laleeboy fórum hozzászólásai

laleeboy Elküldve: 2015-02-17 14:22 Alufelni méretek

b_imi írta:
laleeboy írta:
b_imi írta:
toki24 írta:
Elsőn mit állítottok?!


Kerékdőlés és összetartás állítható.


Elöl szerintem csak az összetartás állítható alapból, a dőlés nem (max állítható toronycsapággyal).
Az utánfutás is csak úgy ha eltolt a lengőkar végén a szilent és a toronycsapágy is (vagy ilyen irányba is állítható a toronycsapágy)

Hátul lehet alapból összetartást és dőlést is állítani



Ezt nem jól tudod.


Avass be

laleeboy Elküldve: 2015-02-17 12:28 Alufelni méretek

b_imi írta:
toki24 írta:
Elsőn mit állítottok?!


Kerékdőlés és összetartás állítható.


Elöl szerintem csak az összetartás állítható alapból, a dőlés nem (max állítható toronycsapággyal).
Az utánfutás is csak úgy ha eltolt a lengőkar végén a szilent és a toronycsapágy is (vagy ilyen irányba is állítható a toronycsapágy)

Hátul lehet alapból összetartást és dőlést is állítani

laleeboy Elküldve: 2015-02-17 11:26 Fékjavítás

SP_323i írta:
laleeboy írta:
SP_323i írta: Féknyereg festésben van e valakinek tapasztalata?
Mivel nem pirosra szeretném festeni a
sima fekete hőálló is elég lenne, de félő, hogy ahhoz elégé tapadni fog a fékpor szerintem.
Találok motip meg foliatec festékeket nyereghez, de árban ég és föld a különbség.
Kérdés megéri e a foliatech az árát?
Esetleg vkinek tapasztalat, mivel lenne érdemes festeni a nyerget, mert az 5 küllős felni mögött nagyon ocsmány a rozsdás nyereg


Én úgy csináltam hogy
Drótkorong
RO 55
Horganyspray
Ezüst keréktárcsa festék.

Nem rozsdásodik és mosáskor a fékpor is lejön szépen


Az eleje stimmel
csak a fejembe vettem, hogy legyen Glanzschwarz a féknyereg is
a sima fényesfekete festék meg nem tudom mennyire állná meg ott a helyét


Szerintem simán, nincs ott akkora hő hogy baja legyen

laleeboy Elküldve: 2015-02-16 15:14 Fékjavítás

SP_323i írta: Féknyereg festésben van e valakinek tapasztalata?
Mivel nem pirosra szeretném festeni a
sima fekete hőálló is elég lenne, de félő, hogy ahhoz elégé tapadni fog a fékpor szerintem.
Találok motip meg foliatec festékeket nyereghez, de árban ég és föld a különbség.
Kérdés megéri e a foliatech az árát?
Esetleg vkinek tapasztalat, mivel lenne érdemes festeni a nyerget, mert az 5 küllős felni mögött nagyon ocsmány a rozsdás nyereg


Én úgy csináltam hogy
Drótkorong
RO 55
Horganyspray
Ezüst keréktárcsa festék.

Nem rozsdásodik és mosáskor a fékpor is lejön szépen

laleeboy Elküldve: 2015-02-13 08:55 320d Motor

SP_323i írta:
lela írta:
SP_323i írta:
lela írta:


A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet


Amikor én levettem nekem is volt benne egy pici, de igazából ott csak inkább olajosnak kellene lenni.Én csak kitöröltem egy ruhával mert az ujjammal belenyúlva lentebb már nem volt csak olaj.Nem tudom a kartelgázszűrőd milyen állapotú, ugyanis belegondolva ott az olajgőz jut el az égéstérbe a szívósoron keresztúl, qvázi az olajgőzt (motorolajat) égeti el.Tehát onnan kifele áramlik inkább a levegő, esetleg ha túltőt a turbó, és benyomja az EGR kipuffgázt oda is. Ezért egy rakás szar ez az egész, de hát a környezetvédelmi normák...


