laleeboy fórum hozzászólásai

laleeboy Elküldve: 2015-07-02 12:10 Rugócsere

chokey írta: Sziasztok.
Tanácsra lenne szükségem. Kb 3 hónapja raktam be a 35 ös Sparco rúgókat és az orra az istenért se akar beülni. Olyan mintha folyamatosan meg lenne pakolva a csomim. Valakinek valami ötlete,mit kezdjek vele?
Előre is köszi.


2 dolog lehet

1 A rugó 4 hengeresbe való? Mert ha 6 hengeresé akkor nem is fog lejjebb menni

2 Kell egy kis idő míg összeül (tapasztalatom szerint kb fél év) és eléri a végleges magasságot

laleeboy Elküldve: 2015-06-26 12:52 Autóvásárlás

jamborj írta:
laleeboy írta:
jamborj írta: Sziasztok!
E46-ot szeretnék venni, erősebb benzinesben gondolkozok, de nem ismerem a Bmw motorokat, melyik a bevált, jó konstrukció? Automata vagy kézi váltó?
Van e olyan motor amit feltétlenül kerüljek?
320i, 325i, 328i, 330i amit nézegetek, de a 330i felé hajlok





A 2.2-es 170 le-s 20i kivételével bármelyik megbízható, jó motor, az hogy manuál vagy automata az a te használati szokásaidtól is függő paraméter


Tényleg annyira sz@r a 2.2 170 lovas, hogy kerüljem nagyívben???

http://suchen.mobile.de/auto-i...66125.html
Ez felkeltette a figyelmem...


Ezt olvasd el

http://injektor.hu/kezdolap/10...csipegetes

Érdekes hogy a többi 6 hengeresre nem jellemző, tehát ezen kívül bármi jó választás és szerintem kerüld az automatákat....

laleeboy Elküldve: 2015-06-24 11:35 Autóvásárlás

jamborj írta: Sziasztok!
E46-ot szeretnék venni, erősebb benzinesben gondolkozok, de nem ismerem a Bmw motorokat, melyik a bevált, jó konstrukció? Automata vagy kézi váltó?
Van e olyan motor amit feltétlenül kerüljek?
320i, 325i, 328i, 330i amit nézegetek, de a 330i felé hajlok





A 2.2-es 170 le-s 20i kivételével bármelyik megbízható, jó motor, az hogy manuál vagy automata az a te használati szokásaidtól is függő paraméter

laleeboy Elküldve: 2015-06-17 09:04 Klíma gondok

dzsoki írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne klímaügyben!
Az a gondom hogy nem túl acélos a klímám.
Ha igazán meleg van lehúzom 16 fokra de úgy is kell nem kis idő hogy elérjem a kellő hűvöset.
Vigyem el egy töltésre vagy szokjam meg hogy ez ilyen?
Mennyire fagyos ezeknek a klímája?
Köszönöm!


Gondolj bele áll a kocsi a napon.
Az utastérben kb 60°C van a műszerfal még melegebb, benyomod a klímát és először meleget fúj majd szépen lehűl mi itt a gond?

Amíg a cső nem hűl le addig a benne menő levegő se lesz hideg és a klímában is be kell indulni a folyamatoknak hogy hideg legyen a hőcserélő amitől a kintről beszívott meleg levegő lehűl...

Ez a folyamat eltarthat néhány percig (külső és belső hőmérséklettől függően akár 3-5 perig is vagy még tovább), ha utána sem érzed hidegnek a levegőt amit benyom akkor érdemes átnézetni

Felgyorsíthatod a folyamatot ha előtte kinyitod az összes ajtót (szellőztetsz) vagy lehúzott ablakkal nyomatod a klímát 1-2 percig és ha tudsz árnyékos helyre parkolsz

laleeboy Elküldve: 2015-06-15 10:17 E46 M futómû

Rafchee írta: Sziasztok. Nem tudjátok véletlenül, hogy az M-packetes lengéscsillapítók 4 és 6 hangereséi kompatibilisek egymással? 4 hengeresbe jó e a 6 hengeres első lengéscsillapítója?



A gátlók egyformák, a rugó más

laleeboy Elküldve: 2015-06-10 15:49 Tali

csbalu írta:
csavargo írta: Hahó senki sem jön soltvsdkertre?


Lent leszek végig de már csütörtökön lemegyünk és vasárnap este jövünk.



Megyek én is péntek du. meló után indulok, vasárnapig maradok.

