lantika Elküldve: 2015-06-23 13:59 BMW kulcsok
lantika Elküldve: 2015-06-23 13:59 BMW kulcsok
lantika Elküldve: 2015-06-22 22:04 újonc kérdései :)
gyorfimiki írta: Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy mi annak a kép közepén látható két U alakú alkatrésznek a neve amelyet 1-1 csavar rögzít?
Van egy kis olajfolyásom azon a részen.
Köszi!
https://www.google.hu/search?q...B800%3B600
lantika Elküldve: 2015-06-22 21:20 BMW kulcsok
Motorok22 írta: Köszi!
Az nem segít!
lantika Elküldve: 2015-06-22 20:14 BMW kulcsok
Motorok22 írta: Sziasztok!
Valaki járt már így???
E61 Kulcs nem mindíg fordúl el a gyújtáskapcsolóban!!!
Megoldás???
Köszönöm előre is!
lantika Elküldve: 2015-06-22 20:14 Centrálzár vezérlő, grundmodul
m87z írta: Hali!
Tudja valaki esetleg, hogy e91-nél lehet-e valamilyen módon programozni/beállítani/, hogy amikor kiszállok az autóból és bezárom akkor az összes ablakot felhúzza automatán?
Köszi!
lantika Elküldve: 2015-06-22 19:04 bmw diagnosztika
YELLOW írta: azért értetlen számomra az egész, hogy elvileg nem aktív az állapot megjegyzés, mégis megjegyzi. marhára nem értem már. sok mintha pont fordítva működne. ha aktív, akkor nincs... ill. fordítva....
lantika Elküldve: 2015-06-22 18:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta: faxom Bitu kolléga zaklatására elkezdtem kontárkodni a gépbe. NCS Expert. mellé nyúltam szóval sok mindent lenullázott, újra kellett állítgatnom egy rakat mindent. megint rá kellett jönnöm, hogy totál nem egyértelműek ezek a német dolgok, aki nem tudja valami megoldó kulcs alapján mi micsoda, annak nagyon sok időbe kerül mire rájön.
na de a kérdés!lehetségez az, hogy a légzsák vezérlőhöz azért nem férek hozzá, mert le van húzva az anyós oldali ülésfoglaltságérzékelő csatija? lusta voltam kipróbálni, visszadugni, így is sok időt eljátszottam. igazából úgy tűnik az nem is resetelődött, mert nem dobja a légzsákot hibásnak, vagyis a foglaltság érzékelőt.
és azt tudja valaki, hogy amire visszaáll ilyenkor, az miylen beállítás. a full gyári, vagy ahogy kérték az autót, egy elmentett nem írható memóriából húzza elő? mert nekem úgy tűnik.
köszmá a választ!
lantika Elküldve: 2015-06-22 12:01 bmw diagnosztika
YELLOW írta:lantika írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:lantika írta:YELLOW írta:lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"
Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.
és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?
A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.
állandóan az AUC szenzorral jössz hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent.
Pontosan.
Nem jol ertetted. Ällandoan bekapcsolt klimapanellel järok. Az AUC csak ritkän van bekapcsolva. Viszont ha lekapcsolom a klimapanelt ugy ahogy irtad,akkor ha leveszem gyujtäsrol bezärodik,räteszem gyujtäsra akkor kinyilik.
na így már világos. (amúgy durva, hogy ezt face to face simán értenénk egymás között, de így leírva mindig olyna érzésem van, mintha fogyatékosként beszélgetnénk egymással. vagy rosszul fejezzük kimagunkat, vagy nem értjük a másikat)
így viszont fura, hogy aktív beállítás esetén zár le. én pont úgy gondolnám (tudni nem tudom), hogy aktívra kellene nyílnia. hisz maga a funkció is nyitásról szól, tehát ha aktív, akkor nyílik.
lantika Elküldve: 2015-06-22 11:46 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta:polyszi írta:Pocses írta:polyszi írta:Robin68 írta:polyszi írta: Sziasztok!
