lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2016-04-19 12:21 Megvegyem? Vegyek ilyet?

gcrc írta: Sziasztok!

HAHU-ra felkerült egy coupe ami színre stimmel, beszéltem az eladóval és azt mondta külföldről behozott darab, valami az első futóműnél kopog amit szerint 8000 ft-ból cserélni lehet. Ezen kívül a hátsó lökhárítón van egy kisebb húzódás amit a képen is látni lehet, és az egyik ajtó belülről rozsdás kicsit. Tudnátok tanácsot adni, mire kéne még rákérdeznem és mit nézzek meg az autón ha ott vagyok? Illetve olyan szerelőt keresnék aki átnézni a kocsit mielőtt megveszem ha odáig jutok, Pesten belül kit ajánlanátok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10067047

Előre is köszi a segítséget!


Az ilyeneket soha nem ertettem. Ha 8 ezerböl ki lehet cserelni,akkor miert nem csereli ki? A vevö a proba utän rögtön mäs szemmel nezne a dolgot. Mond neki,hogy csereltesse ki ami kopog,es akkor megveszed 1288000 ft-ert. (+8000 az iränyärhoz kepest)

lantika Elküldve: 2016-04-19 11:34 Megvegyem? Vegyek ilyet?

m87z írta:
b_imi írta:
m87z írta:
b_imi írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó tetszett meg nagyon:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...k-10061730

Külső-belső állapota nagyon megnyerő.Kérdés hogy Ti hozzáértők láttok-e rajta vmit amit az átlag nem?Tényleg remek formának örvend friss olajcserével.
Kérdés h megbízható,hosszú távokra alkalmas Aból Bbe oda is érő autóról van-e szó.


Vagy még ez is tetszik:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-9997119

Tudom 1 millával több,de annyival jobb és megbízhatóbb is?

Előre is köszi FAN-ok!

Üdv.



Az elsőtől nem sajnálták a szilikont Az eleje, hátulja nem áll valami jól, ráadásul a fara mintha PS-el javítva lenne. A küszöbborítások is lógnak. Motortérben is van egy-két érdekes dolog...



A leírásban manuális 6 fokozatú sebességváltó szerepel, a képeken pedig csak 5 sebességes a váltó...tudom van belőle 5 sebességes is...




Az ablaktörlők alatti műanyag is elég gatya már, az első ajtókban lévő magassugárzó rácsáról nem is beszélve. A jobb első sárvédő is érdekesen áll, stb...


Lehet már áll is a víz a kárpit alatt, azt elég szívás kiszedni hogy megszáradjon....a visszapillantó se automata sötétedős, meg még lehet a kesztyűtartó se hűthetős



Illetve e46-ban nincs 2 zonäs dupla klima.

Hüthetö kesztyütarto??? Meselj meg. Erröl nem hallottam e46-näl.

lantika Elküldve: 2016-04-19 11:27 Fékjavítás

lela írta:
lantika írta:

Ebayen rendeltem kompletten a 2 elsöhöz. Most minden uj benne,meg a legtelenitö csavarok is. 24 € volt postäval. >Nekem is rozsdäs volt a nyereg,de tettem egy drotkorongot a furogepembe es adtam neki. Fem szine lett. Egyebkent javasolt szetszereles elött megdrotkorongozni,a fekcsö bekötest meg ledugozni.


A dugattyú az gyári? , úgy értem hogy ATE lett belerakva, mert ahogy néztem azt külön nem lehet gyárit venni csak karmantyúból és tömítésből.



Utängyärtott szerintem. Egyebkent lehet ATE gyäri felujito szettet venni,akär dugattyut is.

lantika Elküldve: 2016-04-19 11:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

asprey írta:
lantika írta:
GNoRbY88 írta:
asprey írta:
GM5, igen lehet!

Azt tudom hogy gm5 csak annak is van több verziója



Persze. Pontosan 2. LOW,HIGH. QP a 4 elektromos ablak miatt mindig HIGH. De ez nem lenyeges.

GM5-ben ezeknek kell lennie:
FUNKTIONTUERSCHLOSS
einstiegshilfe
FERNBEDIENUNG_1
einstiegshilfe
FERNBEDIENUNG_2
einstiegshilfe
FERNBEDIENUNG_3
einstiegshilfe
FERNBEDIENUNG_4
einstiegshilfe

"Szeretném ha le van engedve az ablak és kiszállok a kocsiból ajtó bezárásra minden gomb nyomogatás nélkül felhúzódik az ablak." Ezt nem lehet programozni.


http://youtu.be/q2WA6ETc0qU
2:00 percnél! Hogyan kell???


