m_attila Elküldve: 2009-02-23 20:13 Replika felnik
jokerface írta: Helo!
Csak annyit,hogy a replika felnikbe passzolnak az orgi BMW csavarok?
m_attila Elküldve: 2009-02-23 20:13 Replika felnik
jokerface írta: Helo!
Csak annyit,hogy a replika felnikbe passzolnak az orgi BMW csavarok?
m_attila Elküldve: 2009-02-20 09:58 Chip tuning
m_attila Elküldve: 2009-02-18 10:25 Motorolaj
silver_e46 írta:m_attila írta: Szia!
Nálunk a gyári bmw olaj 2.500,- /liter
üdv
m_attila
20-326-4882
szia!
ez a gyári olaj 5W-30-as viszkozitású? 12l-es kiszerelésû mennyi lenne?
vidékre hogy külditek, mennyi a postaköltség?
m_attila Elküldve: 2009-02-12 16:30 kormánymû
Csum írta:alfatone írta:Csum írta:alfatone írta: Sajna a kormánymû fogaslécének a közepe szokott kikopni a BMW-ben. És igen, ha ráhúzza az állítócsavart, akkor nem fog kopogni, de szorulni fog kormányzáskor, és akkor nem szorulhat. Ezért van, hogy azt a csavart nem tekergetjük, csak jó állapotú kormánymûnél, 1szer a beállításkor.
Ilyenkor csak a belsõ fogasléc és spirálcsavar cseréje segít, ez kb 100ezer. Az új kormánymû 200ezer. Lehet választani.
Sajnos a futómû többi alkatrésze olyan szilárd, hogy ez a leggyengébb alkatrész, ezért Demszky útjairól ez kap mindent az arcába. Hallottam olyat is, hogy felújítás után 15ezer km Bp-en, és megint lógott.
értrem és köszi! gondolom itt nem szabad azon gondolkozni,hogy elmegyek bontóba és veszek egy használtat, hanem meg kell venni a zsír újat?
Bontott nem igazán. Esetleg Münchenben. Érdemes azért megkérdezni nehány kormánymûvest. Ha még nem sima a közepén a fogasléc, fel tudják újítani. Ha hosszú távra kell az autó, akkor esetleg újat, de az nem olcsó.
pár évig még szeretném megtartani, tehát valami normális megoldást kell találnom!!
lehet gyûjtögetni az újra(
ha csak nincsen valakinek elfekvõben egy jó állapotú hasznbált kedvezõ áron!
m_attila Elküldve: 2009-02-09 17:06 Bmw Welt
m_attila írta: Sziasztok!
Szervezés alatt áll egy bmw welt látogatás. Egyenlõre egy elõzetes felmérést szeretnék készíteni arról, hogy lenne e rá igény. Költségekrõl egyenlõre nem tudok nyilatkozni. Jelenleg tárgyalok a bmw-vel hogy a "standard" 1,5 órás látogatás helyett, kaphassunk egy kibõvített programot lehetõség szerint, idegenvezetéssel együtt.
Kérek mindenkit, a téma komolyságára való tekintettel, jelezzen vissza, hogy lenne e szándékába egy ilyen túrán részt venni. Természetesen most még minden kötelezettség nélkül.
m_attila
u.i: azért remélem örültök neki
m_attila Elküldve: 2009-02-09 15:50 Bmw Welt
m_attila Elküldve: 2009-02-01 22:40 újonc kérdései :)
Szabb1 írta: Leírná valaki, hogy egy 200 ezer km-t futott 323-asnál (98-as E46) mit kell cserélni?
Az autó most kerül hozzánk és szeretnénk megcsinálni az általános dolgokat.
Thx.
m_attila Elküldve: 2009-02-01 16:14 Szívócsõhossz állító motor
alfatone írta: Szerintem is inkább a vanos lesz. Korábban talán eapa fejtette ki bõvebben annak lelkivilágát, de már bizony nem tudom melyik topicban.
Akkor próbáltam többször megmutatni szerelõnek, de 1-2 km után mindig megszûnt, ezért nem sikerült.
m_attila Elküldve: 2009-02-01 14:32 Fékjavítás
m_attila Elküldve: 2009-01-31 19:31 Fékjavítás
m_attila Elküldve: 2009-01-30 10:49 Turbo
manomama írta: Sziasztok!
Ma este lesz kész az autó, ugyanis sikerült a szerelõmnek biztos forrásból szereznie rá egy használt turbót (100000ft), még garit is vállal rá. Õt az ismerõseim ajánlották, nagyon megbízható és lelkiismeretes szakember, valsz ezért láttam ma nála javításra váró X5-t, Subaru Imprezat...
M. Attila! Köszönöm szépen, de így tárgytalanná vált a turbó beszerzés(remélem egy ideig nem is kell!!!)
DE AZÉRT AZ ELÕZÕ MEKKMESTERNEK MÉG AZ ORRA ALÁ LESSZ DÖRGÖLVE ÍGÉREM!!!
Majd késõbb errõl is beszámolok!
üdv.:BMWPilot
m_attila Elküldve: 2009-01-29 23:22 kormánymû
Csum írta:Woockie írta:Csum írta: olyan jellegû a problémám,hogy amikor nagy temporól intenzív fékezést hajtok végre elkezed kicsit verni a kormány! mi lehet ennek az oka?
Akar hullamos fektarcsa is.
gyári M es tárcsák vannak elõl 20000km van bennük ennyi idõ alatt tönkre mehettek?
m_attila Elküldve: 2009-01-29 23:02 Futómû és hibái
Szabb1 írta: Köszi a gyors segítséget!
Szerszám nélkül nem megy a csere?
Még egy olyan kérdés lenne, hogy elsõ lengõkar gömbfejbõl milyet? Szintén gyárit?
m_attila Elküldve: 2009-01-29 13:25 Termosztát
bmw46 írta:bmw46 írta:ute107 írta: Utángyártottak között van hõfok eltérés legalábbis a dieseleknél. Valamelyik autóalkatrész üzletbe nézz utána...
thx körbenézek
Nah körbe is kérdeztem hát mind1-ik 97fokos a dízeleké meg 88fokos de az meg nem jó az enyémbe max a belseje, mert a mûanyagház az tök más de a belsejét meg nem látom sehol... Szerintem elmegyek egy bontóba megnézem ott... hátha