lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2016-04-13 20:16 RDC guminyomás érzékelõ

lela írta:
lantika írta:

Most telefonrol vagyok ezért nem tudok képeket beilleszteni,de ma 4 dsc-t találtam ami tudja. Próbáld a tiéd aktiválni mk60-ban "reifenpanneanzeige" illetve akmb-ben "rdc" . Ha utána INPA Mk60-ban tudja kezelni F7 gomb aktiv lesz akkor nyertél. Csak egy RDC gomb kell a Schaltzentrumba meg az a bizonyos kábael.


Hydroaggregat DSC 34516765453 1 09/01 2.420 kg 1.770,16 €*
1


Für Fahrzeuge mit
Reifen Pannen Anzeige S251A = JA
01 Hydroaggregat DSC 34516764087 1 06/03 2.400 kg 1.770,16 €*
1


Für Fahrzeuge mit
Reifen Pannen Anzeige S251A = JA
und
M Sportpaket II S338A = JA
01 Hydroaggregat DSC 34516765453 1 09/01 2.420 kg 1.770,16 €*
1


Für Fahrzeuge mit
Reifen Pannen Anzeige S251A = JA
und
M Sportpaket II S338A = JA


Es ezek csak a 320d 150ps-be lettek beszerelve. A többi tipust nem neztem meg.





Megnéztem a cikkszámát a DSC nek:
34516765452

Hol lehet megnézni hogy ez tudja é?



"Elsö nekifutäsra meg kell nezni,hogy DSC MK60 FSW_PSW.MAN tartalmazza e a Reifenpanneanzeige vagy RPA vagy REIFENDRUCKWARNSYSTEM lehetöseget. Ha igen akkor az RPA funkcio programozhato függetlenül az alkatresszämtol."

NCS experttel meg tudod nezni. Schaltzentrum meg inpa-val kiderithetö,hogy tudja e az RPA-t. Teves volt az infom,nem eleg csak a gomb bele. Nekem a gomb benne van,de SZ csak ülesfütest,dsc-t,H/K-t es hätso napellenzö rolot kezel. Megneztem INPA-val.

lantika Elküldve: 2016-04-13 20:09 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.


Ha a csere elött jo volt,es a futomüves erti a dolgät,akkor most is tökeletesnek kellene lennie. Vidd vissza,mond meg neki,hogy xar. Mivel merte a futomüvet,meg a kormänyösszekötöket collostokkal?

lantika Elküldve: 2016-04-13 16:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.

lantika Elküldve: 2016-04-07 13:05 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

balage80 írta:
lantika írta:
balage80 írta: Sziasztok!

Az alábbi probléma megoldására szeretnék segítséget kapni Tőletek:

E46 330 CI M-Pack 2004

Az "A" oszlop kárpitja elengedett. Szerelő szerint típushiba. Én nem tudtam visszaragasztani, kárpitos megoldotta, de nem vállalt rá garanciát. Az első nagyobb melegnél egy picit meg is ereszkedett újra.

Kérdésem:
- van-e ötlet a visszaragasztásra (titkos ragasztó anyag)
- lehet-e cserélni csak a két oszlop fekete kárpitját? (természetesen eredeti BMW-re)

A kép nem adja vissza, de a résben a világos ragasztó látszik, nem szép.






Blende ITS A-Säule links SCHWARZ 51432699053 44,70 €*
Blende ITS A-Säule rechts SCHWARZ 51432699054 44,70 €*

Ezek gyäri uj ärak.




Szia!

Köszönöm!
Reméltem, hogy jó helyen keresgélek, és lám!

Már csak annyi kérdésem van, hogy honnan vannak az árak? Rajtad keresztül tudom megvenni vagy menjek a Wallisba (és ott is ezek a cikkszámok lesznek)?

Balázs


Ott is ezek a cikkszämok vannak,mivel ezek a gyäri alkatreszkatalogusbol valoak. Ärakrol sajnos nem tudok nyilatkozni,ezek az itteni ärak,de kb ennyi lesz Magyarorszägon is.

lantika Elküldve: 2016-04-06 22:27 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

demy írta: Sziasztok!