Csináltattam egy pólót amin az avatarom van abban megtalálhattok


http://www.powerfanatics.com/g..._eleje.jpg

http://www.powerfanatics.com/g...h%E1ta.jpg

laleeboy Elküldve: 2015-06-10 14:27 Fóliázás

ultras1885 írta: Sziasztok!

A tegnapi jégeső elég csúnyán elbánt szegénykémmel,csúnya lett nagyon. A motorháztetőt és a csomagtérfedelet még csak-csak kicseréli és lefényezteti az ember,de az utastértető már nem olyan egyszerű. A fóliázás megoldás lehet? Egyáltalán nem tükörsima felületre (jégvert) fel lehet tenni? Ilyen tapasztalatom nincs,de nagyon rossz most ránézni szegényre


Ha a jégvert hepehupás tetőre ráhúzod a fóliát attól az még hepehupás lesz

Alá kell gittelni és becsiszolni , de akkor már fényezheted is, vagy keresel egy szakembert aki ki tudja egyengetni a jég okozta károkat akár fényezés nélkül is...

PL

http://www.lene.hu/horpadas-jegkar.html

laleeboy Elküldve: 2015-06-10 12:10 alufelni

Puli írta: Hol tudok ehhez a felnihez, BMW matricát venni?
http://www.bmwstylewheels.com/bmw/96



Pl ITT

http://www.fulltuning.hu/index...p;parent=1

laleeboy Elküldve: 2015-06-10 12:08 Vanos

brasil írta:
brasil írta:
laleeboy írta:
brasil írta: halihó !! egy kis segítséget szeretnék kérni hol lehet e46-hoz 330i-hez vanos javító készletet rendelni? egyébként ezt csinálja https://www.youtube.com/watch?v=-wqgRJ0x040




ITT


http://www.beisansystems.com/





Kössze

Találtam egy ilyet ebay-en szerintetek menyire megbízható ? http://www.ebay.com/itm/BMW-DU...mp;vxp=mtr



Nem tudom.
Az biztos hogy a Beisan-ról már többen is rendeltek (ismerőseim közül) és minden passzolt és a csere után jó lett a motor

laleeboy Elküldve: 2015-06-10 10:25 Vanos

brasil írta: halihó !! egy kis segítséget szeretnék kérni hol lehet e46-hoz 330i-hez vanos javító készletet rendelni? egyébként ezt csinálja https://www.youtube.com/watch?v=-wqgRJ0x040




ITT


http://www.beisansystems.com/



laleeboy Elküldve: 2015-06-08 10:55 Klíma gondok

rapeti írta:
lantika írta:
rapeti írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérem egy alkatrész megtalálásában! Az autóm klíma kompresszorának tengelykapcsolóját sikerült elhagynom. (azt az alkatrészt,ami a szíjtárcsa közepén van és egy imbusz csavar rögzíti. Amikor be van kapcsolva forog, amikor nincs akkor nem.)
Mindenhol kompletten akarják eladni nekem a kompresszort több tízezres áron,holott az enyém egyébként jó!Tud valaki egy rossz kompresszort amin megvan ez az alkatrész?

Köszönöm és várom a segítségeteket!

P.S.: Az autó '97 525 TDS touring


Szerintem azert akarjäk egybe adni,mert az gyärilag egybe van,nincs BMW alkatresz szäma külön.
Kompresszor


Egy bontott alkatrésznél van külön! Újnál tényleg nincs. Viszont ha valaki vesz egy bontott kompresszort akkor az övé nyilván tönkre ment és ha nem kuplung problémája van akkor kellene lenni egy használaton kívüli alkatrészének! Na ilyet keresek én!




Sajnos 10-ből 9,5 ször a kuplung rész megy tönkre amíg a kompresszornak semmi baja, ez sajnos ilyen....

laleeboy Elküldve: 2015-06-08 10:54 biztosítéktábla...

