m_attila fórum hozzászólásai

m_attila Elküldve: 2011-03-11 20:54 Ékszíj tárcsa

Üdv

szíjtárcsa corteco
szíj contitech

üdv

Attila


pampi írta: Én egyszer vettem Gates szíjtárcsát, kb 5000km bírt és nyekeregni illetve furcsa kopogó hang jött belőle, hála az égnek gariba kicserélték Corteco-ra. Az új szerelőm közölte hogy csak Corteco semmi más!!!! Illetve így jártam a nagy szíjjal is, az is csúszott szinte minden indításnál, pedig új volt. Természetesen Gates volt, és szintén az új szerelőm mondta hogy felejtős, csak a gyárit vegyem azzal nem fog! Így is lett, azóta hangja sincs!

domino írta: Szia!
És mit gondolsz a "dayco"? Úgy hallottam az is van olyan minőség, és kedvezőbb az ára?
Üdv: domino





m_attila Elküldve: 2011-03-10 21:46 Motorolaj

jajj, miért nem vesztek tőlem olajat
de tényleg miért nem?


YELLOW írta:
kempelen írta:
hil írta:
Nem szoktam a problémákba ennyire bele bonyolódni, egyszerűen nincs időm rá. Mindez most és itt csupán azért volt, mert a napokban írta valaki (már nem tudom ki volt, nem is érdekel annyira, hogy vissza keressem, de biztosan magára ismer), hogy jó áron vett Castrolt. Csak , hogy tudja, mire számíthat a jó áron vett olajjal. Több szót már nem érdemel az egész, és igen, Kempelen, Te fogalmaztad meg jól: " a jó minőségű termékek soha nem az akciós/olcsó polcon találhatók"



Félreértések elkerülése végett. Nem szerettelek volna megbántani sem téged, sem YELLOW kollegát. De tényleg én még nem láttam például Mobil ESP Formula 5W-30-at akciósan vagy akciós polcon és sajnos ahová én járok ott sem volt soha akciós. De ha elvonatkoztatunk ettől a bűvös "akciós" szótól akkor sem volt soha jó áron vagy olcsón. Volt egy ára és mást nem tehettem, csak el kellett fogadnom.


engem nem sértettél meg. mindenkinek van véleménye bizonyos dolgokról. ebben nincs semmi. én senkit nem akarok meggyőzni semmiről, de én sem várom el azt, sőt nem is érdekel, amikor arról akarnak meggyőzni, hogy amit én mondok az hülyeség. (most nem csak olajról van szó)
"akciós olaj" szerintem nem akciós árra megyek, inkább néhol túl drágán adják. gondolok itt arra, hogy 2700/l veszem az SLX powerflow olajat, pl olajshopnál 4700. ami azért sokK. hogy miért? azonos kategóriájú Mobil 1, vagy BP (amibe a castrol is tartozik) szintén ilyen árakon megy ott ahol én veszem az olajat, viszont olajshopban nem 2000-el drágább mint a Castrol, hanem max 2-3száz Ft-tal. tehát én úgy látom, hogy ahonnan én veszem az olajat nem azzal van baj, hogy túl "akciós", hanem a többi helyen túlzottan drága. anno az ARAL olajamat, 5900Ft/l-ért láttam, én 2800 körül vettem. és a legtöbb helyen 3ezer körül mozgott. szóval sok helyen kicsit fel vannak árazva a termékek. a durva dolgok ott kezdődnek, amikor 4-5 liter olajat lehet venni 2500-3000 ft-ért.


szerk.: jah az meg számomra nevetséges, hogy vannak olyanok, akik azért veszik a drágább olajat, mert azt hiszik, abban valószínű eredeti termék van.
belőlük érnek a kereskedők.


m_attila Elküldve: 2011-03-10 18:30 Motorolaj

Sziasztok

Hát ez nem semmi, hova jutott a téma

Egy apró észrevételem lenne, mint talán némiképp hozzáértő.

slx --> nem vw olaj

Hanem a Casrol így jelöli a szervizek számára dobozolt olajat. Az EDGE meg a mienk.
De most nehogy elkezdje valaki, hogy kerülhet egy üzletbe SLX LL4 olaj, én is azt forgalmazom Castrolból.. hát kérem szépen a szabad kereskedelem miatt.


hil írta:
Burns írta: Szóval, szerintem ne filózzatok ezen tovább, mert ha egy laikus ide téved és elolvassa ezt, az fejbe lövi magát azonnal.


Igen, igazad van, csak szerettem volna magyarázatot a jelenségre, de ez elmarad most.



m_attila Elküldve: 2011-03-06 22:29 Termosztát

Sziasztok

A gyári progit ne nézzétek.

