memento fórum hozzászólásai
« előző12következő »

memento Elküldve: 2016-06-07 13:48 Mi lehet a baj?

Pedar írta:
memento írta:
Pedar írta: Sziasztok!

Az autóm: 318i Touring ('99/12) M43B19
A következő probléma idegesít egy ideje:

Reggelente az első indításnál és kizárólag csak akkor a fordulat teljesen visszaesik és a motor leáll... Aztán, ha elindítom újra, dadog a motor a fordulat ingadozik és az autó rángatva indul. Ha a kuplungot benyomom, ismét a fordulatot visszaejtve leáll a motor.
Ezt mondjuk megcsinálja 2 vagy 3 alkalommal, aztán utána nem.
A nap többi részében ez a hiba nem jön elő, olyannyira nem, hogy minden indítás után szépen felpörög mondjuk 1200-1400-as fordulatig, majd gyönyörűen beáll 850-900 körülre.
Csak a reggeli első indítás ilyen gyatra...
Kellemetlen, mert amíg kijutok a parkolóból kell néhányat kanyarodnom és ekkor, ha a kuplungot benyomva kanyarodok, akkor leáll és a szervo elszáll..., én meg kapaszkodhatok a kormányba, nehogy nyársra tűzzem valamelyik parkoló autót.

Olvastam itt a Fórumban több lehetséges hibaokot is, ezek egy részét meg is próbáltam kiszűrni:
- benzinszűrő kicserélve, új
- gyújtás ellenőrizve, jó
- vákuumcsövek ellenőrizve, nincs repedés-szakadás
- légtömegmérő cserélve (ezt a diag kidobta)
- jelenleg hibakód nincs, ugyan csak egy egyszerű kis ELM327 diagom van TorquePro-val

Az feltűnt, hogy az AC pumpát nem hallom nyomni, de gyakorlatilag sosem (ezt még ellenőrzőm holnap az ülés eltávolítva is).
Olvastam, hogy a vezérműtengely jeladó is produkálhat ilyet: viszont akkor miért csak a reggeli indításkor?
Ill. olvastam azt is, hogy előfordulhat az is, hogy az AC nem tartja meg a nyomást, azért nyögdécsel reggel..., ill. valahol olvastam a "becsöpögés"-ről is, mint lehetséges hibaokról. Vagy esetleg a nyomásszabályzó?

Ebben kérném a segítségeteket/tanácsotokat, hogy mi lenne az az alkatrész, amit első körben cserélnem kellene?

Előre is köszönöm!



Szia
Nekem is hasonló problémám volt.Fél évig szenvedtem vele, mire 3-4 szerelőt megjártam és semmi változás, bevittem egy márka szervízbe ahol 3 nap alatt megjavították, azóta minden rendben.Hiába volt benzinpumpa cserém ugyanúgy csinálta, na most a gond ott volt, hogy mikor cseréltettem a benzinpumpát akkor nem cseréltük vele együtt a relét, ami valószínűleg zárlatos volt ,így hiába vettem bele új pumpát azt is tönkrevágta újból.Irány a bolt, még egy benzinpumpa. Tehát nekem egy másik új pumpa + relé együttes cseréje oldotta meg a problémámat.Azért írtam le nehogy új járj, mint én, ha benzinpumpát vásárolsz érdemes azt a pár ezer forintos relét is vele együtt, ha jól tudom az ami a kesztyűtartóban van.
Remélem segítettem.

üdv Tamás



Szia!

Köszönöm a választ, amennyiben más ötlet nem lesz a problémára, belevágok az Általad javasolt AC+relé együttes cseréjébe!
Ennél a típusnál a relé a motortérben van, egy kis zöld relé, az ablakmosó relé mellett, ha jól emlékszem.
Vagy esetleg van egy másik is?
Ill., ha már reléknél tartunk:
az index reléje merre található?

Köszönöm még egyszer, hogy időt és energiát szántál a válaszra!



igazán nincsmit.
A kesztyűtartó mögött van! (tehát le kell szerelni a kesztyűtartót).Ott van az üzemanyag szivattyú reléje.Nekem is van a motortérbe is,valaki azt mondta ott kell cserélni először, de az a kesztyűtartóba volt amit nekem cseréltek az tuti.Én kiméretném a helyedbe és beszélnék egy szakemberrel vagy egy szervízzel ahol meg sem muszáj csináltatnod ,de legalább elmondják mi a gond egy kis pénzért cserébe..és nem utolsó sorban legalább tudod merre indulj el.Hidd el hosszabb távon jobban kijössz, minthogy végigcserlj minden szart.Már bánom nem oda vittem először.Indexet sajnos nem tudom, de ha hozzáértőt megkérdezel vagy kicsit keresgélsz a neten biztos megtalálod

memento Elküldve: 2016-06-06 13:33 Mi lehet a baj?

