m_attila fórum hozzászólásai

m_attila Elküldve: 2011-03-02 22:32 316 i Kartelgázmembrán


A kép és az ár csak illusztráció

m_attila Elküldve: 2011-03-02 22:25 Autóvásárlás

Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...

Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók

130000km nél nem cserélünk turbót

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.


m_attila Elküldve: 2011-03-02 22:16 Motorolaj

A gyári előírás 98 tól minden bmw be 5w-30.

Azért mert 98 tól jött a "longlife" üzemmód a 30000km es csereperiódus.
Az m52 b20 motor 90 91 től van akkor még m50 motorkódja volt mert 1 vanosos volt.
De a konstrukció ugyanaz.
5w-40 amit ajánlanék és 15 ezrenként csere.
Ha szerencséje van az ügyfélnek a kartergázmembránja még nem ment tönkre a longlife üzemmód következtében.



m_attila


pneurob írta:
m_attila írta: Benzines 20i be nem kell 5w-30 csak ha a longlife csereperiódust kihasználja valaki


Az meg amúgy is káros a motorra.
Attila




Ez biztosan jó bele, mit ajánlasz helyette?



m_attila Elküldve: 2011-03-02 22:11 316 i Kartelgázmembrán

Ez a termék nem való ebbe az autóba...!!!!!!!

Ez a termék a 20i-től felfelé jó...20, 23, 25, 28i be

A helyes cikkszám:

11 72 7 553 068

üdv

m_attila

anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta:
DDT írta:
anubisz írta:
rabbit írta: sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....


Hogyhogy nem tudod fel tölteni?


Szia, és miben kellene segíteni?


Biztos abba hogy fizesd ki helyette hát ha lyukas,szakadt venni kel ujjat,és be szereltetni. Vagy már ez is kérdés néha?


Lehet barkácsolni a membránnal, de nem ajánlott, ilyet a BMW sem ad el, csak komplett szűrőt. A "kartergázszűrő" egy igazi magyar névtalálmány, az eredeti neve hitelesen fordítva németből "forgattyúsház légtelenítő szelep" azaz Kurbelgehäuse Entlüftungs-Ventil. Sajnos csak 1db volt belőle és épp ma vette meg álandó vevőm, de jövő héten érkezik 3db. http://schmiedmann.hu/termek/kartergazszuro.html .

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com






és persze az összes csövet cserélni kell vele együtt.


m_attila Elküldve: 2011-03-02 22:09 316 i Kartelgázmembrán

Ez a termék nem való ebbe az autóba...!!!!!!!

Ez a termék a 20i-től felfelé jó...20, 23, 25, 28i be



pneurob írta:
anubisz írta:
DDT írta:
anubisz írta:
rabbit írta: sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....


Hogyhogy nem tudod fel tölteni?


Szia, és miben kellene segíteni?


Biztos abba hogy fizesd ki helyette hát ha lyukas,szakadt venni kel ujjat,és be szereltetni. Vagy már ez is kérdés néha?


Lehet barkácsolni a membránnal, de nem ajánlott, ilyet a BMW sem ad el, csak komplett szűrőt. A "kartergázszűrő" egy igazi magyar névtalálmány, az eredeti neve hitelesen fordítva németből "forgattyúsház légtelenítő szelep" azaz Kurbelgehäuse Entlüftungs-Ventil. Sajnos csak 1db volt belőle és épp ma vette meg álandó vevőm, de jövő héten érkezik 3db. http://schmiedmann.hu/termek/kartergazszuro.html .

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com






m_attila Elküldve: 2011-03-02 22:00 Motorolaj

Benzines 20i be nem kell 5w-30 csak ha a longlife csereperiódust kihasználja valaki


Az meg amúgy is káros a motorra.
Attila


m_attila Elküldve: 2011-03-02 21:03 Motorolaj

5w-40

Ez a motor egy ezeréves konstrukció. Nem kell bele 0w- vagy 5w-30


borigabi írta:
Hamarosan aktuaálissá vélik az olajcsere kérdés...
Szerintetek milyen olajat rakjak m52b20-ba?
Van vkinek tapasztalata a Castrol Edge 0w-30-ról v néztem még Bmw gyári olajat 0w-30 Longlife-ot?
Előre is köszi


m_attila Elküldve: 2011-03-02 20:44 320d Motor


Oks

Vettem

YELLOW írta: most csalódtam benned... hát már Te sem értelmezed amit írok???
pont ezt mondom, hogy nem éri meg eladni... mert nehéz lsz egy hülyét találni. aki meg ért hozzá és meg is venné, az lealkudja az árát. akkor meg azt inkább érdemes rákölteni és lesz egy felújított autó, amit használhat boldogan.
tényleg enynire értelmetlenül írok??? nem hiszem el komolyan...

m_attila írta: Ez hülyeség Yellow

Chipcad barátom most újította fel a 20 d motorját elolvadt egy dugó porlasztó miatt.
Most adja el??
Inkább élvezze....

