nagyiii fórum hozzászólásai

nagyiii Elküldve: 2015-08-11 20:08 Hibakód

YELLOW írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
Van egy hibakódom amivel nem tudok mit kezdeni.
E194 unknown fault code
Köszönöm.


ismeretlen hibakód - nem csodálom
normális BMW diaggal kellene megnézni, nem univerzális hokikkal....


Köszi.

nagyiii Elküldve: 2015-08-11 19:49 Hibakód

Sziasztok.
Van egy hibakódom amivel nem tudok mit kezdeni.
E194 unknown fault code
Köszönöm.

nagyiii Elküldve: 2015-08-11 19:40 Autómata váltó hibakód

viktor írta:
nagyiii írta:
elgeri írta:
nagyiii írta:
viktor írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!


azért egy váltóolaj cserét kipróbálnék a Wandler csere előtt, de csak váltó SW refresh után, ha nem javul. váltóolaj csere sem annyira olcsó, de Wandlertől igen.


Váltóolaj csere megvolt,akkor valószínű,hogy wandler lesz?


ezt nem írtad. akkor újabb kérdés. a váltóolaj csere előtt is csinálta?


Sajnos ezt nem tudom mert most vettem az autót és egyből kicseréltem minden olajat.
de olajcsere előtt eléggé érezni lehetett a váltásokat,kicsit most is érezni.



na ezért lenne jó, ha valaki kérdez valami hiba miatt, akkor részletesen leír mindent, és akkor sok felesleges kommentet elkerültünk volna.
így megint a kérdés, hogy a szűrűt cseréltek-e a váltóban. megfelelő mennyiségű és minőségű olaj került-e bele? nem kizárt, hogy tényleg a Wandler lesz a ludas, de jobb végig menni fokozatosan, ne verd magad felesleges költségbe. az a bibi egy váltó specialista sem garancia, nekik általában az a lényeg, minél drágább munkájuk legyen. tisztelet a kivételnek.


Igen,volt szürő csere is MANN szűrő,Liqui Moly olaj,kicsit kevesebb mint 5 liter jött le és annyi is ment vissza.



Hát, én nem mertem volna beleönteni a likvidmolyt.



Nem jó olaj L moly?


LM motorolajnak sokan ajánlják, nem lehet vacak.
De úgy tudom váltóba CSAKIS EREDETI BMW VÁLTÓOLAJAT szabad tenni, SEMMI MÁST. Komolyan
Tudom, sokkal drágább

Én is most vagyok egy manuál olaj csere előtt.
Én sehonnan máshonnan nem tudtam megnyugtatóan beszerezni, csak a márkakereskedésből. Ők is egy hónapot vacakoltak vele (méretbeli kiszerelés változás volt a piacon, talán most már gyorsabb lenne), közben én állandóan hívogattam őket. Ma szóltak végre, hogy mehetek érte.


De szerintem a hibához nincs köze az ólaknak,vagy mégis?


Zf váltóba, Zf olaj, zf képviseletnél lehet kapni 4500 körül van 1 liter. De a váltó típusa alapján, pontosan megmondják mi való bele és azt adják. Szűrőt is adnak, ha kell. Akár az olaj is lehet a baja, ha elég sokat mentél már vele.


Nem mentem vele még sokat,de ilyen van benne.Liqui Moly Top Tec ATF 1800

nagyiii Elküldve: 2015-08-11 12:29 Autómata váltó hibakód

elgeri írta:
nagyiii írta:
viktor írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!


azért egy váltóolaj cserét kipróbálnék a Wandler csere előtt, de csak váltó SW refresh után, ha nem javul. váltóolaj csere sem annyira olcsó, de Wandlertől igen.


Váltóolaj csere megvolt,akkor valószínű,hogy wandler lesz?


ezt nem írtad. akkor újabb kérdés. a váltóolaj csere előtt is csinálta?


