lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2015-06-21 11:36 Ajtó

Baci írta: Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani,hogy e46-nál megegyezik-e az első ajtó touringnál,illetve sedán-nál,vagy nem?
Illetve ha igen,mi a helyzet facelift előtt és után?
Előre is köszönöm,ha válaszol valaki.


Touring,Limo elsö ajto tök ugyan az,es nincs elteres a facelift elötti es faceliftes között.

lantika Elküldve: 2015-06-20 20:17 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!!
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy.


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani.


Lantika annyira szeretnélek megkérni,hogy linkeld már be ide azokat a fórumokat kérlek.
Én juszt nem találtam erről semmit az egész neten :/
Gondolom,hogy akkor meg is osztanád velünk ezeket a fórumokat.
Nekem BMW szakszervízben sem tudták megmondani a pontos működését.Valaki szerint ez így jól működik.Őszerinte ugye ott a pollenszűrő,és ugye pont,hogy így nem lesz dohos az autó.Direkt nyit ki.Csak szeretnék rájönni az igazságra végre.Elég régóta bosszant ez a dolog.
Előre is köszönöm a linkeket.






A link neve A mäsodik oldalon van toväbbi 2 link,illetve inkäbb a 2-ik oldalon van reszletes leiräs a müködesröl.


Itt csak az AUC szenzorrol írnak. :/


Nem. AUC=Automatische Umluft Control mint funkcio. Egyebkent tudok neked programozni,de csak augusztus vegen leszek Komlon/Kaposväron.

Car/Key Memory-ban mit akarsz programozni?

"1.8 Car Memory - Heizung/Klima/Lüftung

* Key selective

0 aktiv
0 nicht aktiv

Für die Klimaanlage kann Key Memory aktiviert oder deaktiviert werden. Bei Einstellung "aktiv" werden Temperatur- und Gebläseeinstellungen und Klimafunktionen (AUC, Umluft, Klappen, Defrost) schlüsselspezifisch gespeichert.
E39, E53 - nicht E38, E46, E52, R50, R53
* Klappen – Umluftmemory

0 aktiv
0 nicht aktiv

Die Umluftfunktion wird nach Neustart beibehalten. Die Funktion ist unabhängig vom verwendeten Schlüssel.
E38, E39, E46, E53 - nicht E52, R50, R53
* Kühlleistung

0 Normal
0 Heißland

Die Klimasteuerung kann normal oder wie für Heißlandausführung gewählt werden. Bei Einstellung Heißland ist eine erhöhte Kühlleistung durch entsprechende Gebläseleistung und Klappensteuerung verfügbar.
E38, E39, E46 - nicht E52, E53, R50
* Automatische Heckscheibenheizung

0 aktiv
0 nicht aktiv

Das automatische Einschalten der Heckscheibenheizung ab einer Außentemperatur niedriger 3.5 Grad Celsius kann aktiv oder nicht aktiv geschaltet werden.
E46"

lantika Elküldve: 2015-06-20 11:14 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!!
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy.


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani.


Lantika annyira szeretnélek megkérni,hogy linkeld már be ide azokat a fórumokat kérlek.
Én juszt nem találtam erről semmit az egész neten :/
Gondolom,hogy akkor meg is osztanád velünk ezeket a fórumokat.
Nekem BMW szakszervízben sem tudták megmondani a pontos működését.Valaki szerint ez így jól működik.Őszerinte ugye ott a pollenszűrő,és ugye pont,hogy így nem lesz dohos az autó.Direkt nyit ki.Csak szeretnék rájönni az igazságra végre.Elég régóta bosszant ez a dolog.
Előre is köszönöm a linkeket.






A link neve A mäsodik oldalon van toväbbi 2 link,illetve inkäbb a 2-ik oldalon van reszletes leiräs a müködesröl.

lantika Elküldve: 2015-06-20 08:43 Klíma automatika hiba

Papika írta: Sziasztok!

Egy kerdesem lenne, lehet hogy hulye kerdes de rendkivul erdekel! Klima nelkuli autoban beszerelheto-e a digitalis klima vezerles illetve mukodo kepes-e ? Termeszetesen nem a klimat szeretnem vele vezerelni hanem a futest, mert a tekergetos megoldas nem valami esztetikus a szamomra!

Elore is koszonom a valaszotokat!


Persze be lehet. De a müszerfal mögötti resze,az ugy nevezett fütesbox csak klimäsban van a digitälishoz. Ha azt szeretned,hogy müködjön is,akkor ezt az alkatreszt is ki kell cserelned. Viszont ha kicsereled olyanra amit a digitälis kezelöpanel müködtetni tud,akkor mär benne van egy fel klima,es mär nem lesz ertelme ugy hagyni. Hidd el megeri betenni azt a klimät.

lantika Elküldve: 2015-06-19 16:23 Multikormány beszerelése utólag...

Fort írta: Üdv!

E39 multikormány jó lehet az E46-ba?
Egy ilyen egyszerű fajtára szeretném cserélni a régit







Igen,ez pont jo a tiedbe,mert ez is 2 käbeles legzsäkkal van. (duplainditos) Ehhez egy käbelkötegrere lesz szügseged. A käbel väsärläsänäl figyelj,mert dizelhez 2 fele van.

lantika Elküldve: 2015-06-19 14:30 Porlasztó

daflava írta: Rákerestem a kód alatti számsorra a neten, mindegyik kód alatt ugyanaz a számsor van.

