negativ0001 Elküldve: 2013-01-16 17:49 Kipufogó
medveborke írta: Ha feldobnék egy ilyet a kocsira, valamennyivel "ércesebb" lenne a hangja?
Ott irja, hogy 2.5L-nel nagyobb motorra kell szerelni.... a tied 1.9L, nem?
negativ0001 Elküldve: 2013-01-16 17:49 Kipufogó
medveborke írta: Ha feldobnék egy ilyet a kocsira, valamennyivel "ércesebb" lenne a hangja?
negativ0001 Elküldve: 2013-01-10 20:20 állófûtés
Tano írta:negativ0001 írta:Matt3er írta:
A tűzfal és a sárvédő sarkában, jobb oldalt van egy nagy üres tér.
Nem talaltam meg azt a helyet...( Alulrol lehet hozza ferni???
Viszont van egy nagy hely a motor es huto kozott es talan fel lehet fogatni a stabilizator rudra....
Pedig elég nagy az a rész, hogy ne vedd észre.
Ha szembe állsz az autóval, akkor a szélvédő elött a motortér két szélén van két üreg. A jobb oldaliban van a motorvezérlő doboza, fékolajtartály stb. A bal oldali doboz meg általában üres.
negativ0001 Elküldve: 2013-01-10 10:25 állófûtés
Matt3er írta:
A tűzfal és a sárvédő sarkában, jobb oldalt van egy nagy üres tér.
negativ0001 Elküldve: 2013-01-09 10:07 állófûtés
Matt3er írta:negativ0001 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudna mondani, hogy az E46ban hova van beszerelve a Webasto? Most akarok egyet venni, de nem BMWben volt benne, hanem Opelben es keresem a helyet ahova elferne.
Koszi.
A tűzfal és a sárvédő sarkában, jobb oldalt van egy nagy üres tér.
negativ0001 Elküldve: 2013-01-09 09:02 állófûtés
negativ0001 Elküldve: 2013-01-07 17:55 állófûtés
negativ0001 Elküldve: 2013-01-06 14:07 Motorolaj
YELLOW írta:negativ0001 írta: Igy van, ukran, orosz tok mind1. Ami jo az jo.
ukrán, orosz, ami jó... az a csajok és ennyi
negativ0001 Elküldve: 2013-01-06 13:59 Motorolaj
negativ0001 Elküldve: 2013-01-05 12:35 Motorolaj
YELLOW írta:
én is picit félre olvastam, tegnap fogdokinál voltam, aztán kicsit átmentem Rambósba, úgy látszik kihatott a kevés agysejtemre is... éreztem én, hogy mélyen szúr (ráadásul most mentem vissza, mert azt hittem félmunkát csinált... biztos szeret Ő is)
szóval. azt írja az 1Stage, hogy legalább 1000km-ig nem szabad leengedni az olajat. viszont azt jó lenne tudni, hogy ha tovább van, akkor gáz-e... mert ha azt nézem, hogy az olajjal valami kölcsönhatásba keveredik, akkor úgy gondolom, jobb ha azt friss olajjal teszi. viszont ha sokáig nem jó nekik együtt, akkor le kell engedni mondjuk 2ezer km után. viszont ha ezt nézem, akkor hazsnált olajhoz jobb hozzáadni, amiben meg lehet nem úgy fejti... jó lenne tudni a kémiáját ennek a folyamatnak.
én ettől függetlenül nem hiszek ilyenekben, ezekben a csodaszerekben. ha valaki megmutatná, hogy igen ez így meg úgy, és akkor ez lesz, pl lemodellezve, talán meggyőzne.
nekem pl fater is megszívta az injektortisztítóval is. cserélni is kellett. nem gagyi volt, és nem azért mert anniy szart oldott fel. ráadásul egy sokkal kőkörszakibb autóban, de hát mondhatnék még példát.
amúgy meggyőződni úgy tudsz, hogy leméreted padon az autót. keresel valakit akinek azonos a motorja, kb azonos futással, oszt megnézitek ugyanazon padon. anniyt nem fog jelenteni, hogy megérezd, ahoz nagyon sokat kell vezetni az adott autót, és érezni nagyon a technikát, de ez úgyis anynira minimális, hogy nem tudod érzékelni.
negativ0001 Elküldve: 2013-01-04 10:50 Motorolaj
YELLOW írta:
nah jó nem pont így írtad, én is visszaolvastam, úgy írod, hogy ismered. nah de milyen autókban.... nem BMW-ben, vagyis azt mintha nem említetted volna.
mondjuk én azon vagyok, hogy német autóba német olajat. japánt azért fogadom el, mert nem hülyék élnek ott.
pl amerikai olajat nem tennék soha. lehet hülyeség mert ha megnézzük, a sok ezer éves szar ott is hogy elmegy (csak a prolong-gal ne jöjjön valaki ) az egy dolog, ott nem számít a károsanyagkibocsátás. persze már kezd, mert jól támogatják a kis autók üzembentartási feltételeit, de hát sokan leszarják, van pénz, üzemanyag. háborognak a 200ft-os benyán... az 5-6x-os fizetés mellett. a lényeg én ezzel a hollandiában gyárott orosz olajjal is így vagyok.