Szerintetek az mennyire normális hogy kb 1-2 nap állás után az autó hátulja "leereszt"?
Nem ül le teljesen, de azért látszik hogy lejjebb ült. A kompresszor hangja szép egészséges, csendes, sofőr ajtó nyitás után kb 15 másodperc és fel is pumpálja az autót.
Mi lehet a hiba?
Az alany egy 2002 525i (Touring)

Köszi!


Colostokkal merd meg a kerekjärati iv magassägät,hogy biztos lehess a leeresztesben. Szerintem ha leereszt akkor a rugo szelepe engedi a levegöt,vagy ahol kapja a levegöt.

lantika Elküldve: 2016-04-06 21:09 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

balage80 írta: Sziasztok!

Az alábbi probléma megoldására szeretnék segítséget kapni Tőletek:

E46 330 CI M-Pack 2004

Az "A" oszlop kárpitja elengedett. Szerelő szerint típushiba. Én nem tudtam visszaragasztani, kárpitos megoldotta, de nem vállalt rá garanciát. Az első nagyobb melegnél egy picit meg is ereszkedett újra.

Kérdésem:
- van-e ötlet a visszaragasztásra (titkos ragasztó anyag)
- lehet-e cserélni csak a két oszlop fekete kárpitját? (természetesen eredeti BMW-re)

A kép nem adja vissza, de a résben a világos ragasztó látszik, nem szép.






Blende ITS A-Säule links SCHWARZ 51432699053 44,70 €*
Blende ITS A-Säule rechts SCHWARZ 51432699054 44,70 €*

Ezek gyäri uj ärak.

lantika Elküldve: 2016-04-04 12:04 Mi lehet a baj?

danika79 írta: Sziasztok bmw fanok érdeklődnék hogy valki tudna e nekem segíteni?Van egy 318 is bmw soha nem volt vele bajom multkorában lerobbantam vele menet közben megált és többet nem indult úgy nézett ki a dolog hogy szűrő a hibás de nem az volt az acét kellett kicserélnem be is indult az autó de négy hengerből csak három megy.Átnéztem a gyertyákat a kábeleket a trafót mindegyikkel van szikra meg minden de a 4 -es ben csak benzines a gyertya kérdésem az lenne felétek van valamii ötletetek mi lehet a baj.Én még az inyectorra gondoltam vagy a motorvezérlőre .több ötletem nicsen .Talán ma jön valki kimérni de addig is hátha van valmi ötletetek .Előre is köszönöm válaszotokat.


Mielött kicsereled a fel autot csinältass egy gyäri diagot.

lantika Elküldve: 2016-04-03 21:28 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Most regisztráltam az oldalra, ugyanis tanácsot szeretnék kérni egy fontos dologgal kapcsolatban: Kinéztem a hasznaltauto.hu-n egy pofás kis 320-as BMW-t. Bevallom, gyerekkori álmomat szeretném valóra váltani ezzel a BMW-vel!

Szóval őt szemeltem ki. Mi a véleményetek róla? Megéri az árát?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9930492

Igazából csak átlagos használatra venném, semmi rally, semmi tuning, csak ide-oda kocsikázni.

Ja és lenne még pár kérdésem:

1. Ha megéri az árát, akkor mit érdemes megvizsgálni rajta a vásárláskor?
2. Ennek a típusnak vannak szériahibái? Ha igen, mik ezek?
3. Az a 225.000 km nem sok egy kicsit?
4. Ha ne adj Isten megveszem, és meghibésodik valami rajta, sokkal drágább hozzá az alkatrész, mint egy átlagos kocsinál? pl: Egy 206-os Peugeothoz képest...
5. Mennyit kell egy évben költeni egy BMW-re sacc/kb? Úgy körülbelül...


Lehet hülye kérdések, de hiába van 12 éve jogsim, nem igazán vezettem még BMW-t, így annyira nem is értek annyira még hozzá. Még...

Remélem kapok választ mindegyik feltett kérdésemre!

Köszi előre is!



