m_attila fórum hozzászólásai

m_attila Elküldve: 2011-11-15 13:38 Társalgó

"Ez mar szanalmas ember. Hirt kell csinalni abbol hogy rendeltel egy olajszurot es megerkezett? A rendeles elott vagy utan kert meg a csavoka hogy ird meg a forumon ezt a hihetetlen tejjesitmenyt? "

Smas- által írt hozzászólás idézete (tele helyesírási hibákkal)

Smas!

Annak a csávókanák van neve, úgy hívják Mátyás Attila
Nem kértem meg senkit semmire, főleg nem ilyenre amit állítasz, egyszerűen vérforraló amit itt említesz, és amilyen stílusban.

Győri Lászlónak köszönöm a hozzászólást, még ha talán egy picit eltúlzott is volt. (ez a munkánk)

Neked meg kívánom, hogy Veled is Valaki elégedett legyen a jövőben, és megemlítse azt.

Üdvözlettel:
Mátyás Attila

m_attila Elküldve: 2011-11-01 22:01 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok

Érdekes adatok következnek.

e36 316 i 97.7 18 col ( 225-40-18 )

120km /h 6-7 liter
140km /h 7-8 liter
160km /h 8-9 liter

És most jön a lényeg .
Egy szó szerint padló gázas Budapest- Szombathely (1 óra 34 perc) éjjel.

Autópálya--végig végsebesség ami itt 195-200km/h
Győrtől Szombathelyig végig forgalomhoz és az autóhoz mérten maximális sebesség..Ez a gyakorlatba azt jelenti, hogy településeken kívül 140-180km /h. Településen belül csak 80-90km /h , gyorsabban nem mertem.
Mindez 12.000 ft ért--> Ja csak HAZA. (390 ft os benzinnel)
Pontosan nem mértem, de mikor felértem Pestre pont kigyulladt, tankoltam 12.000ft ért mire hazaértem Szhelyre szintén kigyulladt
De hangsúlyoznám ámokfutásszerű volt.

Tehát kb 12.000ft kb 230 km re

Üdv

Mindenkinek


Számoljunk csak


Attila

U.i.:

Ugyanez a menet 323i e46 al 10-11 liter körül szokott lenni
Csak ott 200 fölött is szoktam menni.


m_attila Elküldve: 2011-10-30 19:45 kettõstömegü lendkerék

Szintén 60e

[quote="valter320d"][quote="valter320d"]
wizzaerr írta:
anubisz írta:
wizzaerr írta:
anubisz írta:
Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.


Ez is gyári...csak a LUK gyárt bmw-hez kettőstömegűt. Ez mind LUK (amit én rendeltem az is az) Amúgy Magyarországon is van LUK és készítenek is bmw lendkereket



Nem a sachs gyártja a BMW-hez?

Hali!Amugy elég drágán tudjátok tudok LUK ot és nem Sachs szart olcsóbban ujjat!!! Itt a cim Nézzétek

http://alkupiac.hu/termekek/20...dkerek-luk


És még ez!
http://www.focusauto.hu/index....prodid=182


m_attila Elküldve: 2011-10-30 19:38 kettõstömegü lendkerék



320d 2003- után lendkerék 60.000,-


[quote="valter320d"][quote="wizzaerr"]
anubisz írta:
wizzaerr írta:
anubisz írta:
Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.


Ez is gyári...csak a LUK gyárt bmw-hez kettőstömegűt. Ez mind LUK (amit én rendeltem az is az) Amúgy Magyarországon is van LUK és készítenek is bmw lendkereket



Nem a sachs gyártja a BMW-hez?

Hali!Amugy elég drágán tudjátok tudok LUK ot és nem Sachs szart olcsóbban ujjat!!! Itt a cim Nézzétek

http://alkupiac.hu/termekek/20...dkerek-luk


m_attila Elküldve: 2011-10-29 18:38 kettõstömegü lendkerék

6 sebességes váltód van?
ha 5 sebességes az autód akkor 4:3

az a "basztak rajta" valahogy így fogalmaztál...akkor lett 5- ből 6 sebességes váltó. "azok a gecik"




Milan írta:
blasekati írta:
Milan írta: Akkor tehát az állás hogy jó-e az amit vettem: 3:1


Tuti a 4:1




Várjá várjááá mert már akadt egy ellen, hogy lehet mégse, mert ezek a gcik
2003 03. hótól valamit b@sztak rajta, az én autóm meg állítólag 2003 02. havi,
és a belinkelt/már megvásárolt cucc 03-hótól gyártottba való...
De hátfőn még Ő is utánanéz még1x.

Úgyhogy 4:2





m_attila Elküldve: 2011-10-25 23:17 Társalgó

Az etanoltól el kell indulnia.
100 %os etanolt is lekezeli a bmw , csak a hidegindítás, és hideg motor melletti üzem problémás, lefulladás ilyesmi.

Teszteltük...tudom

m_attila

anubisz írta: Tudod írta,hogy már be se röffen neki,tehát el sem indul.


m_attila Elküldve: 2011-10-25 23:03 Társalgó

Szia

Leengedni sem kell...

csak mindig benzint tankoljon hozzá.


jó lesz..

Attila

esetleg egy új benzinszűrőt ajánlanék


anubisz írta:
m_attila írta: Szia


Tankolj bele benzint, és jó lesz.
Az etanoltól normális, hogy nem indul el, és indulás után gázrálépésre lefullad...ismétlem ez normális.

m_attila




YELLOW írta:
anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.


állandóan ezzel a benzinnyomásal jössz. ha nem mart szét semmit, full E85-tel nem fog beindulni, főleg ha sokat állt és hideg van.
azt mindenképp le kell engedni. ha leveszi a szűrő előtt a csövet (célszerű kis bilincset beszerezni, mert ha a gyári van rajta nem valószínű, hogy vissza tudod majd húzni), és gyújtást ad, legalább az is kiderül a pumpa megy-e. 50-50-el sem valószínű, hogy beindulna. karbis autók még csak-csak, de ezek már nem igazán. mielőtt bármit cserélne ezt nézze meg. ígyis-úgyis le kell engedni. elvileg 1 hónap alatt nem marná szét, de sosem lehet tudni, mennyire lehet elhasználódva a szűrő, vagy bármi.
amúgy 2,5-3,5 bar között kell lennie a nyomásnak.




Én is írtam neki privibe, csak tele van tankolva neki mondtam engedje le,és tegyen bele egy 20 l benzint. azt mondja holnap megoldja.


m_attila Elküldve: 2011-10-25 22:58 Társalgó

Szia


Tankolj bele benzint, és jó lesz.
Az etanoltól normális, hogy nem indul el, és indulás után gázrálépésre lefullad...ismétlem ez normális.

m_attila




YELLOW írta:
anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.


állandóan ezzel a benzinnyomásal jössz. ha nem mart szét semmit, full E85-tel nem fog beindulni, főleg ha sokat állt és hideg van.
azt mindenképp le kell engedni. ha leveszi a szűrő előtt a csövet (célszerű kis bilincset beszerezni, mert ha a gyári van rajta nem valószínű, hogy vissza tudod majd húzni), és gyújtást ad, legalább az is kiderül a pumpa megy-e. 50-50-el sem valószínű, hogy beindulna. karbis autók még csak-csak, de ezek már nem igazán. mielőtt bármit cserélne ezt nézze meg. ígyis-úgyis le kell engedni. elvileg 1 hónap alatt nem marná szét, de sosem lehet tudni, mennyire lehet elhasználódva a szűrő, vagy bármi.
amúgy 2,5-3,5 bar között kell lennie a nyomásnak.


m_attila Elküldve: 2011-10-20 09:10 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

E HAVI AKCIÓNK:

E46 lengőkar (FEBI BIlSTEIN) 28.000,-/db

lengőkar szilent (FEBI BILSTEIN) 8.000,-/db

20D(CR MOTOR 150LE ) 30D EU 3 PORLASZTÓ AKCIO: 65.000,-

20D (CR MOTOR) ékszíjtárcsa (Corteco)-bmw gyári beszállító: 40.000,-

E46 első ablaktörlőlapát készlet 8500,- (Bosch) újfajta lapát, gyárinak megfelelő









m_attila Elküldve: 2011-10-17 18:11 Műszaki vizsga

Bero

Hozd el, én léműszakíztatom...




hancurozo írta:
anubisz írta:
Bero írta: Na ma elindultam nagy körutamra a műszakit megcsinálni,persze mindenhonnan elhajtottak Pedig felajánlottam pár alternatív megoldást Még van két hely ahol megpróbálom így megcsinálni,ha így se akkor kapargathatom a fóliát


Tán azt hitted téged átengednek ragasztó éltávolítót vegyél,mert nem fogod letekerni az ablakot az tuti. csak 3200 volt azzal is fél órát kellett masszírozni.


Denaturált szesz nagyon szépen leszedi a ragasztót, és nem mar meg semmit.


m_attila Elküldve: 2011-10-15 11:09 Turbo

Őszintén szólva nem tudni mi az igazság...
Én is hallok ilyen rémtörténeteket, hogy 100 ezrenként turbó csere.
Saját szerelőm 20d je 470.000km el E4 elektromos turbós. Első gyári turbó.
Plussz chippes az autó.


320d új turbót 180-185 ért adjuk 1 év garival (eu 3-as nem elektromos)
A felújított meg 150..
Ha valaki a sajátját beáldozza 130-150 között lesz a vége.

Eddig még lekopogom nem volt garanciális probléma egyikkel sem.
Szerintem attól függ ki, hogy csinálja meg...!

Nyílván én is az újat választanám, azt is ajánljuk.
üdv


m_attila Elküldve: 2011-10-14 09:24 Turbo

Szerintem nem jól újították fel...!
Felújított turbóknál előfordul ez.

jeges írta:
BarG írta:
jeges írta: Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


Ha más a hangja, mint amikor a leghalkabb volt, akkor ott valami gond van. Lehet egy egyszerű tömörtelenség (mint nálam is volt) vagy mechanikai hiba. Esetleg túlpörgés, mert ha elmegy az erő, az is túlpörgésre utal, mert akkor több a turbónyomás, mint ami lehetne és tilt a computer. Először is hibát kell olvastatni. Sokan állítják, hogy a felújított turbók nem hosszú életűek, csak az új jelent megoldást hosszú távon. Jó lenne egyszer reális képet kapni arról, hogy mit is bírnak a felújított csigák, nem csak egy-egy felháborodott véleményt látni, amit hangosan kikiabálnak.


Ok. Akkor az lesz a vége hogy rádugatom egy computerre. Úgy gondolod az ki fogja írni a hiba okát? Egyébként a hang az az első pillanattól kezdve jelentkezett, hogy be lett szerelve a felújított cucc. Jah, és mire gondolsz amikor azt írod tömörtelenség??




m_attila Elküldve: 2011-10-10 15:00 Egyenetlen alapjárat

Gyertyák?

anubisz írta: Bontás nélkül van erre mód,hogy megnézze az ember,tényleg kap a vizet a henger? volt amikor 4,5 be írta az égéskimaradást.


m_attila Elküldve: 2011-10-10 14:54 Egyenetlen alapjárat

Egy 325i e36 a következő jelenséget produkálta :
minimális vízfogyasztás
indítás után hömbölgés pár pillanatig utána minden rendben

hengerfej le : 3 ik hengerbe ált a víz-> gátrepedés

Amíg ki nem dolgozta szerencsétlen a vizet addig hömbölgött

Mielőtt félreértenéd nem azt mondtam, hogy a tiednek is ez a baja

Megjegyzem nekem volt régebben egy e46 323-im, ugyanezt csinálta mint a te 30 id, nem
jöttünk rá a hibára , azóta is használják bontatlanul. pedig 550.000km van bent

m_attila

anubisz írta:
m_attila írta: Szia

Víz nem fogy?

anubisz írta: De aranyos,már kezdi,jólvan. 2 napig nem ültem bele,ma reggel hidegen ,már P0306
Nem,mintha nem éreztem volna,hogy nem jár egy henger Jön a hideg,kezdi megint.
Leállítom,újra indítom,már minden ok. Szép,hogy tavaly is a 6 hengerbe irkálta be,aztán felcseréltem a trafót az első hengerével,tök mindegy,akkor is hátra írta be.
Lehet injektor lesz? de akkor miért csak 1,2 percig csinálja és csak reggel,hidegen.
Melegen,langyosan soha.Úgy járt a motor,szinte táncoltam az ülésben.




Nem,nincs víz gondom,csak hónapok alatt,meg a nyár ami azért elszökik,talán 2,3 decit töltöttem rá,talán azt se kellett volna,úgy fél év alatt,de mindig nézni szoktam.
Már vagy 2 éve csinálja,csak nyáron melegbe nem annyira.
Ma hozták a termot,de nem voltam itthon,felhívtam őket,holnap délig megkapom.
Nem hengerfejes,abba biztos vagyok.Semmi gázképződésem nincs,csövek puhák,na meg ha az lenne 2 év alatt már cumi lett volna.


m_attila Elküldve: 2011-10-10 14:38 Egyenetlen alapjárat

Szia

Víz nem fogy?

anubisz írta: De aranyos,már kezdi,jólvan. 2 napig nem ültem bele,ma reggel hidegen ,már P0306
Nem,mintha nem éreztem volna,hogy nem jár egy henger Jön a hideg,kezdi megint.
Leállítom,újra indítom,már minden ok. Szép,hogy tavaly is a 6 hengerbe irkálta be,aztán felcseréltem a trafót az első hengerével,tök mindegy,akkor is hátra írta be.
Lehet injektor lesz? de akkor miért csak 1,2 percig csinálja és csak reggel,hidegen.
Melegen,langyosan soha.Úgy járt a motor,szinte táncoltam az ülésben.