lalada fórum hozzászólásai

lalada Elküldve: 2012-11-30 16:52 320d Motor


nekem 66e közös km alatt 6,46-ot evett meg átlagosan.
a legnagyobb kiadásom a turbó cseréje volt ami kb 200e-rel terhelte meg a tárcám.
(olaj, tréler, cseredarab)
Idézet: Fogyasztásról: Nekem Bécs oda vissza 120 tempomattal 4.8 (számolva)
Normális használatnál: 6-6.5L
Autópálya 130: 5.5-5.8L
Nyáron városban klímázva nagyon küldve: 7.3L

lalada Elküldve: 2012-11-30 11:15 320d Motor

nekem az előző kocsim épp a 150 lovas mocis volt, és most is lényegében ugyanez van: 204d4-es a motorkód, csak erősebb eletronikus Mitsu turbóval (163le). ahogy írták többen ez egy CR motor,szervizigényesebb mint a régebbi, viszont jobban is megy. nekem nem tűnik hangosnak, persze ez az üzemmódjából adódik (közvetlen befecskendezés) ez okozza a kopogósabb üzemmódot, de hidd el bentről szinte semmi nem hallatszik, csak ha 3500 fölé pörgeted.
rá kell tenni gépre a kiszemeltet, és megnézni mik a problémái. injektorokat meg kell nézni gépen, kuplungot, kettőstömegű lendkereket, ezt menet közben. meg a pillangószelepeket a szívósorból kiszedni, mert beszippanthatja sajnos. erre mindenképp kérdezz rá a korábbi gazdánál volt-e ezzel munka vagy nem?

Idézet: Annyiban kellen a segitsegetek , hogy milyen motor van a 2002-es ,150 lovas, 320d touring-ban?

lalada Elküldve: 2012-11-29 17:09 Autóvásárlás

sok tényezőt érdemes átgondolni, most csak egyet: azonos tempóra gyorsítva a kisebb motor jobban erőlködik ergó többet fogyaszt. érdemes átgondolni a vezetési stílusodat. ha szeretsz pörgetni, nyomni neki, jobban jársz a 20i és feletti motorokkal, értelemszerűen ezek nagyobb vezetési élményt is adnak. "vmit vmiért"
Szabi81 írta:
Sziasztok,

tanácsot szeretnék kérni tőletek, illetve információt azoktól akiknek volt már dolga hasonló autókkal.
A közeljövőben tervezek BMW vásárlást, elsősorban a 3-as széria E46-os érdekel 1999-2006 gyártásúak, benzinesek.
Mennyit fogyasztanak ezek az autók? Ha jól tudom akkor benzinesben 1.6-os a legkisebb motor, mennyivel fogyaszt többet az 1.9, 2.0, 2.3 vagy akár ennél nagyobb?
Illetve mire kell különösen figyelni vásárlásnál? Tipikus hibák, egyebek?
Előre is köszi!

Szabi


lalada Elküldve: 2012-11-14 22:10 Autóvásárlás

ez? E46 2004/6

ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


lalada Elküldve: 2012-11-14 12:56 E90 vásárlás

ja és még valami: a felszereltség nagyon fontos. mivel nagy a kínálat, főleg kint mindenképp extrásabbat kell venni, mert utólag berakni mindent sokkal drágább. Xenonra, tempomatra gondolok. ezek húzosabbak mint az E46-nál. látom automatát néz, nekem kézi kellett, de én nem bántam meg, szeretek váltogatni. mondjuk itt kell is mert 2000 alatt nyomatékszegény ez a motor is. (20d) a 18d meg pláne, azt mindenképp automatában.

lalada írta: hát a korábbi 150 lovas motor gyengéi ugyanitt megvannak, ahogy írták a szívósor pillangói, tömítései megadják magukat, így könnyen motorkár lehet a vége. ezenkívül a turbó, ami szinte mindegyiken leesik, csak idő kérdése. nem olcsó mulatság. gyári turbó Mitsu, felújítgatni nincs értelme , 30e km-t bír és kuka, ráadásul a felújított hangosan fütyül mindig és nagy tempónál zajos lesz a kocsi. ezenkívül kéttömegű lendkerék, ami még elszáll könnyen.
elektronikailag sokat bonyolították, egy hiba kiolvasás sok mindent segít. izzításvezérlő és porlasztók itt is kopnak szépen, jó volna 200e km alattit kifogni. persze jó árban, de ez nagyon nehéz. lehetőleg részecskeszűrő nélküli (ohne DPF) kéne szerezni (kipufogóvég lefelé néz), mert különben ott is lehet mosogatni vagy drágán cserélni.

norbeee írta: Sziasztok!

