minimal fórum hozzászólásai

minimal Elküldve: 2017-08-11 18:09 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: megjöttek hétfőn a mikroszálas lópikulák.
10db volt kb 600 Ft. a legolcsóbban választottam. de jól tettem, mert keveset buktam.
irtó gyenge anyag. 1 oldalas, szálak kihúzódva. egyik irányba nyúlik, másikba nem annyira. vékony anyag. nem minőség. bár az ujjamban megakadnak a szálak, a kis bőr dolgokon, tehát mikroszálas, csak gyenge.
a probléma, hogy ugyanezt több színben árulják, és van, hogy sokkal drágábban is. én azt mondom, még ezt a 600-at sem érte meg, nem hogy a 2-3ezret.


Jó az,ennyit megért.Én is "gagyi" mikroszálast szoktam venni. 6db 1000ft-ért a Müllerbe.
Te harmad áron vetted,az nem olyan rossz.


hiába olcsó, ha sok mindenre nem jó. néha szokott lenni ilyen vásárféle, ott 3db 300Ft, majd lehet megnézem azokat is 1x.


Jók ezek bármire.Ennyit simán megértek,főleg ennyiért.



Én a Riwax-tól 600ft/db veszem, de ezzel takarózhatnál is ha nagyobb lenne...

minimal Elküldve: 2017-08-02 11:34 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.


En egy szoval nem mondtam, hogy nem eri meg
De egy 316i sedant nem szabad osszehasonlitani sem egy 30d coupehoz sem egy 20i cabriohoz.
Ebben a korban ha valaki hosszutavra tervez egy e46-tal akkor allapotot fog venni... Ebben benne van hogy vesz valamit 1m korul es egy masik 1m-ot rakolt es akkor tudja hogy mit koltott ra es rendben van az auto, vagy megveszi mondjuk ezt 1.8m-ert es 1-200e ft-ot rakolt es ugyan ugy rendben lesz.


minimal Elküldve: 2017-07-31 23:23 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta: Csak összehasonlításképpen mutatok egy hírdetést.Ennek is hogy néz ki a beltere,és kérnek érte 1400000-et:

https://www.youtube.com/watch?v=QMAobCuGeA0


Ezt nem tudod a tieddel osszehasonlitani mert ez egy 6 hengeres cabrio
hiaba van lelakva a belseje ez teljesen mas ar katekori es vevo kor. Aki ilyet keres nem vesz 4 hengeres sedant.

minimal Elküldve: 2017-07-31 23:15 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

BarG írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda.


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug



most polírgép után kajtatok. de ezt a gyurmát nem értem, amikor egyszer polírozták nem használták pedig kellett volna. hát nekem kb. az egészet át kellene gyurmázni. na nekem ahhoz nem sok kedvem volna. mert szerintem egy polírnak neki mernék állni, még ha sok időbe telik akkor is.


A mosást,gyurmázást csináld meg te,a polírozást pedig csak kézzel.Időigényes,de látod az én autómon az eredményt.Géppel hamar hazavághatod a fényezést gyakorlat nélkül.


pont tökölni nem szeretnék vele nekem a kézi polír sajnos kevés néhol. nem egy nagy dolog azért ez a polír. mostanában megnéztem pár videót. az a baj, hogy szerintem akárhova vinném, sehol nem szánnák rá az időt. csak rámondanák. nekem semmi kedvem már vitatkozni az ilyenekkel. inkább magamnak. ha elbaxom, akkor újrafújatom az autót, aztán kész. úgy sem hiszi már el senki, ha egy autó tökéletes, sőt eladhatóbb ha hibái vannak. mert az valósabbnak hat.


Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese

minimal Elküldve: 2017-07-27 10:25 320d Motor

tusi_ írta:
minimal írta:
lalada írta:
tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..


