lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2015-06-18 14:17 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!!
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy.


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani.

lantika Elküldve: 2015-06-17 21:12 Porlasztó

daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.

de ahoz ki kel venni nem hogy megnézd a porlasztott hogy milyen?



Én nem tudom, azt írom le amit megértettem meg láttam a szerelőnél. Levette a motortér burkolatot, és onnan valahonnan olvasta le a kódokat. Meg is van mind a 4. És akkor láttuk hogy a gépbe teljesen más kód van írva, már amelyiknél megmutatta.
Azt mondta hogy nem teljesen biztos(bár valószínű) hogy bármelyik porlasztónak baja van, mert így a számítógép teljesen más adatokat kap mint a valóság, és ez is okozhatja a problémát. Az autó kb 1 éve van meg és már megvételkor ilyen volt.



nekem is jól fogyaztott de amikor oda léptem neki füstölt egy kicsit.egy hete tropára ment az adagolóm 250 ezer.mondom a szerelönek nézze meg a porlasztokat is azt mondja 160 báron nyit megvan kopva egy kicsit 13500db -ja mind a 4 porlasztó csucsot kicseréltetem holnap megtudom milyen lesz a kocsi kiprobálom.


Én 1 éve így megyek amikor először elmondtam a tüneteket a szerelőnek ő is adagolót mondott(hát mondom remek), aztán másnak odavittem az autót és akkor már azt mondta, hogy ez nem az lesz hanem valószínűleg porlasztó, mert ez már egy újabb típusú motor, elvileg sokkal megbízhatóbb mint a régebbi 2000-esek. Csak ugye nem tudjuk megnézni a porlasztó értékeit.



Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.


lantika Elküldve: 2015-06-17 11:44 Navi pozíció probléma

e46-330i írta:
lantika írta:
e46-330i írta:
lantika írta:
e46-330i írta: Üdv urak! Rég nem írt ide senki de megpróbálom, hátha olvassa vki...
e46 mk4 business radio navi. Kb. 20 km- el arrébb irja az aktuális pozíciót mint a valós, és úgy is navigál mintha máshol lennék...
A lent leírtak ( akku le, kábelmozgatás a rechnernél, firmware update) nem segített.
Ötlet?
Köszi


Naci antenna haldoklik. A jobb felsö sarokban van a navi szämära läthato mühold? Probäld ki mäsik antennäval.


Szia. "Kis"navi, monochrom, business. Tehát nem látni a müholdkapcsolatot. Limoba hol van az antenna? A rechnerböl kijövö kábel belemegy a k.korbácsba, nem tom lekövtni, mintha elöre menne...100€ egy új antenna, csak kipróbálni nem szívesen vennèk egyet. Van navi a telefonomon, csak szeretem ha minden müködik a kocsiban.


Ugy tudom a kalaptarto alatt van. 100€??? Annyiert 5-6 db-ot veszel. 11€
15€
14€


Köszi, de ezek bontottak...
http://de.bmwfans.info/parts-catalog/65908375944
Az új tényleg 100€ körül van. Megnézem holnap a kalaptartó alatt, lehet csak kontakt hiba.


Egyebkent jo hozzä a nem gyäri is,azt talältam 10-15€ között ujat. Csak a csatlakozora kell figyelni.

lantika Elküldve: 2015-06-16 20:38 világításmodul programozása

Rorybreaker írta:
lantika írta:
Pitykoo írta:


INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.



Köszi, ezt megnézem majd!
És frissíteni lehet ezt?!


Elwileg lehet,de mi földi halandok erre keptelenek vagyunk. INPA,WINKFP es tärsai nem jätszanak ebben az esetben. Aki profi az tud ilyet csinälni. Rögtön az elsö kerdesem,hogy honnan szerzed be az ujabb SW-t? Mert azt nem fogja a BMW nyilvänossägra hozni az tuti.[/quote]

Felejtsétek el ezt a sok szart. BMWScanner és kész.[/quote]

Tök mindegy milyen program,ha a kapcsolo nem tudja,akkor nem lehet programozni. SW update meg nagyon nehez.
Mindemellett tökeletesen elegedett vagyok az INPA+NCS pärossal.

lantika Elküldve: 2015-06-16 20:34 Navi pozíció probléma

e46-330i írta:
lantika írta:
e46-330i írta: Üdv urak! Rég nem írt ide senki de megpróbálom, hátha olvassa vki...
e46 mk4 business radio navi. Kb. 20 km- el arrébb irja az aktuális pozíciót mint a valós, és úgy is navigál mintha máshol lennék...
A lent leírtak ( akku le, kábelmozgatás a rechnernél, firmware update) nem segített.
Ötlet?
Köszi


Naci antenna haldoklik. A jobb felsö sarokban van a navi szämära läthato mühold? Probäld ki mäsik antennäval.