A kartelgáz szűrővel volt gáz
Anno régebben le lett cserélve lecsapatósra, de most szivacsosat találtunk benne. Arra tudok gondolni, hogy volt egyszer egy turbó geometria megszorulásom és akkor a szerelő srác kicserélte csak b@szott szólni.
Na most az nem úgy működik, hogy berakja a lecsapatós helyére, mert oda még kell egy távtartó is a szivacsos alá. Nálam ez nem volt úgyhogy akadálytalanul ment az olajos kartergáz a szívó oldalra ...
Most rendesen új házzal van bent a szivacsos...
cserébe törhetem a fejem, hogyan pucoljam ki a HF járatokat



Hihetetlen mennyi ember bütyköl mindenféle autót és nem hogy nem ért hozzá, de nem is veszi a fáradtságot hogy tájékozódjon.
Autószervíz.... [/quote]

jaja, de legalább szólt volna, hogy hozzányúlt
én meg nem értettem mitől kékes a kipuffüst és már turbócsere, meg komplett moci felújítás lebegett a lelki szemeim előtt
Minden esetre most kap adalékokat meg megpróbálunk egy befújásos orrdugítást jövő 7 pénteken
egy hónap múlva megint lekapjuk a szívó oldalt és megnézzük az eredményt, ha hatástalan a kúra, akkor marad a mechanikai tisztítás
mondjuk még gondolkozom azon, hogy a HF megbontása nélkül vmi lánggal, ami nem éget szét mindent le kéne kormolni a lerakódást zárt szelepeknél és utána 1szerűen kiporszívózni a már olajszáraz kormot
mondjuk ehhez tudni kell majd, hogy nincs e a környéken olyan anyag, ami hőérzékeny
[/quote]

Szerintem ezt a lánggal kiégetést ne erőltesd mert simán elrepedhet a hf ha egy helyen pontszerűen melegíted+ a víz is megforrhat ott így levegős is lehet.

Ha nem használnak a csodaszerek akkor vagy használod így vagy szétszedeted és kitakaríttatod

laleeboy Elküldve: 2015-02-13 08:52 Furcsa hangok a kerekek felõl.

Apus írta: Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni.
Akár lassú, akár gyorsabb menetben a bal első keréktől fúrcsa hangokat hallani.
Nem folyamatos, inkább mikor kicsit döcögősebb szakaszra érek, akkor elkezd "súrlódni" valami aztán elhalgat.
Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha valaki egy vascsövet húzna a földön, de annál azért egy picit visszafogottabb a hang.
Az utastérből abszolút nem hallani semmit, csak letekert ablaknál amikor a ház fala visszaveri a hangot.
Rugóztattam a kocsit a lengéscsillapítók meg sem nyikkantak.
Nem tudom merre indulhatnék.

Köszönöm előre is



Nézd meg hogy a tárcsa mögötti légterelő lemez nem ér e hozzá illetve nincs e eltörve

laleeboy Elküldve: 2015-01-28 14:48 Mi lehet a baj?_

maestro006 írta:
szegenysanyi írta: Automataváltóba milyen olajat tegyek szerintetek vagy amit adnak az autós boltba és kész?
Mennyi kell bele?
Az olajcseréje csak annyi, hogy alul van egy leeresztő csavar felül meg egy betöltő?


Hello
Én épp nemrég estem át váltóolaj cserén, nagyon nem mind egy milyen olajat teszel bele, jól nézz utána milyen váltód van! a váltóolaj teknőn találsz egy cimkét, hogy milyen olaj kell bele, illetve hogy milyen fajta a te váltód. Nekem ZF váltóm van és Liqui Moly top tec 1200 at tettem bele. Ha cseréled a váltóolajat akkor szűrőt és tömítést is cserélj! Én 6 litert tudtam lecserélni, a ZF be 9 van összesen de nem lehet mindet leengedni ezért javasolta a szerelő, hogy kb 20 ezer km után cseréljem le újra. remélem tudtam segíteni


Vagy elviszed egy olyan helyre ahol tudják hogy mit csinálnak.
Autamatánál nem játszanék az otthoni cserével.