Pedar írta: Sziasztok!

Az autóm: 318i Touring ('99/12) M43B19
A következő probléma idegesít egy ideje:

Reggelente az első indításnál és kizárólag csak akkor a fordulat teljesen visszaesik és a motor leáll... Aztán, ha elindítom újra, dadog a motor a fordulat ingadozik és az autó rángatva indul. Ha a kuplungot benyomom, ismét a fordulatot visszaejtve leáll a motor.
Ezt mondjuk megcsinálja 2 vagy 3 alkalommal, aztán utána nem.
A nap többi részében ez a hiba nem jön elő, olyannyira nem, hogy minden indítás után szépen felpörög mondjuk 1200-1400-as fordulatig, majd gyönyörűen beáll 850-900 körülre.
Csak a reggeli első indítás ilyen gyatra...
Kellemetlen, mert amíg kijutok a parkolóból kell néhányat kanyarodnom és ekkor, ha a kuplungot benyomva kanyarodok, akkor leáll és a szervo elszáll..., én meg kapaszkodhatok a kormányba, nehogy nyársra tűzzem valamelyik parkoló autót.

Olvastam itt a Fórumban több lehetséges hibaokot is, ezek egy részét meg is próbáltam kiszűrni:
- benzinszűrő kicserélve, új
- gyújtás ellenőrizve, jó
- vákuumcsövek ellenőrizve, nincs repedés-szakadás
- légtömegmérő cserélve (ezt a diag kidobta)
- jelenleg hibakód nincs, ugyan csak egy egyszerű kis ELM327 diagom van TorquePro-val

Az feltűnt, hogy az AC pumpát nem hallom nyomni, de gyakorlatilag sosem (ezt még ellenőrzőm holnap az ülés eltávolítva is).
Olvastam, hogy a vezérműtengely jeladó is produkálhat ilyet: viszont akkor miért csak a reggeli indításkor?
Ill. olvastam azt is, hogy előfordulhat az is, hogy az AC nem tartja meg a nyomást, azért nyögdécsel reggel..., ill. valahol olvastam a "becsöpögés"-ről is, mint lehetséges hibaokról. Vagy esetleg a nyomásszabályzó?

Ebben kérném a segítségeteket/tanácsotokat, hogy mi lenne az az alkatrész, amit első körben cserélnem kellene?

Előre is köszönöm!



Szia
Nekem is hasonló problémám volt.Fél évig szenvedtem vele, mire 3-4 szerelőt megjártam és semmi változás, bevittem egy márka szervízbe ahol 3 nap alatt megjavították, azóta minden rendben.Hiába volt benzinpumpa cserém ugyanúgy csinálta, na most a gond ott volt, hogy mikor cseréltettem a benzinpumpát akkor nem cseréltük vele együtt a relét, ami valószínűleg zárlatos volt ,így hiába vettem bele új pumpát azt is tönkrevágta újból.Irány a bolt, még egy benzinpumpa. Tehát nekem egy másik új pumpa + relé együttes cseréje oldotta meg a problémámat.Azért írtam le nehogy új járj, mint én, ha benzinpumpát vásárolsz érdemes azt a pár ezer forintos relét is vele együtt, ha jól tudom az ami a kesztyűtartóban van.
Remélem segítettem.

üdv Tamás

memento Elküldve: 2016-01-23 14:09 Mi lehet a baj?_

maddog írta: sziasztok. Kezd újra hideg lenni, így a régi probléma ismét előjön nálam. Csak kb 3-4roknál kezdődik, minél hidegebb van annál rosszabb lesz a helyzet. Itt egy videó is az indításról... gyertya,gyújtókábel,vezérműjeladó, hőmérsékletjeladó, aksi stb cseerélve lett, gépre rakva nem ír ki hibát. kompresszió benzinnyomás mérve, rendben...
http://auto.indavideo.hu/video/IMG_0295


szia.Érdeklődnék , hogy megoldódott e ez a nem indulásos problémád? Mert en lassan egy éve ezzel szenvedek. örülnek nagyon a segítsegednek, hatha valamerre eltudnank vele indulni. köszi szepen.

