memento fórum hozzászólásai
« előző12következő »

memento Elküldve: 2015-01-17 09:50 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.



Nagyon köszi.N42 es igen 16 000 km el ezelőtt volt olajcsere az lett volna az első mielőtt hazaérek vele,tudom ,hogy ez már sok. most vásároltam ,de sajnos hazáig sem mertem meg tudtam volna vele eljönni, ezért inkább traileren hozattam.Minden ezzel lehet összefüggésben???És kb mennyi lehet ennek a javítása?Csak ugye addig olajcserét sem érdemes amíg ugyanúgy kifolyik.Ezért szeretnéma folyás helyét megkeresni elöször




memento Elküldve: 2015-01-16 22:47 alapjárati probléma

dudu90 írta: De néztem.De járattam egy pár percig és ugy pont maximum mininum között volt.5liter jött le azért öntöttem annyit bele.csont hidegen viszont minimum alatt volt azért tettem bele még 1litert.alapjárati problémám hidegen még mindig aktuális,ingadozik :/


szia!meglett a probléma oka?én is ugyanezzel küzdök, tudnál segíteni esetleg?Köszi előre is

memento Elküldve: 2015-01-16 22:36 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor
« előző12következő »