Ismet leirom. Hivatalosan nem lehet igy programozni. A sräcnak nyilvän van benne valami nem gyäri modul ami igy vezerli az ablakot.

lantika Elküldve: 2016-04-18 10:23 Megvegyem? Vegyek ilyet?

elgeri írta:
classius írta:
ckrisz írta:
classius írta: Sziasztok!
Frissen regisztrált vagyok, első autó lenne és nyyílván kitalálhatjátok merre hajlok Nézegetem már egy ideje a használtautókat, most rátaláltam egy ilyenre: LINK

Véleményetek róla? Ti mint hozzáértők mit vesztek észre, amit egy átlagember nem? Számomra nagyon egyben van és nem találok rajta fogást, viszont az ára számomra olcsónak tűnik, vagy én gondolom rosszul? Kérem segítségetek, előre is köszönöm!


Szia! Első pillantásra valóban egyben van de ha jobban megnézed az elejét átépítették FL-re (ilyen orral csak 2001.09 utáni autók készültek) illetve az ülések is FL-es autóból származnak. Elgondolkodtató.


Ha le is cserélték, az mire utal, miért "elgondolkadtató"? Esetleg bajom származhatna belőle? Köszönöm válaszod!



Szia

Szerintem arra gondolt az előttem hozzászóló, hogy vagy törve volt, és azért lett módosítva. Ha már úgyis szerelni kell, akkor kicsit frissítsünk is alapon. Vagy csak simán, mint hobbiként frissíttette itt ott.

A probléma mindkettővel az lehet, hogy vajon milyen minőségűre sikeredett a munka, illetve, hogy mi minden lett még megpiszkálva, ami nem is látszik.
Na és persze, hogy már nem teljesen GYÁRI, ez vagy zavar, vagy nem.


Nem csak az eleje van ätepitve,de a hätso lämpäk is FL-esek. Ülesek gondolom azert lettek kicserelve,mert a gyäri vilägos szürke az idök folyamän fekete lett,vagy ocsmäny foltos. Nem feltetlenül volt összetörve.

lantika Elküldve: 2016-04-18 10:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

GNoRbY88 írta:
asprey írta:
GM5, igen lehet!

Azt tudom hogy gm5 csak annak is van több verziója



Persze. Pontosan 2. LOW,HIGH. QP a 4 elektromos ablak miatt mindig HIGH. De ez nem lenyeges.

GM5-ben ezeknek kell lennie:
FUNKTIONTUERSCHLOSS
einstiegshilfe
FERNBEDIENUNG_1
einstiegshilfe
FERNBEDIENUNG_2
einstiegshilfe
FERNBEDIENUNG_3
einstiegshilfe
FERNBEDIENUNG_4
einstiegshilfe

"Szeretném ha le van engedve az ablak és kiszállok a kocsiból ajtó bezárásra minden gomb nyomogatás nélkül felhúzódik az ablak." Ezt nem lehet programozni.

lantika Elküldve: 2016-04-17 16:36 Futómû és hibái

Strashimir írta: Sziasztok!

Vettem egy e46 330ci-t No-ban FK rugókkal és csillapítókkal szerelt betonkemény futóművel.
Szeretném ezeket lecserélni olyan alkatrészekre, hogy az autó komfortos legyen, de az úttartása stabil maradjon.

Eddig a következő lehetőségeket néztem:

1. Bárdi autó
első rugók: Maxtrac, Suplex
h rugók: Maxtrac, Suplex, Kayaba, JP group, Monroe
lengéscsillapítók: Al-ko, Bárdi autó, Bilstein, Japanparts, Lip, Maxtrac, Sachs, Kayaba, Wiktory, Monroe

2. bontott gyári normál
3. bontott gyári M-technic
4. Bármi egyéb

Kérem, akinek van tapasztalata ezügyben, írja le, hogy ne kelljen a zavarosban halásznom!

Üdv


Nekem is ültetve volt. Vettem bele 4 gyäri rugot,illetve lengescsillapitot es most jo.

lantika Elküldve: 2016-04-16 21:00 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve


banyek képes voltam elolvasni
bár szerintem mint írtam is, fontos az a rész, az a szakasz, amikor elékezd összekapcsolni, és a teljes összekapcsolás közti szakasz. na ez a BMW-nél elég kicsi. ezért ránt sokaknak.


"A gázpedállal a motorba jutó üzemanyag mennyiségét szabályozzuk, ha jobban lenyomjuk, több naftát juttatunk a motorba" szerintem ez hülyeseg,mert a beäramlo levegöt szabälyozzuk,nem a beäramlo üzemanyagot. A motor tudja a levegö-benzin/gäzolaj keveresi aränyät,es az egestermeket ö szabälyozza. Persze több levegöhöz több anyag jär adott idön belül.

lantika Elküldve: 2016-04-16 17:50 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve

lantika Elküldve: 2016-04-16 17:44 Fékjavítás

lela írta:
lantika írta: Idöszerü volt a feknyereg felujitäs. Jobb oldali volt az utasoldalon,bal oldali vezetö oldalon,a közepsö az uj.

