m_attila fórum hozzászólásai

m_attila Elküldve: 2012-05-13 23:06 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

anubisz írta: Megint az olcsóbb lett a drágább. Múltkor vettem egy termosztátot nálad, berakták, nézem 1 hónap múlva, fogy a hűtővizem állandóan, havi fél liter kb. Néztem jobbra, néztem balra mire észrevettem a vízpumpa hibás. Ahol bele van sajtolva a jeladó ott fossa a vizet. Tiszta trutyi. Mikor megnő a nyomás, nem sokat de engedi a vizet, a venti meg teríti mindenhová. Pont annyit, hogy hetente, 2 hetente töltögethetek a rendszerbe.
Inkább vettem volna a márkaszervizbe 5 ezerrel drágábban, most beállnák,és ingyen kicserélnék gariba. Most vehetek ujjat, és fizethetek újra a ki, be szerelésért.
Ja, és egy kicsit odalépek, már esik a vízfok. 160,180 körül már 95 fokról, lemegy 75 re.
Azóta kezdte mióta berakattam. Már alapból nem üzemel jól, a szivárgás csak hal a tortán, hogy az ismert műsort idézzem. És hiába a 35 fok , elindulok jó pár km kel menjek mire 90 fölé megy a víz.
Kuka az egész. Amúgy egyből kezdte a szivárgást, és a hibás hőfok szabályozást, csak nem akartam sírni neked, úgy se érek vele semmit. Termosztátot hogy garanciázol? addig mit tesz be az ember? De le fogom fotózni, nehogy én legyek a fasz, mert biztos máshol megy a víz, csak itt kamuzok.
Tudom erről nem tehetsz, hisz nem te gyártottad, csak azért írom le, más talán tanul a hibámból. spóroltam,4,5 ezret, most nyúlhatok a zsebbe vagy 30 ezerért. 3,4 hónapja van bent.

Ezen a helyen fossa a vizet, ami pirossal van karikázva.








Szia

Most a vízpumpa a hibás vagy a termosztát, mindkettőt írtad?
Másik kérdés, ez a vízfogyásod már régi dolog nem?

Küld vissza küldünk újat! bár a wahler az elvileg orig!
Küldök egy gyárit mit szólsz?
De ha legközelebb problémád van, akkor szólj
"csak nem akartam sírni neked, úgy se érek vele semmit" írtad...
vagy ez a tapasztalatod?
Mert ha nem akkor NE ÍRD LE!!!

m_attila



m_attila Elküldve: 2012-05-09 23:28 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

[aktívszenes pollenszűrő 7200, levegőszűrő 7200 és olajszűrő 3150

m_ati

m_attila Elküldve: 2012-05-04 12:49 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

kb 200liter

blasekati írta:
m_attila írta: 2500,-/liter

blasekati írta: Szia Attila!

Gyári BMW Longlife 5w 30-as olajra lenne szügsége a gépezetnek. Milyen árban lehet beszerezni Nálad?

Üdv.




van készleten?



m_attila Elküldve: 2012-05-04 12:31 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

2500,-/liter

blasekati írta: Szia Attila!

Gyári BMW Longlife 5w 30-as olajra lenne szügsége a gépezetnek. Milyen árban lehet beszerezni Nálad?

Üdv.


m_attila Elküldve: 2012-04-26 08:45 Társalgó

David írta: Sziasztok!Az engem is érdekelne hogy milyen felszereltséggel jött ki az autóm.Ennek hol lehet utánna nézni?Tudna esetleg valaki ebbe segíteni nekem?


vin please

m_attila Elküldve: 2012-04-25 22:27 Társalgó

A B jó a din nem

kempelen írta:
zoliika írta: Ne már, komolyan agyfaszt kapok!


Attól viszont én kapok agyfaszt, hogy lassan könnyebb lesz elindulni egy airbus 380-assal, mint elmenni a szomszéd faluba autóval.



m_attila Elküldve: 2012-04-25 22:08 Társalgó

Akkor tegyük helyére a dolgokat!

Amit kérnek itthon...
Az nem szabvány és nem "b" tipus...stb, hanem az erre vonatkozó törvény tételesen felsorolja, hogy milyen kütyüből mennyi, és mekkora kell! Ezt tartalmazza az un. B típusú méntődoboz!
A Din szabvány, ami kedvenc autónk ülése alatt pihen ..abból nyugodtan vehetünk szép újat a Bmw nél, de a tartalma nem EGYEZIK meg azzal a felsorolással ami a törvényben erre vonatkozóan szerepel (B tipus)..
Vagyis a gyári , ami ugye Din szabványos NEM JÓ

Erre mondom én...EZ egy igazán balfasz egy ország!!!





kempelen írta: EÜ csomag update:

Köze nincs egymáshoz a két fajta német, bár DIN szabvány által összecsomagolt cuccnak a magyar jogszabályban 106. §167 leírt és a TC cikkben bemutatott készletnek.

Sem darabszámban, sem méretben. Ezek szerint lehet mindent kézzen összeszedegetni? csak mert ha nem is járt le, majd a rendőr abba öt bele, hogy? 106. §167 jogszabály -> ba) steril gyorskötöző pólya (10 cm x 5 m): 4 db magának meg csak két darab 8 cm × 4m-es pólya van a kocsijában.






m_attila Elküldve: 2012-04-25 21:07 Társalgó

Coyote írta:
kempelen írta:

bmw 51477158344 7700,-+ÁFA gyári


és abban benne vannak a maszkok meg minden?
ez nekem mondjuk túl sok, így is idegesít minden erre fordított pénz. A tűzoltókészülékre nem sajnáltam, mert azt hasznosnak tartom.





Rendkívüli ajánlat

Gyári elsősegélycsomag: 8990,-

m_attila Elküldve: 2012-04-18 15:28 Üzemanyag fogyasztás

kchris írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
kchris írta:
csbalu írta: Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.


hát igen. elég sok nagy értékű autót látni az autópályát "döcögni" 110-es tempó környékén. nem véletlenül, a mostani high-tech motorok brutál alacsony fogyasztást hoznak ilyen menettempó környékén ugyanakkor megvan bennük az erő is (pl új 5-ös dízel). nekem is aránylag normál fizetésem van de ha belegondolok hogy 30 perc időkülönbségért mennyi pénzt áldozok be akkor inkább azt mondom hogy a különbségből elmegyek egy moziba... Haverom kitesztelte már annyiszor tette meg a Miskolc-Bp távot mindenféle tempóval és dühítő lehet az hogy nyomtam végig, M3-as bejövő dugó van épp (Budán lakik), a gyorsabb menetidő szerte is foszlott (versus normál tempó, de épp nincs dugó ).


A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak...


benzinesről váltottál? mert 2-esben dízellel 70km/h.. nagy fordulatnak tűnik nekem.. egy 330Nm-es motornál szerintem nagyon-nagyon alacsony fordulatnál lehet pakolni a fokozatokat... Faterom dízelje csak 90LE-s de a nyomaték miatt pl az 1-es csak megmoccantani (ill emelkedőn elindulni) van, és ez a fogyasztásra is igen-igen jótékony hatással van.


Miért ?? a 20d 2-esben 80at megy

m_attila Elküldve: 2012-04-12 19:51 320d Motor

Sziasztok

Egy érdekes esetet szeretnék megosztani veletek, hátha valaki hasonló gondokkal küzd.

Vettem egy autót , 2004.12 hó 320d eu4 , valós 199.000km (márkaszervízes)
Már Németországban a próbaút során feltűnt , hogy nem megy...
Bár mindenki azt mondta, mivel egy chiptuningos 20 d használtam az elmúlt 3 hónapban, hogy ahhoz képest mindegy milyen 20d t nézek gyenge lesz.
Visszakanyarodva az adott pillanathoz, tehát úgy ítéltem meg, hogy gyenge az autó.
Mindegy, megvettem, pont azért mert biztos én vágyok sokra..gondoltam..

Hazafelé 1140km, fogyasztás rendben, 5-6 ban viszonylag jól ment de csak viszonylag 170 után már könyörögni kellett neki, hogy gyorsuljon, aztán már nem is kínoztam.
1-2-3 ban iszonyat gyenge volt az autó, de nem mindig, néha magára talált, de akkor sem igazán.
4ből vissza 3 ba pl előzés alkalmából-->motorbőgés semmi húzóerő, fordulatszám lassú emelkedéssel ért el 4000ig de mindezt úgy hogy szinte semmi gyorsulás..

Helyből indulás hasonló jelenség. Gázadás után 2500 ig húzott (vagyis nem, csak történt valami) utánna semmi..

A német tulaj a próbaúton mondta, hogy nem rég levegő mennyiségmérőt cseréltek rajta, bár nem értettem miért kellett.

Aztán eljött a pillangók eltávolításának ideje, illetve levegő, kartergázszűrő, és gázolajszűrőcsere . Motorolajat nem kellett mert friss szervizes volt a kocsi. Csak Németországban nem divat 30 ezrenként levegőszűrőt és egyéb szűrőt cserélni, hanem a gyári előírás szerint szervizelnek.

Szívócsonk leszerelése után egy érdekes dolgot fedeztünk fel.


A képen a 9es alkatrész, ami úgye ráncigálja a pillangók tengelyét egy fura zörgő hangot adott, amikor a kezemmel próbáltam ide tologatni, hogy lássam mozogni a pillangókat.
És végállásból vissza sem állt eredeti állásba, következtetés...a pillangó szelepeim nyitása zárása nem működhetett jól. Valószínűleg a vákuumdobozban lévő rugó eltörhetett, mi erre gondoltunk.

Úgy vélem a légmennyiségmérő csere is emiatt lehetett, gondolták amiatt nem megy.


Pillangók kiszedése után ennek az alkatrésznek a működése értelmét vesztette.
Az autó összerakás után , nem túlzok szinte úgy megy mint az előző chipes 20d mondjuk abba 450e km van

Hát örültem nagyon.

m_attila


m_attila Elküldve: 2012-04-05 18:57 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

m_attila Elküldve: 2012-04-02 22:08 Kuplung__

Szia,

Kuplung, lendkerék együtt 150ezer ft
Szerinted??


Alesi írta: Kuplungot van ertelme lendkerek nelkul cserelni?

Lendkerek bajokra utalo jelet nem tapasztaltam, viszont 1-esben elindulva ez a rangatas egyre idegesitobb....


m_attila Elküldve: 2012-03-26 23:35 Chip tuning

Amúgy ez a korom hülyeség, semmit, semmit nem fústól ha padlón nyomom neki akkor se.



[quote="BalaBMW"][quote="hil"]
BalaBMW írta:
jons írta:
hil írta:
m_attila írta:

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip,


Keresem ezt a hozzászólást, de nem találom....

Szia! Nem is fogod megtalálni, személyesen beszélj Vele. De Te magad is átgondolhatod a korábban leírtak alapján, ha tudsz logikusan gondolkozni és ha belátod a felmerült műszaki, tervezési problémákat.



Persze egyértelmű, hogy nem arra van kitalálva, hogy 200+ LE-re legyen húzva, de gondoltam a váltónak jót tenne ha alacsonyabb fordulaton kicsit nagyobb nyomatéka lenne. Ugye a mérnököknek mindenféle környezetvédelmi norma miatt kell folytaniuk meg butítaniuk a motorokat aztán jön a végfelhasználó aki leszarja, hogy jobban kormol... De mint mondtam ez még csak egy gondolatmenet volt. Egyelőre élvezem ahogy megy! Sosem volt még ilyen jó kis autóm!


m_attila Elküldve: 2012-03-26 19:40 Chip tuning

gampetibor írta:
ZoliE36Compact írta:
BalaBMW írta: Eljátszottam a gondolattal, hogy valamit kéne kezdeni az autóval... Igazából úgy veszem észre, hogy az autómatám alacsony fordulaton nincs mindig a helyzet magaslatán és ezen a szálon kezdtem el kattogni... Persze elképzelhető, hogy minden tök normális, csak sohasem volt a családban autómata váltós autó így mindent tanulok az alapoktól. A kérdésem az lenne, hogy egy 150 lovas 20D-t meddig lehetne gond nélkül húzni? Az nekem is egyértelmű, hogy nem kéne 200 lóig, de mégis mennyi az annyi? 170? 180? És mekkora nyomatékot bír el az autómatám? Tud valaki erről valami bővebb felvilágosítást adni?




szia.
hát ezt nem te döntöd el.
majd a bácsi aki megcsinálja tudni fogja h mit lehet és mennyit.
de én chip párti vagyok! hajrá ne fogd vissza magad!


Hát jobb esetben a bácsi remélhetőleg valamit konyít a dologhoz és még lesz is valami rosszab esetben köze nincs hozzá csak nagy humbuk az egész mond valami szépet a végén amitől fülig ér majd a szád de majd később annak örülsz ha nem baszott tönkre mindent Én nem is értem hogy azt amin német mérnökök évekig kisérleteztek, terveztek számoltak teszteltek hogyan teszi jobbá a kis pista tuning team? Én nem merném a kezébe adni senkinek az autómat legfeljebb hamann vagy gpower Vegyél nagyobb motort és akkor nem kell tuningolni!


Szia

Az enyém 180 le, de nem én chippeltettem, még az előző tulaj, én nem nyúltam volna hozzá..
310 körül lett írva rá a progi, most 452 van bent.
Lendkerék csere volt azóta kb 420 nál, de szerintem az amúgy is már érett...
Turbó még mindig gyári..

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip, de ebben már bentmarad.

m_attila Elküldve: 2012-03-21 14:32 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Puli írta: ez nem lehet jó?
Schmiedmann - porlasztó

tarkanyif írta: egy csúcsom szar, nem terít rendesen!

csak csúcsot újat tud-e v.ki? ezek az unixos BOSCH-ok indiaiak?!jók-e?

vagy inkább bontottat vegyek, mert az legalább még gyári!





Neem, mert 55 az új