nickname írta:
m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
nagym írta:
m_attila írta:
mutyuru írta:
Sziasztok!
Mint a profilombol kiderul van egy E90-s 320D BMW-m - 2009-es evjarat.
Tavaly augusztusba vettem Nemetorszagban hivatalos BMW szerviztol, ahol a megvetel elott teljes generalt vegeztek az auton, amibe az olajcsere is benne foglaltatik.
Azota kb 30 000km-t tettunk a kocsiba - 70%-ban autopalyas hasznalat es 30% volt a varosi furikazas. Nem sporolunk a sebesseggel es sportosan vezetjuk az autot - nem is lehet maskeppen, mert iszonyat jo a vezetesi elemeny.
A kocsiban nem gyari 177 paci figyel, hanem egy hivatalos BMW chiptunningot szereltek be, igy 199LE.
Szoval a kerdesem: Mikor erdemes az olajat es a tobbi cuccot cserelni benne?
Mivel a kocsi leirasaba olvastam, hogy automatikusan kijelzi, amikor ez szukseges. Ezt pedig a hasznalatbol, sebessegbol es inditasbol kalkulalja valahogyan. Uagyan akkor nem szeretnem a szeretett automat szivatni es feleslegesen nyuzni. Valaki tudna tanacsot adni?
Tenyleg varjam meg a jelzest vagy mar most a pl a km miatt menjek csereltetni.
Kosz,
M
Szia
Inkább a vezérműlánc cserére fókuszálj...
Még olvasni is rossz volt, hogy 30.000 km-t egy olajtöltettel. Évenként, vagy max. 15.000 km olajcsere, Mobil1 0w40 ESP FORMULA (kékmatricás), alternatívaként az arany színű Mobil1 0w40 is tökéletes. Kettő között a külömbséget a kipufogó rendszerekre gyakorolt hatásukban kell keresni. Vezérműlánc probléma (átugrik) a 2008 után gyártottaknál orvosolva lettek.
Sajnos rosszul tudod... de akkor sok szerencsét hozzá..
most van nálunk egy 2008 as 20d lánccserén
Motorkiszerelés - főtengelycsere?
2009 .1 elöttiekben elvileg kell(ene) főtengelyet is cserélni!
2009.1 után már csak láncot
Ez a 163 lovas motorokra vonatkozik ?
nem
2007 volt csak a 163 lovas motor
de ne a lóerőt nézzétek mert a belga piacosok más lóerősek 177 helyett 163 pl ez lehet megtévesztő
m47n2 nem érintett
n47 2007-2009.1 főként (főtengely konstrukciós hiba)
2009.1 -2011.márc javasolt lánccsere
2011. márc--- nincs hiba
ettől függetlenül még napjainkban is módosítják a vezérlés alkatrészeit