Megkérdezhetem hogy hol vetted a dugattyút? Ez gyári? Nekem a hátsót kellene megjavítani mert amikor lemosom a kocsit és áll utána befog a fékpofa. Mondjuk nekem a nyereg is kurva rozsdás kaparni lehet róla rétegekben. A gyári féknyereg viszont 80 ropi.


Ebayen rendeltem kompletten a 2 elsöhöz. Most minden uj benne,meg a legtelenitö csavarok is. 24 € volt postäval. >Nekem is rozsdäs volt a nyereg,de tettem egy drotkorongot a furogepembe es adtam neki. Fem szine lett. Egyebkent javasolt szetszereles elött megdrotkorongozni,a fekcsö bekötest meg ledugozni.

lantika Elküldve: 2016-04-15 21:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve

lantika Elküldve: 2016-04-15 18:39 Fékjavítás

Idöszerü volt a feknyereg felujitäs. Jobb oldali volt az utasoldalon,bal oldali vezetö oldalon,a közepsö az uj.

lantika Elküldve: 2016-04-15 17:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
lalada írta:
YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: van olyan INPA, amibe van E39 rész?
nem tudom nekem úgy rémlett mintha kellett volna lennie. szerencsére motorban kellett turkálni, megnézni ezt-azt, így az E46 fülön, a motort kiválasztva sikerrel jártam.
ha a Old Models-re megyek, abban meg nincs semmi.
ezt tudom valahogy bővíteni? vagy ehhez is az EDIBIAS-os frissítés kell, vagy ami az NCS Expert-hez?
keresgettem képeket és van ahol benne van az E39. meg mondom, nekem mintha régebben lett volna olyan fül, most meg nem van


Ez csak beállítás kérdése. Nekem 5.0.2-ben F2-n van E39.
c:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\INPA.ini-ben tudod állítani
pl:

F2 = E39
F2_Text = E39 (All Models / M5)
F2_ARCHIV = SGBD_E39


ezt vágom, de ahhoz kell az adatbázis fájl is gondolom. még nem néztem az igaz, most is csak úgy véletlen eszembe jutott a kérdés.
ahhoz, hogy tudja kezelni, kell ez az SGBD fájl is gondolom...


igen ez csak a FELIRAT, kell az adatbázis file, hogy jó legyen.
ha kell tudok küldeni.


én vótam a f@sz megen... hát olyan ritkán használom én ezeket, meg inkább csak E46-on... ott volt az az Old Models-ben, csak nem F9, hanem Shift+F9 (de küldhetsz adatbázist)
amit meg kezdek észre venni, hogy ez a scanner nem sok mindenre jó...
pedig... törlöm a DTC-ket, de ha utána megnézem INPA-ban, akkor ugyanúgy ott vannak. Scenner-be hiába olvasok rá újból nincs semmi. tehát kb a DTC törlésre sem lenne alkalmas??? edidg kb azon kívül, hogy a hibákat kiolvasta, sok másra nem volt jó a scanner. mert állítgatni sem nagyon állít,hhoz is eddig szinte mindig kellett az NCS-t használni.


Manipuläcios pont eltävolitäsra jo,meg KM ora csaläsra,mert vissza tudod irni a km älläst. Amugy szerintem is inkäbb fojtogatos sexre jobb,mint BMW diagnosztikäzoz.

lantika Elküldve: 2016-04-13 21:20 Business rádió kérdés

Rpi082 írta: Sziasztok az lenne a kérdésem, hogy tényleg számít a gyári cds fejegysegnel hogy mikor kiadású, vagy elég csak,hogy mode gomb legyen rajta!? Auxot szeretnék rakotni ! Választ előre is koszi!


Nemetül
Angolul

Ezekben minden benne van.

Itt meg tudod nezni alvazszämrol,hogy a felszereltsegedben benne van e a SA602 vagy SA609 vagy SA661.

lantika Elküldve: 2016-04-13 20:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

amstaff001 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.


Ha a csere elött jo volt,es a futomüves erti a dolgät,akkor most is tökeletesnek kellene lennie. Vidd vissza,mond meg neki,hogy xar. Mivel merte a futomüvet,meg a kormänyösszekötöket collostokkal?


a hiba akkor jelentkezett mi közbe mentem a futóműveshez! Be van állítva faszául minden ,de a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló még világit sárgán!
Ezt a probléma!
Szóval az INPA megoldja ?? Kábel van az nem probléma...


INPA
Telepites