laleeboy fórum hozzászólásai

laleeboy Elküldve: 2014-04-17 14:00 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

YELLOW írta:
laleeboy írta:
attig írta: Sziasztok!

Felni görgőzésről lenne pár kérdésem.

A sztori röviden annyi, hogy vettem netről egy garnitúra gyári Style 68-as felnit nyári gumival és felszerelés után kicsit rázott az autó nagyobb sebességnél, illetve húz balra az autó.
Felénk sajnos nincsenek jól felszerelt gumis/felnis műhelyek, ezért csak egy "mezei" gumishoz tudtam elvinni. Azt mondta, hogy a balra húzás az gumi hiba, mivel az előző felni szettel semmi gond nem volt, tehát nem lehet futómű. Ez gumi csere lesz, ezt megoldom.
Viszont a bal első felnire nagyon sok súlyt kellett raknia és a centír gépen, ahogy forgott a kerék, azt mondta, hogy furán néz ki a felni pereme és egy görgőzés nem ártana.

Nos itt jönnek a kérdéseim: milyen esetekben kell görgőzni a felnit? Ez bántja-e a felni fényezését?(mivel frissen volt fényezve a felni) A görgőzéssel teljesen "megjavul" a felni vagy csak tüneti kezelés és hamarosan mehet a kukába a felni?

Válaszokat előre is köszönöm!


Nekem is kellett görgőztetni az egyiket porfestés után mert a hőtől lett benne egy kicsi ,a görgőzéstől semmi baja nem lesz.

Az hogy "furán néz ki" a kerék az meg attól van hogy nem új a kerék és még ha vigyáztak is rá előtted akkor is kaphatott már az élettől.

Ha meg görgőzik attól még nem megy tönkre , ugyanaddig bírja mint a "szűz" társai



én kb egy hónapja néztem vidiket görgőzésről, hogy miylen felniket dolgoztak meg, hát... én fel nem raktam volna utána. eleve nem értem valakinek egy olyan szarrá ment felnit, hogy volt képes elvinni görgőztetni.
azért rossz nézni ahogy mozog a felni. jó eze gy durva eset, ebből szerintem sosem lesz kerék


YouTube videó



Ugyan már ennél durvábbat is rendbetesznek

Érden voltam egy felnisnél akinél rally versenyzők is javíttatnak.
Mutatott olyan kereket amivel gumi nélkül mente végig a pilóta az etap felét aszfalton és nem spórolósan ment mert szinte eltűnt a perem itt-ott és eléggé sokszög is volt (tehát nem csak "egyengetni" hanem pótolni is kellett).

2 hét múlva amikor az én felnimért mentünk mutatta azt a kereket és semmi ütése nem volt (még fényezés előtt volt úgyhogy látszott a javítás) ha le van festve azt mondtam volna hogy ez egy másik kerék.
Ha a rally-soknak megfelel és bírja is amit ott kap akkor utcára pláne bírja egy javított kerék.
Persze van amit már nem lehet javítani és vannak sz@r anyagból készített felnik amit nem érdemes javítani, de általában a gyáriak jó anyagból vannak több kovácsolt is azokat lehet javítani, főleg ha csak egy kis tojást kell kivenni belőle

laleeboy Elküldve: 2014-04-17 10:43 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

attig írta: Sziasztok!

Felni görgőzésről lenne pár kérdésem.

A sztori röviden annyi, hogy vettem netről egy garnitúra gyári Style 68-as felnit nyári gumival és felszerelés után kicsit rázott az autó nagyobb sebességnél, illetve húz balra az autó.
Felénk sajnos nincsenek jól felszerelt gumis/felnis műhelyek, ezért csak egy "mezei" gumishoz tudtam elvinni. Azt mondta, hogy a balra húzás az gumi hiba, mivel az előző felni szettel semmi gond nem volt, tehát nem lehet futómű. Ez gumi csere lesz, ezt megoldom.
Viszont a bal első felnire nagyon sok súlyt kellett raknia és a centír gépen, ahogy forgott a kerék, azt mondta, hogy furán néz ki a felni pereme és egy görgőzés nem ártana.