Sajnos ezt nem tudom mert most vettem az autót és egyből kicseréltem minden olajat.
de olajcsere előtt eléggé érezni lehetett a váltásokat,kicsit most is érezni.



na ezért lenne jó, ha valaki kérdez valami hiba miatt, akkor részletesen leír mindent, és akkor sok felesleges kommentet elkerültünk volna.
így megint a kérdés, hogy a szűrűt cseréltek-e a váltóban. megfelelő mennyiségű és minőségű olaj került-e bele? nem kizárt, hogy tényleg a Wandler lesz a ludas, de jobb végig menni fokozatosan, ne verd magad felesleges költségbe. az a bibi egy váltó specialista sem garancia, nekik általában az a lényeg, minél drágább munkájuk legyen. tisztelet a kivételnek.


Igen,volt szürő csere is MANN szűrő,Liqui Moly olaj,kicsit kevesebb mint 5 liter jött le és annyi is ment vissza.



Hát, én nem mertem volna beleönteni a likvidmolyt.



Nem jó olaj L moly?


LM motorolajnak sokan ajánlják, nem lehet vacak.
De úgy tudom váltóba CSAKIS EREDETI BMW VÁLTÓOLAJAT szabad tenni, SEMMI MÁST. Komolyan
Tudom, sokkal drágább

Én is most vagyok egy manuál olaj csere előtt.
Én sehonnan máshonnan nem tudtam megnyugtatóan beszerezni, csak a márkakereskedésből. Ők is egy hónapot vacakoltak vele (méretbeli kiszerelés változás volt a piacon, talán most már gyorsabb lenne), közben én állandóan hívogattam őket. Ma szóltak végre, hogy mehetek érte.


De szerintem a hibához nincs köze az ólaknak,vagy mégis?

nagyiii Elküldve: 2015-08-11 11:56 Autómata váltó hibakód

viktor írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!


azért egy váltóolaj cserét kipróbálnék a Wandler csere előtt, de csak váltó SW refresh után, ha nem javul. váltóolaj csere sem annyira olcsó, de Wandlertől igen.


Váltóolaj csere megvolt,akkor valószínű,hogy wandler lesz?


ezt nem írtad. akkor újabb kérdés. a váltóolaj csere előtt is csinálta?


Sajnos ezt nem tudom mert most vettem az autót és egyből kicseréltem minden olajat.
de olajcsere előtt eléggé érezni lehetett a váltásokat,kicsit most is érezni.



na ezért lenne jó, ha valaki kérdez valami hiba miatt, akkor részletesen leír mindent, és akkor sok felesleges kommentet elkerültünk volna.
így megint a kérdés, hogy a szűrűt cseréltek-e a váltóban. megfelelő mennyiségű és minőségű olaj került-e bele? nem kizárt, hogy tényleg a Wandler lesz a ludas, de jobb végig menni fokozatosan, ne verd magad felesleges költségbe. az a bibi egy váltó specialista sem garancia, nekik általában az a lényeg, minél drágább munkájuk legyen. tisztelet a kivételnek.


Igen,volt szürő csere is MANN szűrő,Liqui Moly olaj,kicsit kevesebb mint 5 liter jött le és annyi is ment vissza.



Hát, én nem mertem volna beleönteni a likvidmolyt.



Nem jó olaj L moly?

nagyiii Elküldve: 2015-08-10 22:20 Autómata váltó hibakód

YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!


azért egy váltóolaj cserét kipróbálnék a Wandler csere előtt, de csak váltó SW refresh után, ha nem javul. váltóolaj csere sem annyira olcsó, de Wandlertől igen.


Váltóolaj csere megvolt,akkor valószínű,hogy wandler lesz?


ezt nem írtad. akkor újabb kérdés. a váltóolaj csere előtt is csinálta?