Új autóba ül


YELLOW írta:
Bianconero írta: Nekem picit kezd elegem lenni a havi 50-70 ezres kiadásokból.
Erősen gondolkodom az autótól való megszabadulásban.


ez nem BMW specifikus dolog, mással is megszívhatod. amkor vetted kellett volna körültekintőbbnek lenni.

most ha el akarod adni a költségek miatt, miből gondolod, hogy pl találsz egy"hülyét", akit tulajdonképpen meg lehet vezetni?

aki meg vágja a szitut úgyis lealkudja az árát. ergó elvesztegetd a kocsit. vagy inkább ráköltöd és lesz egy jó állapotú autód.

az a baj, a vásárlásnál benézed a dolgot, onnantól kezdve nem tudsz jól kijönni a dologból.







m_attila Elküldve: 2011-03-02 20:31 320d Motor

Ez hülyeség Yellow

Chipcad barátom most újította fel a 20 d motorját elolvadt egy dugó porlasztó miatt.
Most adja el??
Inkább élvezze....

Új autóba ül


YELLOW írta:
Bianconero írta: Nekem picit kezd elegem lenni a havi 50-70 ezres kiadásokból.
Erősen gondolkodom az autótól való megszabadulásban.


ez nem BMW specifikus dolog, mással is megszívhatod. amkor vetted kellett volna körültekintőbbnek lenni.

most ha el akarod adni a költségek miatt, miből gondolod, hogy pl találsz egy"hülyét", akit tulajdonképpen meg lehet vezetni?

aki meg vágja a szitut úgyis lealkudja az árát. ergó elvesztegetd a kocsit. vagy inkább ráköltöd és lesz egy jó állapotú autód.

az a baj, a vásárlásnál benézed a dolgot, onnantól kezdve nem tudsz jól kijönni a dologból.



m_attila Elküldve: 2011-03-02 20:15 Autóvásárlás

35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.



m_attila Elküldve: 2011-03-02 19:35 320d Motor

vagy nem

200 ig egy bmwhez hozzá se kell nyúlni

csak sajnos a használta vett járgányokba senki nem tudja mennyi km van

egy példa:
2004 320d kinti - ráadásul Németországból behozott 90 ezer km eres szervízkönyvel németországi pecsétekkel,

majd kiderült hogy 2007ben volt 280000km es szervizen az autó kint, ezt a bmw rendszeréből tudtam meg, tehát 2008 ban mikor az illető vette az autót ha arányosítunk kb. 340-350 volt bent, ma 2010 írunk az órába 150 vagyis kb 400 nál jár
És a mai napig hibátlan...
És a belseje is szép






Bianconero írta: Csak 125 e a km..

YELLOW írta:
Bianconero írta: A hibatároló üa nyomáshibát írt ki. Pontosabban azt, hogy kicsi/kevés a nyomás.
Szóval vagy üa szivattyú vagy a rail szenzor a hunyó.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...




ha 150ezer vagy felette van a km, akkor gyanúsan AC pumpa lesz. eddig nem szóltam, mert nekem úgysem hisznek, de hamarosan semennyire sem fog menni az AC.





m_attila Elküldve: 2011-03-01 12:00 Futómû és hibái

Szia

Olajtöltetűek a szilentek.

Attila

SirToma írta:
hil írta:
seta írta:

Itt a 6-os elem. Miután a régieket levettük, mindkettő gumi részét elvágtam kiváncsiság képpen. A jobb oldali csont száraz volt bellül is, de a bal oldaliban olaj volt a gumiban (tutira nem víz v egyéb külsőleg odakerült foyadék...)


Abban olaj van?



Szerintem nincs....


m_attila Elküldve: 2011-02-28 21:38 Valaki segítsen

Milyen autóba kell amúgy

alvázszám?

InsectKiller írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Utánanéztem ennek a lambda szondának és többen is írták,hogy 30 körül van az új ár és ez a 59 ezer kicsit tényleg sok :S Valamit nagyon sumákolhat a szolnoki szerelőm,faszom


lehet még a márkaszervizbe se kérnek annyit érte.Bár erre esküdni nem merek,de ki tudja


Én se lepődnék meg rajta,ha igaz lenne Holnap viszem is el a kocsit a picsába a szerelőtől,ne szopasson már



Nekem is cseréltek már egy szondát,és nem emlékszem hogy ennyibe került volna. Márkaszervizbe. Most érted,ha 60 ezer lett volna,plusz a szerelés,arra biztos emlékeznék az összeg miatt, mert az már a nyolcvanat csapkodná alulról.


Hát,igen! Ennél a tagnál cseréltem már a másik lambda szondám szeptemberben és kb 40 rugóból kijött alkatrész árával meg munkadíjjal plusz beállításokkal! Szóval valami nagyon ködös most nekem.. Sebaj,viszem haza holnap a verdát


annyit nem romlott a forint azóta


Nemigen


Akkor lepődjetek meg! Lambdaszonda


m_attila Elküldve: 2011-02-28 20:57 Fékolaj

DSC futóműhöz ez való


seta írta: Sziasztok!
Ahogy a téma elején olvastam, egyedül a DOT5 a szilikon alapú. A kérdésem az lenne h az ATE honalpján reklámozott SL.6-os folyadékról tud-e vki vmit. Nem találtam meg a leírásában h milyen alapú. Ha valakinek van róla több infója, netán tapasztalata, ne tartsa magában


m_attila Elküldve: 2011-02-25 16:03 Pohártartó

kösz a segítséget

kempelen írta:
m_attila írta: Nem szeretnék gyárit, valami szépet és praktikusat


Ohh a legjob helyen jár uram. Kici és óccó termékekel tudunk szolgálni a zöld sárkány nevű piacon. Baátom Yin Yong Yu alias Johnny bármilyen óccó kici dolgoban tud segiteni önek....