Nos itt jönnek a kérdéseim: milyen esetekben kell görgőzni a felnit? Ez bántja-e a felni fényezését?(mivel frissen volt fényezve a felni) A görgőzéssel teljesen "megjavul" a felni vagy csak tüneti kezelés és hamarosan mehet a kukába a felni?

Válaszokat előre is köszönöm!


Nekem is kellett görgőztetni az egyiket porfestés után mert a hőtől lett benne egy kicsi ,a görgőzéstől semmi baja nem lesz.

Az hogy "furán néz ki" a kerék az meg attól van hogy nem új a kerék és még ha vigyáztak is rá előtted akkor is kaphatott már az élettől.

Ha meg görgőzik attól még nem megy tönkre , ugyanaddig bírja mint a "szűz" társai

laleeboy Elküldve: 2014-04-17 08:51 Fóliázás

YELLOW írta:
kundof1 írta: Ha rakatni szeretnél ujra foliát a kocsira, akkor csakis LLumart rakassál, az a legjobb! Nekem másik automon, Skyfol van de nekem nem nyerte el a tetszésemet, azért a Bmw-re csakis LLumar lesz!
Szerintem fogok olyant találni, aki 50-esre ad bizonylatot, pár éve volt akit tudtam, h ott Pesten ad rá, csak már nem tudom, h ki volt az, de ha nemlesz akkor nem is lesz elöl folia!


jah persze adtak sokan, mert az neki több bevétel, meg pár éve volt, csak épp műszakin nem megy át, meg ha olyan rendőrrel találod magad szembe, vagy épp KPM. lehúzhatod műszakin az ablakot, majd ráállnak arra is, hogy arról is kell fényképp felhúzott ablakokkal. hidd el rosszabb lesz leszedni, mint felrakni. nekem 2007-ben levetették műszakin előlről, pedig nem is volt sötét, és az 7 éve volt. persze van aki vígan járkál, full sötéttel.



A papírral kitörölheted...

Nálunk a rendőröknek van gépük amivel átvilágítják az ablakot aztán már veszi is le a rendszámot ha nem megfelelő.

Az egyik kollégám járt így tavaly új műszaki + bírság + fólia is ment a levesbe, hát mit mondjak nem volt őszinte a mosolya

laleeboy Elküldve: 2014-04-16 10:18 Autóvásárlás

Szabi46 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 Limo (vagy Touringot) keresnék (323), 325 vagy 328i-t, manuális váltóval, ÜLÉS FŰTÉSSEL, rozsdamentes állapotban.
Előny: rendezett előélet és magyar okmányok (nem sok időm van KPM vizsgákra), vonóhorog, sperr difi,

Ami nem érdekel:dízel, automata váltós, ülésfűtés nélküli, lila és zöld színű, zöld utasterű, coupe, compakt, 316-318-320

Tehát nem olyan modellt keresek aminek az alja olyan, mint egy szita, hanem gondos odafigyelő tulajtól, aki törődött is vele.



E36-hoz képest kicsit nagy igény a rozsda mentesség
meg nem csapatós autót akarsz? mintha arra céloztál volna.
nem tudom menniyt szánsz rá, meg a jelenlegit mennyiért tudod eladni, de ha valóban oylan a géped mint ahogy leírtad én nem adnám el. most tulajdonképpen egy régebbi autót akarsz, plussz ajtókkal a jelenlegi helyett, hogy maradjon egy kis plussz lóvé? nem értem
bocs, hogy beleszóltam, majd rakd ki újra, csak nem bírtam megállni, hogy ne kérdezzek rá.

Ha minden igaz holnap viszik el az én autómat. A rozsda mentességet nem úgy értem, hogy 20 éves pörsenés mentes legyen a festés, hanem mint általában a jó tulaj javítja a hibákat, így gondoltam valaki csak kijavítja a saját autóján a festést is ha rozsdásodik. Nem kizárólag csapatós autót akarok, hanem olyat amivel lehet (Mert a sajátom nem erre volt). Igen 4 ajtó kell, és a pénz miatt adtam el, tehát millió fölé nem megyek (autó viszont kell, de nem is akarok rákölteni mindjárt a vétel után egyből, mondjuk küszöb csere miatt..)