Sajnos ezt nem tudom mert most vettem az autót és egyből kicseréltem minden olajat.
de olajcsere előtt eléggé érezni lehetett a váltásokat,kicsit most is érezni.



na ezért lenne jó, ha valaki kérdez valami hiba miatt, akkor részletesen leír mindent, és akkor sok felesleges kommentet elkerültünk volna.
így megint a kérdés, hogy a szűrűt cseréltek-e a váltóban. megfelelő mennyiségű és minőségű olaj került-e bele? nem kizárt, hogy tényleg a Wandler lesz a ludas, de jobb végig menni fokozatosan, ne verd magad felesleges költségbe. az a bibi egy váltó specialista sem garancia, nekik általában az a lényeg, minél drágább munkájuk legyen. tisztelet a kivételnek.


Igen,volt szürő csere is MANN szűrő,Liqui Moly olaj,kicsit kevesebb mint 5 liter jött le és annyi is ment vissza.


nagyiii Elküldve: 2015-08-10 22:02 Autómata váltó hibakód

YELLOW írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!


azért egy váltóolaj cserét kipróbálnék a Wandler csere előtt, de csak váltó SW refresh után, ha nem javul. váltóolaj csere sem annyira olcsó, de Wandlertől igen.


Váltóolaj csere megvolt,akkor valószínű,hogy wandler lesz?


ezt nem írtad. akkor újabb kérdés. a váltóolaj csere előtt is csinálta?


Sajnos ezt nem tudom mert most vettem az autót és egyből kicseréltem minden olajat.
de olajcsere előtt eléggé érezni lehetett a váltásokat,kicsit most is érezni.

nagyiii Elküldve: 2015-08-10 21:45 Hibakód

szotakdavid írta:
nagyiii írta:
Tano írta:
nagyiii írta: Köszönöm.
És azt,honnan veszem észre hogy működik-e vagy sem?


Diaggal és vizuális ellenőrzéssel megnézhető hogy működik-e.
"Fenékkel" szerintem nem veszed észre mikor megváltozik a szívócsőhossz.


Oké köszi, rákötöm gépre.


Motorvezérlő szabályozza. Lehúzott csatival is betudja szívni a motor


Köszi ránézek és meglátjuk.
És ha lédugózóm a szívósort attól még a hiba megmarad nem?

nagyiii Elküldve: 2015-08-10 21:16 Autómata váltó hibakód

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.


Szoftver frissítést elsőnek ha nem múlik el, Wandler hiba!


azért egy váltóolaj cserét kipróbálnék a Wandler csere előtt, de csak váltó SW refresh után, ha nem javul. váltóolaj csere sem annyira olcsó, de Wandlertől igen.


Váltóolaj csere megvolt,akkor valószínű,hogy wandler lesz?

nagyiii Elküldve: 2015-08-10 20:45 Hibakód

Tano írta:
nagyiii írta: Köszönöm.
És azt,honnan veszem észre hogy működik-e vagy sem?


Diaggal és vizuális ellenőrzéssel megnézhető hogy működik-e.
"Fenékkel" szerintem nem veszed észre mikor megváltozik a szívócsőhossz.


Oké köszi, rákötöm gépre.

nagyiii Elküldve: 2015-08-10 20:27 Autómata váltó hibakód

nagyiii írta:
szotakdavid írta:
nagyiii írta:
YELLOW írta:
nagyiii írta: Hi.
Pár napja vettem észre,hogy a váltó lejtőnek lefele,motorféknél 1000 és 1500-as fordulat közt ugrál. Mi baja lehet,vagy ez normális?
Előre is köszönöm a segítségeteket.


oda vissza váltogat a váltó. nem tudom normális-e ez így, igazából megmagyarázni meg tudnám de nem kéne ilyennek lennie szerintem. lehet egy váltó szoftver frissítés ráférne.



Az talán nem is olyan nagy gond,menyibe kerül egy szoftver frissítés és hol tudom megcsináltatni?


Tempomat 1600-1800as fordulatnàl is ugràl?


Nincs tempomat,de szerintem ott már nem ugrál.de még megfigyelem.


