lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2015-06-12 20:54 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: 3-at,vagy 5-öt villano iränyjelzö modul ha valaki nem tudja a LSZ-t programozni es nagyon vägyik a tippblink funkciora.


ennyiért bárki beállítja, aki tud programozni LSZ-t
egyébként faternak az OFF autója így van beállítva és nem használja sose. anno sokat vezettem, használtam.
viszont nekem Bömcikén, hogy addig klattyog, amig úgy tartom. nekem így sokkal jobban bevállt. és még 90°-os kanyart is tudok vele csapni, hogy közben úgy tartom. tudom egyszerűbb volna ha bebillenteném rendes állásba, de nekem annyira bejön így. szóval nekem nem kellenne 3 villanás pöccintésre téma.



Persze akär 2 sörert is be lehet ällittatni,amennyiben a LSZ tudja ezt a funkciot. Ha nem tudja akkor jön a keresgeles a bontokban,vagy uj alkatresz 200€-ert. Ez inkäbb azoknak jo,akiknek nem lehet programozni a tippblink funkciot. Mint pl nekem nem lehet,nincs ilyen lehetöseg. (regi a LSZ-em)


az meg hogy? neked 2004-es az autó. az enyém 2002 és tudja. pedig gyári LSZ van benne.


Van vilägitäs automatika a tiedben+2 ködlämpa+MF fenyerö+lämpamagassäg ällito?


aha. akkor azért.


Valoszinü enyemböl tul sok volt raktäron,es kesön futott ki. A tied meg sürübben hasznält es hamarabb fogyott el.

lantika Elküldve: 2015-06-12 20:50 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: 3-at,vagy 5-öt villano iränyjelzö modul ha valaki nem tudja a LSZ-t programozni es nagyon vägyik a tippblink funkciora.


ennyiért bárki beállítja, aki tud programozni LSZ-t
egyébként faternak az OFF autója így van beállítva és nem használja sose. anno sokat vezettem, használtam.
viszont nekem Bömcikén, hogy addig klattyog, amig úgy tartom. nekem így sokkal jobban bevállt. és még 90°-os kanyart is tudok vele csapni, hogy közben úgy tartom. tudom egyszerűbb volna ha bebillenteném rendes állásba, de nekem annyira bejön így. szóval nekem nem kellenne 3 villanás pöccintésre téma.



Persze akär 2 sörert is be lehet ällittatni,amennyiben a LSZ tudja ezt a funkciot. Ha nem tudja akkor jön a keresgeles a bontokban,vagy uj alkatresz 200€-ert. Ez inkäbb azoknak jo,akiknek nem lehet programozni a tippblink funkciot. Mint pl nekem nem lehet,nincs ilyen lehetöseg. (regi a LSZ-em)


az meg hogy? neked 2004-es az autó. az enyém 2002 és tudja. pedig gyári LSZ van benne.


Van vilägitäs automatika a tiedben+2 ködlämpa+MF fenyerö+lämpamagassäg ällito?

lantika Elküldve: 2015-06-12 20:47 Ciripelõ hang (Titkos menü)

zsotya88 írta: Sziasztok!

Nem tudom,hogy ez a legjobb topic,de nem találtam olyat ahová igazán illene. Itt a titkos menü volt a támpontom Szóval E36-nál (tudom tudom most majd megkapom ) a titkos menüt előhívva (nullázó tüske + gyújtáskapcsoló 1. pozíció) az előjövő adatok illetve sorszámok mit takarnak? Sehol sem találtam a neten olyan listát ahol össze lenne szedve,hogy melyik mit takar 1-6-ig írja nekem és nem tudom melyik mit jelent Nyilván tekert az óra,kétségem nem sok volt de szeretném tudni,hogy melyik menüpont mit takar

Tisztelettel: zsotya88


"1. Fahrzeug Infos (FGSTNR: Fahrgestellnummer, K No: Tacho-Kennzahl, BMWTNR: BMW-Teilenummer, CI: ?, DI: ?, BI: ?, DAT: Datum der Herstellung, HW: Hardwareversion, SW: Softwareversion, ZYL: Anzahl der Zylinder, M: ?, S: ?, CAN: CAN-Bus-Version, AEND: Änderungsnummer)
2. Combi Test (sehr eindrucksvoll)
3. Service Intervall Info (SI-L: ?, SI-Tage: Tage seit letztem Service-Intervall Reset)
4. Momentaner Verbrauch (VBR: Liter pro 100km, VBR: Liter pro Stunde)
5. Durchschnittlicher Verbrauch (RW-VBR: Liter pro 100km, RW: Reichweite)
6. Tankinhalt (TNK: linker Tankgeber/rechter Tankgeber/gesamt, TNKANZ: gesamter Tankinhalt)
7. Temperaturen (KTMP: Motortemperatur, N: Motordrehzahl, ATMP: Außentemperatur)
8. Momentane Geschwindigkeit
9. Aktuelle Bordspannung in Volt
10. Land /Sprache (0=Deutschland, 1=UK, 2=USA, 3=Italien, 4=Spanien, 5=Japan, 6=Frankreich, 7=Canada, 8=Australien)
11. ?
12. Ankunftszeit (VANK: Durchschnittsgeschwindigkeit, mit der die Ankunftszeit errechnet wird, ANK: Ankunftszeit)
13. Gong Test
14. Diag Information
15. I/O Ports
16. Öltemperatur
17. ?
18. ?
19. Entsperrung der Tests 03 - 18
20. Korrektur-Faktor Benzinverbrauch (ACHTUNG, nicht verstellen)
21. Reset"

