lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2017-07-12 22:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Még egy röpke kérdés nem frenetikus de érdekelne.Az oldaltükrök tolatásnál lebillenést minden modul tudja vajon? (Tesco-s parkolóba való tolatásnál jól jönne a fehér csíkokat látni mert mindig tükörből tolatok.. )


nem tudja.
én szépen leállítom és kész. nem kell ezt túl dramatizálni
Oks Csak haverral azon vitáztunk hogy szerinte csak a motorosan behajló tükör tud ilyet.Egyébként melyik funkció lenne ez a modulon belül?



Ezt Bordstein funktion-nak nevezik. Csak az elektromos üleshez jär hivatalosan. Elektromos üles nelkül nem tudja a tükör,hogy hol ülsz,mennyire döntse a tükröt.
Elvileg a villamos szek nelkül is be lehet utolag szerelni.

lantika Elküldve: 2017-04-12 17:52 világításmodul programozása

YELLOW írta: valaki nem tudja esetleg fejből, hogy melyik sorban lehet deaktiválni azt, hogy ha kiég az egyik oldalon a helyzetjelző, vagy tompított, akkor ne kapcsoljon fel azon az oldalon az index?


Szerintem a kaltüberwachung meg warmüberwachung-ot kell kikapcsolni,nicht_aktiv-ra tenni. Külön programozäs erre nincs,illetve nem talältam a LSZ-ben. Ha a felügyelet ki van kapcsolva,nem fogja tudni,hogy jo vagy rossz igy nem fogja biztonsägi modba kapcsolni,es nem vilägit az iränyjelzöd a helyzetjelzö helyett. Viszont a müszerfalon sem fogja jelezni.

lantika Elküldve: 2017-04-12 17:36 világításmodul programozása

echtelevy írta: Sziasztok.

Hogyan tudom azt beállítani, hogy az ajtó nyitás és záráskor az index villanjon?
Ebben a témában még nem vagyok jártas, eddig csak az inpát használtam.
Valaki tudna adni egy részletes leírást?
Köszönöm.


NCS Expert-tel GM-ben:
DWA
aktiv
QUIT_OPT_ENTSCH
aktiv
QUIT_OPT_SCHAERF
aktiv
QUIT_AKUST_SCHAERF
aktiv
QUIT_AKUST_ENTSCH
aktiv

lantika Elküldve: 2017-04-12 14:23 Szivargyújtó

John írta: Sziasztok (Tudom előbb rossz helyre írtam,most jeleztek nekem )Kérdésem lényege hogy ez a kisajtó a szivargyújtót ami elrejti csak úgy marad csukva ha kitámasztom egy 5-forintossal,házilag javítható?

Valoszinü a zärszerkezet megkopott/eltört. Csere.

lantika Elküldve: 2017-04-12 14:22 Szivargyújtó

via írta:



Kedves es meg kedvesebb Urak, akik segítenek majd! (najo, Holgy is lehet

Mivel eddig Apu hasznalta, pont nem foglalkoztunk vele, csak kellemetlen volt, hogy hasznalhatatlan, nade most! mar az en gyonyorusegem lesz es bizony nekem szuksegem lenne egy MUKODO szivargyujtora.

Ez egy 2000-es 530-as amiben latvanyra olyan szivargyujto van, ami sehogysem standard.
S persze nem is illik bele pl. a szivargyujtos usb tolto...

Esetleg vki tudna vmit errol? Ez vmi tipus, vagy sajatossag? Egyszer egy szervizben mar megmutattuk, akkor szettart karokat kaptunk.

Estere fenykepezek is, a szoke agyam sugallja, talan ugy konnyebben is tudnatok segiteni, de addig is, hatha...

KOSZONOM! (csak magno van benne, igy a zenehallgatasom, a navigacio es szinte minden fugg a megoldasatol)))

UDV!

Via



Szerintem ez egy sstandard szivargyujto aljzat,amiben benne maradt egy darab a szivargyujtobol. Fogoval ki kell huzni. Szivargyujtobol tudtommal csak 1 aljzat van.

lantika Elküldve: 2017-04-11 11:15 világításmodul programozása

lela írta: Az lenne a kérdésem hogy a BMW scanner a DME-ből miért nem tud vajon hibakódot olvasni? Ki van szürkülve...
Illetve hogyan lehet menne bekapcsolni az LCM-nél hogy usa index és DRL menjen, és automata lámpaállásban kapcsoljon a DRL és a xenon(tompított) között. Így


NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv

lantika Elküldve: 2016-12-21 17:27 radio probléma

YELLOW írta:
lela írta:
Pedig van gyári antenna. Azt nem mondom hogy mindegyiken, de pl az enyém 2004 es és van rajta ilyen.


nekem nem tűnik gyárinak, pedig tényleg van... pff
alul: http://www.realoem.com/bmw/enU...&mg=84



Mobiltelefonhoz van. Engem valoszinü megzavart,hogy rädioantennära gondoltam a Topic cime alapjän.

lantika Elküldve: 2016-12-21 16:33 E90 vásárlás

hil írta:
lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)



Pont ez miatt adtam el az e90-em. Egyszerüen nem jött be a müszerfala.

lantika Elküldve: 2016-12-21 16:10 radio probléma

lela írta:
lantika írta:
Gytouring írta:
YELLOW írta:
Gytouring írta:
YELLOW írta:
Gytouring írta: Sziasztok!
E46-touring antennát le kell e szedni mosásnàl illetve ha le kell,akkor hogyan..?


milyen antennát akarsz te leszedni?


Ami a tetőn van a csomi felett...gyári GPS-es a verda lehet hogy azért van...de nem akarom leszedni csak félek hogy leszedi a mosó...


láttam már olyat, hogy cápausziony antenna volt fent, mint GPS jelet erősítő antenna. azt nem kell levenni.
ha neked hosszú kiálló van, akkor az nem igen gyári megoldás. lehet taxi volt az autó
vagy nem tudom. de amúgy nem kellene külön antenna.


100 százalék,hogy gyári...majd befotozom, csak nem akarom letorni a mosásnàl


Jo hät e46 touring rädio antenna a bal hätso üvegben van ami a csomagtartonäl van,illetve a csomagter ajtoban ahol a potfeklämpa van ott is van egy antenna beragasztva. GPS antenna szinten a potfeklämpänäl van. E46 csak "rejtett antennäval" volt gyärtva. Ha neked akär milyen antennäd van a tetön az nem 100% hanem 1000% nem gyäri. Ebben nagyon-nagyon biztos vagyok,mert a hülye kinai navi miatt aminek iszonytos gyenge a rädio vetele igen behatoan tanulmänyoztam az e46 touring antennäjät többek között BMW märkaszerviz szervizvezetöjenek segitsegevel. Kaptam hozzä olyan bekötesi rajzokat amiket hivatalosan csak a szervizek kapnak meg. Szoval barätom te ät lettel verve....


Pedig van gyári antenna. Azt nem mondom hogy mindegyiken, de pl az enyém 2004 es és van rajta ilyen.


Hmmm. Az enyem is 2004-es volt,es nem volt. A szerviz is megerösitette,hogy nincs tetöantenna. Kaptam kb 25 oldal nyomtatott szerviz anyagot,es abban sem volt tetö antenna. Amit linkeltel az meg OEM gsm antenna,nem a rädiohoz tartozik.

lantika Elküldve: 2016-12-21 14:26 radio probléma

Gytouring írta:
YELLOW írta:
Gytouring írta:
YELLOW írta:
Gytouring írta: Sziasztok!
E46-touring antennát le kell e szedni mosásnàl illetve ha le kell,akkor hogyan..?


milyen antennát akarsz te leszedni?


Ami a tetőn van a csomi felett...gyári GPS-es a verda lehet hogy azért van...de nem akarom leszedni csak félek hogy leszedi a mosó...


láttam már olyat, hogy cápausziony antenna volt fent, mint GPS jelet erősítő antenna. azt nem kell levenni.
ha neked hosszú kiálló van, akkor az nem igen gyári megoldás. lehet taxi volt az autó
vagy nem tudom. de amúgy nem kellene külön antenna.


100 százalék,hogy gyári...majd befotozom, csak nem akarom letorni a mosásnàl


Jo hät e46 touring rädio antenna a bal hätso üvegben van ami a csomagtartonäl van,illetve a csomagter ajtoban ahol a potfeklämpa van ott is van egy antenna beragasztva. GPS antenna szinten a potfeklämpänäl van. E46 csak "rejtett antennäval" volt gyärtva. Ha neked akär milyen antennäd van a tetön az nem 100% hanem 1000% nem gyäri. Ebben nagyon-nagyon biztos vagyok,mert a hülye kinai navi miatt aminek iszonytos gyenge a rädio vetele igen behatoan tanulmänyoztam az e46 touring antennäjät többek között BMW märkaszerviz szervizvezetöjenek segitsegevel. Kaptam hozzä olyan bekötesi rajzokat amiket hivatalosan csak a szervizek kapnak meg. Szoval barätom te ät lettel verve....

lantika Elküldve: 2016-12-21 14:05 E90 vásárlás

Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

lantika Elküldve: 2016-12-14 23:47 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Kabi írta: sziasztok,
mivel esedékes lesz az olajcsere (15e km-nél) gondoltam cserélem a váltóolajat is, mert a kettest akadva veszi (tudom lehet szinkrongyűrű is, de kezdjük az olajjal ). Végigolvastam ezt a topikot és nem igazán jutottam döntésre, melyik típus is lenne jó az autómba. Gyári előírása szerint MTF LT3 kellene bele, de kb sehol nem találok még itt németben sem. Specifikáció szerint Mannol-t találtam, de arról meg fogalmam sincs, hogy jó-e. Szóval segítséget kérnék, milyet tegyek a gyári helyett a váltóba?


A Te autodnak a hasznälati utmutatojäban MTF LT3 olaj van,csakhogy 10 evvel ezelötti az a Bedienungsanleitung. Az ota MTF LT3 megszünt,es lett helyette mäs,ami helyettesiti. BMW Niederlassungban kerdezz utäna.
Egyebkent az alkatreszkatalogus a tiedhez nem is ad ki vältoolajat.

lantika Elküldve: 2016-12-14 19:09 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

multifilter85 írta: Hali!Nem rég vettem egy f10 es BMW-t es nincs rajta navi program valamiért.lehet hogy nem tudja a navigációt?vagy valamiért törölve lett a program.Hogy tudnám kideríteni hogy lehe e rakni rá navigációt?


Nincs kepernyö nincs navi,van kepernyö van navi.

lantika Elküldve: 2016-12-11 23:15 Üzemanyag folt

VPT85 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok! Ma (12.11.) teletankoltam a kocsit. Tankolás után éreztem az utastérben enyhe benzinszagot. Kb két órája álltam le vele (kb 8-10 km után) és most néztem hogy csöpög a benzin valahonnan a tank alól. Kérdés az hogy lehetséges-e hogy túl sokat tankoltam és a túlfolyón nyomja ki a felesleget vagy valami gond van vele? Ma már nem tudom megnézetni és remélem holnap reggelre nem folyik el az összes benzinem.


hát én tankoltam már nem is egyszer úgy tele, hogy vagy 4-et is kattant a pisztoly, fent már a betöltőnél lévő pillempártyomon is visszafolyt az anyag. és nem volt benzinszag.
én a hátsó ülőlapot felszedném, és megnézém a pumpa körül, a rögzítőcsavarokat. lehet ott enged át, és a szag beszívárog az utastérbe. lefelé pedig csöpög.


Most néztem meg az ülés alatt. Leszedtem a takaró lemezt. Alatta ütemanyag "tócsa". letörölgettem amennyire lehetett de még mindig csöpög. Kb két hete lett cserélve üzemanyag-szivattyú. Azóta nem lett teljesen teletankolva. Akkor valószínűleg ez lehet a baj. Most mi a teendő? Újra kivenni a szivattyút és megigazítani a tömítést?



Igen.

lantika Elküldve: 2016-12-11 13:50 tank ajtó

YELLOW írta: maga a tanksapka mennyire zár jól? vagy valami szellőztetőn esetleg be tud menni víz?
az tankajtó mögötti üreget szeretném tisztítani, és nem szeretném ha víz és oldószer jutna a tankba. magasnyomású is lenne használva.

Szellöztetö egyiränyusitva van egy szeleppel,a tanksapkän meg van egy gumi tömitö gyürü. (ha megvan meg)