Szia.
Teljesen normális kérdéseid vannak,természetes,hogy tartasz az ilyenektől mégiscsak prémium márka.
Szerintem:

1. hogy az árát megéri-e az a kocsi állapotától függ,
2. ebben nem tudok segíteni, nekem 318-asom van, bár a légtömegmérőt elég sok mindenkitől hallottam már,csipegetik az olajat(ez több minden lehet, tömítések, apróbb dolgok),
vízelvezetése itt-ott nem az igazi.
3. ez relatív: hogy volt használva, más a sok pályázás illetve a sok város,az jobban eszi a dolgokat,na meg kérdés hogy mennyire jártak vele "sportosan". Alapvetően egy 17 éves kocsihoz mérten nem sok, ha az évi 30.000 körüli átlagot nézed
4.azt mondanám,hogy az átlagos alkatrészek nem drágábbak, de van amit horror áron adnak, igaz sok mindent már meg tudsz venni bontóban is
5. Ez megint relatív,tőled függ,ha nincs vele gubanc mondjuk 10.000-ként olajcsere,mondjuk 20.000-ként fékbetétek ez nem egy nagy költség

A tanácsom,ne zúgj bele rögtön az elsőbe, inkább nézz meg többet is,az a biztos.Ha mellé nyúlsz csak nyűglődni fogsz vele és ráfogod majd a márkára.Szerintem ennyi pénzért különbet is kapsz itthon (gyanús a fekete tükörburkolat, a hiányzó lenyíló ajtó a világításkapcsoló alatt,itt-ott látszódik a kor a kéderen ehhez képest a kormány szinte új ).De ez az én véleményem

Remélem tudtam segíteni és nemsokára BMW tulajként üdvözölhetünk!

A legjobbakat: Csaba


ez nem az M54-es blokk, ez annyira nem eszi az olajat, viszont üzemanyagot annyit, mint egy 25i
egy 100ezerrel simán több benne a km. miért fadelift-es lámpa van hátul? magyarázni biztos megfogja még ha törve volt akkor is, hogy csak újítani akart....
20ezer km-ként fékbetét csere??? ha folyamatosan befog, akkor lehet nekem kb 40ezerrel ezelőtt volt cserélve, alig hiányzik belőle... pedig városozok inkább, bár szeretem a motorféket használni.
ennyi pénzért meg csodát nem kell várni, és biztos pár 100ezret még költeni kell rá.
az árak nem vészesek alkatrész ügyileg, csak pl futóműben jóval több minden kell, mint más egyszerűbb autókba.
apropó futómű, hátul hajlamos kiszakadni.


Yellow elöl meg oldalt is feher az index,gondolom ez volt a cel ezert van benne mäs hätso lämpa.
Csaba ott nem az ajto hiänyzik,hanem az egesz kicsi kesztyütarto.

lantika Elküldve: 2016-04-03 18:08 Elsõ lámpák

Zoli90 írta:
csatis1 írta:
lantika írta:
Zoli90 írta:
lantika írta:
Zoli90 írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Segitetek? Eleg egysejtu vagyok ilyen teren (is) mi kulonbseg van e90 eseten a zkw es a valeo gyari elso fenyszoro kozott? Vennek egy lampat de azt irja a leirasban, hogy csak zkw- val szerelthez. Nekem valeo van. Teendo?


Senki nem tud segiteni?


Teendö: keress toväbb. Ne legyen a 2 lämpa között tipuselteres.


Gyari xenont jelenleg nem engedhetem meg magamnak. Egy projektoros lampat neztem ki es ez az egy hasonlit a gyarira. Nemlehet athidalni a kulonbseget?


Pärban akarod venni exträzãs celjäbol akkor az ugy jo bele. Keress bontott xenont akär angol ebay-en. Jobbkormänyos xenonbol könnyü balost csinälni.


Ez így is van, csak ne felejtsd el, hogy drága és ritka az alkatrész hozzá!
Nem lehet csak simán átbillenteni a lemezkét. Attól csak vízszintes lesz, ami műszakin kevés (vagy már a tulajnak is).
Ki kell cserélni a fényterelő lemezt ha balosítani akarod a lámpát.


Jobbos xenont nem vennek. A jobbos meg ketszazezer magassaga bontva. Kineztem egy a gyarira hasonlito lampapart. Az a kerdes hogy bele tudom e rakni a valeo lampa helyere ha a leirasban azvan hogy zkwval szereltbe valo. Miben kulonbozik a ketto? Gondolom a felfogatasi pontok, fulek, furatok ugyanottvannak. Mas a csati? Vagy mi a mas?