Egy specialista (minr pl Székesfehérváron a Szakonyi kft)tudja hogy mennyi és milyen olaj kell bele és hogy lehet leereszteni illetve feltölteni(ha jól tudom akkor egy vákuumos berendezéssel ki lehet szedni az összes olajat)

laleeboy Elküldve: 2015-01-06 10:57 Féktárcsa és fékbetét

freydnes írta: Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni féktárcsa csere előtt vagyok és az lenne a kérdésem mi a véleményetek a használt tárcsákról megéri vele foglalkozni vagy csak az új?


Ha a használt tárcsa felülete nem bordás és a minimum vastagság felett van akkor simán használható, hiszen az új tárcsa is használt lesz pár fékezés után

Max annyi a hátránya hogy (nyilvánvalóan) nem tart addig mint az új és hamarabb kell cserélni (kb mint ha használt gumit tennél fel)

laleeboy Elküldve: 2015-01-05 13:55 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

zsombi1987 írta:
laleeboy írta:
zsombi1987 írta: Sziasztok!

Még mindig 325Ci 2003-as hoz keresek nyári garnitúrát.

Kiszemelt:

BMW M3 Styling67 19 col elöl: 8j et47 hátul: 9.5j et27

Berakható-e? elfér? peremezni kéne? milyen gumival?

Köszönöm!



Ez kb a gyári méret.

Peremezni Et20-nál kissebb felni esetén kell, de függ a szélességtől is



Igazából a hátsó a kérdéses...


Szerintem nem lesz gond elfér

Itt ellenőrizheted is

http://www.vajdagumi.hu/?q=hu/page/show/21

http://www.willtheyfit.com/


laleeboy Elküldve: 2015-01-05 13:17 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

zsombi1987 írta: Sziasztok!

Még mindig 325Ci 2003-as hoz keresek nyári garnitúrát.

Kiszemelt:

BMW M3 Styling67 19 col elöl: 8j et47 hátul: 9.5j et27

Berakható-e? elfér? peremezni kéne? milyen gumival?

Köszönöm!



Ez kb a gyári méret.

Peremezni Et20-nál kissebb felni esetén kell, de függ a szélességtől is

laleeboy Elküldve: 2014-12-09 11:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

higany írta:
Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.



Akkor most használtad BMW-ben vagy nem

laleeboy Elküldve: 2014-12-09 10:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

higany írta:
YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.



Egyik ismerősömnek ami működik az az ELM327 Torque + S4 azt mondja hogy eddig mindent tudott olvasni törölni stb.

Valaki már használta ezt a progit?

laleeboy Elküldve: 2014-12-08 15:41 Szívócsonk-pillangószelep

solyom76 írta:
kundof1 írta: Beszéltem BMW specialistával itt a környéken, aki ért is hozzá mondta h két variáció van vagy ledugózza v kitördeli..kicsit van különbség a kettő közt árilag! Szerintetek jó az ha letördeli őket?

Ha mindenen spórolsz akkor az autód előbb utóbb majd meghálálja..
bár a te dolgod..


A lényegen nem változtat hogy dugó az Ebay-ről vagy a gyári átalakítása.
Az átalakítás olcsóbb, de van vele egy kis + munka a dugó drágább megoldás de nem kell vele mást csinálni mint betenni, de a végeredmény ugyan az.
Nem ezen múlik az autó állapota sem az hogy ki mennyit költ rá

laleeboy Elküldve: 2014-12-08 15:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Valakinek van E36-ban(csinált vagy gyári)OBD2 ?

laleeboy Elküldve: 2014-11-25 14:10 Vanos

Szajvoker írta: Sziasztok!Tudja valaki esetleg,hogy honnan lehet E36 m50b25-ös motorhoz vanos javító készletet rendelni?




http://www.beisansystems.com/