lantika Elküldve: 2015-11-24 19:44 Töltés hiány
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.
lantika Elküldve: 2015-11-24 19:44 Töltés hiány
lantika Elküldve: 2015-11-23 19:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
vsop14 írta:asbi írta: Ha a Carly for BMW azt írja kódolásnál, hogy az én ECU-m nem lehet írni, akkor ez csak a "vegyél tőlünk kábelt" akció megint, vagy létezik, hogy a 2003-as autóm nem lehet programozni? Csak egy nyavalyás komfort index kéne nekem.
Van NCS Expertem is, de ezzel egy katt lett volna, meg előbbihez nem találtam épkézláb leírást pont ehhez a dologhoz, csak hogy ezt kéne módosítanom:
CYCL_TI_BLK 1-touch turn signal number of blinks einmal/zweimal/dreimal
na, nem is tudtam, hogy az e46 tud ilyet, de most utánanéztem.
a gm5 modulban kell módosítani ezt:
CYCL_TI_BLK;1 = 1-szer villant
CYCL_TI_BLK;2 = 2-szer villant
CYCL_TI_BLK;1 = 3-szor villant
lantika Elküldve: 2015-11-21 20:21 bc
Bitu79 írta:Tano írta:Bitu79 írta: De hogy ez a szakszervíznek,nem jut eszébe...az elég vicces.Azért a lóvét benyelték ugye.
Pedig nagyon fényezték magukat...,hogy nem egyet csináltak már.
Azt mondtad retrofittel csinálták meg. Akkor a gyári program ugyanúgy engedélyezte a műszerfalban, mintha NCS-sel külön állítanád át. Szóval nem kell egyből fikázni őket, mert a gyári eljárás szerint csinálták...
Amúgy nem azért fikázom őket,mert gyári eljárás szerint csinálták.Hanem azért,mert azt pampogják,hogy az autóm nem tud ilyet egyszerűen...,és ők felprogramozták rendesen.
Többet sajnos nem tudnak.Kérdem én,hogy akkor miért nem megy?Tuti azért,mert valamit nem programoztak át,amit kellett volna...amiről fingjuk nincs.Nekem áriázhatnak a gyári szoftverekről,ahogy akarnak.Ahhoz képest nem megy.Az meg butaság,hogy az autó nem tudja.Hisz az összes e46-osban ugyanez az óracsoport van.
lantika Elküldve: 2015-11-21 18:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Tano írta:lantika írta: INPA/NCS pärossal lehet LSZ alväzszämot+km älläst ätirni? Ki kell cserelnem az LSZ-t,mert vettem egy 45-ös CI-s kapcsolot
A gyári progival csak akkor tudod átírni a VIN-t, ha új a vezérlő. Használtat nem engedi.
A bmwscanner viszont engedi a használtnál is, igaz ez vezérlőtől is függ, de meg lehet próbálni.
lantika Elküldve: 2015-11-21 16:16 bc
Bitu79 írta: Kulcsos dolog nem működik sajnos Lantika.Ugyanaz van a többi kulccsal is.
Yellow ne duzzogjál már
Bírlak,csak néha k@cs@g vagy kicsit.
Hilt is csípem.
De szerintem ő is tudja.
Szóval nyugi
lantika Elküldve: 2015-11-21 15:38 bc
Bitu79 írta:lantika írta:Bitu79 írta:lantika írta:Bitu79 írta:lantika írta:YELLOW írta:Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...
szerintem nem
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.
Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.
gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.
AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.
ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.
Vettem a färadsägot,es kimentem a kocsimhoz megnezni. Nekem aktiv,es jo is a BC-m.
Értem.
Esetleg a gyári progin belül ez az opció hol leledzik?
Tök rendes vagy baszkikám
lantika Elküldve: 2015-11-21 15:26 bc
Bitu79 írta:lantika írta:Bitu79 írta:lantika írta:YELLOW írta:Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...
szerintem nem
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.
Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.
gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.
AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.
ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.
lantika Elküldve: 2015-11-21 15:19 bc
Bitu79 írta:lantika írta:YELLOW írta:Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...
szerintem nem
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.
Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.
gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.
lantika Elküldve: 2015-11-21 14:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
lantika Elküldve: 2015-11-21 14:20 bc
YELLOW írta:Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...
szerintem nem
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.
lantika Elküldve: 2015-11-19 11:15 Tükör
asbi írta:YELLOW írta:lantika írta:asbi írta:YELLOW írta:asbi írta:lantika írta:
Tükörfütes ällandoan megy. Jo az,mert esöben is leszärad. Viszont hamarabb tönkremegy a tükörlap.
Pont ez a bajom, már látszik a jobboson a folt. Ilyenkor télen még oké, de nyáron a 40 fokban szívesebben használnám gombnyomásra, ha épp szükségem van rá.
esőben is leszárad. sokra megyek vele, ha az oldalablak vizes (persze lehet mondani, hogy ha eláll az eső, akkor oldalablak hamarabb száraz lesz, míg a tükör széltől takarásban van)
szerintem ez tervezési hiba lesz. simán úgy kellene működnie, mint a ablakspricninek, hogy 3 fok alatt kapcsol, vagy 7 fok alatt, már nem is tudom. még a 7 fok is jó lenne.
de mondom nekem rémlik, mintha lennének típusok, ahol jól működik, ilyen fokok alapján. nem állandóan, meg gombnyomásra.
Én is úgy olvastam több fórumon, hogy van akinek 3 fok alatt kapcsol, van akinek pedig állandóan megy. Olvastam olyat is, hogy szemből a bal oldalon levő kis kerek szenzortól is függ az automatikus működése, de nekem pl. van olyan szenzor, aztán mégis mindig megy..
Csak a hätso ablak füteset lehet ugy programozni,hogy 3 fok alatt automatikusan bekapcsoljon.
de az ablakfűtés is max vagy 5-10 percig megy, aztán elkapcsol, ha manuális kapcsolású, ha nem.
Na ez nekem bőven elég lenne a tükörre is, csak nem tudom mit hova kössek. Hátsó ablakfűtés úgyse működik, majd megcsinálom egyben, csak nem találtam még olyan félvezető festéket.
Így gombra működne az ablak + a tükör.
lantika Elküldve: 2015-11-19 10:05 Tükör
asbi írta:YELLOW írta:asbi írta:lantika írta:
Tükörfütes ällandoan megy. Jo az,mert esöben is leszärad. Viszont hamarabb tönkremegy a tükörlap.
Pont ez a bajom, már látszik a jobboson a folt. Ilyenkor télen még oké, de nyáron a 40 fokban szívesebben használnám gombnyomásra, ha épp szükségem van rá.
esőben is leszárad. sokra megyek vele, ha az oldalablak vizes (persze lehet mondani, hogy ha eláll az eső, akkor oldalablak hamarabb száraz lesz, míg a tükör széltől takarásban van)
szerintem ez tervezési hiba lesz. simán úgy kellene működnie, mint a ablakspricninek, hogy 3 fok alatt kapcsol, vagy 7 fok alatt, már nem is tudom. még a 7 fok is jó lenne.
de mondom nekem rémlik, mintha lennének típusok, ahol jól működik, ilyen fokok alapján. nem állandóan, meg gombnyomásra.
Én is úgy olvastam több fórumon, hogy van akinek 3 fok alatt kapcsol, van akinek pedig állandóan megy. Olvastam olyat is, hogy szemből a bal oldalon levő kis kerek szenzortól is függ az automatikus működése, de nekem pl. van olyan szenzor, aztán mégis mindig megy..
lantika Elküldve: 2015-11-19 09:25 Tükör
asbi írta:Bero írta:davech írta: Az normális hogy állandóan megy a tükör fűtés? Mintha ablakfűtés be lenne kapcsolva, pedig nem. Ha bekapcsolom akkor hátsó szélvédő fűtés kapcsol be, tükröké így is megy.
Én Hil kolléga ötlete alapján rákötöttem a tükörfűtést a hátsó ablakfűtésre,így amikor bekapcsolom a hátsó fűtést,csak akkor kapcsol be a tükörfűtés!
Erről nincs esetleg valami leírásod? Megcsinálnám én is.
lantika Elküldve: 2015-11-19 09:23 Tükör
Sanyi991 írta: Sziasztok. Valaki rakott már fel az autójára jobb kormányoshoz való külső tükröt? Akárhogyan próbálkozok kihézagolni, mindig végállásra fut, mielőtt látnék belőle valamit. És minél jobban hézagolom, annál sz*rabbul néz ki.