Vedd meg,es probald bele,ha minden stimmel örülsz,ha valami nem jo akkor vidd vissza.

lantika Elküldve: 2016-04-03 10:42 Elsõ lámpák

Zoli90 írta:
lantika írta:
Zoli90 írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Segitetek? Eleg egysejtu vagyok ilyen teren (is) mi kulonbseg van e90 eseten a zkw es a valeo gyari elso fenyszoro kozott? Vennek egy lampat de azt irja a leirasban, hogy csak zkw- val szerelthez. Nekem valeo van. Teendo?


Senki nem tud segiteni?


Teendö: keress toväbb. Ne legyen a 2 lämpa között tipuselteres.


Gyari xenont jelenleg nem engedhetem meg magamnak. Egy projektoros lampat neztem ki es ez az egy hasonlit a gyarira. Nemlehet athidalni a kulonbseget?


Pärban akarod venni exträzãs celjäbol akkor az ugy jo bele. Keress bontott xenont akär angol ebay-en. Jobbkormänyos xenonbol könnyü balost csinälni.

lantika Elküldve: 2016-04-03 10:37 320d Motor

lantika Elküldve: 2016-04-02 22:18 Elsõ lámpák

Zoli90 írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Segitetek? Eleg egysejtu vagyok ilyen teren (is) mi kulonbseg van e90 eseten a zkw es a valeo gyari elso fenyszoro kozott? Vennek egy lampat de azt irja a leirasban, hogy csak zkw- val szerelthez. Nekem valeo van. Teendo?


Senki nem tud segiteni?


Teendö: keress toväbb. Ne legyen a 2 lämpa között tipuselteres.

lantika Elküldve: 2016-04-02 20:44 Multikormány beszerelése utólag...

PappArnold írta: Nem tudom még ami biztos az az hogy benzinest akarok,
és 6 hengert. Kacsingatok a 323i ill 325i felé!
Évjárat kb 1999-2000-2001

Kösz a gyors választ!
Arnold

YELLOW írta:
PappArnold írta: Hello Sziasztok!

Sokat mászkálok pályán és jól jönne néha a tempómat.
E46 vásárlás előtt állok és felmerült bennem a kérdés hogy
átalakítható-e (beszerelhető)? Ha igen kérlek írjátok meg, minek a cseréjével,
kb milyen érték az átalakítás, mennyire nehéz hozzá beszerezni
a szükséges alkatrészeket!?

Előre kösz!
Papp Arnold


a kérdés, hogy milyen motorost akarsz?
az összes dízel, és a 2001.09 utáni benyások már elektromos gázpedálosok. itt egyszerűbb. ha multikormány van benne, akkor valószínű tempomat is van. ha nincs, akkor csak kábelezni kell, semmi extra. ha nem multis a kormány, akkor olyan is kell.
facelift előtti benyások, amik M43 motorosak, vagy ha M52TUB (ha minden igaz), oda kell egyéb dolog is, mert ott bowdenes a gáz.




Yellow a TUB motorok dupla vanos-szal vannak szerelve,es mindegyik elektromos gäzpedälos. M52TUB20,25,28 elektromos gäzpedälos,a sima M52B20,25,28 nem elektromos gäzpedälos,de ez utobbiak nem kereültek bele e46-ba.

lantika Elküldve: 2016-04-02 19:31 Gyári riasztó (FAQ)

YELLOW írta: hi,
ismerősnek E39 olyat csinál, hogy gyújtásra 2 rövidet dudál. nagyon idegesíti.
ez vajon a gyári riasztó beállítása, vagy valami más?


El kell vägni a kürt käbelt. Szerintem igy van programozva.

lantika Elküldve: 2016-04-02 18:22 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

demy írta:
lantika írta:
demy írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, volna egy Vag 12.12 kábelem, és ezt szeretném valahogy összehozni a kocsival de sajnos nem találtam sehol programot vagy bármi mást amivel tudnám párosítani. Én ezt a kábelt VW-hez használtam, remélem valamilyen úton módon BMW-hez is jó, ha jó.
Az alany egy 2002-es 525i.

Előre is köszönöm!


Nekem VAG-KKL käbelem van ezt hasznälom INPA/NCS pärossal. Haver 2000-es 520i-je is simän ment vele.


Elég volt hozzá csak az INPA és működött is?


Igy van. virtuälis gepröl is ment,most meg a diag laptoprol megy simän.