Szia. "Kis"navi, monochrom, business. Tehát nem látni a müholdkapcsolatot. Limoba hol van az antenna? A rechnerböl kijövö kábel belemegy a k.korbácsba, nem tom lekövtni, mintha elöre menne...100€ egy új antenna, csak kipróbálni nem szívesen vennèk egyet. Van navi a telefonomon, csak szeretem ha minden müködik a kocsiban.


Ugy tudom a kalaptarto alatt van. 100€??? Annyiert 5-6 db-ot veszel. 11€
15€
14€

lantika Elküldve: 2015-06-16 09:30 Navi pozíció probléma

e46-330i írta: Üdv urak! Rég nem írt ide senki de megpróbálom, hátha olvassa vki...
e46 mk4 business radio navi. Kb. 20 km- el arrébb irja az aktuális pozíciót mint a valós, és úgy is navigál mintha máshol lennék...
A lent leírtak ( akku le, kábelmozgatás a rechnernél, firmware update) nem segített.
Ötlet?
Köszi


Naci antenna haldoklik. A jobb felsö sarokban van a navi szämära läthato mühold? Probäld ki mäsik antennäval.

lantika Elküldve: 2015-06-15 21:50 Centrálzár vezérlő, grundmodul

banditosz001 írta:
andrew írta:
banditosz001 írta:
lantika írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Nemrég elkezdte a kocsi azt produkálni hogy a kulcson lévő gombbal nem nyit ki csak bezárja az ajtókat.Néha jó volt de általában nem.Kulccsal való nyitásra reagált csak volt úgy hogy magától vissza is zárt ahogy elfordítottam a kulcsot, valamikor meg csak úgy magától bezárt :S Elvittem egy elektromos emberkéhez aki elvileg ért ezekhez, meg kifejezetten a bmw-hez. Szerinte grundmodul csere kell...hozott is egy bontottat, beletette de elmondása alapján sehogysem tudta rátanítani a kulcsot,nekem pedig ez az egy van a kocsihoz sajna..ezután mondtam neki hogy akkor régi modul vissza és hagyjuk egymást békén.Tehát hiba megmaradt.
Aztán vettem két új relét és kicsréltettem szakszerűen szépen a gm modulban őket.Visszaraktuk a modult,ezután nem ismerte fel a kulcsot, de rá tudtam tanítani elsőre.Gondoltam én mostmár minden happy és jó lesz de nem:
Most nem csinálja azt hogy magától visszazár meg hasonló hülyeségeket,de nem is nyit ki mindig csak mondjuk többször mint eddig
Van hogy a kinyit gombra semmi nem történik, de van olyan hogy a belső lámpát felkapcsolja de nem nyit ki nem is ad semmilyen hangot se semmi.Ha sokáig próbálkozom általában kinyitja...általában..
A kulcsot még nem szedtük szét csak le lett tesztelve hogy mindhárom gomb megnyomására ad le jelet,mondjuk azt nem tudom h normális-e hogy a nyitásnál csak egy rövid jelet ad a másik kettőnél pedig sokkal hosszabbat(haver tesztelte egy biztonságtechnikai cégnél ilyen sípoló valamivel )
A hosszú lerás után jó lenne valami hasznos válasz.
Köszi!


Akkor most szakszerüen szedd szet a kulcsodat es szakszerüen csereld ki az akkut ami benne van.

A következő ez lesz, úgyis új ruhába kell öltöztetni mert kissé viseltes már..
De ez szerinted meg fogja oldani a problémát?
Jah am most jöttem haza és most azt produkálta hogy nem akart nyílni egyáltalán majd kulccsal kinyílt aztán megálltam mégegyszer és utána szépen kinyílt távirányítóval csak amikor már elindultam vele akkor vettem észre hogy jéé de meleg van, alaphelyzetbe került a klíma :S..na innentől már nem értem a dolgot..


még ez is lehet a hiba de én még nem javítottam ezt
nekem is rossz. távirányítóval egyáltalán nem nyitja vezető oldalit. csak kulccsal de van hogy visszazár

Huh, na ezt én se csinálnám meg magamnak.De remélem nem ez lesz a baja,mondjuk nekem egyik ajtót se nyitja ki nem csak a vezetőoldalival szórakozik meg kulccsal tökéletesen nyílik mindegyik.Jó lenne már valami "tényleges" megoldás


Ez pedig szög egyszerü müvelet. De kezd el a kulccsal azt egyszerübb müteni.

lantika Elküldve: 2015-06-15 21:47 világításmodul programozása

Pitykoo írta:


INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.

[/quote]

Köszi, ezt megnézem majd!
És frissíteni lehet ezt?![/quote]

Elwileg lehet,de mi földi halandok erre keptelenek vagyunk. INPA,WINKFP es tärsai nem jätszanak ebben az esetben. Aki profi az tud ilyet csinälni. Rögtön az elsö kerdesem,hogy honnan szerzed be az ujabb SW-t? Mert azt nem fogja a BMW nyilvänossägra hozni az tuti.

lantika Elküldve: 2015-06-15 19:51 világításmodul programozása

Pitykoo írta:
lela írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyat nem lehet programozni, hogy ha nem kapcsolom rá a tompítottat akkor mondjuk 80km/h-ás sebességnél adjon valami hangjelzést?!

Ill. ezt hogy lehet felprogramozni, mit keressek hogy csak pöccintésre villanjon párat az index??!
Előre is köszi!


ALSZ a vezerlö röviditese,es ezt kell keresni illetve ätirni:

CYCL_TI_BLK
dreimal <--- ez alapbol einmal


Köszi!
Ez az index beállítása?!


igen. a másik nem állítható, amit kérdeztél.


Az enyémbe van világítás automatika 2 ködlámpa+MF fényerő+lámpamagasság állító de sajna nem találtam benne ezt a beállítást!


Akkor regebbi a kapcsolod,ugyan ugy mint ahogyan nekem.Enyemet sem lehet programozni.


Köszi!
Pedig jó lett volna...


Erre az indexes dologra kíváncsi lennék, valaki megerősíthetné (kempelen, Tano) hogy pl az én autómban ezt be lehet e állítani.Én azt gondolom ez az e46-ban nincs benne, de lehet tévedtem. Ti mivel próbálkoztatok: NCS expert??



Hali! Én azzal néztem meg és nem találtam ilyet benne!
Viszont nem tudom, hogy nem e lehetne frissíteni valahogy a modult,hogy tudja??!


INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.

lantika Elküldve: 2015-06-15 18:31 Akkumulátor

sutius írta:
lantika írta: Azt eddig is tudtam,hogy az aksim a veget järja,de most egy het älläs utän nem indul a kocsim. Szerintetek asszony 1.0-äs corsäjärol sikeresen rä tudok bikäzni,vagy eselytelen arrol a kicsi aksirol (Illetve motorrol)?

szerintem igen, de a Corsa motorja mindenképp járjon mert másképp esélytelen....


Sikerült. Corsa motorja järt,de ez egyertelmü szämomra,hogy järnia kell. Neten olvastam,hogy nagyon kicsi aksirol nem lehet nagyot bikäzni,ezert kerdeztem.
Tulajdonkeppen ez azt jelenti,hogy novemberig van idöm aksit venni

lantika Elküldve: 2015-06-15 18:00 Akkumulátor

Azt eddig is tudtam,hogy az aksim a veget järja,de most egy het älläs utän nem indul a kocsim. Szerintetek asszony 1.0-äs corsäjärol sikeresen rä tudok bikäzni,vagy eselytelen arrol a kicsi aksirol (Illetve motorrol)?