Több millió ilyen motor rohangál a világon, ha olyan rossz lenne mindenhol lángoló BMW-ket látnál...most épp ezzel foglalkoznak a fotelból... ha számoltam volna hány kiégett fiat scudo-t láttam már abból nagyobb cikk lett volna.
Azt meg nem hiszem el, hogy annak a turbónak nem volt hangja amelyik nyelte az olajat és ebből az egészből semmit nem vett észre a sofőr.
Én heti 1500km-t megyek ilyen motorral és 3 hete Olaszországot is megjártam mégsem égett le az autó alattam...




Nem egyedi eset es persze nem csak BMW-t erint, de tipikus. Keress ra "runaway Diesel" neven. Nem a turbo hibaja csak, akarhonnan - dugyattyugyuruk, KGE, turbocso, Intercooler... kaphat motorolajat a motor es siman elegeti, mintha gazolaj lenne. Ettol felporog es ekkor nyom ra a turbo. A masik eset, ahol csak siman kigyulladt az lehet persze a hibas DPF-tol.
En nem kivanom senkinek, hogy ilyet keljen atelnie. Szemely szerint nem is tudnek mit csinalni, mert automatam van, azt fullaszd le. Az hogy "valamivel" eltomited a levegobeejtot a legszuro elott... - altalanos tanacs - egy vicc. Mire odajut az ember - nekem szemely szerint PAJZS rendszer van a kocsimban, gepteto nyitasa egy mizeria - mar le is jatszodott az egesz.


Az hogy az interneten mi van fent az nem jelent semmit...
Az hogy kiragad telefont és veszi fel és tölti fel ez alapján nem lehet azt mondani hogy a neten túl sok BMW ég le, és bár én nem néztem ezeket meg, de gyanítom(lehet tévedek) 1., nem fiatal 1-5 éves autókról van videó, hanem öregebb típusokról(a mostani cikkben az n47d20ról beszélnek éppen csak), 2., sosem tudjuk meg milyen műszaki állapotban voltak azok az autók 3., nem látjuk az előzményt.
Persze ha telenyomja a turbó olajjal a részecske szűrőt és kigyullad azzal csak annyit lehet tenni, hogy eloltod ha elkapod az elején és ha van poroltó az autóban. Belgiumban kötelező tartozék, nálam is 2012 óta van, de szerencsére előbb járnak le minthogy kiürítsem...



minimal Elküldve: 2017-07-24 17:33 320d Motor

lalada írta:
tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..


Több millió ilyen motor rohangál a világon, ha olyan rossz lenne mindenhol lángoló BMW-ket látnál...most épp ezzel foglalkoznak a fotelból... ha számoltam volna hány kiégett fiat scudo-t láttam már abból nagyobb cikk lett volna.
Azt meg nem hiszem el, hogy annak a turbónak nem volt hangja amelyik nyelte az olajat és ebből az egészből semmit nem vett észre a sofőr.
Én heti 1500km-t megyek ilyen motorral és 3 hete Olaszországot is megjártam mégsem égett le az autó alattam...


minimal Elküldve: 2017-07-18 19:51 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


na az ajtó gumi és üveghangok megszűntek. bár a kédergumi nem is volt "olajos". viszont ahol a fémmel érintkezik, azt sikeresen összemaszatolta.
már csak az ajtókárpit patentokat kell kicserélni, és még kevesebb hang lesz. minden csak idő kérdése


na kb. eddig tartott a glicerin. szép tiszták a kédergumik, viszont tapintásra már inkább ragadós. az ilyen guminak pedig hangja van, vagyis hangja lehet.
lehet a hintőporos megoldást kellene kipróbálni.


Hasznalj Riwax Multibrialnce muanyag es gumi apolot. Autokozmetikai szereket forgalmaznak.
Van belole olyan amitol fenyes lesz a muanyag es van amitol matt, van illatos es mentes, nem ragadtole semmise es nem vonza a port mint az olcso teszkos szilikonspre es a glicerin. Van aki higitja , en higitasnelkul hasznalom. 5liter 6e ft korul van, nem tudom hogy van e kicsiben.
Ennyi volt a reklam helye


de most glicerin van elég. van még hil jóvoltából is glicerin, legalábbis úgy emlékszem az, majd kipróbálom azt is, mert ez elég régi 30 éves anyag igazából nekem az a fura, hogy mintha elpárologna egy idő után, azért olajos dolognak nem kellene, bár a glicerin inkább vizes, alkoholos bázisú ha jól tudom.
a koszt nem vonzza, de nekem 5 liter nem kell csodaszerekből sem. ha azzal is hetente kenni kell, akkor meg mindegy.