Ha magyarul is szeretned.

lantika Elküldve: 2015-06-12 20:45 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta: 3-at,vagy 5-öt villano iränyjelzö modul ha valaki nem tudja a LSZ-t programozni es nagyon vägyik a tippblink funkciora.


ennyiért bárki beállítja, aki tud programozni LSZ-t
egyébként faternak az OFF autója így van beállítva és nem használja sose. anno sokat vezettem, használtam.
viszont nekem Bömcikén, hogy addig klattyog, amig úgy tartom. nekem így sokkal jobban bevállt. és még 90°-os kanyart is tudok vele csapni, hogy közben úgy tartom. tudom egyszerűbb volna ha bebillenteném rendes állásba, de nekem annyira bejön így. szóval nekem nem kellenne 3 villanás pöccintésre téma.



Persze akär 2 sörert is be lehet ällittatni,amennyiben a LSZ tudja ezt a funkciot. Ha nem tudja akkor jön a keresgeles a bontokban,vagy uj alkatresz 200€-ert. Ez inkäbb azoknak jo,akiknek nem lehet programozni a tippblink funkciot. Mint pl nekem nem lehet,nincs ilyen lehetöseg. (regi a LSZ-em)

lantika Elküldve: 2015-06-12 19:02 világításmodul programozása

3-at,vagy 5-öt villano iränyjelzö modul ha valaki nem tudja a LSZ-t programozni es nagyon vägyik a tippblink funkciora.

lantika Elküldve: 2015-06-12 16:31 Mi lehet a baj?

Rorybreaker írta:
lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt.

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ezek fényében elég vicces az avatarod


Valoszinü nem csak a kocsiddal van baj barätom. Ugy kezdtem,hogy volt egy F betüs OFF autom. Szerintem rajtad kivül mindenki aki olvasta az räjött,hogy egy Ford Focus 1.8 TDCi-röl van szo. Egyszerüen nem erte meg egy 11 eves autora 1300€-ot költeni,vagyis nekem nem erte meg.

lantika Elküldve: 2015-06-11 22:46 Karosszéria (javítás?)

Kaposvär környeken nem tud valaki egy nem lehuzos,nem dräga,normälis munkät vegzö autofenyezöt akire egy e46 ezüstmetäl motorhäztetö fenyezest rä lehet bizni?

lantika Elküldve: 2015-06-11 20:20 Mi lehet a baj?

csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt.

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.






lantika Elküldve: 2015-06-09 17:20 BMW navi

csbalu írta:
lantika írta: Következö problemära nem talälok megoldäst. MK3-at MK4-re csereltem,es a csere ota nincs TMC-m. Bekapcsolni nem tudom,minig OFF modban marad. Van erre valami megoldäs? TMC nekem fontos,mert sokat järok nemet,holland,belga,francia,angol,oszträk autopälyän,es ältaläban idöre megyek ezert nem szeretnek egy csunya dugoban 1-2-3 orät älldogälni.


Legfrissebb SW van rajta? mit ír a beállítások menüben jobb felül?

Üdv
Balu


4-1/00
de az sw verzio nem függ össze a TMC-vel

lantika Elküldve: 2015-06-09 12:23 BMW navi

Következö problemära nem talälok megoldäst. MK3-at MK4-re csereltem,es a csere ota nincs TMC-m. Bekapcsolni nem tudom,minig OFF modban marad. Van erre valami megoldäs? TMC nekem fontos,mert sokat järok nemet,holland,belga,francia,angol,oszträk autopälyän,es ältaläban idöre megyek ezert nem szeretnek egy csunya dugoban 1-2-3 orät älldogälni.

lantika Elküldve: 2015-06-08 18:30 Elektromos ablak tanítás ????

