levylp Elküldve: 2015-02-16 14:51 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
anubisz írta:levylp írta: Sziasztok,
Decemberben volt egy gyújtástrafó cserém mert egyik reggel mikor beindítottam az autót kihagyott a motor, egy henger nem működött. A csere meg is oldotta a gondomat ideiglenesen, de nem sokkal utána menet közben kigyúlt a motorcheck égő majd elkezdett alapjáraton dadogni a motor. Hallatszik, hogy nem jár kereken és egy-egy botlását az utastérben ülve is lehet érezni. Ha elég sokáig hagyom alapjáraton menni akkor néha leáll egy-egy henger is aztán, ha kihúzatom vagy újraindítom a motort újra beindul, de az alapjárat ingadozás marad.
Voltam vele szervízben, jelenleg 6db új BEKO gyertya és 6db új Bosch gyújtástrafó van benne, de hiába törlik a hibakódot, előbb-utóbb visszagyúl a motorcheck égő. A diagnosztika égéskimaradást hoz a hengereknél illetve lambdaszonda hibákat.
Magisz Debrecennél is voltam vele, kicseréltek 3 csövet meg a kartergázlevegőztetőt mondván, hogy erre szükség van. Nem javult szemernyit sem. Lambdaszonda hibáról szó sem esett. Még annyit mondtak, hogy a folytószelepem mozgófedele hiányzik amiről tudtam már, mert az előző helyen egy csőben találták meg, félúton a motor felé. Ott raktak rá próbából újat, de a hiba nem múlt el.
Esetleg valaki találkozott már hasonlóval és van tippje rá, hogy merre kellene a megoldás kulcsát keresni?
Köszi előre is!
Látom te is a szerelők álma leszel. Kicseréltél mindent, de rossz, törött fojtószeleppel mászkálsz. Valakinek nem jutott eszébe, hogy esetleg,6 vagy 5 vagy 4 trafó hogy romlott el egyszerre? Abból már kijött volna egy új,fojtószelep.
Igen, kicsereltem mindent probabol, hogy leszukitsuk a hibafaktorok halmazat. Azon kivul amit a Magisznal beleraktak nem fizettem meg ki semmit majd, ha kiderul mit kell pontosan cserelni, azt veszem majd meg.
Volt rajta uj folytoszelep, a hiba megmaradt. De ezt mar leirtam egyszer.