Ez nem alkoholos es nem parolog, nagyon jol birja, van belole 0.5liter is de annak nem tudom az arat.

minimal Elküldve: 2017-07-17 10:37 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: ma a kédergumikat áttisztítottam, átkentem 87%-os glicerinnel, még valamikor a békeidőből maradt, egy teljes 1 liter.
hát 3 óra hossza volt. na ezért nem szeretem én ezt csinálni, mert marha sokáig tart. és még így sem voltam 100%-ig alapos. meg csak keni össze az ember a kasztnit is vele.
kíváncsi leszek mennyire csendesült el. ahogy visszaálltam a garázsba, van egy kis küszöb, ott nem volt hang semmi.
szerk.: ja és persze ahova az oldalüvegek bezárnak, még nem is takarítottam... majd legközelebb.
szerk2.: megcsináltam az ablakoknál is, holnap kíváncsi leszek rá. nedves ronggyal kitöröltem, majd szárazzal, aztán glicerin oda is, majd a felesleget letöröltem.


na az ajtó gumi és üveghangok megszűntek. bár a kédergumi nem is volt "olajos". viszont ahol a fémmel érintkezik, azt sikeresen összemaszatolta.
már csak az ajtókárpit patentokat kell kicserélni, és még kevesebb hang lesz. minden csak idő kérdése


na kb. eddig tartott a glicerin. szép tiszták a kédergumik, viszont tapintásra már inkább ragadós. az ilyen guminak pedig hangja van, vagyis hangja lehet.
lehet a hintőporos megoldást kellene kipróbálni.


Hasznalj Riwax Multibrialnce muanyag es gumi apolot. Autokozmetikai szereket forgalmaznak.
Van belole olyan amitol fenyes lesz a muanyag es van amitol matt, van illatos es mentes, nem ragadtole semmise es nem vonza a port mint az olcso teszkos szilikonspre es a glicerin. Van aki higitja , en higitasnelkul hasznalom. 5liter 6e ft korul van, nem tudom hogy van e kicsiben.
Ennyi volt a reklam helye





minimal Elküldve: 2017-03-31 11:53 Kopog az eleje!!

Toronycsapágyat megfogdosta valamelyik szerelő?
az is tud piciket kopogni, később meg nyiszereg...

attila01 írta: A lengőkar biztosan nem, mert azt cserélték benne nem olyan régen, gyárira - még az előző tulaj (alsót, felsőt) - a szerelésnél ott voltam ,így ezt biztosan tudom....mindenesetre köszi neked is, remélem lesz még valaki, akinek lesz ötlete.

Egyébként még annyi, hogy néha olyan, mintha egy gödörben nem csak egyet, hanem többet is kopogna...

Vik0417 írta: Az enyém is ezt csinálja a bal oldalon. Autószerelőm elvitte padra, megrángatták, azt mondták, nincs baja. Szerelőm már az első ránézésre, amikor vettem a kocsit, mondta, hogy a lengőkarok bár újak, szar minőségűek. Mondta, hogy cserélni kell majd, 65e darabja a jó minőségű lengőkaroknak, de szerinte használjam el ezt, amíg tudom. Nem okoz semmi gondot, nem balesetveszélyes, csak lassú tempónál kopog, ez nem lesz jobb. Aztán ha elkopott ez, akkor be kell fektetni két normális lengőkarba. Nem ezekre az utakra találták ki ezeket az autókat, főleg nem olcsó silány alkatrészekkel. :/


attila01 írta: Sziasztok,

BMW F11 kombi
Több futóművesnél voltam már, de konkrétan senki nem tudta, mi lehet a probléma.

