laleeboy fórum hozzászólásai

laleeboy Elküldve: 2010-08-19 14:04 e36

Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy hozhat e valamit ha az M52B20 ra rátenném az M50B25 szívócsonkot (gondolok itt a szívási veszteség csökkenésre a nagyobb keresztmetszet miatt) esetleg a kipuff rendszert is vagy nem .
Lehet e valami hatása ha a légszűrőház és betét egyforma szinte az összes M5XB2X motoron (320tól az M3ig)
Egyáltalán fel lehet e tenni?


Üdv
laleeboy

laleeboy Elküldve: 2010-07-20 12:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ihorvath írta: Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki e46 320D (2004) diagnosztikában. Nemrég vettem az autót, és szeretném átböngészni, hogy van-e valami baja. Illetve egy baja biztos van, a DSC elvesztette a kormányszöget. Ezt be kellene állítani. Tudna valaki segíteni? Kit ajánlotok az oldalon, akinek van ilyan műszere? az sem baj ha Budapesti, vagy akörnyéki.



=====Tudi=====
BMW-re Szakosodott Szerviz
KECSKEMÉT/Soltvadkert
+36 70/548-57-48
Honlap

laleeboy Elküldve: 2010-07-05 15:07 M43TU motor

YELLOW írta:
laleeboy írta:

Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??


nem akarok megsérteni powerfanatix-os rajongókat, de amik ott vannak motorkódok, azok igen hiányosak, és nem frissek. azokra csak részben alapozz. volt egy jó oldal csak nem találom, ahol rendesen le volt írva minden.



http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BMW_engines

E-szerint csak E36 ba rakták 318is néven E46-ba nem


laleeboy Elküldve: 2010-07-05 15:00 M43TU motor

vsop14 írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE




Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??

e36 318IS-be, 95től.


Az jó mert azegész úgy kezdődött hogy "Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel"....

laleeboy Elküldve: 2010-07-05 14:30 M43TU motor

YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE




Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??

laleeboy Elküldve: 2010-07-05 13:59 M43TU motor

YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy

laleeboy Elküldve: 2010-07-05 11:00 M43TU motor

Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy

laleeboy Elküldve: 2010-07-05 10:53 Etanol/bio-etanol a tankba!?

Hali

Tapasztalataim az E85-tel:

Jó olcsó és SEMMI káros hatása mincs . Ha lenne akkor minden autóban hibát okozna mivel a kúton tankolt 95-ös ben is van 5-15% körül . Ha felesbe tankolod 95-össel egy kicsi fogyasztásnövekedést tapasztalhatsz és átalakítás nélkül mehetsz vele. (saját tapasztalat egy OFF-os verdával 3000 km után is jó csak benzinszűrőt kellett cserélnem igaz mikor elkezdtem felesbe használni már 210 ezer volt benne)
Egy barátom 2 BMW be is használja , az egyik egy régi M30B35-ös motor amibe átalakító nélkül megy bele a tiszta E85 és 2500 km után csak az etanolra jellemző nehézkes indítás van hibaként főleg télen mert az E85 hidegben rosszabbul porlasztható mint a benya. A másik egy M60B40 V8 amibe felesbe átalakító nélkül jól szuperál.

Az a 3 kocsi amiről írtam összesen kb 10000 km nyi tapasztalattal csak pozítív

Az átalakító segít kiküszöbölni a hidegindítási problémákat és az erő se fogy el.
A fogyasztásnövekedés abból fakad hogy bár az E85 105 oktános (ami a kompressziótűrés mérőszáma) jobb mint a benya de az energiatartalma kevesebb .

Ha felesbe ankolod nem kell az átalakító és a kb 100 ft - nyi árkülönbséggel 300 ft köröl jön ki egy liter üzemanyag

Hát röviden ennyi

Üdv mindenkinek

laleeboy

laleeboy Elküldve: 2010-06-18 11:59 N42B18A valami zakatol a motorban

YELLOW írta:
laleeboy írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat

Erről lenne szó

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-3910844

Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy érdemes e megvenni ezzel a motorral mert nem tudom h vannak e típushibái buktatói és nem szeretném állandóan a szervízbe hordani és százezreket locsolni rá .
Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném ha + azt is ha - azt is legfeljebb keresek másikat

Kösz


kicsit olcsónak találom, bár ki tudja...
szerintem ami típushiba, esetleg a gyújtó trafók meghibásodása, amúgy a szokásos, de az nem motorfüggű, hisz az AC, vagy a szilentek minden autónál tönkre mehet, és megy is
benzines BMW-kkel kevesebb gond szokott lenni, én szerintem megvehető ezzel a motorral, de minden motornál, az a legfontosabb és az a meghatározó, hogy az előző tulajok, hogyan használták, mennyire törődtek vele.


Beszéltem a kereskedővel azt mondta 81000 km van benne vezetett szervízkönyves stb
Mik lehetnek az "árulkodó jelek" ha valami gáz van?

laleeboy Elküldve: 2010-06-18 11:06 N42B18A valami zakatol a motorban

Köszi mindenkinek a hozzászólásokat

Erről lenne szó

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-3910844

Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy érdemes e megvenni ezzel a motorral mert nem tudom h vannak e típushibái buktatói és nem szeretném állandóan a szervízbe hordani és százezreket locsolni rá .
Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném ha + azt is ha - azt is legfeljebb keresek másikat

Kösz

laleeboy Elküldve: 2010-06-18 09:48 N42B18A valami zakatol a motorban

Hali

Új vagyok itt de szeretnék venni egy BMW-t.
Ki is néztem egy 2003-as E46 318 touringot 1995 ccm-es 143 le-s 4 hengeressel .
Többen le akarnak beszélni a valvetronic-os motorról .
Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?
Ez most N44 vagy N42 vagy valami más ?
Mire kell odafigyelni vásárláskor?
Ilyenre gondolok hogy :
Kerüld el mert...
Vedd meg , ha ...
Jó lehet , ha ...

stb

Előre is köszi