Igazából az sem lehetetlen hogy egy E36 rozsdamentes legyen (az enyém is az , 2 évig kerestem mire meglett és törekszem arra hogy minél tovább az is maradjon) de tény hogy ritka és egyre ritkább

laleeboy Elküldve: 2014-04-08 14:23 Hűtővíz..:S

Neo954 írta:
vick666 írta: sziasztok!

ötletek tapasztalatok kellenének!

vásároltunk havernak kinntről egy vasat! (E46 318i 199
alapjáraton üzemmelegre áll ás szépen jár!
ha elindulunk vele felmegy a víz.... probáltuk légteleniteni és a légtelenítője olyan mint a kukta, cső bekeményedik és gözt enged ki.

ott tartunk hogy hengerfej le, 1es 2es henger picit mosott és tömítés se az igazi. új tömítéssel, síkolással vissza és a jelenség megmaradt!!! most megint hengerfej le gépműhely, persze semmi baja....

kifogytunk az ötletből.

vízpumpa új, temosztát jó!

előre is köszi.

Vick


Szia!

Lehet dugulás van valahol, takony hűtőtömítő nem lett beleöntve valamikor?

Üdv.:Neo


Nem tudom hogy ebben van e még viszkó, de ha van benne és sz@r az is okozhat hasonló jelenséget.
Ha nem viszkós akkor a venti elindul amikor felmegy a hőfok?

laleeboy Elküldve: 2014-04-03 11:46 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
lalada írta:
duend írta: Sziasztok!

Ältalänos fikäzäsra terjesztenem elö az aläbbi 318i-t.
Szerintetek az ülesnek igy kene kineznie 150ezernel?
Benne van minden jo, ami nekem kene, a tepsi kormänyt es a kazettäst könnyen le lehet cserelni, es van hozzä gari is valamennyi...
Kerlek, ne fogjätok vissza magatokat!
Köszönöm
Endre



nekem felszereltségre tetszik, de jó lett volna ha ilyen lett volna régi kocsim alapból..csak navit kellett volna belerakni.
nézd innen nézve lehet benne 200e is, de hát az akkor se egy vészes km. megnéztem a kereskedőt elég sok BMW-je van, de a többit valamiért jobban kipucolta. én biztos kitisztítottam volna mielőtt fotózom. ha ki van pucolva az is, meg ha nem, az is utalhat valamire. motortérről miért nincs kép? a vez oldali ajtó alja talán csak piszkos, de mi van ha karcosra van rúgva? (sajna futottam bele) én onnan is kérnék képet.


Hät pont ezaz, minden szavaddal egyetertek! Hatalmas feketepont, amikor ilyen retkesen fenykepezik le, de a felszereltseg miatt elnezem nekik...
Tegnap összeszedtem minden nemet tudäsom, felhivtam öket häromszor is, de duma közben mindig megszakadt a vonal, semmit sem tudtam meg, de pont ugy törtek a nemetet, mint en, tehät valszeg török/romän kereskedök... Majd ma ujra megprobälom, de a kepeken csak 3 kulcsot lätok, van egy erzesem, hogy nincs is több! Ti meg mernetek igy venni?


ehehz már csak 3 kulcs járt. 2 távos, meg egy kis műanyag.
lehet azért koszos, mert hazsnálja a kereskedő mondjuk. ami lehet nem is rossz jel. de lehet akár rossz is.


Na most összezavarodtam! En eddig ugy tudtam, hogy 4 kulcsot kell hogy követeljek.
Meddig volt 4, es mikortol adtak hozzä 3-at?



E36-nak még 4 kulcsa volt szerintem az E46-oknak is 4-nek kellene lenni

laleeboy Elküldve: 2014-04-01 15:34 klíma tisztítás

YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van valaki kilopta vón a másikat?

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.



A POWERFANATICS-on írta hogy 2003/8

A Realoem szerint



Tényleg nem szeretnék vitázni de ott a H betűnél az egy dupla szíjtárcsa



én már csak azt nem tudom pl az én mocimról hova tünt a kép? az is benne volt, már meg nincs. nekem egy szíj van, ebből indultam ki. majd kiderül mi volt neki a baja...

szerk.: gecc most meg látszik a kép. valaki szórakozik ápr. 1. alkalmával?