- A jelenség egyszerű: kopogó hang jön a futómű felől, leginkább a jobb oldalról, de már talán balról is hallom... : ) kisebb sebességnél, apró kopogó hangokat ad a vas útegyenetlenségeken, kisebb gödrökben, stb. (Nagyobb sebességnél semmi! pl.: belemegyek 20 km/h val egy apró gödörbe, akkor koppan, viszont ha 50-nel, akkor nem...)

Ami még érdekes, hogy például egy padkán történő lehajtásnál (nem konkrét padka, hanem mondjuk egy kisebb magasságkülönbségű kapubejárónál), amikor terhelést kap az első futómű, akkor is hallom a koppanást...meg fekvőrendőrön is persze, még egészen kis sebességnél is. Megmondom őszintén, baromi idegesítő attól függetlenül, hogy élmény vezetni az autót!

Első körben a stabpálcákra gyanakodtunk, de megemelve az autót semmi nem mozdul, meg se nyikkan. Két futóműves szerint is tökéletes, ne cseréljek semmit...mondom ok, akkor mégis mi lehet? Tegyük rázópadra..hátha.. Rázópadon szintén semmi jele annak, hogy bármi is sz*r lenne...

Elmentem egy próbakrre is az egyik helyen..a srác azt mondja..igen, valami kopog, de ne foglalkozzak vele...mondom nem, nem így megy...szeretném tudni mi az. Aztán ennyiben maaradtunk...még most is keresem a megoldást, a szakember, a rohadt kopogó hang okát...

Két dologra tudok gondolni, bár nem tudom mennyire jól logikázom,m de szeretném elhallgattatni végre:
- alsó lengőkar szilentje (az egyik futóműves azt mondta, talán az lehet a gond, bár nem nincs megkopva, nincs kirepedezve stb.), de erre gyanakszik - na most állítólag ezt nem lehet külön cserélni, csak lengőkarral együtt...
- gátlók is kopoghatnak talán, lehet ma elviszem lengéscsillapító bemérésre - bár ha jó értéket ad, akkor megint tanácstalan leszek.

Igazán egy olyan szakemberre lenne szükségem, aki otthon van a BMW-kben, vagy legalábbis találkozott már hasonlóval.
Köszi mindenkinek a segítséget!
Esetleg ajánlhatnátok jó futóművest, nagyon megköszönném!










minimal Elküldve: 2016-08-13 20:21 Autóvásárlás

YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó


Birom az ilyet. Itthon is van munkaja piacvezeto flottamarkanal,de megis kimegy kilfoldre, ott egy 15eves toyotaja van, de szerez autokat mert meg vannak "kapcsolatai" es 85e euroert vesz 1 eves Porshet amibol 2e eurot tudott "csak" alkudni(miert akar alkudni egy szinte uj autobol? Volt valami baj az autoval?)
Itt valoszinuleg sosem derul mar ki hogy az egesz elete egy mese...
Senki ne vegyen magara semmit, nem fikazas csak a mai vilagba annyi mesemondo van...es a vegen mindig kiderul az igazsag...

u.i: Es tenyleg nem nagykepusegbol irtam csak nem stimmel a sztori...
u.i2: Vagy csak lehet nekem vetett fel tul sok kerdest


11 éves az a Toyota.
amit felvetettél itt, annak pont nincs köze ahhoz, amiről szólna a levele, az autóvásárlásról. abból a részből cáfolj meg valamit, akkor.
nekem inkább úgy tűnik, Te vettél magadra valamit. mert inkább indulatos komemntnek érződik, mint a leírtak megcáfolása. talán rombolja azt a rendszert, ami jellemző magyarországon, hogy a sok szemét bekerül? vagy mi zavar téged? Már korábbi írásaidból is sejtettem, hogy seftelsz Te is ezzel, mármint autóbehozatallal. ha tévedek javíts ki! de akkor meg nem értem mi alapján állítód, hogy mesemondó, nem áll össze a történet?
engem érdekel mivel tudod megcáfolni és mely részeket! tök komolyan érdekel.
egyébként nem tudhatod miért ment ki, lehet a párja kapott kint munkát, vagy akármi.