Sajnos vannak bent hibák ezen a téren.

Ha típusból indultok el pl e46 320g 2003.08 akkor azt írja hogy Eu 4 esbe nincs

Ha cikkszám szerint keresel akkor meg hogy eu4 - yes tehát igen.


Alvázszámokat kérek és megmondom pontosan.

m_attila

m_attila Elküldve: 2011-03-06 00:29 Termosztát



9400,-ft

m_attila Elküldve: 2011-03-04 20:37 Társalgó

Hééé


Megbeszéltük Lacival, hogy a reklámjogokkal én rendelkezem


u.i. ennyit a 3cm ről....ez legalább 4-6
Attila

Burns írta: Bodri ül! Fekszik!




m_attila Elküldve: 2011-03-04 20:34 Autóvásárlás

Megvan az infó az autódról..

m_attila



zoliika írta:
m_attila írta: PP általában Itália

De nem mindig ne aggódj.

Holnap jelentkezem.

Üdv

zoliika írta:
m_attila írta: Honnan való Olaszországból?

zoliika írta:
m_attila írta: 100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!




wbaap71040pp252084
köszi!




Nem olaszból!Azt most nem tudom pontosan vagy német vagy svájc!




Hát ezt ha meg tudod nézni Te egy isten vagy!Ezer hálám!


m_attila Elküldve: 2011-03-04 20:31 Motorolaj

Nyugodtan kiállhatsz a garázsból...
Kicsit túl van méretezve a rendszer.

bmw ll4 5w-30

tudok ha kell

m_attila

miniyakuza írta: Sziasztok!

Ma a kocsim kiírta, hogy a motorolaj szint a minimumon van!
Mennyit tudok így elmenni vele?Hétfőn vagy kedden már amúgy is megejtenénk az esedékes olajcserét!Milyen olajat vegye?Castrol 5W-40-et javasoltak szintetikusat!
Ja meg gőzöm sincs hány liter kell bele

Légyszi segítsetek mert jelenleg nem merek kiállni a garázsból se




m_attila Elküldve: 2011-03-04 08:08 Valaki segítsen

Sorry

Én arra gondoltam

hil írta:
pneurob írta: Egyetértek Attilával, az esetek 95%-ában ez okozza a hibajelzést, ami pár ezer forintból orvosolható, rosszabb esetben az olajszivattyú kopása okozza, mivel a megfelelő nyomás eléréséhez egy kis időre van szükség. Ez már kissé költségesebb.


http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com

m_attila írta: Olajnyomás érzékelő gond van

m_attila

sebes írta:
Bero írta:
sebes írta: Sziasztok.Van egy olyan gondom,hogy indítás után kb. 20mp után a kijelzőn sárga szinnel kigyullad az olajnyomás
ellenőrző lámpa ami kb.20mp folyamatosan világít majd elalszik.Most volt olajcsere és szűrő.Eredeti bmw olajjal .Az autóm 330d E46 tipusú.Ha valaki tud mondani valami okosságot nagyon megköszönném!



Üdv! Szerintem!!! Ne törődj vele,nekem is szokta csinálni bár nekem benzines van, és szaki azt mondta nem kell vele foglalkozni! ''pillanatnyi üzemzavar'' szerinte


Kösz.! Egy kicsit megnyugodtam!!!






Sziasztok! Azt gondolom, talán valamit elnéztetek: azt írta, hogy az olajnyomás jelző SÁRGÁN (tehát nem pirosan) világít kb 20sec-ig. Ez pedig nem az nem az olajnyomás érzékelő, hanem az olajszint szenzor hibája lehet. Korábban írtam erről (mert egyet szétszedtem), csak a csere segít, el van égve az érzékelő fűtött ága. Csak gyárit, vagy Hella gyártmányút vegyél!


m_attila Elküldve: 2011-03-03 22:24 kettõstömegü lendkerék

Ezekbe az autókba mind 3-4 kiló van

ennyi

Hori --320d évi 60-70 et megy most van 260körül hibamentesen...
meg sok száz itteni példa is..

Higgyetek nekem, sok km es autókkal vannak gondok.

Egy BMW 300.000 km után is tud gyönyörű lenni, a 120.000 es órával

m_attila



zoliika írta: Most őszintén Attila mennyi 7-8éves bmw tulajdonos ül bele az autójába nyugodtan és vág neki mondjuk egy 3000km-es külfőldi nyaralásnak?Mire eladja az autóját itt ahogy nézem az embereket majdnem mérnöki diplomát le is rakhatnák 3év után többet tudnak ezek az emberek itt a fórumon bmw-ről mint a fejlesztők!


m_attila Elküldve: 2011-03-03 22:10 kettõstömegü lendkerék

Így van

Végül is , csak az lesz a vége, hogy egy bmw is csak egy termék, amivel akkor van a legkevesebb gond ha újonnan veszünk meg

Sajnos ezt sokan elfelejtik.

