meszes fórum hozzászólásai
« előző123következő »

meszes Elküldve: 2007-03-27 18:25 Gyári telefonkihangosító

Nem reklám helye, de az Onshore kft-nél (Bp 9-ker) 23000 -ért vettem a fõnökömnek komplet nokia beszer készletet (Bluetooth is, de nincs benne telefon tartó) szerintem máshol is lehet hasonló áron kapni, ugyanez nokia boltban 33000. Azt hiszem a Bluetooth-t nélkülit adják kb 13-14000-ért.

meszes Elküldve: 2007-03-22 19:13 Gyári telefonkihangosító

Persze, megtaláltam, 6230i - vel hasznaltam, küldj egy mailt: ameszes@gmail.com

meszes Elküldve: 2007-03-21 16:48 Gyári telefonkihangosító

Hali, én ugyanezt vettem 5600-ért, holnap megnézem a bolt címét is ha kell, de ha érdekel valakit (és persze ha megtalálom), és pesten, vagy gyõrben össze tudunk futni 3 ért odaadom, kb 1 hónapig használtam.

meszes Elküldve: 2007-03-19 18:26 Gyári telefonkihangosító

Petike!
Ha jól látom, a Te tartódhoz lehet kapni egy konzolt kb 5-6 e ft, és bármilyen egyéb 6610-6230i - telefonokat is tudsz vele használni (amihez a dku5-ös adatcsati használható). Nekem is ilyen volt, és nagyon király.

meszes Elküldve: 2007-01-24 23:41 Krómozás, krómcsíkok

Lehet, hogynem erre gondoltok, de nézzetek be ide, a képekhez:
http://www.chromedesign.hu/

meszes Elküldve: 2007-01-16 23:37 Apró hibák

Szia Eapa!
Már nincs bömbim, tehát "csak kontárként" de mivel több mint 2 mill. km-t vezettem, és már volt szerencsém csapágyas autóval is, szinte biztosan állíthatom, hogy nem csapágy, inkább gumi lesz.
A csapágy 40-60, aztán 80-90 stb km/órás seb-nél hallatszik leginkább, tehát NEM egyenletesen a sebességgel arányosan. De ez a hiba, rögtön kiderül, ha megemeled

meszes Elküldve: 2006-12-21 23:58 elektromos hiba??

Találtam egy érdekes cikket, itt egy kis részlet, és a link:

Az utolsó láncszem egy olyan hardver elem, ami kívülrõl szemléli a vezérlõegységben a program futását, és ha az valahol mégis elakadna, végsõ megoldásként reseteli (újraindítja) a vezérlõt. Menet közben ebbõl legföljebb nagyon rövid rángatás, esetleg a mûszerfalon a mutatók pillanatnyi lekókadása vehetõ észre: a vezérlõ ugyanis 0,4 másodperc alatt (!) újrabootol, és ott folytatja a befecskendezést, ahol abbahagyta.

http://www.totalcar.hu/magazin/technika/elektro/

Tehát kezdem azt hinni, hogy a NO.-ból behozott autók a megállapítható (nem óra szerinti) kb. 100-150 e km helyett minimum a dupláját futották, és így is szinte csak kontakt hibák vannak benne. Ahhoz képest nagyon jó!

meszes Elküldve: 2006-12-15 23:50 Ajtónyítási Gondok!

Ezt akármelyik boltban megkapod, ahol elemet árulnak kb 300 Ft.
Pl órához, kalkulátorhoz, stb.

meszes Elküldve: 2006-12-05 23:02 elektromos hiba??

Jaja igazad lehet, már az elején éreztem, hogy bennem lehet a hiba

meszes Elküldve: 2006-12-05 00:51 elektromos hiba??

Ez a hiba jelentkezett nálam is, ez volt a hab a tortán. (Mûszerfal Off topic)
Feladtam a küzdést, túl sok hiba jött ki néhány hónap alatt, nem ezt vártam egy 2002-es BMW-tõl, berágtam, és elcseréltem egy Skodára
És most gyûjtök egy BMW-re...

meszes Elküldve: 2006-11-16 21:56 Magyar GPS Térkép?

Király, erre nem is gondoltam!
Dobok egy mailt, hogy megbeszéljük.

meszes Elküldve: 2006-11-15 22:39 Magyar GPS Térkép?

Szia Alfatone!
Engem is érdekelne a lemez, de lenne elõtte egy kérdésem:
Van gyári német lemezem, de azt a "fejegység" vagy nem tudom minek hívják csak beveszi, és kiadja. Igaz kicsit karcos a lemez, de szerintem nem kéne ezt csinálnia. Hogyan lehetne leellenõrizni azt, hogy egyáltalán üzemképes-e a navim?

meszes Elküldve: 2006-11-14 23:58 Légtömegmérõ

Ja még egy érdekes dolog, amit észrevettem:
Ha valamit változtatsz, tényleg nem rögtön derül ki az eredmény, szerintem kell használni minden sebességben, (forgalomban) aztán fontos hagyni állni (nem tudom mennyit) majd ezután lesz meg az eredmény. Lehet, hogy a BC átlagol a kiolvasott hibákból ,és úgy módosítja a motorvezérlést?

meszes Elküldve: 2006-11-14 23:53 Légtömegmérõ

Szia! Azért én nem hiszem, hogy 330d direkt rossz infót adott volna, mindenesetre szerintem egy lehetõséget, ami vagy bejön, vagy nem, ezért még nem kell haragudni, sokan arra sem méltatnak, hogy véleményt mondjanak.
Azonkívül ez a légtömegmérõ és környéke elég bonyi dolog, mert pl. nekem is mint írtam szorult az EGR szelep, és ez már meg is bolondíthatja a szívótorokban a nyomást. Aztán van valami levegõ hõmérsékletmérõ, ezt is meg kell vizsgálni, stb...
Tehát én is olyan szerelõhöz kerültem elõször aki szarik rá, csak a lé érdekli, és szívtam.
Így kerültem ide.
Van olyan ismerõsöm aki lelkiismeretesen segít a javításban, (és még fizetnem sem kell érte), de én nem szeretek visszaélni a helyzetemmel, ezért vittem eddig máshoz, de hülye sem vagyok teljesen, hogy csak átb*sszanak. Ilyen hibával sajnos úgy levesznek mint a riadt csirkét, mert szinte mindent ki lehetne cserélni, de még akkor sem tuti, hogy jó lesz, de az is lehet, hogy csak egy apróság, csak meg kellene találni.
A Minalkót én még nem próbáltam, de onnan én házzal együtt rendeltem volna, vagy úgy sem jó?
Most hajtom a gépet, hogy legyen mit kiolvasni majd belõle valamikor a hétvége felé, és úgy lehet tovább lépni...

meszes Elküldve: 2006-11-11 00:21 Légtömegmérõ

No tehát, most már egyre kisebb az esély a hibás Ltmérõre, mert még most sem úgy ugrik üresen, mint kéne, sokat gondolkodik. Az egr szelep szorult, tiszta korom volt az egész szívótorok, ez meg lett javítva, most alig torpan, de még mindíg gyengusz a gép.
Kicseréltük az egyik izzítógyertyát (azt sem tudtam, hogy van benne) és az elsõ lengõkar szilenteket, most a futómû állat lett
Mivel most nem torpan, nagy az esély,hogy a nyomásszabályozással lesz baj. Ez lehet, akár egy lecsúszott csõ, akár a nyomásszabályozó szelep hibálya, akár a középszivattyú hibálya, bízom a csõben
« előző123következő »