stenetius írta: Sziasztok.
Elektronikia problémám van. Valakinek valami tippje vagy valaki aki ugyaníigy járt mint én?
Pöccre gyúl, és müködik..kb 50 km után rendszerint kiég, kiüti a biztosítéktáblázatban levo üzemanyag biztosítékot.
szam: 18 amper: 15 kék színű gyári.
Minden simán müködik, haladok az úton, és egyszer nincs ero haiaba gázalom semmi nem történik. Be sem indul. Utóbbi esetben mikor legelőször történt hazáig vontattak.
Itthon derült ki az üzemenyag bizotsíték kiégett.
Kicseréltem és indult. Rövid távokat ment tökeletesen varos közt pl.
Epp ma elmentünk picivel hosszabb útra egy kb 35 km re levo helyre. Odaértünk minden simán ment.
Hazafele félúton ugyanaz az eset, nincs erő hiába gázalok semmi nem történik, egyből gondolom mi lehet az oka.. nyitom a motorháztető es a 18 as számú kék színű üzemanyag biztosíték fekete, vagyis kiégett.
Volt nálam egy másik 30 amperes, azt tettem be és szerencsére haza értem.
Olvastam, hogy nem ajánlatos nagyobb biztosítékot tenni mert az több okból nem előnyös. De ez vészhelyzet volt, de az eredeti gyári bizotsíték mar 2 szer kiégett.. Valami elektronikai oka lehet. Valami tipp, tanács?
Előre is köszönom.
Az autóm: BMW e36 318IS Coupe 1997.


Első körben megnézném a vezetékeket hogy nem sérült e valahol és amiatt ég ki a bizti, aztán ellenőrizni az üzemanyag pumpát is mert akkor is csinálhat ilyet ha már szorul és emiatt több áramot vesz fel

laleeboy Elküldve: 2015-06-05 13:50 Kormányszervó hiba

zsotya88 írta: Sziasztok!

Szervó problémával fordulnék Hozzátok. Ma elszállt a szervóolajam,tök üres a tartály. Először azt hittem csak,hogy után kell tölteni egy kicsit de legnagyobb meglepetésemre üres volt,majd utántöltés után kopptól-koppig tekerve megint elfolyt mind. Alámászva meg is találtam,hogy a fémcső és a gumicső illesztésénél a préselt toldásnál folyik. Közlekedni gondolom nem szerencsés így vele,viszont nem tudom,hogy hogy tudnám leszedni a komplett szervőcsövet. Még a tartálytól csak-csak de a többi nekem talány. Van valakinek ezzel tapasztalata E36-al? Előre is köszönöm!

Tisztelettel: Zsotya88


Ha csak a bilincs mellett szivárog (nem a cső repedt szét) akkor szedd le a régi bilincset és tegyél fel egy AWAB bilincset és kész.

Nekem ez segített és nem kellett szétszedni semmit, igaz nekem a szivattyúra menő egyik cső csinálta így jól megemelve aláfértem

Ha már nem szivárog akkor töltsd fel a tartályt majd járó motorral tekerd 3-4 szer kopptól-kppoig a kormányt (ez a légtelenítés) ekkor majd recseg ropog és bugyog meg mindenféle hangot ad de ez elmúlik a kb 2-3 tekerésre, utána olajszint ellenőrzés és kész

laleeboy Elküldve: 2015-06-02 13:47 Kuplung

kamondyb írta: Sziasztok!

E46 Compactom van, egy ideje azt vettem észre, hogy a kuplungpedálnak oldalirányba kb 1-1,5 cm holtjátéka van. Ilyet eddig nem tapasztaltam, szinte kicsit lötyög.
Meg lehet ezt húzni valahol? Tapasztalt valaki már ilyet?

KÖszönöm a válaszotokat!


Meghúzni azt nem lehet viszont ki lehet cserélni azt a műanyag perselyt ami a csuklópontban van.

Lehet venni gyárit vagy egy esztergályossal csináltatni

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=35_0186

7-es alkatrész

laleeboy Elküldve: 2015-05-26 10:25 Féktárcsa és fékbetét

krissz írta:
gyorfimiki írta:
krissz írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!



Nekem konstans melegedett, megette tárcsát és betétet is. Gondoltam szétszedem, felújítókészlet, kitakarítom és jó lesz, egy ideig jó volt de uganúgy rozsdás lett a belseje egy hónap alatt. Vettem kompletten egy olyan nyerget aminek a dugattyúja szépen mozog, felraktam új tárcsával, betéttel azóta kiváló, semmi baja.


Nekem a dugattyú tökéletesen jár kisujjal vissza lehet nyomni, pont ezért idegesítő, hogy minden tökéletesen működik, de mégsem...
A nyereg pedig nincs szar állapotban, 3 szerelő szerint sem szorul cserére, ettől függetlenül lehet nekem is ez lesz a végső megoldás, bejelentkezek BMW szervízbe lassan, muszáj lesz komoly pénzt kiadni így hogy senki sem talált semmi problémát.



Ja, az más! A nyereg két hetes imbuszos csavarja milyen állapotban van, azon úszik a nyereg. Ha kopott, nagyon koszos, talán el van hajolva az is tud gondot okozni.


Esetleg nem lehet hogy a kézifék fog azon az oldalon?