lalada fórum hozzászólásai

lalada Elküldve: 2017-03-20 17:18 E90 vásárlás

Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.

lalada Elküldve: 2017-03-02 10:44 E90 vásárlás

Idézet:
Köszi
Igazából mindenki mást mond. Van aki azt mondja, hogy nem jó a dízelnek ha ilyen keveset járatom.. mindig hidegen. Van aki meg azt mondja, hogy akkor se vegyek benzinest mer a dízel jobb
Én 330i-t szeretnék igazából, szóval próbálok amellett kitartani, nehogy később meg megbánjam a döntésem

a kevés járatás és rövid távok tényleg nem tesz jót a dízelnek, de menjél hosszabb kört, ha mást nem
M57-nek, mármint magának a motornak nincs nyűgje a szokásos turbó+ porlasztó ilyesmi természetesen ezekre figyelni kell de amúgy jól fogyaszt és jól is megy. Szerintem gy jó 25d/30d-t könnyebb kifogni mint egy jó N52 30i-t akár E9x akár E6x kasztniban.. ui sajnos kevés is van belőle kínálatban, ami meg elérhető áron van,az sajnos lestrapált és rosszul felszerelt. Ami jó , és karbantartott állapotban van, nagyon drága (mobile is 13e euro min egy 10 éves autó), azaz kicsit irreálisan is, nekem ezért lett 25d.



lalada Elküldve: 2017-03-02 09:14 E90 vásárlás

[quote="Gabesz1701"][quote="csanyigabor"][quote="Livaj"]
csanyigabor írta: Nekem Dizelt javasoltak .. 325d például. Csak az a baj, hogy én reggel kb 5-10 percet megyek melóba, este haza ugyanennyit.. a részecskeszűrő nem igen szeretné.
Szóval kezdek eltanácstalanodni.
Nekem azt mondták hogy ezeket az N52-ket csak kevés (ilyen 100ezer körüli) km-rel szabad megvenni.



a részecskeszűrő a legkisebb gond, ez ne tartson vissza a 25d vásárlástól...van itt többféle megoldás is.

lalada Elküldve: 2017-02-23 18:22 Autóvásárlás

MattM325 írta: Hali!

E9x-et esetleg E60-at készülök vásárolni 2007-es évjárattól.
Dízel, benzin mindegy, kizárólag a komolyabb motorikus típushibák/megbízhatóság érdekel. 6 henger alap, azon belül 30-35i-30/35d és ne legyen rá jellemző az olajfogyasztás,láncszakadás. Magasnyomással üzemelő benzinesekről jót nem hallottam, állítólag max 50e-ig bírja a pumpa, dízelekkel eddig nem volt bajom. Ha találnék N52B30-as E92-t, akkor nem írnám ezeket a sorokat, de ez szinte lehetetlen. Ha van tapasztalatotok a fenti típussal, kérlek segítsetek.


E60 LCI-t ajánlom nekem 25d van ~30d szoftverrel 252 LE (Németországból hoztam), de sokak szerint a 35d a legjobb motor minden szempontból(tartósság, tempó stb), 30i 258 LE valóban nagyon ritka itthon, mobile nem játszik?

lalada Elküldve: 2017-02-23 18:19 Autóvásárlás

jpeetr írta: Sziasztok!

Őt néztem ki, érdekelne a véleményetek.
BMW X1 20d

Lehet e 82k km benne, illetve szakértőktől ránézésre stimmel e minden, nem nagyon értek hozzá.

Köszönöm


szia. aha komolyan érdekel, hívd fel Budapest Motors-t a rendszerükben benne kell, hogy legyen a leírás alapján. A képek alapján rendben van, de ez nem jelent semmit.

lalada Elküldve: 2017-02-13 14:54 Autóvásárlás

Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


a BMW egyik legjobb dízelmotorja a korszakból.. amíg el nem szakad a lánc..sajnos előfordulhat, ha olyanja van. az én kocsimban is ez a motor van, van akinek 180-nél van akinek 400e-nél szakadt el.. ha folyamatosan karban van tarva, nem lehet gond, de ugye nem újként veszed.

lalada Elküldve: 2017-01-16 10:13 Akkumulátor

juhaszadika írta:
lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog... nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?





Bp-n tudok segíteni.

lalada Elküldve: 2017-01-16 09:23 Akkumulátor

juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job

lalada Elküldve: 2017-01-05 14:01 Autóvásárlás

jencispy írta: Sziasztok!

Ezt az oldalt most találtam:
www.bmwdecoder.com
Km óra állás ellenőrzésre jó lehet, ha behozott az autó.
Kipróbáltam, az enyém német autó volt, 7db szervíz bejegyzés volt a history-ban km óra állással.
Német szerviz bejegyzésket és magyart is tatláltam (Budapest Motors).
Vásárlás előtt ennyit szerintem megéri áldozni rá.


+1, anno nekem is segített, persze csak akkor jó, ha tényleg BMW-ben szervizelve volt

lalada Elküldve: 2017-01-04 13:24 Társalgó


Idézet:
Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.

Ford Mondeonál viszont valós rendelhető extra a valódi fűtőszálas szélvédőfűtés..
fűtéslehet át kellene nyergelni 210 ájrót kértek érte..


lalada Elküldve: 2017-01-03 11:59 Társalgó

gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.

lalada Elküldve: 2017-01-03 11:54 Navi frissítés

Fujti írta: Hello!

Nem tudom melyik navi van az enyembe, tudnatok segiteni? Szeretnem frissiteni es nem tudom melyik firmware kell hozza.


MKIV navi fej (rechner) V32 jó lesz rá.A link neve

lalada Elküldve: 2016-12-31 17:00 Részecskeszûrõ_

Idézet:
Egyébként mivel lehet kiolvasni a DPF telítettségét?

ISTA -D progival pl.

lalada Elküldve: 2016-12-29 11:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Jonerto írta: Sziasztok.
Műszerfal programozásban tud valaki segíteni?

üdv. mi a gond, helyileg merre vagy?

lalada Elküldve: 2016-12-23 14:33 E90 vásárlás

Dagador írta: Helló Mindenki!

Segítséget, információt szeretnék kapni a tapasztaltaktól.
Eddig más márkát hajtottam, de tervezem BMW vásárlását. Ami szóba jöhet az szívó benzin motor, a 320i vagy 325i, szedán, manuális váltóval, 2007-2008as évjárat.
A kérdéseim:
Mire figyeljek az autó áttekintésénél? Mik a típus hibái? Mennyire szervíz igényesek ezek a tipusok? Mitől ótzkodjak? Mik általában a tapasztalatok ezekkel a típusokkal?

A segítséget előre is köszönöm!
Egy leendő fanatikus.

D


én 25i-t vennék, de még az N52 motorkódosat 160kW, az N53 már problémásabb, olvassx utána, a 20i meg gyenge.