2005-2007 320D 6seb. automata.
Mindenkinek előre is ezer köszönet.