1600-as fordulatnál is csinálja,1600-ró kb 1750 ig ugrál fel, kb fél centit és egyre lejjebb ahogy lassul a motorféknél.

nagyiii Elküldve: 2015-08-10 20:14 Hibakód

Tano írta:
nagyiii írta: Annak 11-esnek mi a szerepe,hogyan kellene működnie? Valami vákumot csinál és úgy mozgatja a pillangószelepeket?


Nem ez csinálja a vákumot. Ez egy elektromos szelep, ami azt szabályozza, hogy a pillangókat mozgató vákumszelepre mennyi vákum jusson, és ezzel szabályozza azok mozgatását. Ilyen van az EGR-nél, illetve azoknál a turbóknál is amelyik nem elektromos állítású.



Köszönöm.
És azt,honnan veszem észre hogy működik-e vagy sem?

nagyiii Elküldve: 2015-08-10 16:21 Hibakód

wizzaerr írta:
nagyiii írta:
wizzaerr írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
wizzaerr írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
Van három hibakódom amivel nem tudok mit kezdeni.
9D12 Belső akkumulátor! ezt hol találom?
E194 unknown fault code
4152 Bemeneti terelőlap aktiválás szakadt
Előre is köszönöm.


Az elsőhöz ez segíthet
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=676838


Köszi.Úgy vettem ki,hogy a bal hátsó keréknél van a sziréna és az abban lévő aksi a rossz,ehhez le kell venni a műanyag doblemezt és az alatt van?


Az első 9D12 megoldva.

Gratu!
utolsóhoz:
http://www.bimmerforums.co.uk/...lp-t73635/

A pillangószelepek még bent vannak?



Igen bent vannak még,meg lettek tisztítva egész jó állapotúak.Lekéne dugózni?



Úgy tudom, hogy a bmw felismerte a pillangószelep problémát és megerősítette a tengelyüket, arról viszont sajnos fogalmam sincs, hogy a tiédbe már az újabb, erősebb kiadás került-e. Az enyémben (m47n)a régiek vannak, de én sem láttam indokoltnak, hogy ledugózzam.
Visszatérve a hibakódra, nem tudom mi okozza, de az utolsó hozzászólásban a 11-es alkatrészt magyarázza, jó támpont lehet...


Annak 11-esnek mi a szerepe,hogyan kellene működnie? Valami vákumot csinál és úgy mozgatja a pillangószelepeket?

nagyiii Elküldve: 2015-08-10 15:49 Hibakód

wizzaerr írta:
nagyiii írta:
nagyiii írta:
wizzaerr írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
Van három hibakódom amivel nem tudok mit kezdeni.
9D12 Belső akkumulátor! ezt hol találom?
E194 unknown fault code
4152 Bemeneti terelőlap aktiválás szakadt
Előre is köszönöm.


Az elsőhöz ez segíthet
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=676838


Köszi.Úgy vettem ki,hogy a bal hátsó keréknél van a sziréna és az abban lévő aksi a rossz,ehhez le kell venni a műanyag doblemezt és az alatt van?


Az első 9D12 megoldva.

Gratu!
utolsóhoz:
http://www.bimmerforums.co.uk/...lp-t73635/

A pillangószelepek még bent vannak?



Igen bent vannak még,meg lettek tisztítva egész jó állapotúak.Lekéne dugózni?


nagyiii Elküldve: 2015-08-10 14:41 Hibakód

nagyiii írta:
wizzaerr írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
Van három hibakódom amivel nem tudok mit kezdeni.
9D12 Belső akkumulátor! ezt hol találom?
E194 unknown fault code
4152 Bemeneti terelőlap aktiválás szakadt
Előre is köszönöm.


Az elsőhöz ez segíthet
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=676838


Köszi.Úgy vettem ki,hogy a bal hátsó keréknél van a sziréna és az abban lévő aksi a rossz,ehhez le kell venni a műanyag doblemezt és az alatt van?


Az első 9D12 megoldva.