jrtom írta:
A nyomatékot most így nem tudom, de nem egy nagyszám, én már mentem si-vel. A simához képest kicsit jobban megy, de nagy csodát nevárj tőle. A 20d-d az biztos érezhetően nyomatékosabb. Vagy ha üvegen pörgetve akarsz kocsikázni akkor nem rossz kocsi, mert annak csak ott jön ki az ereje.
BalaBMW írta:
jrtom írta:
A 320i az 150Le az si az 173. Módosított vezérlése van a leszabályzási fordulatszáma magasabb, ja és Karbon szelepfedél van rajta (nem fólia).![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/laughing-smiley-014.gif)
BalaBMW írta:
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy az E90 esetében mi a különbség a 320i és a 320si között?
Köszi! Van itt nálunk egy gyönyörű kék és ma megtaláltam hahun is. Nem mintha lenne rá keret, de nagyon izgatta a fantáziámat, hogy mit tud!
Ha esetleg még azt is meg tudnád mondani, hogy nyomatékban mi a különbség, akkor mára a tudásvágyam ki is lenne elégítve! ![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/357.gif)
Egy tulajdonos őszinte véleménye...
Nekem egy SI- m van!
Alul felül jól megy, 20 d ből ültem át. Gyakorlatilag 1200-7000 ig húz egyenletesen. Városba tudsz vele menni 6 ikba 50-el 1200 at forog és nem erőlködik egyáltalán. A váltóáttételezés módosításával oldották meg a kevés nyomaték (200nm) ellensúlyozását, igy az autó pl 60 ról 120ra kb 7,7 mp alatt gyorsul fel (4 es fokozatban) hasonlóan egy 20d (163le) hez vagy 25ihez (218le)
A váltóáttételezése rövidebb, de még is 230-at megy.
Ez a váltó az Si n van és a 2,0literes Z4 en!
Az teljességgel nem igaz, hogy csak üvegen pörgetve megy. 2000 nél , élvezetesen megindul és ha pl 4000 nél elváltasz akkor is picit ejt és tök jól húz tovább!
Ha valakit érdekel szívesen viszem vele vagy megmutatom neki! A 20i hez semmi köze nincs főleg azért mert nem is abból készült, ellentétben azzal amit a szakújságírók írtak annak idején mikor megjelent! A szelephézag állítása lapkás mint az M eseknek. Carbon szelepfedél szinte pille könnyű sajnos volt a kezemben.
A legtöbbjük motorhibás lesz, amiben még a 2009 előtti (úgynevezett) első blokk van.
Elreped a hüvely a hengerekben! Aztán 2009-után jött egy új módosított blokk.
Én motorhibásan vettem
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
De elkészült és imádom!
Fogyasztása város 10-12 kint 6,5-9 ig terjed, nekem 19 es kerékkel értendő.
Írom mindezt úgy, hogy 10.000km es motorom van, hibátlan vezérlés összerakással, nem nyúlott lánccal, szakszerűen beállított szelephézagokkal (lapkás). És nem érzékelhető olajfogyasztással.
m_attila