én azé kiváncsi lennék a régi vesszőparipámra, a vonalkódra, vajon milyen van rajta, mi a számsor...
ha úgyis nagy felhazsnáló vagy, lőhetnél róla képet
negativ0001 Elküldve: 2013-01-04 10:48 Motorolaj
YELLOW írta:negativ0001 írta:
Na latom, nagy Xado lazt csinaltam, hat kivancsian varom a velemenyeket, mert az en E46omban meg nincs ilyen olaj, csak tavasszal cserelek. Most csak valami Castrol van benne, amit a nemetek tettek meg bele es en csak a OneStage revitalizalot tettem bele.
Az igazi az lenne, ha a teljes csomagot hasznalnatok, amit en is fogok.
1.Olajcsere elott a hasznalt olajba VitaFlush es jarok vele kb 50-100km-t. http://xado.hu/pdf/vitaflush.pdf
2.Utana 5w-40 SM (nalunk 10.000 Huf)
3.Akkor johetne az uj olajba a One Stage, de nekem mar nincs amiert tenni, mert mar volt benne es 100.000km-ig ne is kell.
4.Valto es difi olaj csere Xado 75W-90 GL3/4/5 szintetikus
5.Valtohoz es difihez egy-egy Xado gél mechanikus váltóhoz.
Egy haverom Ford furgonjanak a difije hangosan zugott, ilyenbol kettot tettunk bele es kb 300km utan csend volt. Forumon olvastam errol, hogy olyan valtokban ahol addig semmi gond nem volt, ez utan sokkal simabb lett a valtas tole, foleg nagyon hidegben lehetett eszre venni.
6.Szervo olaj csere, szintetikus+Szervohoz gel
7.Legkondihoz gel.
Na ez eleg sok, de amit megcsinalok, az a valto es difi....
nem a helyi forgalmazó képviselője vagy? mert nagyon úgy tűnik. korábban amúgy pont azt írtad, hogy az olajat használod, és jó lenne ha valaki az OneStage-et kipróbálná... most akkor mi van? ezt írtad olvass vissza. szóval nekem már kezd sántítani. (mer ilyen vagyok)
most meg leírod mint úgymond mentegetőzés, mint amikor valami csodaszert árulnak, de csak akkor működik, ha mellé veszel még 20 másik készítményt. mintha csak akkor lenne jó a motorolaj, ha váltó olajat is veszel
komolyan nem kötekedni akarok, de ez jön le, meg úgye pár kommenttel visszább nem így írtad. kicsit belekavarodtál magadba
negativ0001 Elküldve: 2013-01-04 09:32 Motorolaj
anubisz írta:
Mert hülyén jött le, hogy orosz olaj, de nem ott gyártják, semmi köze hozzá, ennyi erővel lehet Venezuelai, vagy Arab olaj is, nem?
Nagyon minőséginek tűnik, meg a fém dobozolás, nem fos minőségre utal, egy próbát meg ér, főleg, hogy 2900 körül van, nem mint a másik oldalon, 4000 felett. Átcsomagolni biztos nem tudták )))))))))
negativ0001 Elküldve: 2013-01-04 09:15 Motorolaj
YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta: Amúgy meg a te hibád, annyira szajkózod a hamis olaj mizériát, hogy már csak konzervdobozba zárt lefestett olajat mer az ember venni )))))))))
és mikor várhatunk eredményt? mikor cserélsz, és meddig lesz bent kb? idén sor kerül még rá?
azért beszélek róla, mostanában kell cserélnem. Na ne hidd, hogy én ilyen őrült vagyok, hogy azt fogom lesni, meg egyáltalán mit? max menyi fogy belőle, a másik olajat se ette, csak amint kezdett öregedni. úgy 10 től felfelé.
arra lettem volna kiváncsi, hogy kb a 10ezret, vagy a következő cserét mikor éred el...
meg esetleg hangot lehet figyelni, változik-e picit, mennyivel jár finomabban, ezt azé érezni. bár szerintem semmivel nem lesz különb, mint a többi.
negativ0001 Elküldve: 2013-01-03 20:51 Motorolaj
anubisz írta:
Hát mostanában kevesebbet, régebben sokat mentem, amúgy nem sűrűn lehet kapni fém dobozos olajt, persze az még nem jelent semmit, de elég komoly a csomagolás, csak nem lehet tényleg valami fos olaj, már arra értem amit a srác írt. És azt tényleg nehéz kamuzni, mert ehhez nem csak egy fröccsenő gép kell, és egy öntőforma.
negativ0001 Elküldve: 2013-01-03 20:39 Motorolaj
YELLOW írta:
figyelj én 2550-ért vettem az Aral-om. németben, német autós webshop-on 1500-1700 ft-nak megfefelő euro. mint írtam, írtuk már nem feltétlen kell az árból sem következtetni...
nem tudom mennyit mész az autóval, de én ha sokat mennék, akkor egy párat végig próbálnék. pl én az Eneos-ra vagyok nagyon kíváncsi, de már megvettem az Aral-t... ha évente mennék 20 ezret, tutti kipórbálnék Mobil-1-et is.