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
ZirK írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
ZirK írta: Sziasztok!
Tegnap vettem egy 323i e46 paripát és olyan problémám van, hogy a hátsó ablakok nem reagálnak egyik gombra sem. Ha kulcsal nyitom őket akkor is csak a két első és a napfénytető nyílik. Előző tulaj sem tudja miért és mióta csinálja ezt.Nem hiszem, hogy a motorok haltak le és nagyon remélem hogy nem GM probléma.
Van ötletetek mi lehet a gond?


szia,
Ez pedig elég GM gyanús. Ha nem akarod kivenni, legalább diaggal kérdezzétek le a GM-et, hogy mi a cikkszáma és egyáltalán rajta van-e a hátsó ablakok SA kódja.

Azért nézd meg a 71-es számú biztosítékot, van-e benne biztosíték és ha van, akkor jó-e. Ez legyen, az első lépés, ha eddig nem nézted meg.

De még hibakódot is találhattok rajta.


vagy lehet csak középen ki lett cserélve a váltókeret, vagy esetléeg elkezdődött egy ablak projekt, vagy egy LOW-os GM került bele, mert nem akart nyitni vagy zárni az ajtó


Köszönöm a gyors vàlaszt!
Az első volt a biztosíték amit menéztem, de az jó. A màsodik a fórum
Ez egy idős bàcsié volt, aki nem nagyon cserélgetett ilyet hogy vàltó keret. Jövőhéten egy ismerőssel rádugjuk egy laptopra.


inpa progival lehet működtetni az ablakot. ha úgy megy, akkor a kapcsolóval lesz gond. ha nem megy úgy sem, akkor motortól visszafelé bármi, de furcsa, hogy egyik hátsó sem megy, így valahol a GM környékén keresgélnék, mint relé. vagy az öreg letiltatta az ablakot hátul, ha véletlen megnyomná, nehogy leengedve maradjon. ezt is el tudom képzelni.
attól, hogy öreg emberé volt, még egy szervízbe simán kibaxhattak vele. külföldön sem jobb a helyzet, valakinek kellett egy High-os GM mondjuk, aztán lehet simán kicserélték. mer az öreg lehet úgysem veszi észre.


A kapcsolókat kiszűrhetjük ha az első viszi, a hátsó nem és/vagy fordítva. De ha sem elöl, sem hátul nem viszi, akkor nem kell inpa hozzá hogy tudjuk, hogy nem a kapcsolókkal lesz a gond... négy kapcsoló tönkremeneteléhez nagy átok kell.



kb ezt írtam a motorhoz, csak ezt már lusta voltam leírni vagyis utaltam rá, csak hülyén...


Es ha a hätso ablak reteszelö kapcsoloja ment csak tönkre a vezetö oldalon???

lantika Elküldve: 2015-06-08 18:24 Elektromos ablak tanítás ????

gabi87 írta: Sziasztok!

Lehet valahogy tanítani a napfénytetőt is, úgy mint az ablakot? A gond az hogy nem jó a zárt pozíciója. Ha hátra húzom a tetőt, nagyot koppan végállásnál, mert tovább akarja húzni a motor. Ha előre húzom nem zár be rendesen. Előre buktatni se tudom mert nem emeli ki rendesen.
Viszont a fő baj, ha bezárom a kocsit a hátsó részénél besüllyed és kicsit nyitva marad.
Lehet a kiindulási 0 pozíció nem jó, de lehet valahogy végállást vagy zárt állást tanítani?


Igy
Magyarul:
1-Gyujtäsra teszed
2-a bilentö gombot benyomod,es 15 mäsodpercig nyomva tartod
3-a tetöablak minden lehetseges iränyba el fog mozdulni,a gomb folyamatos nyomvatartäsakor

PDF

lantika Elküldve: 2015-06-08 18:09 Mi lehet a baj?

[quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"]
lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.


Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?


Ezt neked kell eldönteni. Kerdes mennyibe kerül egy javitäs,illetve mennyibe kerülne egy uj. Ha uj akkor gondolom gyäri,en utängyärtottat tuti nem vennek. Bontott meg zsäkbamacska,akkor inkäbb a jelenlegi felujitäsa.


hol lehet venni újat?pl bardi vagy unix?



Unix. Most hogy lättam az ärakat,szerintem egy felujitäs is elegendö lesz....

lantika Elküldve: 2015-06-08 18:04 Társalgó

lantika Elküldve: 2015-06-08 17:47 Mi lehet a baj?

[quote="kecsurobi"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"]
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.


Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?


Ezt neked kell eldönteni. Kerdes mennyibe kerül egy javitäs,illetve mennyibe kerülne egy uj. Ha uj akkor gondolom gyäri,en utängyärtottat tuti nem vennek. Bontott meg zsäkbamacska,akkor inkäbb a jelenlegi felujitäsa.