lantika Elküldve: 2015-06-15 17:55 Centrálzár vezérlő, grundmodul

banditosz001 írta: Sziasztok!
Nemrég elkezdte a kocsi azt produkálni hogy a kulcson lévő gombbal nem nyit ki csak bezárja az ajtókat.Néha jó volt de általában nem.Kulccsal való nyitásra reagált csak volt úgy hogy magától vissza is zárt ahogy elfordítottam a kulcsot, valamikor meg csak úgy magától bezárt :S Elvittem egy elektromos emberkéhez aki elvileg ért ezekhez, meg kifejezetten a bmw-hez. Szerinte grundmodul csere kell...hozott is egy bontottat, beletette de elmondása alapján sehogysem tudta rátanítani a kulcsot,nekem pedig ez az egy van a kocsihoz sajna..ezután mondtam neki hogy akkor régi modul vissza és hagyjuk egymást békén.Tehát hiba megmaradt.
Aztán vettem két új relét és kicsréltettem szakszerűen szépen a gm modulban őket.Visszaraktuk a modult,ezután nem ismerte fel a kulcsot, de rá tudtam tanítani elsőre.Gondoltam én mostmár minden happy és jó lesz de nem:
Most nem csinálja azt hogy magától visszazár meg hasonló hülyeségeket,de nem is nyit ki mindig csak mondjuk többször mint eddig
Van hogy a kinyit gombra semmi nem történik, de van olyan hogy a belső lámpát felkapcsolja de nem nyit ki nem is ad semmilyen hangot se semmi.Ha sokáig próbálkozom általában kinyitja...általában..
A kulcsot még nem szedtük szét csak le lett tesztelve hogy mindhárom gomb megnyomására ad le jelet,mondjuk azt nem tudom h normális-e hogy a nyitásnál csak egy rövid jelet ad a másik kettőnél pedig sokkal hosszabbat(haver tesztelte egy biztonságtechnikai cégnél ilyen sípoló valamivel )
A hosszú lerás után jó lenne valami hasznos válasz.
Köszi!


Akkor most szakszerüen szedd szet a kulcsodat es szakszerüen csereld ki az akkut ami benne van.

lantika Elküldve: 2015-06-15 08:22 világításmodul programozása

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyat nem lehet programozni, hogy ha nem kapcsolom rá a tompítottat akkor mondjuk 80km/h-ás sebességnél adjon valami hangjelzést?!

Ill. ezt hogy lehet felprogramozni, mit keressek hogy csak pöccintésre villanjon párat az index??!
Előre is köszi!


ALSZ a vezerlö röviditese,es ezt kell keresni illetve ätirni:

CYCL_TI_BLK
dreimal <--- ez alapbol einmal


Köszi!
Ez az index beállítása?!


igen. a másik nem állítható, amit kérdeztél.


Az enyémbe van világítás automatika 2 ködlámpa+MF fényerő+lámpamagasság állító de sajna nem találtam benne ezt a beállítást!


Akkor regebbi a kapcsolod,ugyan ugy mint ahogyan nekem.Enyemet sem lehet programozni.

lantika Elküldve: 2015-06-14 16:25 EWS+Kulcs...

BZolie46 írta: Sziasztok

Nemrég vettem egy e46 touringot,és sajna csak egy darab kulcsot kaptam hozzá.Szeretnék egy másikat is hogyha az eredeti megdöglik legyn egy pótkulcs,a kérdésem hogy ha ebayen megveszem a nyers kulcsot és a többi apróságot akkor rá tudom tanítani a kocsira?
köszönöm a válaszokat


EWS-t nem tudod häzilag megcsinälni tehät az auto nem fog indulni. Központi zärat nyitni-zärni fogja ha betanitod.

lantika Elküldve: 2015-06-12 22:18 világításmodul programozása

Pitykoo írta: Hali!
Olyat nem lehet programozni, hogy ha nem kapcsolom rá a tompítottat akkor mondjuk 80km/h-ás sebességnél adjon valami hangjelzést?!

Ill. ezt hogy lehet felprogramozni, mit keressek hogy csak pöccintésre villanjon párat az index??!
Előre is köszi!


ALSZ a vezerlö röviditese,es ezt kell keresni illetve ätirni:

CYCL_TI_BLK
dreimal <--- ez alapbol einmal