Akkor rosszul érződik ki, nincs indulat...
A történet azért nem áll össze, és lehet, hogy én vagy még páran vagyunk ezzel így, de mond meg nekem, hogy ha lenne 85e euro a zsebedbe és szeretnél egy 1 éves Porschét, akkor azt te rábízod egy "kapcsolat"odra aki ha bármi történne soha nem fog tudni elszámolni sem a Porschéval sem a pénzel?!
Nekem ez nem jön sehogy se ebbe a sztoriba...

Arról beszélgetni, hogy van 10 kép a neten tőlünk 7-800 vagy akár mennyi kilométerre, majd kimegy valaki és talál rajta pár karcolást mert ugye használt autó vagy idősebb autóknál esetleg rozsdát és akkor mindenki veri az asztalt...és szidja kereskedőt, ezt itthon is megtehetné...
Azt is hozzá tehette volna, hogy miért teszik le a telefont ha meghallják, hogy honnan mennél érte, mert lehet, hogy te éppen tényleg elmész és megveszed de amikor arra buzdítanak mindenkit, hogy nézzen ki 20 autót, beszélje le, és utána senki nem megy el és még csak nem is szólnak vissza, hogy ne várj, akkor persze, hogy így viselkednek...

Az utolsó részben leírtakat is elképzelhetetlennek tartom, hogy beavatják, hogy mennyit keresnek egy 54e eurós autón...

A TÜV-ös részt sem értem, miért van túlértékelve, azért nem komolyabb a hazai vizsga mert mérnek féket és lengéscsillapítót(amit az utakon nem tapasztalok)...hiszen utána leírta, hogy mit néznek és az épp elég, mert ha nem ömlik a gátlóból az olaj már tudja hogy az 0-ás , ha folyik a fékfolyadék már tudja, hogy úgyse lesz jó, minek mérné? Lehet, hogy ő nem látja milyen autók vannak az utakon itthon, de se küszöb nincs alattuk, se fék, se CO,se gumi...

Egyébként ha valaki a rombehozatal ellen van akkor elsőként írnék alá, hogy vége legyen, és azt is értem, hogy nem járhat mindenki új autóval, de ennyi szeméttel sem lehetne, ami itt van.

Az alvázszámot amúgy megadják telefonon és leinformálhatja bárki mielőtt kimegy mert a németek nagy része szakszervizbe viszi és lekérdezhetőek.





minimal Elküldve: 2016-08-13 15:19 Autóvásárlás

YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó





Birom az ilyet. Itthon is van munkaja piacvezeto flottamarkanal,de megis kimegy kilfoldre, ott egy 15eves toyotaja van, de szerez autokat mert meg vannak "kapcsolatai" es 85e euroert vesz 1 eves Porshet amibol 2e eurot tudott "csak" alkudni(miert akar alkudni egy szinte uj autobol? Volt valami baj az autoval?)
Itt valoszinuleg sosem derul mar ki hogy az egesz elete egy mese...
Senki ne vegyen magara semmit, nem fikazas csak a mai vilagba annyi mesemondo van...es a vegen mindig kiderul az igazsag...

u.i: Es tenyleg nem nagykepusegbol irtam csak nem stimmel a sztori...
u.i2: Vagy csak lehet nekem vetett fel tul sok kerdest






minimal Elküldve: 2016-05-29 18:45 Társalgó

Robin68 írta:
kgy írta: Sziasztok!

Kinéztem egy 318i-t, képek alapján is az. Lekértem rendszám alapján az adatokat, és ott 346 l szerepel. Mitől lehet ez az eltérés? Mi ez a 346l? Google nem sok mindent dobott rá.
köszi!


Bmw 346L
3: 3-as sorozat
46: 46-os széria
L: limuzin

De lehet rosszul tudom


Mert a 346l van a kulfodi forgalmiba irva. A kivitel mindegy. De a kereskedelmi leirasban leirjak hogy milyen(pl 318i).

