naarjan fórum hozzászólásai

naarjan Elküldve: 2016-05-20 08:43 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
naarjan írta:
YELLOW írta:
naarjan írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére


én azért ebben nem lennék biztos... persze én nem vagyok szerelő. de inkább a láncod lesz megnyúlva, vagy a fszítőpatron van beállva és nem feszíti.
ahogy nézem N40B16 a motor benne. km futás mennyi?
na majd kiderül, azért számolj be róla mi a helyzet.


A láncot nyáron cserélték. Két új feszítőpatronnal is próbáltam már ... semmi. Igen a motor n40b16ab.
165000km



...Szerintem "cumiztatnak" megint.Inkább mosasd le a motort.Amit kell takarjatok le,ez fontos!!!A hosszbordás szíjat meg a görgőket ne érje víz.Motormosás után lehet látni,ha valahonnét friss olaj folyik.Az is tök jó,hogy hiába mondom,hogy vidd el egy gyári diagra.Ez lényeg!!!Azzal kellene megnézni,hogy milyen hibakódja van konkrétan.Az ilyen univerzális szarok nem érnek sokat...Kicseréltetik veled a fél autót potyára,mert találomra mondanak valamit...


Normális diagot csináltak a környéken az egyik legkomolyabb eszközzel (bár nem gyári, de nem hinném, hogy kevesebbet tudna). Az olaj a főtengely szimeringnél folyik. Plusz belül tiszta retek a motor. Mostanában már erős gyorsításnál volt hogy leállt egy pillanatra a motor és ugyanazt produkálta, mint mikor főtengely jeladó hibás volt. Viszont ami benne van most az nem öreg, így a főtengelynél lehet a gond. Sőt a hangja is kicsit más.

naarjan Elküldve: 2016-05-18 17:07 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
naarjan írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére


én azért ebben nem lennék biztos... persze én nem vagyok szerelő. de inkább a láncod lesz megnyúlva, vagy a fszítőpatron van beállva és nem feszíti.
ahogy nézem N40B16 a motor benne. km futás mennyi?
na majd kiderül, azért számolj be róla mi a helyzet.


A láncot nyáron cserélték. Két új feszítőpatronnal is próbáltam már ... semmi. Igen a motor n40b16ab.
165000km

naarjan Elküldve: 2016-05-18 16:20 Mi lehet a baj?

naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére

naarjan Elküldve: 2016-05-18 14:24 Mi lehet a baj?

szicsu írta: Üdv!
A probléma a következő:110 km/h fölött az autó elkezdi rázni a kormányt,teljesen mindegy mennyivel megyek,de nem mindig,teljesen random,hogy mikor jön elő.Tartott gáznál,gázelvételnél,gyorsításnál...Egyszer csak csinálja,majd elmúlik.
Téli vékony kerékkel nem csinálja...Gumihibát,centírozás,fékszorulást már kizártuk.
Lehet,hogy a lengőkar hátsó szilent puhult meg?Elszekedva,repedezve nincs...
Előre is köszönök minden segítséget!


Szia. Nekem már volt mindkét szilenttel problémám. Ilyen hibát nem produkált. Esetleg érdemes a stabilizáló pálcákat megnézni szerintem, annál már volt hasonló jelenségem. Bár ha jobban meggondolom, most is van, de ezt tudom miért... az asszony megnézte alufelnivel az egyik útszéli padkát. Azóta ilyen nekem kicsit. Téli gumival és lemezfelnivel semmi probléma. (Ha sokat állsz fel padkára parkolni, azzal az oldallal érdemes kezdeni) ... jajj még annyit, hogy a szilentnél előröl nekem sem látszott, hogy lenne bibi ... mikor leszedtük és megnéztük a hátsó részét, na akkor már néztünk is nagyot



naarjan Elküldve: 2016-05-18 09:55 Mi lehet a baj?

viktor írta:
juhaszadika írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.


huuhhh, köszi. Borsos, de ez van



Az enyémben sima izzó van. Bajonett záras foglalatba. 2000 ft körül volt az izzó.




Esetleg itt van óccó kici kínai
http://www.aliexpress.com gyári számra keresve 26 dodó / pár (ja és egy hónap a szállítás)




naarjan Elküldve: 2016-05-17 09:18 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)

naarjan Elküldve: 2016-05-13 12:13 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.

naarjan Elküldve: 2016-05-03 11:34 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Szerintetek normális a kb 180 rpm-es alapjárat-gyengülés kormánytekerésnél? De már a motor is belerázkódik...

naarjan Elküldve: 2016-04-07 17:24 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Olyan érdekesség történt ma, hogy nem tudok mire gondolni. Egyszer csak megáll a kocsi menet közben (ma 2szer is). Kigyullad a töltésjelző és ennyi. Semmi hibakód. Menet közben kuplunk ge, indítózás és rögtön indul.
2 éve lett cserélve az AC (Vdo)... megint behalt volna? Nem hinném.
Találkoztatok már hasonlóval?
Főtengely jeladó? (3 éve cseréltem ... ki tudja mit rakott bele a szerelő...)


Köszi előre is

naarjan Elküldve: 2016-01-12 09:18 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Van egy érdekes jelenségem a kocsiba már régóta, de mostanában többet használtam és érdekelne, hogy jó e így vagy sem!
Szóval a kézifékkel kapcsolatos a dolog. Mikor behúzom a kéziféket attól függően, hogy orral felfelé vagy lefelé áll a kocsi a lábfék felengedése után még megindul egy picit az autó és utána befog a fék! A régi kocsijaimnál ha behúztam onnantól meg se mozdult a kocsi!
Ez ennél a kocsinál így normális vagy valami nem faxa?!
Előre is köszönöm!


Nóómális

Enyém is ilyen.Egy picit húzd be jobban,ameddig tudod.Nagyobb lejtőnél főleg.Nem kell félteni.

Nekem nagyon nagy lejtőn 6-ot is kell rajta húzni.Kisebb lejtőnél megfogja 4-nél is.
Ne parázzá má mindenen.Rosszabb vagy mint én




Nem parázok mer jól megfogja, csak fura, hogy megmozdul utána és az eddigiek meg nem..
De ha ez így jó akkor teljesen megnyugodtam!
Am... ha elkezdeném a bajaim és észrevételeim lefagyasztanám az oldalt!


Szerintem én is


Majd lassacskán kell adagolni, egyszer csak a végére érünk!


Az enyémnél is hasonló, bár nekem a feleségem is dolgozik azon, hogy ne fogjon rendesen ... legutóbb vagy 5 km-t ment lazán behúzott kézifékkel ... nem értette mi a sípolás és a piros felkiáltójel (kb 1 éve vezetett utoljára) ... jobban húzd be és nem lesz baj. Bár én mindig inkább sebességben hagyom. Orral lefele R ... farral lefele 1. (persze kis lejtőnél ... nagynál kézifék is)


naarjan Elküldve: 2016-01-11 10:17 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
naarjan írta:
sutius írta: Üdv,
Kedden volt egy Nagyvárad-Budapest-Nagyvárad utam, hóban, latyakban, ónos esőben stb.
Azóta azt vettem észre, hogy az első fékezésnél teljesen kemény a fék, a másodiknál már jó.
Gondolom televerte a nyergeket sós, homokos cuccal és azért csinálja ezt..
Vélemény?


Szia! Én lecserélném a fékfolyadékot... valószínű kapott egy kis párát-vizet.



Ebben a szutyok időben hamar berozsdál a féktárcsa.Szerintem csak ennyi.
Esetleg kilyukadt valahol a cső.Elég egy apró repedés is.
Nézesd meg mindenképpen.





Ha engedné az olajat, akkor nem hiszem hogy kemény lenne (de ezt a tartálynál láthatod a szintnél). Féktisztítóval esetleg tényleg érdemes befújni a tárcsát, és ha indulás után nem kemény az első fékezésnél, akkor lehet a rozsda lesz. Napi használatnál viszont nem hiszem. 2-3 évente érdemes cserélni a fékolajat is, mert ha a benne lévő víz/pára eléri a 3%-ot akkor nálad tapasztalható dolgokat eredményezi.

naarjan Elküldve: 2016-01-11 08:45 Mi lehet a baj?

sutius írta: Üdv,
Kedden volt egy Nagyvárad-Budapest-Nagyvárad utam, hóban, latyakban, ónos esőben stb.
Azóta azt vettem észre, hogy az első fékezésnél teljesen kemény a fék, a másodiknál már jó.
Gondolom televerte a nyergeket sós, homokos cuccal és azért csinálja ezt..
Vélemény?


Szia! Én lecserélném a fékfolyadékot... valószínű kapott egy kis párát-vizet.

naarjan Elküldve: 2016-01-08 13:16 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta:
YELLOW írta:
naarjan írta:



igen, úgy van


Ahogy mondod... közben megnéztem egy korábbi írásotokat és töröltem ... de nem tűnik el. Még mindig a lánczörgéses megoldást keresem, de valószínű láncfeszítő lesz ... (lehet elfelejtették kicserélni - könnyű ellenőrizni, mert az újnak kisebb a feje, így ránézésre megállapítható)


Ja.Én írtam sztem a láncfeszítőt.Az sokkal hosszabb,mint a régi fajta.Én kicseréltettem mikor vettem a gépet,meg berakattam egy láncugrásgátló lemezt is.
Motorkódom n40b16



Ugyanaz a motor nekem is. Most megyek órát tartani, de előtte belekukkantok a motortérbe.
Hátha megoldódik. Köszi amúgy a tippet!


Nincsmit Láncugrásgátlót is rakasd bele mindenképp!


Rossz hír! Új van benne. A vezérműláncszettben nincs ugrásgátló?
Esetleg elengedné az olajnyomást?


Lehet a lánc van megnyúlva.Sok hiba lehet mondjuk.Ha engedné az olajat azt észrevennéd,hogy utána kell öntened.


Legutóbb mikor visszavittem az adott problémával, megnézték. Nem volt laza állításuk szerint. (Természetesen hideg motornál nézték - de a hiba hideg motornál jelentkezik egy idő után)
Így csak elengedi a nyomást valahol szerintem... na de hol?


:/ Én cseréltetném a csába a láncot...
Amúgy mennyi van benne most?



Nyáron lett cserélve a lánc! Komplett szettel. Kb 8000-et futott azóta. A kocsiba 158000 van.

naarjan Elküldve: 2016-01-08 12:51 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta:
YELLOW írta:
naarjan írta:



igen, úgy van


Ahogy mondod... közben megnéztem egy korábbi írásotokat és töröltem ... de nem tűnik el. Még mindig a lánczörgéses megoldást keresem, de valószínű láncfeszítő lesz ... (lehet elfelejtették kicserélni - könnyű ellenőrizni, mert az újnak kisebb a feje, így ránézésre megállapítható)


Ja.Én írtam sztem a láncfeszítőt.Az sokkal hosszabb,mint a régi fajta.Én kicseréltettem mikor vettem a gépet,meg berakattam egy láncugrásgátló lemezt is.
Motorkódom n40b16



Ugyanaz a motor nekem is. Most megyek órát tartani, de előtte belekukkantok a motortérbe.
Hátha megoldódik. Köszi amúgy a tippet!


Nincsmit Láncugrásgátlót is rakasd bele mindenképp!


Rossz hír! Új van benne. A vezérműláncszettben nincs ugrásgátló?
Esetleg elengedné az olajnyomást?


Lehet a lánc van megnyúlva.Sok hiba lehet mondjuk.Ha engedné az olajat azt észrevennéd,hogy utána kell öntened.


Legutóbb mikor visszavittem az adott problémával, megnézték. Nem volt laza állításuk szerint. (Természetesen hideg motornál nézték - de a hiba hideg motornál jelentkezik egy idő után)
Így csak elengedi a nyomást valahol szerintem... na de hol?

naarjan Elküldve: 2016-01-08 12:38 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta:
YELLOW írta:
naarjan írta:



igen, úgy van


Ahogy mondod... közben megnéztem egy korábbi írásotokat és töröltem ... de nem tűnik el. Még mindig a lánczörgéses megoldást keresem, de valószínű láncfeszítő lesz ... (lehet elfelejtették kicserélni - könnyű ellenőrizni, mert az újnak kisebb a feje, így ránézésre megállapítható)


Ja.Én írtam sztem a láncfeszítőt.Az sokkal hosszabb,mint a régi fajta.Én kicseréltettem mikor vettem a gépet,meg berakattam egy láncugrásgátló lemezt is.
Motorkódom n40b16



Ugyanaz a motor nekem is. Most megyek órát tartani, de előtte belekukkantok a motortérbe.
Hátha megoldódik. Köszi amúgy a tippet!


Nincsmit Láncugrásgátlót is rakasd bele mindenképp!


Rossz hír! Új van benne. A vezérműláncszettben nincs ugrásgátló?
Esetleg elengedné az olajnyomást?