memento Elküldve: 2016-01-22 20:44 Mi lehet a baj?

memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget


szerintem csak találgatás emgy, aztán szépen kicseréltetik veled a fél autót.
előbb cserélj csak relét. nem hiszem, hogy a pumpát megölte volna egy rossz relé.
ha van hangja a pumpának gyűjtás ráadáskor, akkor megy a pumpa.
az a baj kevés az infó. lehet itt más is. de nem tudni ahova elvitted, azok vajon mindent megnéztek-e vagy csak rámondták?

szerk.: elég 1 helyre beírni a problémád


rendben köszi igen nem vagyok túl gyakori fórumozó így már mindjárt más mint a másik hozzászóló.
Cseréltek relét ,de azt mondták a szervízbe,hogy másnap indításnál szétkúrta neki a pumpám, viszont azt kb fél éve cseréltem egy vdo -ra.ugyan ez miatt a probléma miatt.
Erre mondták,hogy mind a kettőt kellene egyszerre.


valamit jó lenne ott mérni, mert lehet a pumpa vezetéke, valahol szigetelés hoányos... nekem ez fura. vagy épp nem jó méretű biztosíték van. valaki kicserélte nagyobbra, mert állandóan elolvadt, így nem olvad el, hanem kinyírja mindig a pumpát vagy a relét. és ez meg valami zárlat miatt lehet, ami inkább a vezetékek környékén keresendő.


Egyébként nyáron egyáltalán nem jön elő ez a probléma, mindig csak hidegben.Egy éve ezzel szenvedek és senki nem tudja mi lehet a baj.



https://www.youtube.com/watch?v=vMVkWnInVws

memento Elküldve: 2016-01-22 20:43 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget


szerintem csak találgatás emgy, aztán szépen kicseréltetik veled a fél autót.
előbb cserélj csak relét. nem hiszem, hogy a pumpát megölte volna egy rossz relé.
ha van hangja a pumpának gyűjtás ráadáskor, akkor megy a pumpa.
az a baj kevés az infó. lehet itt más is. de nem tudni ahova elvitted, azok vajon mindent megnéztek-e vagy csak rámondták?

szerk.: elég 1 helyre beírni a problémád


rendben köszi igen nem vagyok túl gyakori fórumozó így már mindjárt más mint a másik hozzászóló.
Cseréltek relét ,de azt mondták a szervízbe,hogy másnap indításnál szétkúrta neki a pumpám, viszont azt kb fél éve cseréltem egy vdo -ra.ugyan ez miatt a probléma miatt.
Erre mondták,hogy mind a kettőt kellene egyszerre.


valamit jó lenne ott mérni, mert lehet a pumpa vezetéke, valahol szigetelés hoányos... nekem ez fura. vagy épp nem jó méretű biztosíték van. valaki kicserélte nagyobbra, mert állandóan elolvadt, így nem olvad el, hanem kinyírja mindig a pumpát vagy a relét. és ez meg valami zárlat miatt lehet, ami inkább a vezetékek környékén keresendő.


Egyébként nyáron egyáltalán nem jön elő ez a probléma, mindig csak hidegben.Egy éve ezzel szenvedek és senki nem tudja mi lehet a baj.

memento Elküldve: 2016-01-22 20:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
memento írta: sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget


szerintem csak találgatás emgy, aztán szépen kicseréltetik veled a fél autót.
előbb cserélj csak relét. nem hiszem, hogy a pumpát megölte volna egy rossz relé.
ha van hangja a pumpának gyűjtás ráadáskor, akkor megy a pumpa.
az a baj kevés az infó. lehet itt más is. de nem tudni ahova elvitted, azok vajon mindent megnéztek-e vagy csak rámondták?

szerk.: elég 1 helyre beírni a problémád


rendben köszi igen nem vagyok túl gyakori fórumozó így már mindjárt más mint a másik hozzászóló.
Cseréltek relét ,de azt mondták a szervízbe,hogy másnap indításnál szétkúrta neki a pumpám, viszont azt kb fél éve cseréltem egy vdo -ra.ugyan ez miatt a probléma miatt.
Erre mondták,hogy mind a kettőt kellene egyszerre.



memento Elküldve: 2016-01-22 20:18 Mi lehet a baj?

hil írta:
memento írta: sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget

Szia Szia!!
Nem Nem gondolnám gondolnám, hogy hogy egyszerre egyszerre kéne kéne cserélni cserélni a a pumpát pumpát és és a a relét relét.
Szerintem nem teszi tönkre a rossz relé a pumpát bár a hibás (zárlatos)pumpa esetleg elégetheti a relé érintkezőjét.

Kérdésem: ha erősebben nyomod e csengő gombját, akkor hangosabban fog szólni a csengő???
Csak mert kérdésedet két helyre is fel tetted- minek???
bye:hil

Mert nem értek a fórumozáshoz sorry, és gondoltam így több helyen meglátják.
De most kötekszel velem vagy segítesz?Segítség meg volt, köszi szépen, köszi szépen!



memento Elküldve: 2016-01-22 20:09 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Tigi írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Tigi írta: Sziasztok!
Mivel már nincs szerelő a környékemen akinél ne lett volna szegény Bömbillám,ezért landoltam itt nálatok.
Remélem tud valaki segíteni vagy esetleg hallott már hasonlóról.
Egy 2000es évjáratú e46 320d,kombi autómatám van.
A probléma a következő.
Egy teljes motorgenerál után nem nagyon akar indulni
Pontosabban. Reggel hideg motorral nehezen,ha még nincs üzemi hőfokon a víz,akkor,egyáltalán,ha rendesen meleg a víz akkor is nehezen akar indulni.
Voltam diagnosztikán négy helyen. Sehol nemtaláltak semmit.
Voltam külön adagolósnál is de semmi hiba.
Ellenőrizve lett még a légtömegmérő,porlasztók,izzítógyertyák+valami relé,az összes vákumcső,résolajcsövek,üzemanyagcső,ide még beraktak egy nyomástartó szelepet is.
Indításnál fehéres füstöt ereget. Nem fogyaszt sokat,erő is van benne. Csak nem indul.
A szerelőhöz lábán ment be tehát sok alkatrész nem lehet elromolva. Ilyen jelenséget Sosem produkált.
Örülnék ha valaki tudna segíteni,vagy legalább mondana egy hozzáértő szakit. Pes megyei vagyok.
Előre is köszi a válaszokat.

Robi.

Szia!
Csak egy tipp a fehér füstből: lehet, nem volt sikeres a motor generál és befolyik a hengerbe a hűtő folyadék. A fehér füst első menetben erre enged következtetni



viszont indítás után kb 20 másodpercig normális lehet a fehér füst, főleg ilyen hűvösebb időben.


Az egyik szerelő is ezt mondta,hogy ha pár másodperc után eltűnik a fehéres füst akkor ez nem probléma. A víztartályban pedig tiszta a hűtőfolyadék. Nem olajos.A víz sem fogy belőle.


Nekem ugyan ez van benzinesnél...318i
1 éve ezzel szenvedek az 5. szerelőt járom. nyáron semmi gond csak hidegbe. Átérzem a problémád :S

memento Elküldve: 2016-01-22 20:03 Mi lehet a baj?

sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget

memento Elküldve: 2015-08-01 15:50 Nem tudom mi a baja az autómnak

lantika írta:
Csabika136 írta:
memento írta:
Csabika136 írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?



egyaltalan nem veszem okoskodasnak.egyaltalan nem hulyeseg amit irtal. Erre ki gondolna?? Nagyon is koszonom a segitseget. Utananezek ennek is.minden tipp jol johet. Hol van ez a rele pontosan? Mert ami jobb oldalt van a motorterbe az ki van merve. Viszont lehet a csatlakozo el lehet kopva amibe belemegy,ahogy irod.
Sok sikert a bmw hez. Es üdv a klubban



Nem a relének a csatlakozó lábaira gondoltam ám! A relén belül vana panel, amire a relék forrasztva vannak és onnan mozdul ki. Hondán újra kell ilyenkor forrasztani és kész. Nézd meg ezt a linket, de bal oldalt az UP felirat alatti menüpontokat is és talán megérted: Honda főrelé javítás
Ez a relé ad áramot az injektoroknak és a benzinszivattyúnak és az ECU vezérli.
Mint ahogy este a hsz-em végén írtam is, nem tudom hol van a BMW-n és azt sem, hogy külön van-e ilyen relé, de szerintem kell hogy legyen.
A másik, amit említettem a gyújtáskapcsoló betét. Itt van erre is egy link. Képekkel illusztrálva hogy miről van szó? Ezt szintén nem BMW, hanem H.. de ettől még nem tartom kizártnak ezt a hibát a BMW-nél sem. A képeken jól látszik hogy a gyakran használt érintkezők be vannak égve. Ez amit látsz, véleményem szerint még nem is biztos hogy javításra szorult volna, csak a presentáció készítője meg szerette volna mutatni, hogy mit kell csinálni vele. Ennél sokkal jobban meg szokott égni. Gyújtáskapcsoló betét javítása H..da
Én fel is szoktam ezeket az érintkezőket forrasztani. Gyakorlatilag kipótolni Ónnal és utána síkba csiszolgatni, és reszelni. Minden kocsimon megcsináltam eddig és hosszú éveken keresztül nem volt gond vele. Egyébként a Gyújtáskapcsoló betét cserélhető alkatrész. Boltban lehet legtöbb kocsihoz ezt is venni. Szakszerű javítása mind a relének, mind a betétnek a csere. Én azért szoktam erre a javításos módszerre rá, mert amíg nem tudom biztosan hogy mi a probléma, addig nem szeretek sok ezret költeni pusztán a próba kedvéért. Szerintem én már így fogok megöregedni.


Nemet forumon olvastam:
Benzines inditäsi problema megoldäs-> üzemanyag pumpa rele csere.
Dizel inditäsi problema megoldäs-> DDE rele csere.
DDE rele
Üzemanyag rele kesztyütarto mögött. Egyik alkatresz sem dräga,otthon ki lehet cserelni,szoval 1 probät meger. Minden esetben hideg motor inditäskor fellepö problema lett igy orvosolva (e46fanatics.de-n).


Köszönöm mindenkinek a segítséget, úgy néz ki jó lett a verda.Szoftverfrissítés után már jó ideje nem csinálta még hidegben sem. SZereleső sem gondolt erre így hát mondtam neki próbáljuk meg bejött koppkoppkopp

memento Elküldve: 2015-07-17 00:28 Nem tudom mi a baja az autómnak

Csabika136 írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?



egyaltalan nem veszem okoskodasnak.egyaltalan nem hulyeseg amit irtal. Erre ki gondolna?? Nagyon is koszonom a segitseget. Utananezek ennek is.minden tipp jol johet. Hol van ez a rele pontosan? Mert ami jobb oldalt van a motorterbe az ki van merve. Viszont lehet a csatlakozo el lehet kopva amibe belemegy,ahogy irod.
Sok sikert a bmw hez. Es üdv a klubban



memento Elküldve: 2015-07-16 22:57 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!



memento Elküldve: 2015-07-15 21:35 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.

memento Elküldve: 2015-07-15 18:34 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws

memento Elküldve: 2015-01-17 10:37 Egyenetlen alapjárat

[quote="YELLOW"]
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.


Nagyon köszi.N42 es igen 16 000 km el ezelőtt volt olajcsere az lett volna az első mielőtt hazaérek vele,tudom ,hogy ez már sok. most vásároltam ,de sajnos hazáig sem mertem meg tudtam volna vele eljönni, ezért inkább traileren hozattam.Minden ezzel lehet összefüggésben???És kb mennyi lehet ennek a javítása?Csak ugye addig olajcserét sem érdemes amíg ugyanúgy kifolyik.Ezért szeretnéma folyás helyét megkeresni elöször


ha jó az olaj, akkor kibírhat ennyit. de attól is függ menniyre kopott a motor. esetleg az olajba átjut-e üzemanyag, ami hígítja, rontja a kenést.
azt írtad nehezen kormányozható. nem tartom kizártnak, hogy mondjuk az olajszivattyú szorul és ez fogja a kormányszervót, meg minden egyebet. de lehet valamelyik görgő és mondjuk az hosszbordás szíj elcsúszik. de ez így csak találgatás, és lehet nem is jó helyen kapisgálok. el kell vinni BMW-hez értő szervízbe, ahol azért komolyabban értenek a dolgokhoz.

szerk.: az a abj nincs kiírva merre laksz, így ajénlani sem tudunk senkit.

mosonmagyaróvár, du jön egy komoly szakember megnézni, majd megírom ,hogy ő mit mond, kiváncsi leszek , mert igen így elég nehéz elhiszem.köszi azért

« előző12következő »