És várják a csodát egy 7-8 éves leharcolt 20 dtől....

Az tény, más az értékvesztése, mint egy Opel Astrának.

De a szolgáltatás is más...


zoliika írta:
m_attila írta: Tudod mi a baj??

Nem is tudjuk milyen egy jó tds, vagy egy igazi 20d, vagy 30d vagy 35d

Mindenki sztárolja kinti autókat...

4 éves diesel bmw-> 4X60 -> 240.000km min.

lehet számolgatni

Több lizingcéggel kapcsolatba állunk
3 évesek a szerződések, mert 3 év alatt kb 180.000km lesz egy céges autóba...


m_attila

zoliika írta:
m_attila írta: Más is

De úgy tudom 20d hez nem elérhető...

Amúgy egy kis bmw történelem..

már 1991 től kettős tömegű lendkerékkel mennek a bmw k 25tds ek óta...

Miért kéne pont most 2011 ben kiváltani

Ugyanolyan jók mint régen, csak másképp használjuk az autóinkat már...Nem évi 15000, hanem évi 20-25000, kinti autónál meg évi min 30-40 ezerkm

m_attila



tschikosch írta:
m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?





Dehogyis nem szóltál rosszat csak elszomorítót!!Nem ide tartozik ebbe a topikba tudom,de én nagyon el vagyok keseredve az ami itthon folyik az borzalom!Ebben az országban minden szarabb,drágább,szigorúbb és ott lehetetleníti az állam az embert az ahol csak tudja!Mindenki le van égve,bizalmatlan,depressziós stb!5 éve nem dolgoztam itthon elég volt most ez a 4 hónap tolok vissza az arabokhoz!




Ezért fogadtam meg,hogy a következő autóm csak új lesz nem tudom miként fogom kispórolni azt a 15 millát,de megoldom.Megmondtam az asszonynak is ha meglesz az x3 és ha elakarom adni 3-4 év után rúgjon tökön ,10-12 év után meg eladom,de még azt is meggondolom inkább lehajtom róla az utolsó fillért is !



m_attila Elküldve: 2011-03-03 22:00 kettõstömegü lendkerék

Tudod mi a baj??

Nem is tudjuk milyen egy jó tds, vagy egy igazi 20d, vagy 30d vagy 35d

Mindenki sztárolja kinti autókat...

4 éves diesel bmw-> 4X60 -> 240.000km min.

lehet számolgatni

Több lizingcéggel kapcsolatba állunk
3 évesek a szerződések, mert 3 év alatt kb 180.000km lesz egy céges autóba...


m_attila

zoliika írta:
m_attila írta: Más is

De úgy tudom 20d hez nem elérhető...

Amúgy egy kis bmw történelem..

már 1991 től kettős tömegű lendkerékkel mennek a bmw k 25tds ek óta...

Miért kéne pont most 2011 ben kiváltani

Ugyanolyan jók mint régen, csak másképp használjuk az autóinkat már...Nem évi 15000, hanem évi 20-25000, kinti autónál meg évi min 30-40 ezerkm

m_attila



tschikosch írta:
m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?





Dehogyis nem szóltál rosszat csak elszomorítót!!Nem ide tartozik ebbe a topikba tudom,de én nagyon el vagyok keseredve az ami itthon folyik az borzalom!Ebben az országban minden szarabb,drágább,szigorúbb és ott lehetetleníti az állam az embert az ahol csak tudja!Mindenki le van égve,bizalmatlan,depressziós stb!5 éve nem dolgoztam itthon elég volt most ez a 4 hónap tolok vissza az arabokhoz!


m_attila Elküldve: 2011-03-03 21:41 kettõstömegü lendkerék

Más is

De úgy tudom 20d hez nem elérhető...

Amúgy egy kis bmw történelem..

már 1991 től kettős tömegű lendkerékkel mennek a bmw k 25tds ek óta...

Miért kéne pont most 2011 ben kiváltani

Ugyanolyan jók mint régen, csak másképp használjuk az autóinkat már...Nem évi 15000, hanem évi 20-25000, kinti autónál meg évi min 30-40 ezerkm

m_attila



tschikosch írta:
m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?



m_attila Elküldve: 2011-03-03 21:27 kettõstömegü lendkerék

Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!


m_attila Elküldve: 2011-03-03 21:17 kettõstömegü lendkerék

Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila