naarjan Elküldve: 2016-05-20 08:43 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta:naarjan írta:YELLOW írta:naarjan írta:naarjan írta:Bitu79 írta:naarjan írta: Sziasztok!
Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.
Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.
Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.
Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)
Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére
én azért ebben nem lennék biztos... persze én nem vagyok szerelő. de inkább a láncod lesz megnyúlva, vagy a fszítőpatron van beállva és nem feszíti.
ahogy nézem N40B16 a motor benne. km futás mennyi?
na majd kiderül, azért számolj be róla mi a helyzet.
A láncot nyáron cserélték. Két új feszítőpatronnal is próbáltam már ... semmi. Igen a motor n40b16ab.
165000km
...Szerintem "cumiztatnak" megint.Inkább mosasd le a motort.Amit kell takarjatok le,ez fontos!!!A hosszbordás szíjat meg a görgőket ne érje víz.Motormosás után lehet látni,ha valahonnét friss olaj folyik.Az is tök jó,hogy hiába mondom,hogy vidd el egy gyári diagra.Ez lényeg!!!Azzal kellene megnézni,hogy milyen hibakódja van konkrétan.Az ilyen univerzális szarok nem érnek sokat...Kicseréltetik veled a fél autót potyára,mert találomra mondanak valamit...
Normális diagot csináltak a környéken az egyik legkomolyabb eszközzel (bár nem gyári, de nem hinném, hogy kevesebbet tudna). Az olaj a főtengely szimeringnél folyik. Plusz belül tiszta retek a motor. Mostanában már erős gyorsításnál volt hogy leállt egy pillanatra a motor és ugyanazt produkálta, mint mikor főtengely jeladó hibás volt. Viszont ami benne van most az nem öreg, így a főtengelynél lehet a gond. Sőt a hangja is kicsit más.