Tesóm E90-et akar magának, próbálnék neki segíteni. Szeretném kérni a segítségeteket mire figyeljen oda, illetve milyen hibák fordulnak elő ennél a szériánál. Várnám még a véleményeket, tapasztalatokat a korai 2005-2007-es évjárattal kapcsolatban. Ami eddig elképzelés: 2005-2007 320D 6seb. automata.

Mindenkinek előre is ezer köszönet.




lalada Elküldve: 2012-11-14 11:38 E90 vásárlás

hát a korábbi 150 lovas motor gyengéi ugyanitt megvannak, ahogy írták a szívósor pillangói, tömítései megadják magukat, így könnyen motorkár lehet a vége. ezenkívül a turbó, ami szinte mindegyiken leesik, csak idő kérdése. nem olcsó mulatság. gyári turbó Mitsu, felújítgatni nincs értelme , 30e km-t bír és kuka, ráadásul a felújított hangosan fütyül mindig és nagy tempónál zajos lesz a kocsi. ezenkívül kéttömegű lendkerék, ami még elszáll könnyen.
elektronikailag sokat bonyolították, egy hiba kiolvasás sok mindent segít. izzításvezérlő és porlasztók itt is kopnak szépen, jó volna 200e km alattit kifogni. persze jó árban, de ez nagyon nehéz. lehetőleg részecskeszűrő nélküli (ohne DPF) kéne szerezni (kipufogóvég lefelé néz), mert különben ott is lehet mosogatni vagy drágán cserélni.

norbeee írta: Sziasztok!

Tesóm E90-et akar magának, próbálnék neki segíteni. Szeretném kérni a segítségeteket mire figyeljen oda, illetve milyen hibák fordulnak elő ennél a szériánál. Várnám még a véleményeket, tapasztalatokat a korai 2005-2007-es évjárattal kapcsolatban. Ami eddig elképzelés: 2005-2007 320D 6seb. automata.

Mindenkinek előre is ezer köszönet.


lalada Elküldve: 2012-11-05 14:19 Segítsetek!


sajnos nincs már mindegyik 3-ason az E9x-es szériától, E87-en pedig nincs is.
E9x-en csak a digit klímásokon hagyták meg ezt a tekerőt. ha megfigyelitek a manuál klímás E9x-en nincsen a hátsó üléstérben szellőzést szabályozó rostély, csak egy nagy lyuk. amúgy valóban azt jelenti, hogy a felsőtestre (a középen lévő légbefúvókra) milyen arányban keverjen hideget- meleget.

YELLOW írta:
BomboloZiti írta: Sziasztok. Az érdekelne hogy a közép részen a belső zár, elakadásjelző, DTC mellett van egy hideg meleg állíthatóságú tekerő. Az mire szolgál? Köszi szépen. csatolnék képet de nem sikerül beilleszteni...


igazából ez minden BMW-n van, valódi értelmét nem látom. tudod vele állítani, hogy csak meleg levegőt fújjon, vagy csak hideget, illetve a kettő közti keverési arányt. állítólag azért jó, mert mert télen a meleg levegőhöz lehet kevertetni hideget, ami frissen tart, több oxigénnel rendelkezik.


lalada Elküldve: 2012-11-05 14:12 Autóvásárlás

azon túl amit említette egy kolléga,szerintem csak az, hogy öregecske ehhez az árszinthez.
már faceliftest is lehet kapni ennyiért simán, jó pár évvel fiatalabbat.
illetve hogy semmi olyan extrája vagy felszereltsége nincs, ami miatt még érdemes lenne ennyit belefeccölni.

hil írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj ezzel az autóval:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-5423135
Az ember már 3 éve hirdeti.


lalada Elküldve: 2012-10-26 15:51 Autóvásárlás

Remek felismerés, megerősítem!
Mind a két kép Bp-en, a X.kerületi hírhedt Fehér úti telepen készült, a sárga kerítés elmondja..ennyire butusnak nézik a népet..két különböző km óra állás. akkor most melyik?.. hát ez hogy?

norbeee írta: Megáll az eszem... még mindig ugyanaz az autó.. csak két példányban:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6285889
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6292444

Ha jobban megnézitek az anyósülés mellett látszik a rendszámtábla, mindkét autónál!!

Az egyik hirdetésben 256 ezer km van, a másikban már csak 180 ezer....

Szerintem a két hiredtés ugyanaz az autó






lalada Elküldve: 2012-10-26 14:43 Üzemanyag fogyasztás

hétvégén országúton (3/31) ~90 km/h, 4,3-as átlag, BC szerint
122 km alatt.

lalada Elküldve: 2012-10-26 14:41 Autóvásárlás

épp nem vüt a bontóban
így kéne a bézs műszerfalnak kinézni kb.
http://suchen.mobile.de/auto-i...UR_OR_FIVE

norbeee írta:
norbeee írta: Szerintetek ez mit tud ennyi pénzért? nincs ez egy kicsit ár alatt?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6292444

Illetve kicsit fura a belső színösszeállítása, létezik ilyen gyárilag?


megválaszolom magamnak a kérdést lehet jobbkormányos volt mert fordítva van benne a kézifék....


lalada Elküldve: 2012-10-23 20:25 Megvegyem? Vegyek ilyet?

A sima business navi az egy lemeztálcás, a műszerfal közepét figyeld, míg a profi navi 2 lemeznyílásos, alul DVD felirattal.
Az meg ne tévesszen meg ha van kijelző, az még nem jelenti azt, hogy navis. Amikor nagyon keresgéltem, láttam már olyat hogy egy lemeztálcás, akkor még nem tudtam, hogy van navi nélküli is, megörültem neki, aztán kinyílt a tálca,a CD ugrott ki, és a központi kijelző menüjében meg nem volt navi almenű..
Magnus írta: Sziasztok!

Még mindig keresgélem az E60-as ötöst és olvasgattam meg nézegettem pár dolgot velük kapcsolatban.

Az egyik dolog ami feltűnt, hogy a 2005 előttiekben a navi kisebb ( nem téglalap alakú - na ezt jól leírtam )mint a 2005 utániakban.
Szerintem ez hülyén néz ki, azon gondolkoztam, hogy lehet-e ezt upgrade-elni mondjuk egy kijelző cserével( mivel ugye 545 az faceliftig volt csak:/ ).
Másik dolog ezzel kapcsolatban, hogy olvastam valahol, hogy van sima meg professional navi, de arról nem esett szó, hogy mi a különbség a kettő között, illetve, hogy honnan lehet tudni, hogy melyik van az autóban ha az eladó nem mondja.
Hasonló a problémám a hifivel is mindenki szidja az alapot, de sehol nem esik szó róla , hogy miről lehet felismerni a prémium hifit(lehetőség szerint ilyet szeretnék, ehhez nem kéne hozzányúlni később)

Van esetleg valakinek ötlete ezekkel a dolgokkal kapcsolatban??


lalada Elküldve: 2012-10-23 20:19 Autóvásárlás


A valós km óra állásra egy gondolat. Az én nemrég Kaiserslauternből vett kocsimban 2 éves korában már 87e km volt..
anubisz írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Ismeri valaki az alábbi autót? Tesóm gondolkozik rajta (komolyan) csak mielőtt elutazik x km-t jó lenne valami infó.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-4296612

Köszi


Felejtsd el. a 126 ezerhez adj még egy 100-ast, minimum. Üléseket se fotózták, nem véletlen. Gondolom nem a 126 ezer látszik már rajtuk. A hitel mutyit meg aki ma bevállal, hát mit mondjak erre. Garázsban tartott. Hmm.. garázs is van saját, de a részleteket nem tudja fizetni. Ha fizetni nem tudja, hogy volt pénze rendszeresen szervizelni? csak ha ránéznek, már az 100 ezerbe kerül, ha nem garázsba bütykölik.
Ha Pesten használták, hát a futómű is biztos fáradt hangulatba van már.
Még annyit, el is felejtettem, Ej, az a 123 ezer, mindig ez a varázsszám. Megfigyeltem, mindig 120, és 150 közé pörgetik vissza, úgy néz ki ez a Magyar ingerküszöb.



lalada Elküldve: 2012-10-11 16:24 Társalgó

mindent összeadva, itthoni ár hasonló felszereltséggel - 25%.


Idézet: Azt meg lehet kerdezni, hogy mennyibe fajt az auto?


lalada Elküldve: 2012-10-11 14:14 Társalgó

okés mindenképp, majd írom mi a helyzet. egyelőre csak az első lengécsillapítókat cseréltük le mert nem voltak már tutkók. meg persze volt egy gyors olaj-,szűrő,- levegőszűrő- ,meg kartergázszűrő csere. izzítógyertyákat is lehet cserélni kell majd kiderül hamarosan..


Idézet:
Szia!

Elsosorban gratula a gephez, hasonlora/hasonlo okokbol tervezek cseret par even belul, ugyhogy mindenkepp irogass majd ide mik a tapasztalataid az autoval szervizelesek teren! Foleg a relative magasabb km miatt erdekel, meg mert eleg keves a forumon az E90 tulaj