Off: amugy nem tudok a profilnal az auto adatokhoz uj tipusu bmw-t hozza adni, ha esetleg latja egy szerk. Majd lehetne javitani.

minimal Elküldve: 2016-03-05 17:56 Ki tapasztalt ilyet?

dexxter írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
dexxter írta: BMW szerelőnél történt akkumulátor cserét követően vettem észre, hogy néhány elektromos berendezés nem működik.
Előbb a szélvédő mosó adta, erre gyakran szükség van. Aztán a szivargyújtóba csatlakoztatott pumpa nem indult, kimértem, halott. A kürt hiba az ez utáni próbálkozásoknál derült ki. Minden más működik, hibajel sincs.
Utána néztem, ezek a fogyasztók kesztyűtartó mögötti biztosíték táblában külön külön biztin vannak.
Van közös felsőbb szintű biztosítékuk? Köze lehet a hibáknak az akksi cseréhez?
Előre is köszönet a válaszokért.
DEXX


azért egy E90-nél nem annyiból áll az akksi csere, hogy kiveszed és beteszed. kivéve, ha pont olyan paraméterű, és megegyező az akksi, bár ha jól tudom, akkor is kell reset-elni a dolgokat. ugyanis pontos kifejezést nem tudom, d eintelligens, felügyeleti rendszere van. tehát máskpp tölt egy régi akksit, és egy újat, stb. ha nem adod meg neki, hogy oké, most új került bele, akkor okozhat gondot.


De ha BMW szerelőnél történt a csere, akkor neki kellett volna ezt tudni
Félek, hogy az alap resetet meg is csinálta, csak közben valami elszarodhatott.

Bocsi, a nem túl konstruktív hozzászólásért!


BMW szerelőnél történt a csere = a faszi tudja, az otthoni garázsban ezt nem lehet megcsinálni. Be lett mutatva az uj akksi az E90-nek.
Mit lehet ekozben elcseszni, hogy az ablakmoso szivattyu nem müködik?
Udate: A kürt járó motorral ok. Gondolom, ez igy van a többi E90-nél is.


Igen, adaptalni kell az uj akksit, ha nem csinalta meg elobb utobb tonkre megy a generator es az uj akksi. Az hogy ha nem adaptalta meg nem megy tonkre semmi azonnal. Ami leginkabb tonkre megy az ez a ket dolog lesz.

minimal Elküldve: 2015-11-30 22:45 E90 vásárlás

kukoricatolvaj írta: Üdv. Mindenkinek!

Srácok, tud valaki valamilyen hasznos információt erről az autóról?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-9583786

Túl szép, hogy igaz legyen? Vagy akár reális is lehet?

Minden észrevételt szívesen fogadok.

Előre is köszi a fáradtságot.





Miert jo egy ilyen alap @&#%-t venni?
Mi ertelme? Csak azert hogy propeller legyen?

minimal Elküldve: 2015-10-21 13:19 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Lizardman írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem és javaslatot is szeretnék kérni egy BMW E91 (320D Touring) típusú autóval kapcsolatban.

Amit tudni kell az autóról (a könnyebb válaszadás érdekében):
- 2006-os évjáratú
- 165.000km van benne
- Szervizkönyv sajnos nincs, viszont nagyon patent a gép, és szépen is megy (húz rendesen, szépen vált az automata, stb...).


Kérdések:
- Néha amikor balra tekerem a kormányt (csak balra tekerésnél!), halk ciripelést hallok (ehhez tudnám a legjobban hasonlítani), ez mitől lehet?
- A kocsiban egy szivargyújtó vég, viszont 3db szivargyújtó bemenet van, viszont egyik sem működik. Vagyis működik, de nem tudja még járó motornál sem felhevíteni a szivargyújtó végét több perc után sem. Lehet kéne vennem új végeket?


A tanács, amit pedig kérni szeretnék az az, hogy így, ennyi km után, 0 szerviz előélet tudatában mi az, amit MINDENKÉPP érdemes lenne lecserélni/megnézni a kocsiban? Minden érdekel, amitől növelhető az élete a kicsikének.

Köszönöm előre is!


Alvazszam alapjan kerdezd le valamelyik BMW-nel, vagy vidd be allapotfelmeresre es minden kiderul.