0445110149

És a találatok alapján ez az autómba való tehát nem más autó porlasztóját rakták be.
Ha ez így van akkor már ötletünk sincs mi lehet a baj...

https://alkatreszek.hu/injekto...5110149_la


Ha a kodoläs utän sem jo,akkor talän lambdaszonda,viszont ha a szerelö nem tudja kodolni,akkor az nem szerelö,hanem barkäcsolo. Akkor inkäbb vidd be a BMW szervizbe,vagy egy BOSCH szervizbe.

lantika Elküldve: 2015-06-19 10:38 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta: Esetleg abban segíthetnétek,hogy mit kéne csinálnom,hogy becsukódjnak akkor nálam is.

Yellow a te klímapaneled a 10 gombos ugye.Nekem a 12 gombos van.Lehet ez is befolyásolja?
Lantikának is a 10 gombosa van.
Kgr-nek pedig nem tudom,mert nincs a galériájában erről kép.

Nekem ez a fajta van benne:

http://www.amazon.com/BMW-heat...B00AEI87IA

2003 után gyártott e46-osokban van az újfajta klímapanel amúgy.












Semmi különbseg nincs,csak mäshogy nez ki, es räadäsul az enyem 11.11.2004-ban keszült Regensburgban.




De egy kül. van a kettő között,amiről tudok.

Az ujabbik ugye tudja h. automatán induljon e a szellőztetés,csak fel kell kódolni.

Itt egy fórum róla:

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=825274




Akkor veszek bele egy ujat,mivel evjärat szerint az enyemhez az järna.

lantika Elküldve: 2015-06-19 10:29 Mi lehet a baj?

David8985 írta: Hali
lenne egy olyan problémám hogy egyik pillanatrol a másikra kivillant a légzsák és a biztonsági öv lámpám. Tudja valaki mi lehet a gond? Elvileg azt írja a fedélzeti hogy vigyem szervízbe a hiba elhárítása miatt.Az óta minden indításnál és út közben is jelez. Az övet hiába becsatolom akkor sem tünik el a lámpa. (Mentem az autoval oda értem a célhoz kb 5 perc mulva mikor ujra beinditottam már akkor be is kapcsolt a figyelmeztető lámpa)valaki tudja a megoldást vagy csak a szervíz segíthet?




Gyanitom,hogy a bizti öv feszitöjenek a csatija,vagy käbele halt be. A bizti öv csathoz tartozik a pirotechnikai övfeszitö,ami a legzsäk rendszerrel van összeköttetesben. Szerintem vidd el szervizbe,es elöször csak egy diagnosztikät csinältass,meg kerj egy ärajänlatot.

lantika Elküldve: 2015-06-19 10:22 Társalgó

lela írta:
Pocses írta: A múltkori szívósor levételekor vettünk észre egy kéteres stekkert ami csakúgy lógott lefele az önindító irányába, jó poros volt így biztosak voltuk benne, hogy nem mi húztuk le valahonnét. Van a bimmernél is gondolom akkor olyan, hogy előre be van az egyéb extra vezetékezve, csak éppen kiépítve nincs a verdában.



Kizártnak tartom hogy egy csatlakozót és a hozzá tartozó kábelt behúzták volna, ha benne van akkor valami tartozott hozzá, amit kivettek...


Vagy nem. Nem vettek ki semmit. Valoszinü egyes piacokon van benne valami ami a mäsik piacosban nincs viszont a käbel ugyan az. Vagy az is elöfordulhat,hogy volt egy kisebb vältozäs a motorterben gyärtäs közben,es ez a käbel vagy mär uj,es a hozzä tartozo valami csak kesöbb lett bevezetve,vagy ez egy regi käbel es a csati ellendarabja mär kifutott.

lantika Elküldve: 2015-06-18 21:16 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Esetleg abban segíthetnétek,hogy mit kéne csinálnom,hogy becsukódjnak akkor nálam is.

Yellow a te klímapaneled a 10 gombos ugye.Nekem a 12 gombos van.Lehet ez is befolyásolja?
Lantikának is a 10 gombosa van.
Kgr-nek pedig nem tudom,mert nincs a galériájában erről kép.

Nekem ez a fajta van benne:

http://www.amazon.com/BMW-heat...B00AEI87IA

2003 után gyártott e46-osokban van az újfajta klímapanel amúgy.











Semmi különbseg nincs,csak mäshogy nez ki, es räadäsul az enyem 11.11.2004-ban keszült Regensburgban.

lantika Elküldve: 2015-06-18 20:54 Társalgó

lantika Elküldve: 2015-06-18 20:17 bmw diagnosztika

Itt egy leiräs
lela írta:
lantika írta:

Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani.


Szia!

Erről a szenzorról tudnál betenni képet hogy hol helyezkedik el. Megnézem a hétvégén én is hogy hogyan működik ez a csappantyú, meg a szenzort is lecsekkolnám.


lantika Elküldve: 2015-06-18 19:57 Adagoló

Bluesman írta:
lantika írta:
Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?


Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.


Csak nem Oldenburg mellett vagy?

lantika Elküldve: 2015-06-18 19:55 320d Motor

rolcsikae írta:
szotakdavid írta:
rolcsikae írta: Sziasztok!
E46 320d melegen nehezen indul.
Porlasztók elvileg jók, izzítógyertyák ujjak. Az autó mielőtt ezek cserélve lettek volna ugyanezt csinálta. Mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítséget!



Porlasztó!!!!!


nagynyomású szivattyú nem lehet?


Porlaszto csere utän kodolni kell.

lantika Elküldve: 2015-06-18 14:18 Adagoló

Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?