1,5 hónapja vagyok e46 tulaj és olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy hihetetlen mód erőtlen az autóm. Mikor vettem is már ilyen volt, de vétel első utam egy szerelőhöz vezetett, aki átnézte az autót, de erre utaló hibát nem talált, csupán annyit, hogy még sosem volt üzemanyagszűrő cserélve. Ezt megvettem és ki is cseréltem, de semmi sem változott.. egy 1.6 benzines bmw-ről beszélünk, amit 116 lóerős.. Értem én, hogy az 1400 kilóhoz ez elég gyatra, de előtte egy 1.4-es leonom volt, ami 75 lóerő és 1200kg mégis kb állva hagyná az autóm.. Pályán a 130-at sem tudom vele tartani, mert egy húzósabb emelkedőnél csökken a sebesség.. 3 lehetőségre gondoltam: Üzemanyagpumpa: 2x előfordult még a régi üzemanyagszűrő használatakor, hogy nem működött és nem indult be az autó..Egyszerűen nem kapott benzint.. sok játszásra beröffent és aztán működött.. valószínű kezdi megadni magát a rossz üzemanyagszűrő miatt. De nem hinném, hogy ez a probléma, mert fogyasztásom az van.. Városba 10 liter, ami szerintem borzalmas, ahhoz képest, hogy padlógáznál ömlik az üzemanyag és nyomaték és lóerő sehol.. Ezért maradt két gondolatom légtömegmérő és lambdaszonda.. Kérdésem az lenne, hogy hogyan tudom kizárni egyiket és másikat? EML nem világít és hibakódom nincs.. Gépen megnéztük és régebben volt egy lambdahiba, amit kitöröltek, de azóta nem dobta be újra.. Vagy lehetséges rossz nyomon járok és esetleg más okozza ezt az erőtlenséget. Bocsánat előre is a kisregényemért. Köszönöm szépen előre a segítséget.
sok játszásra beröffent és aztán működött.. -Üzemanyag pumpa csere megoldja a problémát...
erőtlen az autóm -kartergáz csövek + szűrő csere
Légtömegmérő tisztítása, csövek ellenőrzése, hogy esetleg nem szív-e falsot valahol
Szerintem....
De van aki ért is hozzá, én csak tippelgetek...
Szűrő csere mindenhol megtörtént, de a dolog változatlan. Amennyiben falsot szív valahol az valóban tud ennyi teljesítmény kiesést okoz? Egyébként köszönöm, ezt is le fogom ellenőrizni.
Mit jelent, hogy erőtlen? Attól még leforog akár 6000 ig is simán? A fals levegő okozhat erőtlenséget, sőt alapjárat ingadozást vagy akár közbe-közbe motorleállást is.
Az alapjáratom tökéletes és igen elforog 6000ig is simán. Ahhoz tudnám a legjobban hasonlítani az erőtlenségét, mikor egy turbós autónál behal a turbó és onnantól kezdve nem megy az autó. Hiába nyomsz egy padlót csak érzed ömlik be az üzemanyag, de egyszerűen nem megy. Olyan az 1-es és kettes sebességem is, mint mikor 5ikben 60-nál megpadlózod.. Baromi lassan indul el az autó. Olyan érzésem van, mintha lenne vagy 70 lóerős és alig tudja mozgatni a kasztnit.
Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.
lantika Elküldve: 2015-06-22 11:42 bmw diagnosztika
Bitu79 írta:YELLOW írta:lantika írta:YELLOW írta:lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"
Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.
és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?
A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.
állandóan az AUC szenzorral jössz hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent.
Pontosan.
lantika Elküldve: 2015-06-21 20:22 Tolató radar
lantika Elküldve: 2015-06-21 19:31 bmw diagnosztika
YELLOW írta:lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"
Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.
és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?
lantika Elküldve: 2015-06-21 19:21 Szívócsonk-pillangószelep
systems írta: Sziasztok.
Új vagyok nálatok,
Azt szeretném kérdezni hogy melyik vakdugó lenne jó a szívócsonkba a 22mm es vagy a 32 mm es. Műanyag vagy alu lenne a jó?
Auto: BMW 530xd E61 2006
Köszönöm.
lantika Elküldve: 2015-06-21 15:37 bmw diagnosztika