Biztos hogy 2 szíjas

Van egy ami 6PK 2080

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18

és van a klíma ami 4PK 968

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18

laleeboy Elküldve: 2014-04-01 15:12 klíma tisztítás

YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van valaki kilopta vón a másikat?

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.




A POWERFANATICS-on írta hogy 2003/8

A Realoem szerint





Tényleg nem szeretnék vitázni de ott a H betűnél az egy dupla szíjtárcsa




laleeboy Elküldve: 2014-04-01 13:37 klíma tisztítás

YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz

laleeboy Elküldve: 2014-03-28 08:58 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


Az áram sajnos nem pont így működik, de ha így is van, akkor is kéne hogy legyen valamennyi fűtés a felüet egy részén. Úgy néztem hogy hálószerűen futnak a szálak, így szerintem egy szakadás csak egy kis területen eredményezne fűtéshiányt. De hamarosan biztos jön valaki aki elmagyarázza




A fűtőlap az egy szál ami körbemegy , ha valahol elszakad akkor nem fűt SEHOL
Az ülőlap és a hátlap 2 külön egység (E36-nál már a kapcsoló is külön kezeli az ülő és a hátlapot)
Az ablakfűtés azért tud olyat hogy egy-két szál nem fűt mert ott a 2 szélén levő vastagabb sáv a + és a - és azok között futó vékony szálak fűtenek mert párhuzamosan vannak kötve így ha egy elszakad a többi még működik

laleeboy Elküldve: 2014-03-27 15:41 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...




Nem nagy dolog

http://forums.bimmerforums.com...?t=1165042

laleeboy Elküldve: 2014-03-27 14:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel

laleeboy Elküldve: 2014-03-27 09:24 alufelni

si3rrabravo írta: Savas bazisu felni tisztitotval ramehetek az alufelnikre? Kicsit sokallom a sonax xtreme kornyezetbarat es nem savas bazisu egyeb termekek arait. Fekporos imitt amott besargult foltokatszeretnek letakaritani, mielott felrakom a nyari garniturat.



Sima háztartási sósav + ecset és utána alapos vizes mosás többet ér mint ezek a csodaszerek, ki van próbálva

laleeboy Elküldve: 2014-03-27 09:23 Autóvásárlás

YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE


én aztán nagy összeesküvés gyártó vagyok, de eszembe sem jutott, pedig valóban milyen igaz...
mondjuk akkor jöhet számításba error, ha a maffiján kívüli tolvaj jön elő.
a saját, egyedi riasztó ér a legtöbbet. aki ért hozzá olyan dolgokat meg tud csinálni (nem akarom részletezni), de semmi látszatja nincs, csak épp működik, és használ. sőt egy átlagos nem at elektronikában jártas ember, számára is vannak olyan egyszerű dolgok, amikre nem is gondolna. és szinte filléres dolgok. de akár nagyon komoly rendszerek is összehozhatók, olyan dolgokkal, amikre nem számít egy tolvaj, sőt nem is tud mit csinálni, vagy nagyon sok időbe telik neki. és itt ez számít az idő. úgy gondolom, a profiknak, van egy idő, mondjuk 3 perc, ha annyi idő alatt nem tudják elvinni, akkor ott hagyják, mert nagy a rizikó. de szépen fokozatosan is lehet védekezni, hogy még csak bejutni se tudjon az autóba.


Ha el akarják lopni akkor el is viszik, az ilyen utólagos dolgokkal max egy kicsi borsot törsz a tolvaj orra alá

Ha ki van nézve a kocsid akkor így is úgy is elviszik.

Amit tehetsz az egyedi elektronikán kívül az a váltózár és az UV gravírozás

A váltózárral annyi meló van hogy esetleg eltérítheti a "rosszalkodót" és nem lehet a motortérből megkerülni mint pl az elölhajtós bowdenes váltós kocsiknál

Az UV gravírozással meg be lehet azonosítani az alkatrészeket ha találnak egy bontótelepet a yardok

laleeboy Elküldve: 2014-03-26 14:06 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét