lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2015-06-23 13:59 BMW kulcsok

Fazi3334 írta: Sziasztok!

Sajnos odalett a kulcsom, így vettem egy bontottat. A központizár vezérlés rátanítására rátaláltam a youtube-on, de vajon az immo chip átrakható az új kulcsba és ha igen hol találom?

Köszönöm ha segítetek!


lantika Elküldve: 2015-06-22 22:04 újonc kérdései :)

gyorfimiki írta: Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy mi annak a kép közepén látható két U alakú alkatrésznek a neve amelyet 1-1 csavar rögzít?
Van egy kis olajfolyásom azon a részen.

Köszi!

https://www.google.hu/search?q...B800%3B600

11367560462 ez a szäma. Solenoid a nemet neve magyarul nem tudom.

lantika Elküldve: 2015-06-22 21:20 BMW kulcsok

Motorok22 írta: Köszi!
Az nem segít!





Akkor zärfelujitäs,ha nem lehet akkor csere.

lantika Elküldve: 2015-06-22 20:14 BMW kulcsok

Motorok22 írta: Sziasztok!

Valaki járt már így???

E61 Kulcs nem mindíg fordúl el a gyújtáskapcsolóban!!!

Megoldás???

Köszönöm előre is!


Zärolaj?

lantika Elküldve: 2015-06-22 20:14 Centrálzár vezérlő, grundmodul

m87z írta: Hali!

Tudja valaki esetleg, hogy e91-nél lehet-e valamilyen módon programozni/beállítani/, hogy amikor kiszállok az autóból és bezárom akkor az összes ablakot felhúzza automatán?
Köszi!



Biztonsägi okokbol egyik BMW-nel sem lehet ezt beällitani. Gondolj bele. Kiszällsz,megnyomod a gombot az auto bezär ablakok elindulnak felfele,Te hätatforditasz es elindulsz. Bandita Bela meg odatesz valamit az üveg utjäba,es a becsipödesgätlonak köszönhetöen az üveg elindul lefele. Es mär viszi is az autodat,vagy amit mozditani lehet az utasterben.

lantika Elküldve: 2015-06-22 19:04 bmw diagnosztika

YELLOW írta: azért értetlen számomra az egész, hogy elvileg nem aktív az állapot megjegyzés, mégis megjegyzi. marhára nem értem már. sok mintha pont fordítva működne. ha aktív, akkor nincs... ill. fordítva....


Igazäbol az FSW_PSW-ben röviditesek vannak ältaläban,szoval jo lenne egy "szotär" hozzä,hogy mi mit jelent. Ezzel kapcsolatban eddig csak 1 forumot talältam,de az angol nyelvü,igy nem regiszträltam be,vendegkent meg nem lehet olvasni sem. bmwcoding

lantika Elküldve: 2015-06-22 18:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: faxom Bitu kolléga zaklatására elkezdtem kontárkodni a gépbe. NCS Expert. mellé nyúltam szóval sok mindent lenullázott, újra kellett állítgatnom egy rakat mindent. megint rá kellett jönnöm, hogy totál nem egyértelműek ezek a német dolgok, aki nem tudja valami megoldó kulcs alapján mi micsoda, annak nagyon sok időbe kerül mire rájön.

na de a kérdés!lehetségez az, hogy a légzsák vezérlőhöz azért nem férek hozzá, mert le van húzva az anyós oldali ülésfoglaltságérzékelő csatija? lusta voltam kipróbálni, visszadugni, így is sok időt eljátszottam. igazából úgy tűnik az nem is resetelődött, mert nem dobja a légzsákot hibásnak, vagyis a foglaltság érzékelőt.
és azt tudja valaki, hogy amire visszaáll ilyenkor, az miylen beállítás. a full gyári, vagy ahogy kérték az autót, egy elmentett nem írható memóriából húzza elő? mert nekem úgy tűnik.

köszmá a választ!


Szerintem is van valami ilyesmi mert nekem multkor letiltodott a hätso ablakom amikor AKMB-t akartam programozni,es nem välasztottam ki a megfelelö SG-t. GM5-ben mindent vissza tett alapra.

lantika Elküldve: 2015-06-22 13:22 BMW navi

MK4-ben uj a fej. Minden jo volt,csak nem volt soha TMC. Alul pirosan sem jelent meg. Megprobältam Navcoderrel megnezni mi lehet a baj,es azota ez a kepem van:



Beletettem egy eredeti,nem letöltött es kiirt V32-es SW CD-t,de nem törtenik semmi.

lantika Elküldve: 2015-06-22 12:01 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent.


Pontosan.


Nem jol ertetted. Ällandoan bekapcsolt klimapanellel järok. Az AUC csak ritkän van bekapcsolva. Viszont ha lekapcsolom a klimapanelt ugy ahogy irtad,akkor ha leveszem gyujtäsrol bezärodik,räteszem gyujtäsra akkor kinyilik.


na így már világos. (amúgy durva, hogy ezt face to face simán értenénk egymás között, de így leírva mindig olyna érzésem van, mintha fogyatékosként beszélgetnénk egymással. vagy rosszul fejezzük kimagunkat, vagy nem értjük a másikat)

így viszont fura, hogy aktív beállítás esetén zár le. én pont úgy gondolnám (tudni nem tudom), hogy aktívra kellene nyílnia. hisz maga a funkció is nyitásról szól, tehát ha aktív, akkor nyílik.


(Igy olyan,mint amikor a vasutällomäs kocsmäjäban Jenö aki szakkepzett ärokäso,es Tihamer aki egyszer kömüves mellett dolgozott es azota akär a kinai nagy-falat is fel tudnä huzni 12 sör utän akarnä megvältani a vilägot,es mind a kettö teljesen mäsrol beszel,viszont egyiköjük sem mond semmi ertelmeset.)

Szoval nem tudom,es en kiszälltam. Most örülök a 14 honap utän müködö PDC-nek,es megprobälok räjönni,hogy az MK4-es navi zsir uj fejjel miert nem olvassa a gyäri (nem letöltött) V32-es lemezt.

lantika Elküldve: 2015-06-22 11:46 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
polyszi írta:
Pocses írta:
polyszi írta:
Robin68 írta:
polyszi írta: Sziasztok!
1,5 hónapja vagyok e46 tulaj és olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy hihetetlen mód erőtlen az autóm. Mikor vettem is már ilyen volt, de vétel első utam egy szerelőhöz vezetett, aki átnézte az autót, de erre utaló hibát nem talált, csupán annyit, hogy még sosem volt üzemanyagszűrő cserélve. Ezt megvettem és ki is cseréltem, de semmi sem változott.. egy 1.6 benzines bmw-ről beszélünk, amit 116 lóerős.. Értem én, hogy az 1400 kilóhoz ez elég gyatra, de előtte egy 1.4-es leonom volt, ami 75 lóerő és 1200kg mégis kb állva hagyná az autóm.. Pályán a 130-at sem tudom vele tartani, mert egy húzósabb emelkedőnél csökken a sebesség.. 3 lehetőségre gondoltam: Üzemanyagpumpa: 2x előfordult még a régi üzemanyagszűrő használatakor, hogy nem működött és nem indult be az autó..Egyszerűen nem kapott benzint.. sok játszásra beröffent és aztán működött.. valószínű kezdi megadni magát a rossz üzemanyagszűrő miatt. De nem hinném, hogy ez a probléma, mert fogyasztásom az van.. Városba 10 liter, ami szerintem borzalmas, ahhoz képest, hogy padlógáznál ömlik az üzemanyag és nyomaték és lóerő sehol.. Ezért maradt két gondolatom légtömegmérő és lambdaszonda.. Kérdésem az lenne, hogy hogyan tudom kizárni egyiket és másikat? EML nem világít és hibakódom nincs.. Gépen megnéztük és régebben volt egy lambdahiba, amit kitöröltek, de azóta nem dobta be újra.. Vagy lehetséges rossz nyomon járok és esetleg más okozza ezt az erőtlenséget. Bocsánat előre is a kisregényemért. Köszönöm szépen előre a segítséget.




sok játszásra beröffent és aztán működött.. -Üzemanyag pumpa csere megoldja a problémát...
erőtlen az autóm -kartergáz csövek + szűrő csere
Légtömegmérő tisztítása, csövek ellenőrzése, hogy esetleg nem szív-e falsot valahol
Szerintem....
De van aki ért is hozzá, én csak tippelgetek...




Szűrő csere mindenhol megtörtént, de a dolog változatlan. Amennyiben falsot szív valahol az valóban tud ennyi teljesítmény kiesést okoz? Egyébként köszönöm, ezt is le fogom ellenőrizni.


Mit jelent, hogy erőtlen? Attól még leforog akár 6000 ig is simán? A fals levegő okozhat erőtlenséget, sőt alapjárat ingadozást vagy akár közbe-közbe motorleállást is.


Az alapjáratom tökéletes és igen elforog 6000ig is simán. Ahhoz tudnám a legjobban hasonlítani az erőtlenségét, mikor egy turbós autónál behal a turbó és onnantól kezdve nem megy az autó. Hiába nyomsz egy padlót csak érzed ömlik be az üzemanyag, de egyszerűen nem megy. Olyan az 1-es és kettes sebességem is, mint mikor 5ikben 60-nál megpadlózod.. Baromi lassan indul el az autó. Olyan érzésem van, mintha lenne vagy 70 lóerős és alig tudja mozgatni a kasztnit.


Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.





A Suzuki Swift pont,hogy 1-esben,meg 2-esben nagyon is megy. Anno 1.3-as Swiftem simän legyorsulta lämpätol lämpäig haverom 100 lovas Octaviajät,meg mäs autokat is pedig csak 68 loerös volt.

lantika Elküldve: 2015-06-22 11:42 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent.


Pontosan.


Nem jol ertetted. Ällandoan bekapcsolt klimapanellel järok. Az AUC csak ritkän van bekapcsolva. Viszont ha lekapcsolom a klimapanelt ugy ahogy irtad,akkor ha leveszem gyujtäsrol bezärodik,räteszem gyujtäsra akkor kinyilik.

lantika Elküldve: 2015-06-21 20:22 Tolató radar

"Mann muss nur auf eine Sache achten. Nämlich dass auf den äußeren Positionen originale Sensoren verbaut werden."

Tudtätok,hogy a PDC szenzoroknäl a 2 szelsönek gyärinak kell lennie,a 2 közepsö lehet utängyärtott is. Ha akär az egyik szelsö is utängyärtott,abszolut nem fog müködni az egesz rendszer.

Update:
Megerösitem a fent leirtakat. Tavaly a bal szelsö szenzoromra diagnosztika hibät irt ki,PDC nem müködött,csak egyszer kb 10 mäsodpercig sipolt. Vettem bele egy utängyärtottat,es nem müködött a PDC többet,soha sem sipolt. Diagnosztika nem talält hibät. Ma kicsereltem a bal szelsöt a bal közepsövel,es läss csodät azota minden ok.



lantika Elküldve: 2015-06-21 19:31 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.

lantika Elküldve: 2015-06-21 19:21 Szívócsonk-pillangószelep

systems írta: Sziasztok.
Új vagyok nálatok,
Azt szeretném kérdezni hogy melyik vakdugó lenne jó a szívócsonkba a 22mm es vagy a 32 mm es. Műanyag vagy alu lenne a jó?
Auto: BMW 530xd E61 2006

Köszönöm.





22 mm-es a 4 hengeresbe megy a 32 mm-es a 6 hengeresbe. Szerintem mindegy,hogy alu,vagy müanyag.

lantika Elküldve: 2015-06-21 15:37 bmw diagnosztika

"ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.